Kunnen wij niet met onze blanke genen ;squote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is mij maar 1x ever gelukt om 1 bucket met 18 hotwings op te eten binnen 3 kwartierdaarna wel magma ass
Ik heb wel goede lines meestal.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je dat zelf verzonnen, misschien maar een carrière als rapper beginnen.
Eet maar op hoor zou niet willen dat je honger lijdtquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n ma had een halve McChicken, beetje patat en 2 kipnuggets. Misschien dat ik die chili chicken burger laat staan, dunno nog, hangt van Robo af
.
dat scherp vindenquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is mij maar 1x ever gelukt om 1 bucket met 18 hotwings op te eten binnen 3 kwartierdaarna wel magma ass
Oh shit is dat hetquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen wij niet met onze blanke genen ;s
Oh jij kan dat wel hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen wij niet met onze blanke genen ;s
Nee, ik bestel kip zodat je vader er ook nog een inkomen aan overhoudtquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestel je alleen kip bij de mcd om stereotypen te bevestigen?
Die hotwings vullen als een malle man met dat vet, krijg er misschien 9 opquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Oh nee kan het makkelijk hebben, maar soms qua schijten wat minder.quote:
Kan best veel eten hoorquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou geld betalen om zo'n sophisticated chick als Robo te zien bunkeren als een bouwvakker bij een onbeperkt buffet.
Dude wat is er mis met je?quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bestel kip zodat je vader er ook nog een inkomen aan overhoudt [ afbeelding ].
[..]
Die hotwings vullen als een malle man met dat vet, krijg er misschien 9 op.
uhm ja, die moet je ff uitleggenquote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bestel kip zodat je vader er ook nog een inkomen aan overhoudt [ afbeelding ].
ik gebruik altijd Surinaamse sambal als boterquote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee kan het makkelijk hebben, maar soms qua schijten wat minder.
Deze boi eet zakken chilivlokken bij zijn stroopwafel.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedankt dat je in me geloofd, ik geloof ook dat jij je tanden kan poetsen.
Ik weet niet hoe iemand zo'n bucket kan leegetenquote:
Kippenboerquote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm ja, die moet je ff uitleggen
ben ik nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe iemand zo'n bucket kan leegeten.18 is fucking veel man
.
[..]
Kippenboer.
Ohquote:Op maandag 24 november 2014 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moet het wel mee lukken.
[ afbeelding ]
Wel een indirecte manier om te zeggen dat je op je broer lijkt.quote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik niet
maar ik snap de verwarring. ik lijk een beetje op zijn zoon
(is trouwens echt zo)
quote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Robophatt het volgende:
Heb gewoon zo'n onderhuidse snee onder m'n oog / blauw oog beetje trouwensLag in bed op m'n telefoon te kijken en liet hem op de rand van m'n oogkas vallen. Shiiiit halfuur ijs op gehouden dus schade beperkt
mijn vader is geen boer, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een indirecte manier om te zeggen dat je op je broer lijkt.
Vroeger at ik die bucket met 33 wings er in. Maar eet geen KFC meerquote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe iemand zo'n bucket kan leegeten.18 is fucking veel man
.
[..]
Kippenboer.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]klinkt als een tell-sell scenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |