Ja en dan nu ckr alles snel opeten voordat ik er ben he :Squote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij het woord hypocriet staat een selfie van mij.
Als ik 11 ben, dan zit jij nog in de zak van je pa.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gridlok pls
Hoe oud ben je? 11?
Niet de moeite waard.quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
moest even echt werken. moet ik teruglezen?
okquote:
business as usualquote:
Daarom toch alleen posten hier en nooit iets lezenquote:
Wtfquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik 11 ben, dan zit jij nog in de zak van je pa.
Ben nu halverwege, straks komt het moment dat ik me gewoon met tegenzin volprop.quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en dan nu ckr alles snel opeten voordat ik er ben he :S
Ja ik weet het, hoopte dat je pa z'n pik eruit zou trekken maar helaas, het eindproduct is hier aanwezig.quote:
Serieus jij vreet dit in 1x op?quote:Op maandag 24 november 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, straks komt het moment dat ik me gewoon met tegenzin volprop.
Kun jij dat ja?quote:Op maandag 24 november 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, straks komt het moment dat ik me gewoon met tegenzin volprop.
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggetsquote:
Kijkend naar jouw uiterlijk noemde ze je pa vast Jack-The-Biggetjes verkrachter.quote:Op maandag 24 november 2014 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hoopte dat je pa z'n pik eruit zou trekken maar helaas, het eindproduct is hier aanwezig.
Stuur op. Ik heb honger.quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggets. Misschien dat ik die chili chicken burger laat staan, dunno nog, hangt van Robo af
.
al had je het pak van Pino aan...boeiendquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
It's Wickedmen bitch.
Wow hemdje aangedaan, daarboven een trui met v-hals. Lijk nu zo'n gecke kast samen met mijn stoppels en snor waarbij ik op een Fransoos lijk en dwarrelig haar.
Oh wou net zeggen want dat is wel een prestatie manquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggets. Misschien dat ik die chili chicken burger laat staan, dunno nog, hangt van Robo af
.
Wow, heb je dat zelf verzonnen, misschien maar een carrière als rapper beginnen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kijkend naar jouw uiterlijk noemde ze je pa vast Jack-The-Biggetjes verkrachter.
Ik heb nog wel een Pino pak.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
al had je het pak van Pino aan...boeiend
bestel je alleen kip bij de mcd om stereotypen te bevestigen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |