Ooit ga je winnen van mij 2NutZ, als je blijft lezen en leren zal je mij als master ooit een paar keer voorbij gaan.quote:
Nog in 2002 leven en geen dropbox gebruikenquote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd, bedrijven die nog in 2002 leven en geen bijlage in emails toestaan, groter dan 10MB![]()
Winnen? wat bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ooit ga je winnen van mij 2NutZ, als je blijft lezen en leren zal je mij als master ooit een paar keer voorbij gaan.
ga niet haten op hotmailquote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef remi1986 het volgende:
gvd, bedrijven die nog in 2002 leven en geen bijlage in emails toestaan, groter dan 10MB![]()
Was serieuze vraag.. wat bedoel je?quote:
okquote:Op maandag 24 november 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was serieuze vraag.. wat bedoel je?
wat is dat met al die lui hier die R&P posts quoten. Dat jullie daar sowieso al komen, stelletje homo's. Ga lekker de Viva lezen ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
suc6 met je altijd alleen zijn
die vocabulairtje toch nohquote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
Ik hoop dat ik ooit kan winnen, kan echt niet op tegen dat vocabulaire.
PUA knowledge opdoen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is dat met al die lui hier die R&P posts quoten. Dat jullie daar sowieso al komen, stelletje homo's. Ga lekker de Viva lezen ofzo![]()
Ben bang dat straks de fokschoenen aan de wilgen hangen iddquote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verdacht stil alweer, wat zou hij nu toch weer aan het bekokstoven zijn, kan niet wachten.
Kan ik niet van winnen, moet eerst level 100 zijn ;s ;s ;squote:Op maandag 24 november 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bang dat straks de fokschoenen aan de wilgen hangen iddzo scherp die jochietje.
Oudere zus hebben die daar lid van was en stiekem doorlezen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb echt zon oud Break-Out gevoel bij dat subforum
[ afbeelding ]
pauldrens of cry a little en sword of a thousand weeps mee dan red je het wel ;pquote:Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik niet van winnen, moet eerst level 100 zijn ;s ;s ;s
Wowquote:Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb echt zon oud Break-Out gevoel bij dat subforum
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oudere zus hebben die daar lid van was en stiekem doorlezen.
wuehaheahea, pants of infinite virginity zullen mij redden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pauldrens of cry a little en sword of a thousand weeps mee dan red je het wel ;p
Hehehequote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wuehaheahea, pants of infinite virginity zullen mij redden.
ben jij onze juf?quote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef Robophatt het volgende:
Godsamme het is niet te geloven hierKinderdagverblijf
Invaljufquote:
Geen idee mij is niets verteldquote:
idd, beetje rellen en op elkaar kankeren is niks mis meequote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ach er gebeurd tenminste wat... anders praat niemand hier, ja alleen om te zeggen dat het hier kinderachtig en kut is. Ga dan gewoon weg, denk ik dan.. maar goed.
Ik heb liever dat mensen gewoon niks posten i.p.v. deze shit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ach er gebeurd tenminste wat... anders praat niemand hier, ja alleen om te zeggen dat het hier kinderachtig en kut is. Ga dan gewoon weg, denk ik dan.. maar goed.
Ter vermaek ende tijdverdrijf ja toch niet danquote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
idd, beetje rellen en op elkaar kankeren is niks mis mee
maar ja jij bent ook gewoon een mongoolquote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen gewoon niks posten dan deze shit.
ik neem aan dat danny hier wel subsidie voor krijgtquote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef Robophatt het volgende:
Godsamme het is niet te geloven hierKinderdagverblijf
Heb je op alles in het leven zo'n kijk of valt het voor de rest mee?quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zou sticker gevenquote:
Zullen we een eigen SC maken waar we niks posten?quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen gewoon niks posten i.p.v. deze shit.
en in het poezie album schrijven?quote:
Ja, heb ik.quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je op alles in het leven zo'n kijk of valt het voor de rest mee?
Ik post hier iig bijna niet meer omdat het altijd zo'n kansloos geruzie is. Als het dat niet zou zijn zou ik - en met mij wellicht nog anderen - makkelijk meer posten.
Ja en volplakken met kattenstickers en glitterquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in het poezie album schrijven?
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlogquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik.
Je kan idd beter af en toe melden dat het kut is en weer weggaan en zelf niet bijdragen. Stukken beter.
Als er bepaalde mensen hier posten die zelf energie er in steken zie je best vaak dat het daarna gewoon gezellig is.
nicequote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en volplakken met kattenstickers en glitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |