Oh ok, naja dat vind ik wat te ver gaan zulke shit. Staat niet los ook, in woordenwisselingen ga je toch niet beginnen over iemand zijn familie ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat was met Vas ook ja. Ach, maar dat staat totaal los van wat hier gebeurt. Bij wickedmen is het eerder regel dan uitzondering dat hij zo all out gaat.
Best weird dat je constant zo bezig bent met mij... mijn vriendin leeft nog en die is heel wat ochtenden naast mij wakker geworden.quote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou en dat moet komen van iemand die zo lelijk is dat je als vrouw bij het opstaan er naast toch acuut een hartstilstand zou moeten krijgen.![]()
![]()
Neequote:
Nee precies... 'hij begint' hequote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Ik begin trouwens nooit eerst of wordt persoonlijk als eerste maar als iemand persoonlijk gaat worden mag je toch wel ervan uitgaan dat hij tegen een stootje kan ipv hier te gaan huilen dat ik zo laag ben, etc. Kom op grow some balls 2NutZ.
Really?quote:
Ik wordt persoonlijk? ok en ik kan niet incasseren en ik ben degene die huil? dat is wat je met deze zin bedoeld toch?quote:Op maandag 24 november 2014 14:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Really?
Jij wordt persoonlijk, dan moet je ook als een man incasseren ipv telkens te gaan huilen. Daar is deze SC voor.
Nee gij :squote:
quote:Op maandag 24 november 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word persoonlijk? ok en ik kan niet incasseren en ik ben degene die huil? dat is wat je met deze zin bedoeld toch?
mee oew bakkesquote:
Hahaha wickyquote:Op maandag 24 november 2014 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Word dat dagelijks gejank van wicky een beetje beu, begin bijna te geloven dat het echt is.
of zo'n unquoted lap tekst die verteld hoe hard " die straatje leventje " is.quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Duurt lang met wicky. ib4 zo een rij met quotes die die gezocht heeft om zijn punt ofzo kracht bij te zetten.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wordt persoonlijk? ok en ik kan niet incasseren en ik ben degene die huil? dat is wat je met deze zin bedoeld toch?
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kk![]()
dit soort dingen maakt het alleen maar mooier om te zien hoe die probeert boven alles te staan
![]()
godverdomme man.
Maarja die jochie is ook zo simpel mad te makenemotioneel warrig getype constant
Maar dan.quote:Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, dan nog.. dat gezicht blijft hetzelfde.... kan beter wreckedmen heten.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
maar zo laag, via internet ook nog dan laat je idd wel zien dat dat je laatste troef is... en dus dat je verliest.
LOLquote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Duurt lang met wicky. ib4 zo een rij met quotes die die gezocht heeft om zijn punt ofzo kracht bij te zetten.
Hahahahaquote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Hij weet dat ik zoiets ga doen omdat hij weet dat ik gelijk heb en hem erop ga wijzen, simpel toch?quote:
Hij weet dat jij zoiets gaat doen omdat je voorspelbaar bent aka retarded.quote:Op maandag 24 november 2014 14:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij weet dat ik zoiets ga doen omdat hij weet dat ik gelijk heb en hem erop ga wijzen, simpel toch?
Moest lachen om de voorspellende gavequote:Op maandag 24 november 2014 14:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij weet dat ik zoiets ga doen omdat hij weet dat ik gelijk heb en hem erop ga wijzen, simpel toch?
Wow een standaard stereotype zin over Marokkanen. Badass hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
of zo'n unquoted lap tekst die verteld hoe hard " die straatje leventje " is.
Straatlevenquote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
of zo'n unquoted lap tekst die verteld hoe hard " die straatje leventje " is.
DIMMquote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straatleven![]()
Die gozer is gewoon met een pakje wicky en een handje fruitella op de bank opgegroeid terwijl hij lekker naar Pokemon zat te kijken
Pakje shag eerder.quote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straatleven![]()
Die gozer is gewoon met een pakje wicky en een handje fruitella op de bank opgegroeid terwijl hij lekker naar Pokemon zat te kijken
inb4 meer quotes want het is al even stil.quote:Op maandag 24 november 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man wat een voorspelbaar mannetje ook![]()
Serieus? Jij bent de vetzak hier met zijn games die altijd raged, zelfs nu.quote:Op maandag 24 november 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij weet dat jij zoiets gaat doen omdat je voorspelbaar bent aka retarded.
Wow ja ben echt aan het ragen, ben sowww boos nu.quote:Op maandag 24 november 2014 14:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent de vetzak hier met zijn games die altijd raged, zelfs nu.
Hahahaquote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straatleven![]()
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef Yiwei het volgende:
Ja man vieze gamer doe normaal!!!quote:Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow ja ben echt aan het ragen, ben sowww boos nu.
Flapdrol
Deze vrouwquote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef madeliefff het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair
-----------------------------------------------------------------
Bijvulling na 2 dagen:
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
----------------------------------------------------------------
Veranderingen: vroeger vond ik belangrijk dat hij niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en financieel niet gokt. Maar nu wil ik ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Vroeger heb ik niet zo nagedacht over zijn vrienden en familie, maar nu wil ik dat zijn vrienden en familie fatsoenlijke mensen zijn aangezien deze hem (en kinderen) continue beinvloeden. Vroeger vond ik het niet zo belangrijk dat hij geen auto kan/wil rijden, nu vind ik het wel handig i.v.m. kinderen. Vroeger vond ik belangrijk dat we in hetzelfde veld opgeleid/werkzaam zijn, nu geef ik een ander toch een kans wanneer dit niet het geval is. Vroeger ben ik gevallen voor blond haar en blauwe ogen en dacht dat ik hier op val, nu vind ik donker haar en donkere ogen veel aantrekkelijker.
Maar in geen gevallen heb ik zelf te kiezen op wie ik val hoor
Ik ook, vermoeiend is het.quote:Op maandag 24 november 2014 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Word dat dagelijks gejank van wicky een beetje beu, begin bijna te geloven dat het echt is.
Tijd om te landen, vriend. Laat die rottijd gewoon achter je rug en ga verder.quote:
Stampvoeten of nietquote:Op maandag 24 november 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Praat niet sow tegen mij ben echt boos nu ;sssssss
?quote:
Hahaha ik kan mij nog herinneren dat je elke keer zo boos erna raakte als je weer eens persoonlijk werd en ik je daarna pakte.quote:
Wow waarom zo persoonlijk ;sss;s;s;s kan niet meer handlen, ga zo even rondje rennen en m'n tanden poetsen iiihhhgg ;s;s;s;s;sssquote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stampvoeten of nietnerdje met je banaan in de lift lol hahahaah
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar dan.
.
[..]
[..]
" vroeger " 1 week geleden?quote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahaha ik kan mij nog herinneren dat je elke keer zo boos erna raakte als je weer eens persoonlijk werd en ik je daarna pakte.
Pls pak mij op mijn lvl of ga weer gamen ofzo, dit begint best sneu te worden. Vroeger durfde je nog zonder groepsgeflame.
Damnquote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef madeliefff het volgende:
Haha deze vrouw![]()
[ afbeelding ] Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef Yiwei het volgende:
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- humoristisch
- beweegt regelmatig
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- we kunnen samen wonen
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- hetero
- trimt facial hair
Bijvulling na 2 dagen:
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
Veranderingen: vroeger vond ik belangrijk dat hij niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en financieel niet gokt. Maar nu wil ik ook dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Vroeger heb ik niet zo nagedacht over zijn vrienden en familie, maar nu wil ik dat zijn vrienden en familie fatsoenlijke mensen zijn aangezien deze hem (en kinderen) continue beinvloeden. Vroeger vond ik het niet zo belangrijk dat hij geen auto kan/wil rijden, nu vind ik het wel handig i.v.m. kinderen. Vroeger vond ik belangrijk dat we in hetzelfde veld opgeleid/werkzaam zijn, nu geef ik een ander toch een kans wanneer dit niet het geval is. Vroeger ben ik gevallen voor blond haar en blauwe ogen en dacht dat ik hier op val, nu vind ik donker haar en donkere ogen veel aantrekkelijker.
Hahahahaha kkquote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga zo even rondje rennen en m'n tanden poetsen iiihhhgg ;s;s;s;s;sss
Oh zo, ja niet echt.quote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je username komt me zo bekend voor, ik meende dat je hem IRL kende of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Menig FOK!ker is jaloers op jequote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oh zo, ja niet echt.Wel eens gezien.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
Wickedmen heeft letterlijk en figuurlijk haar op zijn tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah goed van je dat je het toegeeft, blijkbaar heb je er geen moeite mee en ligt het achter je.quote:
gelukkig niet veel eisendquote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef madeliefff het volgende:
Haha deze vrouw:![]()
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- humoristisch
- beweegt regelmatig
- we kunnen samen wonen
- hetero
- trimt facial hair
Bijvulling na 2 dagen:
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- geen tatoeages
- geen piercings
[quote]
Link naar de wikiquote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja mang full legendary epic 3h zwaard geloot.
Ja, was echt een hele opgave voor me om zoiets te leren, wanneer ga jij leren tandenpoetsen? Kan je al je veters strikken? Ik ben op het moment bezig met mijn zwemdiploma.quote:Op maandag 24 november 2014 14:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah goed van je dat je het toegeeft, blijkbaar heb je er geen moeite mee en ligt het achter je.
Kunnen sommige nog van leren.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef madeliefff het volgende:
Haha deze vrouw:![]()
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- humoristisch
- beweegt regelmatig
- we kunnen samen wonen
- hetero
- trimt facial hair
Bijvulling na 2 dagen:
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- geen tatoeages
- geen piercings
[quote]
relnicht ben je ookquote:Op maandag 24 november 2014 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou een lekker potje rellen
quote:Op maandag 24 november 2014 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, was echt een hele opgave voor me om zoiets te leren, wanneer ga jij leren tandenpoetsen? Kan je al je veters strikken? Ik ben op het moment bezig met mijn zwemdiploma.
suc6 met je altijd alleen zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef Yiwei het volgende:
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- humoristisch
- beweegt regelmatig
- we kunnen samen wonen
- hetero
- trimt facial hair
Bijvulling na 2 dagen:
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- geen tatoeages
- geen piercings
doe geen moeitequote:
Durft te wedden dat het wijf goddamn ugly is.quote:Op maandag 24 november 2014 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
suc6 met je altijd alleen zijn
Hoe voel je je?quote:Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]Was een goede fittie die de moeite waard is.
Veel burns ook.
neequote:Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]Was een goede fittie die de moeite waard is.
Veel burns ook.
okequote:
jaquote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet dit een belediging voorstellen?
Ooit ga je winnen van mij 2NutZ, als je blijft lezen en leren zal je mij als master ooit een paar keer voorbij gaan.quote:
Nog in 2002 leven en geen dropbox gebruikenquote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd, bedrijven die nog in 2002 leven en geen bijlage in emails toestaan, groter dan 10MB![]()
Winnen? wat bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ooit ga je winnen van mij 2NutZ, als je blijft lezen en leren zal je mij als master ooit een paar keer voorbij gaan.
ga niet haten op hotmailquote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd, bedrijven die nog in 2002 leven en geen bijlage in emails toestaan, groter dan 10MB![]()
Was serieuze vraag.. wat bedoel je?quote:
okquote:Op maandag 24 november 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was serieuze vraag.. wat bedoel je?
wat is dat met al die lui hier die R&P posts quoten. Dat jullie daar sowieso al komen, stelletje homo's. Ga lekker de Viva lezen ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
suc6 met je altijd alleen zijn
die vocabulairtje toch nohquote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
Ik hoop dat ik ooit kan winnen, kan echt niet op tegen dat vocabulaire.
PUA knowledge opdoen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is dat met al die lui hier die R&P posts quoten. Dat jullie daar sowieso al komen, stelletje homo's. Ga lekker de Viva lezen ofzo![]()
Ben bang dat straks de fokschoenen aan de wilgen hangen iddquote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verdacht stil alweer, wat zou hij nu toch weer aan het bekokstoven zijn, kan niet wachten.
Kan ik niet van winnen, moet eerst level 100 zijn ;s ;s ;squote:Op maandag 24 november 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bang dat straks de fokschoenen aan de wilgen hangen iddzo scherp die jochietje.
Oudere zus hebben die daar lid van was en stiekem doorlezen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb echt zon oud Break-Out gevoel bij dat subforum
[ afbeelding ]
pauldrens of cry a little en sword of a thousand weeps mee dan red je het wel ;pquote:Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik niet van winnen, moet eerst level 100 zijn ;s ;s ;s
Wowquote:Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb echt zon oud Break-Out gevoel bij dat subforum
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oudere zus hebben die daar lid van was en stiekem doorlezen.
wuehaheahea, pants of infinite virginity zullen mij redden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pauldrens of cry a little en sword of a thousand weeps mee dan red je het wel ;p
Hehehequote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wuehaheahea, pants of infinite virginity zullen mij redden.
ben jij onze juf?quote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef Robophatt het volgende:
Godsamme het is niet te geloven hierKinderdagverblijf
Invaljufquote:
Geen idee mij is niets verteldquote:
idd, beetje rellen en op elkaar kankeren is niks mis meequote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ach er gebeurd tenminste wat... anders praat niemand hier, ja alleen om te zeggen dat het hier kinderachtig en kut is. Ga dan gewoon weg, denk ik dan.. maar goed.
Ik heb liever dat mensen gewoon niks posten i.p.v. deze shit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ach er gebeurd tenminste wat... anders praat niemand hier, ja alleen om te zeggen dat het hier kinderachtig en kut is. Ga dan gewoon weg, denk ik dan.. maar goed.
Ter vermaek ende tijdverdrijf ja toch niet danquote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
idd, beetje rellen en op elkaar kankeren is niks mis mee
maar ja jij bent ook gewoon een mongoolquote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen gewoon niks posten dan deze shit.
ik neem aan dat danny hier wel subsidie voor krijgtquote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef Robophatt het volgende:
Godsamme het is niet te geloven hierKinderdagverblijf
Heb je op alles in het leven zo'n kijk of valt het voor de rest mee?quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zou sticker gevenquote:
Zullen we een eigen SC maken waar we niks posten?quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen gewoon niks posten i.p.v. deze shit.
en in het poezie album schrijven?quote:
Ja, heb ik.quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je op alles in het leven zo'n kijk of valt het voor de rest mee?
Ik post hier iig bijna niet meer omdat het altijd zo'n kansloos geruzie is. Als het dat niet zou zijn zou ik - en met mij wellicht nog anderen - makkelijk meer posten.
Ja en volplakken met kattenstickers en glitterquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in het poezie album schrijven?
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlogquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik.
Je kan idd beter af en toe melden dat het kut is en weer weggaan en zelf niet bijdragen. Stukken beter.
Als er bepaalde mensen hier posten die zelf energie er in steken zie je best vaak dat het daarna gewoon gezellig is.
nicequote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en volplakken met kattenstickers en glitter
Klopt. Maar op FOK! is dat niet echt het geval toch?quote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlog
kan je nagaan dat er geen vrouwen op FOK! zittenquote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Maar op FOK! is dat niet echt het geval toch?
Dit. Zo klaar als een klontjequote:Op maandag 24 november 2014 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je nagaan dat er geen vrouwen op FOK! zitten
Och flikker toch opquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik.
Je kan idd beter af en toe melden dat het kut is en weer weggaan en zelf niet bijdragen. Stukken beter.
Als er bepaalde mensen hier posten die zelf energie er in steken zie je best vaak dat het daarna gewoon gezellig is.
Ja want er zit niks tussen 'deze shit' en 'niks posten'.quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we een eigen SC maken waar we niks posten?
Mwoah klopt voor meisjes tot een jaar of 20 denk ik. Heb er zelf iig nooit lang ruzie of wat dan ook.quote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlog
Dat was ik altijd al. Jij bent blijkbaar helemaal volwassen geworden en staat nu boven alles.quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Och flikker toch opJij bent zelf momenteel een van de grootste kutkoters hier dus jij zal het inderdaad wel prima vinden.
Op momenten dat het er hier normaal aan toegaat post ik gewoon mee. Voor de rest laat ik net zo lief een kutcomment achter, valt toch in het niet bij al dat achterlijke geflame. Daarnaast is het zo onderhand de enige handige binnenkomer hier, want inhaken op een gesprek is haast onmogelijk als je niks met dat gezeik te maken wil hebben.
Maar goed, dit zijn gelijk de laatste woorden die ik aan deze discussie vuilmaak.
niemand vraagt je hier te komen en te posten? Ik zeg ook altijd tegen mensen die hier bij mij thuis komen, daar is het gat van de deur!quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Och flikker toch opJij bent zelf momenteel een van de grootste kutkoters hier dus jij zal het inderdaad wel prima vinden.
Op momenten dat het er hier normaal aan toegaat post ik gewoon mee. Voor de rest laat ik net zo lief een kutcomment achter, valt toch in het niet bij al dat achterlijke geflame. Daarnaast is het zo onderhand de enige handige binnenkomer hier, want inhaken op een gesprek is haast onmogelijk als je niks met dat gezeik te maken wil hebben.
Maar goed, dit zijn gelijk de laatste woorden die ik aan deze discussie vuilmaak.
Wow ben het eens met Modusquote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want er zit niks tussen 'deze shit' en 'niks posten'.
True.quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Vond het eerder anders wel meevallen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was ik altijd al. Jij bent blijkbaar helemaal volwassen geworden en staat nu boven alles.
Dit is overigens geen discussie. Terzijde.
Altijd ja? Wel goed voor de sfeer lijkt me.quote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niemand vraagt je hier te komen en te posten? Ik zeg ook altijd tegen mensen die hier bij mij thuis komen, daar is het gat van de deur!
voor jou niet ... meeste van de tijd quote je iemand anders en doe jequote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
ik doe dan ook niet aan sfeerquote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef Robophatt het volgende:
Altijd ja? Wel goed voor de sfeer lijkt me.
Thanks voor quote-alert, heb een McChicken menu, losse Big Mac, een chili chicken burger en 6 kipnuggets (srs), dus ik ga lekker teruglezen met m'n voedselquote:
Naja ik ben niets veranderd in elk geval.quote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het eerder anders wel meevallen.
Ja megavolwassen inderdaad wauw. Dat zeg ik godverdomme toch nergens![]()
Ontkennen dat het hier de afgelopen maanden alleen nog maar gezeik is
[..]
Altijd ja? Wel goed voor de sfeer lijkt me.
Picsquote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks voor quote-alert, heb een McChicken menu, losse Big Mac, een chili chicken burger en 6 kipnuggets (srs), dus ik ga lekker teruglezen met m'n voedsel.
okquote:
damn!! 3 weken niet gegeten ofzo?quote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks voor quote-alert, heb een McChicken menu, losse Big Mac, een chili chicken burger en 6 kipnuggets (srs), dus ik ga lekker teruglezen met m'n voedsel.
Dan kom ik waarschijnlijk altijd op de verkeerde momenten in deze SC.quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja ik ben niets veranderd in elk geval.
Ik kom hier geregeld gewoon kletsen zonder al deze 'shit' btw hoor...
Zou kunnen idd.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan kom ik waarschijnlijk altijd op de verkeerde momenten in deze SC.
Dude watquote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grapje dit mag ik hopen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meisje dat me bediende leek overigens sprekend op Dunya of Desie.
[ afbeelding ]
Die rechter. En ik zag een Hindoestaanse sma met kk dikke tities
. En een latina met zieke hips
.
Chloro links.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Rechter lijkt me wel een goddamn attitude hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grapje dit mag ik hopen?
Vind je die echt mooi? Die linker is wel leuk maar die rechter toch niet
Helemaal waar dit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ja jij bent ook gewoon een mongool
Dat ook idd. Beter geen ruzie mee krijgenquote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rechter lijkt me wel een goddamn attitude hebben.
Echt zo'n i do what i want type...quote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rechter lijkt me wel een goddamn attitude hebben.
Cry.me.a.riverquote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je op alles in het leven zo'n kijk of valt het voor de rest mee?
Ik post hier iig bijna niet meer omdat het altijd zo'n kansloos geruzie is. Als het dat niet zou zijn zou ik - en met mij wellicht nog anderen - makkelijk meer posten.
Dit dus.quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
idd, beetje rellen en op elkaar kankeren is niks mis mee
quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
damn!! 3 weken niet gegeten ofzo?![]()
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wauwquote:Op maandag 24 november 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Vandaag nog niet inderdaad, fucking honger. Thanks!
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha wat een onzin, alsof er hier alleen maar wordt gerelldquote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet komen omdat je en wijf bent en je het gezeik alleen maar aantrekt en alleen maar daarop let?quote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef Robophatt het volgende:
Ontkennen dat het hier de afgelopen maanden alleen nog maar gezeik is
Deze ziet eruit als een tienermoeder, maar ik had vroeger een crush op allebei jaquote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grapje dit mag ik hopen?
Vind je die echt mooi? Die linker is wel leuk maar die rechter toch niet
quote:
quote:
Jij bent echt levenloos, kerelquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Deze man begrijpt het levenquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga je even 1 voor 1 al m'n posts quoten want in dat geval wacht ik nog even met inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet komen omdat je en wijf bent en je het gezeik alleen maar aantrekt en alleen maar daarop let?
Jup. Maar mooi dat je zo reageert. Want zulke dingen doe jij nooitquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze ziet eruit als een tienermoeder, maar ik had vroeger een crush op allebei ja.
[..]
[..]
[..]
Jij bent echt levenloos, kerel.
Gridlok plsquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de Ganges gemaakt met je gehuil
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga je even 1 voor 1 al m'n posts quoten want in dat geval wacht ik nog even met inhoudelijk reageren.
ik ken ze allebei nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze ziet eruit als een tienermoeder, maar ik had vroeger een crush op allebei ja.
[..]
[..]
[..]
Jij bent echt levenloos, kerel.
Bij het woord hypocriet staat een selfie van mijquote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup. Maar mooi dat je zo reageert. Want zulke dingen doe jij nooit
Donker haar staat er iig veel beter.quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en dan nu ckr alles snel opeten voordat ik er ben he :Squote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij het woord hypocriet staat een selfie van mij.
Als ik 11 ben, dan zit jij nog in de zak van je pa.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gridlok pls
Hoe oud ben je? 11?
Niet de moeite waard.quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
moest even echt werken. moet ik teruglezen?
okquote:
business as usualquote:
Daarom toch alleen posten hier en nooit iets lezenquote:
Wtfquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik 11 ben, dan zit jij nog in de zak van je pa.
Ben nu halverwege, straks komt het moment dat ik me gewoon met tegenzin volprop.quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en dan nu ckr alles snel opeten voordat ik er ben he :S
Ja ik weet het, hoopte dat je pa z'n pik eruit zou trekken maar helaas, het eindproduct is hier aanwezig.quote:
Serieus jij vreet dit in 1x op?quote:Op maandag 24 november 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, straks komt het moment dat ik me gewoon met tegenzin volprop.
Kun jij dat ja?quote:Op maandag 24 november 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, straks komt het moment dat ik me gewoon met tegenzin volprop.
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggetsquote:
Kijkend naar jouw uiterlijk noemde ze je pa vast Jack-The-Biggetjes verkrachter.quote:Op maandag 24 november 2014 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hoopte dat je pa z'n pik eruit zou trekken maar helaas, het eindproduct is hier aanwezig.
Stuur op. Ik heb honger.quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggets. Misschien dat ik die chili chicken burger laat staan, dunno nog, hangt van Robo af
.
al had je het pak van Pino aan...boeiendquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
It's Wickedmen bitch.
Wow hemdje aangedaan, daarboven een trui met v-hals. Lijk nu zo'n gecke kast samen met mijn stoppels en snor waarbij ik op een Fransoos lijk en dwarrelig haar.
Oh wou net zeggen want dat is wel een prestatie manquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggets. Misschien dat ik die chili chicken burger laat staan, dunno nog, hangt van Robo af
.
Wow, heb je dat zelf verzonnen, misschien maar een carrière als rapper beginnen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kijkend naar jouw uiterlijk noemde ze je pa vast Jack-The-Biggetjes verkrachter.
Ik heb nog wel een Pino pak.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
al had je het pak van Pino aan...boeiend
bestel je alleen kip bij de mcd om stereotypen te bevestigen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Kunnen wij niet met onze blanke genen ;squote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is mij maar 1x ever gelukt om 1 bucket met 18 hotwings op te eten binnen 3 kwartierdaarna wel magma ass
Ik heb wel goede lines meestal.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je dat zelf verzonnen, misschien maar een carrière als rapper beginnen.
Eet maar op hoor zou niet willen dat je honger lijdtquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
dat scherp vindenquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is mij maar 1x ever gelukt om 1 bucket met 18 hotwings op te eten binnen 3 kwartierdaarna wel magma ass
Oh shit is dat hetquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen wij niet met onze blanke genen ;s
Oh jij kan dat wel hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen wij niet met onze blanke genen ;s
Nee, ik bestel kip zodat je vader er ook nog een inkomen aan overhoudtquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestel je alleen kip bij de mcd om stereotypen te bevestigen?
Die hotwings vullen als een malle man met dat vet, krijg er misschien 9 opquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Oh nee kan het makkelijk hebben, maar soms qua schijten wat minder.quote:
Kan best veel eten hoorquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou geld betalen om zo'n sophisticated chick als Robo te zien bunkeren als een bouwvakker bij een onbeperkt buffet.
Dude wat is er mis met je?quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bestel kip zodat je vader er ook nog een inkomen aan overhoudt [ afbeelding ].
[..]
Die hotwings vullen als een malle man met dat vet, krijg er misschien 9 op.
uhm ja, die moet je ff uitleggenquote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bestel kip zodat je vader er ook nog een inkomen aan overhoudt [ afbeelding ].
ik gebruik altijd Surinaamse sambal als boterquote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee kan het makkelijk hebben, maar soms qua schijten wat minder.
Deze boi eet zakken chilivlokken bij zijn stroopwafel.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedankt dat je in me geloofd, ik geloof ook dat jij je tanden kan poetsen.
Ik weet niet hoe iemand zo'n bucket kan leegetenquote:
Kippenboerquote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm ja, die moet je ff uitleggen
ben ik nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe iemand zo'n bucket kan leegeten.18 is fucking veel man
.
[..]
Kippenboer.
Ohquote:Op maandag 24 november 2014 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moet het wel mee lukken.
[ afbeelding ]
Wel een indirecte manier om te zeggen dat je op je broer lijkt.quote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik niet
maar ik snap de verwarring. ik lijk een beetje op zijn zoon
(is trouwens echt zo)
quote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Robophatt het volgende:
Heb gewoon zo'n onderhuidse snee onder m'n oog / blauw oog beetje trouwensLag in bed op m'n telefoon te kijken en liet hem op de rand van m'n oogkas vallen. Shiiiit halfuur ijs op gehouden dus schade beperkt
mijn vader is geen boer, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een indirecte manier om te zeggen dat je op je broer lijkt.
Vroeger at ik die bucket met 33 wings er in. Maar eet geen KFC meerquote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe iemand zo'n bucket kan leegeten.18 is fucking veel man
.
[..]
Kippenboer.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]klinkt als een tell-sell scenario.
Lolquote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
Hersenen :squote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]reclame waarvoor? Plakhandschoenen?
Hoe dan kill? Meeste wat ik ooit op had was 10 ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vroeger at ik die bucket met 33 wings er in. Maar eet geen KFC meer
Zou kopen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]reclame waarvoor? Plakhandschoenen?
Ik kan best wat eten.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan kill? Meeste wat ik ooit op had was 10 ofzo.
Zou maar snel bellen dan als ik jou wasquote:
Tegen gebouwen opklimmen alsof je Spider-Man bentquote:
krijg nu de neiging om het te proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan kill? Meeste wat ik ooit op had was 10 ofzo.
Alleen als ik jou er bij krijg :squote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou maar snel bellen dan als ik jou was
beter een snee onder je oog dan een oog onder je sneequote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Robophatt het volgende:
Heb gewoon zo'n onderhuidse snee onder m'n oog / blauw oog beetje trouwensLag in bed op m'n telefoon te kijken en liet hem op de rand van m'n oogkas vallen. Shiiiit halfuur ijs op gehouden dus schade beperkt
Jammer van rechtsonder, lijkt het gelijk zo'n moeder.quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beter een snee onder je oog dan een oog onder je snee
Ik dacht aan furieus masturberen, maar ja dat kan ook.quote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tegen gebouwen opklimmen alsof je Spider-Man bent
Oh no, someone ate spaghetti in the shower again.quote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
?quote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer van rechtsonder, lijkt het gelijk zo'n moeder.
Someone had sex in a vase, oh no.quote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh no, someone ate spaghetti in the shower again.
Lolquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Someone had sex in a vase, oh no.
Doenquote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg nu de neiging om het te proberen.
haha lolquote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beter een snee onder je oog dan een oog onder je snee
Ja dan kun je letterlijk aan je lul trekken want soepel glijden gaat niet met de superstick 3000 ultraglovesquote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht aan furieus masturberen, maar ja dat kan ook.
Waar heb je deze quote trouwens vandaan?quote:
Wát? Srs?quote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Ik bedoel als Chai zijnde weet je dat karma je terug gaat pakken, eerst vreemd gaan op je vriend met een andere Fokker genaamd Micson, je vriend zelf nooit wat vertellen en tegen anderen roepen dat je zogenaamd een open relatie hebt, i just cant
En dan vervolgens op FOK! gaan huilen dat je vader niks met je te maken wilt hebben en terecht.
kfc is te ver wegquote:
Weet niet meer precies, volgens mij een comment onder een faalfilmpje met een chick ergens op WSHHquote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waar heb je deze quote trouwens vandaan?
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
Ja Chai keihard betrapt jij viezerikquote:
jammer dat ik die meet gemist hebquote:
Helemaal niet, maar misschien vervormde de akoestiek door je neus oid.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls.
Stop met dat slut shaming, je hebt het zelf aan mij verteld in RL.
hard geworden, ga door.quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan kun je letterlijk aan je lul trekken want soepel glijden gaat niet met de superstick 3000 ultragloves
Hehehequote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef BlauweTijger het volgende:
ChaiJammer dat MMG er nu niet is
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar misschien vervormde de akoestiek door je neus oid.
Maar helaas gaat niemand mij geloven en gelooft iedereen jou.
HERE'S ROBOPHATT WITH ANOTHER FAN-TAS-TIC PRODUCT!!!!11quote:
Klopt, Micson was niet jarig of 1 van zijn vriendjes en je hebt geen seks met hem gehad en hebt het zelfs in die meet topic verteld.quote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hij maakt er wel een mooi verhaal van hoor, dan lijkt het heel wat. Dan is het gelijk gepijpt op de meet en dergelijke.quote:
ja, want iedereen vertrouwd altijd de Marokkaanquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit al jaren te wachten op een inflatable robophatt.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HERE'S ROBOPHATT WITH ANOTHER FAN-TAS-TIC PRODUCT!!!!11
Beetje matig dit. Een vrouw white ridderen die vreemd gaat op haar vriend met een andere Fokker in de hoop ooit op haar te mogen liggen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want iedereen vertrouwd altijd de Marokkaan
Ga je opgeven voor Net 5 programmaquote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hij maakt er wel een mooi verhaal van hoor, dan lijkt het heel wat. Dan is het gelijk gepijpt op de meet en dergelijke.
Welke? Gestalkt?quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga je opgeven voor Net 5 programma
Kan er wel eentje voor je maken van een ballon. Of heb je liever een poedel?quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit al jaren te wachten op een inflatable robophatt.
Als ik toch de keuze heb, doe maar een cavia.quote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan er wel eentje voor je maken van een ballon. Of heb je liever een poedel?
Nee nee dat waar mensen vertellen hoe iemand vreemdging. Weet niet meer hoe het heet maar ik ga je er wel voor opgeven.quote:
ik zou het chai niet aandoen om bovenop haar te liggen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje matig dit. Een vrouw white ridderen die vreemd gaat op haar vriend met een andere Fokker in de hoop ooit op haar te mogen liggen.
Je krijgt een slangquote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik toch de keuze heb, doe maar een cavia.
Wtfquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HERE'S ROBOPHATT WITH ANOTHER FAN-TAS-TIC PRODUCT!!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |