Lolquote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]klinkt als een tell-sell scenario.
Hersenen :squote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]reclame waarvoor? Plakhandschoenen?
Hoe dan kill? Meeste wat ik ooit op had was 10 ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vroeger at ik die bucket met 33 wings er in. Maar eet geen KFC meer
Zou kopen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]reclame waarvoor? Plakhandschoenen?
Ik kan best wat eten.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan kill? Meeste wat ik ooit op had was 10 ofzo.
Zou maar snel bellen dan als ik jou wasquote:
Tegen gebouwen opklimmen alsof je Spider-Man bentquote:
krijg nu de neiging om het te proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan kill? Meeste wat ik ooit op had was 10 ofzo.
Alleen als ik jou er bij krijg :squote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou maar snel bellen dan als ik jou was
beter een snee onder je oog dan een oog onder je sneequote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Robophatt het volgende:
Heb gewoon zo'n onderhuidse snee onder m'n oog / blauw oog beetje trouwensLag in bed op m'n telefoon te kijken en liet hem op de rand van m'n oogkas vallen. Shiiiit halfuur ijs op gehouden dus schade beperkt
Jammer van rechtsonder, lijkt het gelijk zo'n moeder.quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beter een snee onder je oog dan een oog onder je snee
Ik dacht aan furieus masturberen, maar ja dat kan ook.quote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tegen gebouwen opklimmen alsof je Spider-Man bent
Oh no, someone ate spaghetti in the shower again.quote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]klinkt als een tell-sell scenario.
?quote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer van rechtsonder, lijkt het gelijk zo'n moeder.
Someone had sex in a vase, oh no.quote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh no, someone ate spaghetti in the shower again.
Lolquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Someone had sex in a vase, oh no.
Doenquote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg nu de neiging om het te proberen.
haha lolquote:Op maandag 24 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beter een snee onder je oog dan een oog onder je snee
Ja dan kun je letterlijk aan je lul trekken want soepel glijden gaat niet met de superstick 3000 ultraglovesquote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht aan furieus masturberen, maar ja dat kan ook.
Waar heb je deze quote trouwens vandaan?quote:
Wát? Srs?quote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Ik bedoel als Chai zijnde weet je dat karma je terug gaat pakken, eerst vreemd gaan op je vriend met een andere Fokker genaamd Micson, je vriend zelf nooit wat vertellen en tegen anderen roepen dat je zogenaamd een open relatie hebt, i just cant
En dan vervolgens op FOK! gaan huilen dat je vader niks met je te maken wilt hebben en terecht.
kfc is te ver wegquote:
Weet niet meer precies, volgens mij een comment onder een faalfilmpje met een chick ergens op WSHHquote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waar heb je deze quote trouwens vandaan?
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |