Rechter lijkt me wel een goddamn attitude hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grapje dit mag ik hopen?
Vind je die echt mooi? Die linker is wel leuk maar die rechter toch niet
Helemaal waar dit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ja jij bent ook gewoon een mongool
Dat ook idd. Beter geen ruzie mee krijgenquote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rechter lijkt me wel een goddamn attitude hebben.
Echt zo'n i do what i want type...quote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rechter lijkt me wel een goddamn attitude hebben.
Cry.me.a.riverquote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je op alles in het leven zo'n kijk of valt het voor de rest mee?
Ik post hier iig bijna niet meer omdat het altijd zo'n kansloos geruzie is. Als het dat niet zou zijn zou ik - en met mij wellicht nog anderen - makkelijk meer posten.
Dit dus.quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
idd, beetje rellen en op elkaar kankeren is niks mis mee
quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
damn!! 3 weken niet gegeten ofzo?![]()
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan idd beter af en toe melden dat het kut is en weer weggaan en zelf niet bijdragen. Stukken beter.
Als er bepaalde mensen hier posten die zelf energie er in steken zie je best vaak dat het daarna gewoon gezellig is.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlog
Wauwquote:Op maandag 24 november 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Vandaag nog niet inderdaad, fucking honger. Thanks!
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha wat een onzin, alsof er hier alleen maar wordt gerelldquote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Och flikker toch opJij bent zelf momenteel een van de grootste kutkoters hier dus jij zal het inderdaad wel prima vinden.
Op momenten dat het er hier normaal aan toegaat post ik gewoon mee. Voor de rest laat ik net zo lief een kutcomment achter, valt toch in het niet bij al dat achterlijke geflame. Daarnaast is het zo onderhand de enige handige binnenkomer hier, want inhaken op een gesprek is haast onmogelijk als je niks met dat gezeik te maken wil hebben.
Maar goed, dit zijn gelijk de laatste woorden die ik aan deze discussie vuilmaak.
Zou dat misschien niet komen omdat je en wijf bent en je het gezeik alleen maar aantrekt en alleen maar daarop let?quote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef Robophatt het volgende:
Ontkennen dat het hier de afgelopen maanden alleen nog maar gezeik is
Deze ziet eruit als een tienermoeder, maar ik had vroeger een crush op allebei jaquote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grapje dit mag ik hopen?
Vind je die echt mooi? Die linker is wel leuk maar die rechter toch niet
quote:
quote:
Jij bent echt levenloos, kerelquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meisje dat me bediende leek overigens sprekend op Dunya of Desie.
[ afbeelding ]
Die rechter. En ik zag een Hindoestaanse sma met kk dikke tities
. En een latina met zieke hips
.
Deze man begrijpt het levenquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga je even 1 voor 1 al m'n posts quoten want in dat geval wacht ik nog even met inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet komen omdat je en wijf bent en je het gezeik alleen maar aantrekt en alleen maar daarop let?
Jup. Maar mooi dat je zo reageert. Want zulke dingen doe jij nooitquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze ziet eruit als een tienermoeder, maar ik had vroeger een crush op allebei ja.
[..]
[..]
[..]
Jij bent echt levenloos, kerel.
Gridlok plsquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de Ganges gemaakt met je gehuil
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga je even 1 voor 1 al m'n posts quoten want in dat geval wacht ik nog even met inhoudelijk reageren.
ik ken ze allebei nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze ziet eruit als een tienermoeder, maar ik had vroeger een crush op allebei ja.
[..]
[..]
[..]
Jij bent echt levenloos, kerel.
Bij het woord hypocriet staat een selfie van mijquote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup. Maar mooi dat je zo reageert. Want zulke dingen doe jij nooit
Donker haar staat er iig veel beter.quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |