Ja Chai keihard betrapt jij viezerikquote:
jammer dat ik die meet gemist hebquote:
Helemaal niet, maar misschien vervormde de akoestiek door je neus oid.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls.
Stop met dat slut shaming, je hebt het zelf aan mij verteld in RL.
hard geworden, ga door.quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan kun je letterlijk aan je lul trekken want soepel glijden gaat niet met de superstick 3000 ultragloves
Hehehequote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef BlauweTijger het volgende:
ChaiJammer dat MMG er nu niet is
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar misschien vervormde de akoestiek door je neus oid.
Maar helaas gaat niemand mij geloven en gelooft iedereen jou.
HERE'S ROBOPHATT WITH ANOTHER FAN-TAS-TIC PRODUCT!!!!11quote:
Klopt, Micson was niet jarig of 1 van zijn vriendjes en je hebt geen seks met hem gehad en hebt het zelfs in die meet topic verteld.quote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hij maakt er wel een mooi verhaal van hoor, dan lijkt het heel wat. Dan is het gelijk gepijpt op de meet en dergelijke.quote:
ja, want iedereen vertrouwd altijd de Marokkaanquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit al jaren te wachten op een inflatable robophatt.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HERE'S ROBOPHATT WITH ANOTHER FAN-TAS-TIC PRODUCT!!!!11
Beetje matig dit. Een vrouw white ridderen die vreemd gaat op haar vriend met een andere Fokker in de hoop ooit op haar te mogen liggen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want iedereen vertrouwd altijd de Marokkaan
Ga je opgeven voor Net 5 programmaquote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hij maakt er wel een mooi verhaal van hoor, dan lijkt het heel wat. Dan is het gelijk gepijpt op de meet en dergelijke.
Welke? Gestalkt?quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga je opgeven voor Net 5 programma
Kan er wel eentje voor je maken van een ballon. Of heb je liever een poedel?quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit al jaren te wachten op een inflatable robophatt.
Als ik toch de keuze heb, doe maar een cavia.quote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan er wel eentje voor je maken van een ballon. Of heb je liever een poedel?
Nee nee dat waar mensen vertellen hoe iemand vreemdging. Weet niet meer hoe het heet maar ik ga je er wel voor opgeven.quote:
ik zou het chai niet aandoen om bovenop haar te liggen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje matig dit. Een vrouw white ridderen die vreemd gaat op haar vriend met een andere Fokker in de hoop ooit op haar te mogen liggen.
Je krijgt een slangquote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik toch de keuze heb, doe maar een cavia.
Wtfquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HERE'S ROBOPHATT WITH ANOTHER FAN-TAS-TIC PRODUCT!!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |