bronquote:Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.
Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".
Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.
In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
Het verschil is dat ik zeg dat het uit eigen onzekerheden zijn. Ik vind lelijke mensen net zo aardig, maar niet lelijke mensen die daarom gefrustreert raken.quote:Op maandag 24 november 2014 13:03 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee, jij klaagt over mensen die deze PUA-gast blijkbaar 'aanvallen' (er in de meeste gevallen simpelweg hun kanttekeningen bij zetten). Je kijkt zelfs hun filmpjes om ze vervolgens op internet belachelijk te maken door ze bijvoorbeeld lelijk te noemen zonder er inhoudelijk op in te gaan. Hoe is jouw situatie anders dan de situatie van de mensen waar je blijkbaar zo over valt?
Zou je dat concreet kunnen toelichten? Ik zie het verband met onzekerheid namelijk niet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik zeg dat het uit eigen onzekerheden zijn. Ik vind lelijke mensen net zo aardig, maar niet lelijke mensen die daarom gefrustreert raken.
Het gevoel van frustratie naar een persoon die je slechts van de media kent, is eigenlijk vanwege woede die je nog van binnen hebt van een ander onderwerp. Het is van binnen opgekropt. Fok als uitlaatklep is slechts een tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 24 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je dat concreet kunnen toelichten? Ik zie het verband met onzekerheid namelijk niet.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gevoel van frustratie naar een persoon die je slechts van de media kent, is eigenlijk vanwege woede die je nog van binnen hebt van een ander onderwerp. Het is van binnen opgekropt. Fok als uitlaatklep is slechts een tijdelijke oplossing.
Ik ben ook benieuwd, ik ook nog steeds niet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je dat concreet kunnen toelichten? Ik zie het verband met onzekerheid namelijk niet.
Sommige politici worden ook geweigerd zonder dat ze aantoonbaar iets strafbaars doen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat is dit nou weer voor kutreden om hem het land niet in te laten. Hij doet toch niets strafbaars?
De frustratie die ik bij dit onderwerp voel(dus die betreffende filmpjes) heeft niets te maken met een woede over een ander onderwerp. Het is gewoonweg frustratie over dit soort gedrag. Ik ben een vrouw, een moeder, een tante, beter gezegd een mens. Ik wil niet dat meisjes aangerand worden, ik wil niet dat dat als "grappig" wordt gezien, ik wil niet dat mensen anderen aansporen om aan te randen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gevoel van frustratie naar een persoon die je slechts van de media kent, is eigenlijk vanwege woede die je nog van binnen hebt van een ander onderwerp. Het is van binnen opgekropt. Fok als uitlaatklep is slechts een tijdelijke oplossing.
Amen. Het gaat niet om de persoon, het gaat om de methode.quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
De frustratie die ik bij dit onderwerp voel(dus die betreffende filmpjes) heeft niets te maken met een woede over een ander onderwerp. Het is gewoonweg frustratie over dit soort gedrag. Ik ben een vrouw, een moeder, een tante, beter gezegd een mens. Ik wil niet dat meisjes aangerand worden, ik wil niet dat dat als "grappig" wordt gezien, ik wil niet dat mensen anderen aansporen om aan te randen.
Dat er aan mensen geleerd wordt hoe succesvoller te versieren en te doen is iets waar ik geen enkel probleem mee heb. Fijn voor je als je er wat aan hebt. Het gaat mij om dit grensoverschrijdende gedrag. Daar heb ik een probleem mee.
Ik schreef net in het vorige topic dat "de algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adepten", maar dat was eigenlijk vooral een reactie op alle posts van Firefly3 in dit topic. Kijken we puur naar de kern van dit topic, dan is het meer wat jij hier schrijft natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
De frustratie die ik bij dit onderwerp voel(dus die betreffende filmpjes) heeft niets te maken met een woede over een ander onderwerp. Het is gewoonweg frustratie over dit soort gedrag. Ik ben een vrouw, een moeder, een tante, beter gezegd een mens. Ik wil niet dat meisjes aangerand worden, ik wil niet dat dat als "grappig" wordt gezien, ik wil niet dat mensen anderen aansporen om aan te randen.
Dat er aan mensen geleerd wordt hoe succesvoller te versieren en te doen is iets waar ik geen enkel probleem mee heb. Fijn voor je als je er wat aan hebt. Het gaat mij om dit grensoverschrijdende gedrag. Daar heb ik een probleem mee.
Verandering begint bij jezelf. Mijn tip is dat je als moeder zijnde geen drugs moet gebruiken.quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat afwimpelen op de vermeende frustratie van die persoon die het 'losers' vindt, is een argument wat firefly in discussies in R&P ook vaak heeft gebruikt. Sterker nog, het wordt in de PUA-methodes ook als argument gebruikt. "Zij die klagen over jouw werkwijze, doen dat eigenlijk alleen maar uit frustratie en jaloezie dat hen het niet lukt". Dat is natuurlijk een drogreden. Normen en waarden en goed fatsoen zijn net zo goed een motivator voor een mening.quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik schreef net in het vorige topic dat "de algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adepten", maar dat was eigenlijk vooral een reactie op alle posts van Firefly3 in dit topic. Kijken we puur naar de kern van dit topic, dan is het meer wat jij hier schrijft natuurlijk![]()
Als ik zo dit alles lees/zie over RSD/PUA/Julien Blanc, denk ik aan de ene kant -nog steeds- wat een losers bij elkaar (die je eigenlijk geen enkele aandacht zou moeten geven), maar aan de andere kant gaat het hier en daar toch ook echt om grensoverschrijdend gedrag en ik zie echt niet in wat daarover een mening hebben met onzekerheid of andere frustraties van doen heeft.
Zou wat zijn, als mensen helemaal geen mening(en) meer hadden (of zouden mogen hebben) over bepaalde gedragingen/gebeurtenissen, negatief danwel positief
Er is geen grensoverschrijdend gedrag want er is geen enkel manier van aanranding of wat dan ook sprake. Vind je dagelijkse portie drama eldersquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik schreef net in het vorige topic dat "de algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adepten", maar dat was eigenlijk vooral een reactie op alle posts van Firefly3 in dit topic. Kijken we puur naar de kern van dit topic, dan is het meer wat jij hier schrijft natuurlijk![]()
Als ik zo dit alles lees/zie over RSD/PUA/Julien Blanc, denk ik aan de ene kant -nog steeds- wat een losers bij elkaar (die je eigenlijk geen enkele aandacht zou moeten geven), maar aan de andere kant gaat het hier en daar toch ook echt om grensoverschrijdend gedrag en ik zie echt niet in wat daarover een mening hebben met onzekerheid of andere frustraties van doen heeft.
Zou wat zijn, als mensen helemaal geen mening(en) meer hadden (of zouden mogen hebben) over bepaalde gedragingen/gebeurtenissen, negatief danwel positief
Ik bepaal zelf wel of ik iets grensoverschrijdend vind of niet, dank uquote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is geen grensoverschrijdend gedrag want er is geen enkel manier van aanranding of wat dan ook sprake. Vind je dagelijkse portie drama eldersmaarja, mensen houden van drama.
Met mezelf zit het wel goed, ik rand namelijk niemand aan en spoor niemand aan om aan te randen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verandering begint bij jezelf. Mijn tip is dat je als moeder zijnde geen drugs moet gebruiken.
Iemand bij de keel pakken is dus niet grensoverschrijdend?quote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is geen grensoverschrijdend gedrag want er is geen enkel manier van aanranding of wat dan ook sprake. Vind je dagelijkse portie drama eldersmaarja, mensen houden van drama.
Dus gewoon willekeurige meisjes met hun hoofd op je kruis duwen is geen aanranding?quote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Als ze daarna niet huilt, is het geen aanranding. Mensenkennis.quote:Op maandag 24 november 2014 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus gewoon willekeurige meisjes met hun hoofd op je kruis duwen is geen aanranding?
Want dat heeft hij zelf als zodanig naar buiten gebracht he, dat is wat hij andere mannen met klem aanraad om te doen, omdat je toch alles kan maken als blanke man daar.... Dat zijn zijn eigen woorden, zijn eigen filmpjes.
#chokinggirlsaroundtheworld #evenplagen #lekkergekquote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iemand bij de keel pakken is dus niet grensoverschrijdend?
Niet als het in de juiste context is. Sowiezo zorgt hij altijd voor een "weg uit", dus dat ze ALTIJD weg kan en het wederzijds leuk is. Iets wat men hier niet snapt.quote:Op maandag 24 november 2014 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iemand bij de keel pakken is dus niet grensoverschrijdend?
Is ook zo, japanners zijn haast zo extreem dat ze voor de fun op elkaar poepen en graag geneukt willen worden door een blankequote:Op maandag 24 november 2014 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus gewoon willekeurige meisjes met hun hoofd op je kruis duwen is geen aanranding?
Want dat heeft hij zelf als zodanig naar buiten gebracht he, dat is wat hij andere mannen met klem aanraad om te doen, omdat je toch alles kan maken als blanke man daar.... Dat zijn zijn eigen woorden, zijn eigen filmpjes.
Bullshit van de bovenste plank. Als je iemand bij zijn of haar keel pakt is er geen weg uit anders dan diegene die je vastpakt een ros te verkopen. Jij snapt het gewoon niet, maar je bent al zo ver geïndoctrineerd dat je niet anders wil geloven.quote:Op maandag 24 november 2014 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet als het in de juiste context is. Sowiezo zorgt hij altijd voor een "weg uit", dus dat ze ALTIJD weg kan en het wederzijds leuk is. Iets wat men hier niet snapt.
Goed om te weten.quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is ook zo, japanners zijn haast zo extreem dat ze voor de fun op elkaar poepen en graag geneukt willen worden door een blanke![]()
En? Dit is niet het filmpje waar mensen problemen mee hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 17:49 schreef firefly3 het volgende:
In elke interactie zorgt hij ervoor dat de vrouw minstens 50% mee doet.
Dit is wel hoe het andere filmpje ook begon, alleen is dat eruit geknipt om een reactie uit te lokken bij vatbare tere zieltjes.quote:Op maandag 24 november 2014 18:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
En? Dit is niet het filmpje waar mensen problemen mee hebben.
Hij plukt ze hier gewoon van straat hoor. Op 2:26.quote:Op maandag 24 november 2014 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is wel hoe het andere filmpje ook begon, alleen is dat eruit geknipt om een reactie uit te lokken bij vatbare tere zieltjes.
Jij meent dit echt he? Jij wil echt aanranding goedpraten door te zeggen dat het heel gebruikelijk is daar. Tegen dat soort zieke ideeën is geen enkel argument opgewassen.quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is ook zo, japanners zijn haast zo extreem dat ze voor de fun op elkaar poepen en graag geneukt willen worden door een blanke![]()
Ik denk dat hij het meent. Anders is hij echt een ontzettend goede troll, waarvoor in dat geval mijn complimenten.quote:Op maandag 24 november 2014 18:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Jij meent dit echt he? Jij wil echt aanranding goedpraten door te zeggen dat het heel gebruikelijk is daar. Tegen dat soort zieke ideeën is geen enkel argument opgewassen.
Hoezo is dit relevant? Je vermoedt dat een van de posters hier dat doet?quote:Op maandag 24 november 2014 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Als we het echt over normen en waarden hebben: gebruik geen drugs als je kinderen hebt. Maak je daar druk om, ipv iemand uit de media.
Het staat je vrij om hier een topic over te openen, als dit fenomeen je zo dwars zit. Hier is het niet echt op zijn plaats.quote:Op maandag 24 november 2014 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Als we het echt over normen en waarden hebben: gebruik geen drugs als je kinderen hebt. Maak je daar druk om, ipv iemand uit de media.
Je bent echt zo ongelofelijk geindoctrineerd door die cult van jou. Triest.quote:Op maandag 24 november 2014 18:37 schreef firefly3 het volgende:
En ik dacht nog wel dat mijn herfstnominatie voor grootste mafketel naar dat volk van de "soevereine mens" zou gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 18:39 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het meent. Anders is hij echt een ontzettend goede troll, waarvoor in dat geval mijn complimenten.
Gast!!!!!! Ga je schamen, echt....quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2014 18:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je bent echt zo ongelofelijk geindoctrineerd door die cult van jou. Triest.
Mijlenver naast de waarheid.quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is allemaal nogal interpretatie afhankelijk hé. Het hoofd van een vrouw naar je kruis duwen is puberaal en belachelijk gedrag, dat staat buiten kijf. Maar wat bedoel jij met dat de meeste vrouwen met respect behandeld willen worden?quote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef Gimmick het volgende:
Dit gedrag wordt verdedigd met het argument dat het succesvol is en dat dus vrouwen het leuk vinden. Die conclusie is onjuist. Je kunt hooguit concluderen dat er vrouwen zijn bij wie deze methodes succesvol zijn en die het leuk vinden. Dat er vrouwen zijn die op bad boy gedrag vallen zal zelfs de grootste feminist niet ontkennen, maar die vrouw is niet de vrouw. De grootste groep vrouwen wil wel met respect behandeld worden. Althans, die indruk krijg ik als ik kijk naar de vrouwen in dit topic en de vrouwen die ik persoonlijk ken.
Zolang je niet weet of je met iemand te maken hebt die het op prijs stelt als je haar hoofd naar je kruis duwt (of mildere, maar nog altijd vervelende toenaderingspogingen) is het disrespectvol om elke vrouw dan maar zo te benaderen en je dan te verdedigen met: 'maar sommige vinden het wel leuk!'
Het is de verdediging van straatverkopers en telemarketeers: we verkopen op deze manier onze spullen, dus vinden mensen het niet vervelend om thuis en op straat lastig gevallen benaderd te worden (er zijn meer overeenkomsten tussen deze twee groepen). Dat je als beroepsgroep voor vele mensen een indringer bent in iemands persoonlijke ruimte doet niet ter zake.
Of je dominant gedragen wel of niet respectloos is heeft uiteindelijk wel te maken met het feit of er instemming is van de andere partij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal nogal interpretatie afhankelijk hé. Het hoofd van een vrouw naar je kruis duwen is puberaal en belachelijk gedrag, dat staat buiten kijf. Maar wat bedoel jij met dat de meeste vrouwen met respect behandeld willen worden?
Het is een nogal breed begrip. De meeste vrouwen kunnen een bepaalde mate van dominantie zeker waarderen , maar in mijn ogen staat dat niet gelijk aan "respectloos gedrag"..
Ja, maar er zijn ook mensen op deze wereld die helemaal nooit aangesproken willen worden. Ik mag toch tijdens het uitgaan wel een leuke meid aanspreken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef Silkster het volgende:
[..]
Of je dominant gedragen wel of niet respectloos is heeft uiteindelijk wel te maken met het feit of er instemming is van de andere partij.
Er zijn veel vrouwen en ook mannen die het leuk vinden om een beetje (of beetje veel) dominant benaderd te worden maar zelfs in de BDSM waar sommige mensen zich op allerlei manieren laten domineren en/of vernederen geldt de ijzeren regel dat er voor alles instemming moet zijn.
Wanneer iemand graag op een bepaalde manier benaderd wordt is die manier van benaderen uiteraard niet respectloos, maar als bv een wildvreemde man mij morgen op straat ineens uit het niets dominant gaat bejegenen dan is dat sowieso respectloos omdat hij niet kan weten of ik daarmee instem.
quote:Op maandag 24 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga in op je post over het wel of niet respectloos zijn van mensen dominant benaderen en jij springt nu ineens naar "ik mag tijdens het uitgaan toch wel een leuke meid aanspreken ?"quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen op deze wereld die helemaal nooit aangesproken willen worden. Ik mag toch tijdens het uitgaan wel een leuke meid aanspreken?
Het punt is dat begrippen als dominantie, respect nogal breed interpreteerbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:02 schreef Silkster het volgende:
[..]
Ik ga in op je post over het wel of niet respectloos zijn van mensen dominant benaderen en jij springt nu ineens naar "ik mag tijdens het uitgaan toch wel een leuke meid aanspreken ?"![]()
Wil je daar ook m'n mening over ofzo ? Nou goed, hier dan; van mij mag je tijdens het uitgaan best een leuke meid aanspreken als je dat een beetje normaal doet. Veel plezier ermee.
Maar op dat continuum liggen toch wel algemeen geaccepteerde grenzen, zoals iemand niet zomaar gaan commanderen of vernederen, iemand niet zomaar gaan aanraken en al helemaal niet zomaar aanraken op kwetsbare (bv hals) of erogene (bv borsten) plekken. Iemand met rust laten wanneer diegene geen interesse blijkt te hebben, etc.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is dat begrippen als dominantie, respect nogal breed interpreteerbaar zijn.
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:22 schreef Silkster het volgende:
[..]
Maar op dat continuum liggen toch wel algemeen geaccepteerde grenzen, zoals iemand niet zomaar gaan commanderen of vernederen, iemand niet zomaar gaan aanraken en al helemaal niet zomaar aanraken op kwetsbare (bv hals) of erogene (bv borsten) plekken. Iemand met rust laten wanneer diegene geen interesse blijkt te hebben, etc.
Uhh hoezo zo geweldadig als je weet dat het speels is en je kent elkaar al een beetje?quote:Op maandag 24 november 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bullshit van de bovenste plank. Als je iemand bij zijn of haar keel pakt is er geen weg uit anders dan diegene die je vastpakt een ros te verkopen. Jij snapt het gewoon niet, maar je bent al zo ver geïndoctrineerd dat je niet anders wil geloven.
Diegene die hier het hardst riep zei zelf dat ze soms drugs gebruikte, moeder te zijn en ex pornoactrice met open relatie. Sorry hoor, maar begin dan eerst bij jezelf.quote:Op maandag 24 november 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is dit relevant? Je vermoedt dat een van de posters hier dat doet?
Julien legt haarfijn uit dat als je haar nog niet kent a) Het in slowmotion moet b)dat het een samenspel moet zijn. Dus er is sowiezo instemming. Het filmpje is zo geknipt dat het lijkt alsof hij haar voor het eerst ziet. Er was daarvoor al speels gedoe en instemming. Heel de discussie is dus in principe nergens voor nodig .quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef Silkster het volgende:
[..]
Of je dominant gedragen wel of niet respectloos is heeft uiteindelijk wel te maken met het feit of er instemming is van de andere partij.
Er zijn veel vrouwen en ook mannen die het leuk vinden om een beetje (of beetje veel) dominant benaderd te worden maar zelfs in de BDSM waar sommige mensen zich op allerlei manieren laten domineren en/of vernederen geldt de ijzeren regel dat er voor alles instemming moet zijn.
Wanneer iemand graag op een bepaalde manier benaderd wordt is die manier van benaderen uiteraard niet respectloos, maar als bv een wildvreemde man mij morgen op straat ineens uit het niets dominant gaat bejegenen dan is dat sowieso respectloos omdat hij niet kan weten of ik daarmee instem.
Hoezo, rand ik dan mensen aan of spoor ik andere mensen aan anderen aan te randen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Diegene die hier het hardst riep zei zelf dat ze soms drugs gebruikte, moeder te zijn en ex pornoactrice met open relatie. Sorry hoor, maar begin dan eerst bij jezelf.
Indirect hebben pilletjes wel effect. Het gaat ook om de achterliggende gedachte, waarom heb je het nodig? Je focust jezelf teveel over de media ipv dingen die dichter bij je liggen en waar je zelf controle over hebt om te veranderen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo, rand ik dan mensen aan of spoor ik andere mensen aan anderen aan te randen?
Ik zorg wel dat deze dingen in mijn leven geen last veroorzaken voor mijn gezin en omgeving.
Dat is een vrij onzinnige vraag, aangezien die bij alles te stellen is. Zoals de technieken van meneer Blanc. Waarom zou iemand die nodig hebben? Ik heb voldoende vrouwen weten te charmeren zonder hun hand naar mijn kruis te begeleiden bij de eerste ontmoeting.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Indirect hebben pilletjes wel effect. Het gaat ook om de achterliggende gedachte, waarom heb je het nodig? Je focust jezelf teveel over de media ipv dingen die dichter bij je liggen en waar je zelf controle over hebt om te veranderen.
Omdat het geen "tactiek" is wat hij doet om een "vrouw te kunnen krijgen". Hij doet het puur ter vermaak. Je moet je eigen humor gebruiken en dat zegt hij ook. Jouw leven wordt beter en je sleurt haar erin mee. Ongeacht of je er wel of geen sex mee zult hebben. Drugs ter vermaak is slecht omdat het niet uit jezelf komt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een vrij onzinnige vraag, aangezien die bij alles te stellen is. Zoals de technieken van meneer Blanc. Waarom zou iemand die nodig hebben? Ik heb voldoende vrouwen weten te charmeren zonder hun hand naar mijn kruis te begeleiden bij de eerste ontmoeting.
Dus hij verveelde zich en besloot zichzelf hiermee te vermaken. En omdat hij het zo leuk vindt, moet je flink aftikken om zijn seminar bij te wonen? Waar ook alleen maar mensen komen die zijn hobby delen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het geen "tactiek" is wat hij doet om een "vrouw te kunnen krijgen". Hij doet het puur ter vermaak. Je moet je eigen humor gebruiken en dat zegt hij ook.
Het is vaak gratis. Zelfvermaak is zeer belangrijk voor jezelf, inclusief bij het ontmoeten van vrouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus hij verveelde zich en besloot zichzelf hiermee te vermaken. En omdat hij het zo leuk vindt, moet je flink aftikken om zijn seminar bij te wonen? Waar ook alleen maar mensen komen die zijn hobby delen?
Dus wacht, er bestaat geen industrie waarin geld wordt verdiend aan de wanhoop van andere mannen die niet aan de vrouw kunnen komen? Dit zijn mensen die samen komen op een soort conventie waar ze praten over hun hobby? Zoals er ook bijeenkomsten zijn voor liefhebbers van Lego? Julien Blanc is slechts een enthousiasteling, en niet iemand die behoorlijke munt slaat uit het verspreiden van zijn evangelie over hoe in contact te treden met het andere geslacht?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is vaak gratis. Zelfvermaak is zeer belangrijk voor jezelf, inclusief bij het ontmoeten van vrouwen.
Dat roep je nu al voor de zoveelste keer, maar bewijs daarvan blijft uit. Hij grijpt willekeurige vrouwelijke voorbijgangers en duwt hun hoofd naar zijn kruis. Hij heeft dat filmpje gemaakt en online gezet. Dat kun je proberen goed te praten, maar het lukt je gewoon niet. Het enige wat jij doet is de kritiek negeren, wijzen op zijn minder lompe kanten of zeggen "Dat is niet zo." zonder daar enige argumenten/bewijs voor te hebben. Als ik jou was zou ik me afvragen in hoeverre je zelf een mening hebt, of dat je op een enge manier blind achter iemand anders aanloopt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:18 schreef firefly3 het volgende:
Het filmpje is zo geknipt dat het lijkt alsof hij haar voor het eerst ziet. Er was daarvoor al speels gedoe en instemming. Heel de discussie is dus in principe nergens voor nodig .
Tsja, gezien de overtuiging waarmee sommigen in dit topic deze 'technieken' verdedigen, doet het steeds sterker denken aan een sekte. Stoppen met zelf nadenken en alles wat het opperhoofd zegt napraten en verdedigen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:00 schreef ssebass het volgende:
Wat ook in dit topic naar voren komt is het obsessieve verdedigen en vasthouden aan het pua/rsd gedachtengoed. Er is totaal geen ruimte om ook maar iets af te keuren van wat ze doen. Zelfs aanranding wordt goedgepraat.
Ik denk dat de aanhangers er zo aan vast blijven houden omdat ze bang zijn weer de oude incapabele losers te worden. Dit is de enige methode die ze kennen en anders weer verloren zijn. Op een positieve manier vrouwen versieren is namelijk veel lastiger en heb je veel meer skills voor nodig. Die zijn ook veel lastiger te leren, dus doen ze het op deze agressieve, drammende manier. Nul respect voor die manier. Misschien moeten ze allemaal maar naar een land gaan waar ze vrouwen onderwerpen.
Zij hebben het altijd over onzekerheid, maar zij zijn nog steeds die onzeker mensen die obsessief vasthouden hun 'geloof'. Ze komen ook gespannen over, gehaast, alsof ze in een spannende wedstrijd zitten. Ze stralen geen rust, kalmte, zelfvertrouwen uit, meer een agressieve irritante telemarketeer/deur tot deur verkoper.
De methodes zouden ook toepasbaar moeten zijn op het gewone leven. Zelfverzekerd zijn, sociale skills, maar ook respect, rust e.d. Ik zie die Julien al praten met een of andere CEO en hem dan bij zijn keel pakken en in zijn kruis duwen. Zie nu hoe debiel het is?
Dit is niet speels. Hij kent haar niet. Zij hem ook niet. Dus is het een agressieve manier van benaderen. Je kent elkaar 'een beetje' na een half uur en niet na vijf minuten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhh hoezo zo geweldadig als je weet dat het speels is en je kent elkaar al een beetje?
Wat een onzin weer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is niet speels. Hij kent haar niet. Zij hem ook niet. Dus is het een agressieve manier van benaderen. Je kent elkaar 'een beetje' na een half uur en niet na vijf minuten.
Je doet weer je uiterste best het persoonlijk te maken omdat je blijkbaar zelf ook wel weet dat dit gedrag(de betreffende filmpjes) eigenlijk niet te verdedigen is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Indirect hebben pilletjes wel effect. Het gaat ook om de achterliggende gedachte, waarom heb je het nodig? Je focust jezelf teveel over de media ipv dingen die dichter bij je liggen en waar je zelf controle over hebt om te veranderen.
Heel veel materiaal is gewoon gratis, waaronder die freetour speeches. Julien is idd een fanatiekeling die het niet voor het geld doet. Net zoals sommige djs het niet meer voor het geld doen maar voor hun plezier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus wacht, er bestaat geen industrie waarin geld wordt verdiend aan de wanhoop van andere mannen die niet aan de vrouw kunnen komen? Dit zijn mensen die samen komen op een soort conventie waar ze praten over hun hobby? Zoals er ook bijeenkomsten zijn voor liefhebbers van Lego? Julien Blanc is slechts een enthousiasteling, en niet iemand die behoorlijke munt slaat uit het verspreiden van zijn evangelie over hoe in contact te treden met het andere geslacht?
Het grappige is dat je zelf zo standvast houdt aan de illusie dat pickup met hard geweld gebeurd. Jij bent de gelovige, want je bent a) nooit naar een meeting geweest en b) je weet niet wat het inhoudt. De basis is gewoon vrouwen aanspreken met een vleugje fysiek contact. Meer niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:00 schreef ssebass het volgende:
Wat ook in dit topic naar voren komt is het obsessieve verdedigen en vasthouden aan het pua/rsd gedachtengoed. Er is totaal geen ruimte om ook maar iets af te keuren van wat ze doen. Zelfs aanranding wordt goedgepraat.
Ik denk dat de aanhangers er zo aan vast blijven houden omdat ze bang zijn weer de oude incapabele losers te worden. Dit is de enige methode die ze kennen en anders weer verloren zijn. Op een positieve manier vrouwen versieren is namelijk veel lastiger en heb je veel meer skills voor nodig. Die zijn ook veel lastiger te leren, dus doen ze het op deze agressieve, drammende manier. Nul respect voor die manier. Misschien moeten ze allemaal maar naar een land gaan waar ze vrouwen onderwerpen.
Zij hebben het altijd over onzekerheid, maar zij zijn nog steeds die onzeker mensen die obsessief vasthouden hun 'geloof'. Ze komen ook gespannen over, gehaast, alsof ze in een spannende wedstrijd zitten. Ze stralen geen rust, kalmte, zelfvertrouwen uit, meer een agressieve irritante telemarketeer/deur tot deur verkoper.
De methodes zouden ook toepasbaar moeten zijn op het gewone leven. Zelfverzekerd zijn, sociale skills, maar ook respect, rust e.d. Ik zie die Julien al praten met een of andere CEO en hem dan bij zijn keel pakken en in zijn kruis duwen. Zie nu hoe debiel het is?
De anti-pu community lijkt wel een sekte. Ik weet hoe Julien is, geweld en aanranding is niet zijn stijl. Ik heb filmpjes gezien die niet op het internet te vinden zijn en heb zijn omgang met vrouwen gezien. Dat je het als techniek ziet is wel erg raar, dan snap je niet dat sociale interacties wel ingewikkelder is dan dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat roep je nu al voor de zoveelste keer, maar bewijs daarvan blijft uit. Hij grijpt willekeurige vrouwelijke voorbijgangers en duwt hun hoofd naar zijn kruis. Hij heeft dat filmpje gemaakt en online gezet. Dat kun je proberen goed te praten, maar het lukt je gewoon niet. Het enige wat jij doet is de kritiek negeren, wijzen op zijn minder lompe kanten of zeggen "Dat is niet zo." zonder daar enige argumenten/bewijs voor te hebben. Als ik jou was zou ik me afvragen in hoeverre je zelf een mening hebt, of dat je op een enge manier blind achter iemand anders aanloopt.
[..]
Tsja, gezien de overtuiging waarmee sommigen in dit topic deze 'technieken' verdedigen, doet het steeds sterker denken aan een sekte. Stoppen met zelf nadenken en alles wat het opperhoofd zegt napraten en verdedigen.
Nee, maar dat ze er bakken geld mee kunnen verdienen is mooi meegenomen, nietwaar?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heel veel materiaal is gewoon gratis, waaronder die freetour speeches. Julien is idd een fanatiekeling die het niet voor het geld doet. Net zoals sommige djs het niet meer voor het geld doen maar voor hun plezier.
Ik hecht een waarde label aan iemands mening afhankelijk van hoe succesvol diegene is en hoe diep diegene in het onderwerp zit. Ik heb Julien vaker persoonlijk gezien, jij roept wat afhankelijk van een kort "extreem" filmpjequote:Op dinsdag 25 november 2014 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Je doet weer je uiterste best het persoonlijk te maken omdat je blijkbaar zelf ook wel weet dat dit gedrag(de betreffende filmpjes) eigenlijk niet te verdedigen is.
Maak je nu maar geen zorgen om mij en mijn omgeving, daar gaat het namelijk erg goed mee.
De mensen die blijven komen zijn vaak juist de mensen die al succesvol zijn. Een vrouw benaderen is stap nummer 0.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze er bakken geld mee kunnen verdienen is mooi meegenomen, nietwaar?
De motivatie dat de mensen die naar zijn speeches komen zich anders volkomen kansloos voelen zie ik jou niet ontkrachten. Als het echt een hobby zou zijn, dan zou je er niet voor betalen om tips en trucs aan te komen horen op een seminar. Ongeacht of materiaal ook gratis beschikbaar is.
Dat betalen doe je omdat je een dienst krijgt van deze man. Die dienst, daar is blijkbaar een markt voor. En die markt ontstaat niet omdat hordes mannen zelf uitgevonden hebben hoe ze makkelijk contact met vrouwen maken. Die markt ontstaat omdat er een behoeftige massa is die het niet zelf kan.
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De anti-pu community lijkt wel een sekte. Ik weet hoe Julien is, geweld en aanranding is niet zijn stijl. Ik heb filmpjes gezien die niet op het internet te vinden zijn en heb zijn omgang met vrouwen gezien.
Je bewijst mijn punt.quote:Het enige wat jij doet is de kritiek negeren, wijzen op zijn minder lompe kanten of zeggen "Dat is niet zo." zonder daar enige argumenten/bewijs voor te hebben.
Ik snap prima dat sociale interacties ingewikkelder zijn dan het toepassen van een techniek. Maar PUAs gebruiken voornamelijk technieken (trucjes).quote:Dat je het als techniek ziet is wel erg raar, dan snap je niet dat sociale interacties wel ingewikkelder is dan dat.
Er is geen enkel techniek om een vrouw in te palmen, het enige wat je kunt doen is jezelf veranderen door slechte gewoontes af te leren en nieuwe gewoontes aan te leren. Je moet eerst deze basis snappen voordat je een zinnig argument kunt geven over het materiaal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
[..]
Je bewijst mijn punt.
[..]
Ik snap prima dat sociale interacties ingewikkelder zijn dan het toepassen van een techniek. Maar PUAs gebruiken voornamelijk technieken (trucjes).
De enige reden waarom het hele PUA-gebeuren lijkt te werken, is omdat vooral de positieve verhalen gedeeld worden (confirmation bias) en mensen worden gestimuleerd om meer vrouwen aan te spreken (wet van de grote aantallen).
Maar nogmaals, daar gaat dit topic niet eens over. Het gaat erom dat vrouwen worden aangerand onder het mom van "speels", "ze wil het zelf", "ze kan ook nee zeggen", "wij PUAs weten precies wat vrouwen willen." En dat is gewoon een kansloze manier van omgaan met mensen.
De vergelijking die met telemarketing werd gemaakt is treffend. Dat je ergens goed in bent, betekent niet dat je gedrag gewenst is. Voor elk geslaagd gesprek heb je 10 keer meegemaakt dat de hoorn er op werd gegooid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mensen die blijven komen zijn vaak juist de mensen die al succesvol zijn. Een vrouw benaderen is stap nummer 0.
Ga je nog in op de kritiek op Juliens aanpak van Japanse meisjes? Of kun je alleen Julien napraten en blijft het daarbij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is geen enkel techniek om een vrouw in te palmen, het enige wat je kunt doen is jezelf veranderen door slechte gewoontes af te leren en nieuwe gewoontes aan te leren. Je moet eerst deze basis snappen voordat je een zinnig argument kunt geven over het materiaal.
En dit is juist waar vuurvliegje niet op in zal kunnen gaan. Waarom loopt dit al 4 topics lang door? In R&P deed hij hetzelfde. Volkomen kansloosquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vergelijking die met telemarketing werd gemaakt is treffend. Dat je ergens goed in bent, betekent niet dat je gedrag gewenst is. Voor elk geslaagd gesprek heb je 10 keer meegemaakt dat de hoorn er op werd gegooid.
Gemiddeld wordt je wel degelijk beter. Niet omdat je techniekjes na doet, maar wel doordat je je eigen structurele fouten begint in te zien. Je ziet het letterlijk terug in je resultaten. Een resultaat kan ook meer zijn dan alleen seks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vergelijking die met telemarketing werd gemaakt is treffend. Dat je ergens goed in bent, betekent niet dat je gedrag gewenst is. Voor elk geslaagd gesprek heb je 10 keer meegemaakt dat de hoorn er op werd gegooid.
Ik zou graag eens zo'n meeting bezoeken, omdat ik er vrij zeker van ben dat de manier van het aan de man brengen van de methode heel erg vergelijkbaar is met salestrainingen, waar je soms een heel weekend wordt opgesloten en jou duidelijk wordt gemaakt hoe je mensen iets kunt laten willen wat ze in eerste instantie helemaal niet wilden. Daar heb ik er wel wat van bijgewoond, en ik kan je vertellen dat de succesvollen inderdaad terugkomen. Omdat het scoren van een verkoop hun ego streelt, en daar willen ze meer van. Maar het blijft de wet van grote getallen, en die trainingen zijn er op gericht om je conversieratio op te poetsen. Betekent dat, dat er meer mensen zijn die het product willen kopen? Nee. Dat betekent het niet. Het zal me niets verbazen als verkopen hormonaal dezelfde dingen losmaakt. Maar in plaats van verzekeringen gaat het hier om vrouwen.
Omdat de enige mensen die het erover hebben "white knights" zijn. Ze heeft de politie er niet bij gehaald. Zou me niets verbazen als ze ook geneukt hebben. Ga je dan ook nog klagen dat ze "gebruikt wordt"?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit is juist waar vuurvliegje niet op in zal kunnen gaan. Waarom loopt dit al 4 topics lang door? In R&P deed hij hetzelfde. Volkomen kansloos
Dat begrijp ik, dat is ook de kern van een salestraining. Maar dat beantwoordt niet de vraag van de motivatie. Een goede verkoper weet zijn product aan de man te brengen door handig gebruik te maken van karaktereigenschappen bij hun prospect om ze toch vatbaar te maken voor de suggestie dat het product dat hij verkoopt iets is wat ze willen hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gemiddeld wordt je wel degelijk beter. Niet omdat je techniekjes na doet, maar wel doordat je je eigen structurele fouten begint in te zien. Je ziet het letterlijk terug in je resultaten. Een resultaat kan ook meer zijn dan alleen seks.
Tis goed met je. Je gaat altijd stelselmatig niet in op terecht gestelde vragen en negeert argumentatie. Bijzonder onbeleefd is dat, en iets wat te verwachten is van iemand met zo'n instelling. "Ze heeft de politie er niet bijgehaald". Oh ja, want aan het bellen van de politie meten we sociaal gewenst en acceptabel gedrag af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat de enige mensen die het erover hebben "white knights" zijn. Ze heeft de politie er niet bij gehaald. Zou me niets verbazen als ze ook geneukt hebben. Ga je dan ook nog klagen dat ze "gebruikt wordt"?
Spijtoptanten kunnen hun fysieke product binnen 7 dagen weer terugsturen. Seks met toestemming kun je achteraf niet teruggeven. Zou Julien een tevredenheidsonderzoek doen achteraf? Om eens te kijken hoe de targets het ervaren hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat de enige mensen die het erover hebben "white knights" zijn. Ze heeft de politie er niet bij gehaald. Zou me niets verbazen als ze ook geneukt hebben. Ga je dan ook nog klagen dat ze "gebruikt wordt"?
Hoezo de boel romantiseren? Het is hetzelfde als zangoefeningen of presentatieverbetering.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, dat is ook de kern van een salestraining. Maar dat beantwoordt niet de vraag van de motivatie. Een goede verkoper weet zijn product aan de man te brengen door handig gebruik te maken van karaktereigenschappen bij hun prospect om ze toch vatbaar te maken voor de suggestie dat het product dat hij verkoopt iets is wat ze willen hebben.
Mijn vraag aan jou: kun je dit verdedigen, als het product liefde, begeerte, misschien ook seks is? Kun je het verdedigen dat dit gesleten wordt, zoals de telemarketeer zijn producten slijt?
Je moet vrouwen niet als target zien, zegt julien vaak genoeg. Je moet vrouwen niet benaderen om pick up te leren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Spijtoptanten kunnen hun fysieke product binnen 7 dagen weer terugsturen. Seks met toestemming kun je achteraf niet teruggeven. Zou Julien een tevredenheidsonderzoek doen achteraf? Om eens te kijken hoe de targets het ervaren hebben?
Dus ethisch zie jij geen probleem? Toch vreemd, aangezien ik hier een topic vol met mensen heb die mijn redenatie volkomen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo de boel romantiseren? Het is hetzelfde als zangoefeningen of presentatieverbetering.
Dat kan Julien wel zeggen, maar dat is niet wat in mijn post staat. Op een salestraining krijg je ook te horen dat je je prospects met respect moet benaderen, maar je wilt wel een product verkopen. Je hebt een doel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet als target zien, zegt julien vaak genoeg. Je moet vrouwen niet benaderen om pick up te leren.
Dat hele PUA is inderdaad vooral een egostreling voor de mannen in kwestie. Zij vinden de jacht en de buit waar dat toe leidt interessant en egostrelend, echt geïnteresseerd in een relatie zijn velen ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou graag eens zo'n meeting bezoeken, omdat ik er vrij zeker van ben dat de manier van het aan de man brengen van de methode heel erg vergelijkbaar is met salestrainingen, waar je soms een heel weekend wordt opgesloten en jou duidelijk wordt gemaakt hoe je mensen iets kunt laten willen wat ze in eerste instantie helemaal niet wilden. Daar heb ik er wel wat van bijgewoond, en ik kan je vertellen dat de succesvollen inderdaad terugkomen. Omdat het scoren van een verkoop hun ego streelt, en daar willen ze meer van. Maar het blijft de wet van grote getallen, en die trainingen zijn er op gericht om je conversieratio op te poetsen. Betekent dat, dat er meer mensen zijn die het product willen kopen? Nee. Dat betekent het niet. Het zal me niets verbazen als verkopen hormonaal dezelfde dingen losmaakt. Maar in plaats van verzekeringen gaat het hier om vrouwen.
Tering, heb jij een hotline met die gozer ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet als target zien, zegt julien vaak genoeg. Je moet vrouwen niet benaderen om pick up te leren.
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat hele PUA is inderdaad vooral een egostreling voor de mannen in kwestie. Zij vinden de jacht en de buit waar dat toe leidt interessant en egostrelend, echt geïnteresseerd in een relatie zijn velen ook niet.
In principe is er ook niets mis mee, ik vind het wel alleen wat desperate als mensen er een doel op zich van gaan maken, elke avond weer. Ik ken zo'n gozer die echt alleen maar met PUA bezig is en niet meer normaal kan uitgaan, als hij een groepje gasten ziet heeft hij het altijd direct over sausage parties enzo. Je moet ook kunnen uitgaan om niet te scoren, juist op die avonden ben je soms meer succesvolquote:
Geredeneerd vanuit de vrouw is dit vreemd.quote:
Tja ik heb een redelijk hedonistische visie. Mensen moeten doen waar ze gelukkig van worden en waar ze zin in hebben, als mensen genieten van PUA dan moeten ze dat lekker doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In principe is er ook niets mis mee, ik vind het wel alleen wat desperate als mensen er een doel op zich van gaan maken, elke avond weer. Ik ken zo'n gozer die echt alleen maar met PUA bezig is en niet meer normaal kan uitgaan, als hij een groepje gasten ziet heeft hij het altijd direct over sausage parties enzo. Je moet ook kunnen uitgaan om niet te scoren, juist op die avonden ben je soms meer succesvol
Ze zijn hedonistisch/egoïstisch ja, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geredeneerd vanuit de vrouw is dit vreemd.
Als mijn doel is om een vrouw te scoren, of een telefoonnummer, dan kan ik heel tevreden zijn als ik niets meer wil dan dat. Maar je hebt ook met een andere partij te maken, met een eigen waardigheid en haar eigen verwachtingen. In het verhaal van PUA zie ik nergens terugkomen dat deze vrouw het er achteraf mee eens moet zijn. Het gaat om wat jij wil bereiken, en hoe jij de ander kunt bewegen om dat ook te willen. Dus op dat moment kan ze instemmen, maar achteraf kan iemand er heel anders over denken
Als je dat dus elk weekend doet, met tientallen vrouwen, dan mag je wel wat vraagtekens zetten bij je eigen integriteit.
Dat heet de "buyers remorse". Maar goed, dat vind ik nog niet eens het punt. Het is echt niet zo dat de vrouw als een willoos slachtoffer van de vrouwenverslinder moet worden neergezet. Bovendien kan in ELKE situatie voorkomen dat de vrouw in kwestie er spijt van heeft. Ik vind dat je laatste punt wat sterker is, zeker als dat gepaard gaat met de nodige manipulatie (jij bent momenteel de enige vrouw in mijn leven, of verhalen verzinnen om interessanter over te komen e.d.). Dan ben je gewoon fout bezig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geredeneerd vanuit de vrouw is dit vreemd.
Als mijn doel is om een vrouw te scoren, of een telefoonnummer, dan kan ik heel tevreden zijn als ik niets meer wil dan dat. Maar je hebt ook met een andere partij te maken, met een eigen waardigheid en haar eigen verwachtingen. In het verhaal van PUA zie ik nergens terugkomen dat deze vrouw het er achteraf mee eens moet zijn. Het gaat om wat jij wil bereiken, en hoe jij de ander kunt bewegen om dat ook te willen. Dus op dat moment kan ze instemmen, maar achteraf kan iemand er heel anders over denken
Als je dat dus elk weekend doet, met tientallen vrouwen, dan mag je wel wat vraagtekens zetten bij je eigen integriteit.
Zolang er geen grensoverschrijdend gedrag is zoals willekeurige meisjes op straat met hun hoofd op je kruis duwen vind ik er idd niets mis mee.quote:
Zoals gezegd, er is vrij weinig mis mee. Wat ik wel fout vind is als ze gaan liegen om hun doel te bereiken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn hedonistisch/egoïstisch ja, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.
In beperkte mate is dat geen probleem, nee. Ik heb ook wel meer dan eens geneukt en er totaal niet bij stil gestaan of de andere partij het achteraf wel OK vond. Maar ach, ik heb ook wel eens spijt gehad van mezelf mee laten nemen om half vier uit de kroegquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn hedonistisch/egoïstisch ja, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.
Maar bij sommige is dat wel de levensstijl, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In beperkte mate is dat geen probleem, nee. Ik heb ook wel meer dan eens geneukt en er totaal niet bij stil gestaan of de andere partij het achteraf wel OK vond. Maar ach, ik heb ook wel eens spijt gehad van mezelf mee laten nemen om half vier uit de kroeg
Het verschil is dat het niet mijn levensstijl is. Ik leef niet van hoe mijn ego gestreeld wordt als een dame in gaat op mijn avances, zonder echt rekening te houden met of het iets is wat die vrouwen echt willen, en dat je dezelfde technieken gebruikt als een verkoper.
Ja maar als je daar altijd rekening mee houdt zal je ook nooit neuken. Hoe weet je dat nou altijd zeker? Bovendien, de vrouw is geen willoos slachtoffer. Als je haar die avond het bed in kan krijgen zonder dat er sprake is van dwang, wil ze het gewoon toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In beperkte mate is dat geen probleem, nee. Ik heb ook wel meer dan eens geneukt en er totaal niet bij stil gestaan of de andere partij het achteraf wel OK vond. Maar ach, ik heb ook wel eens spijt gehad van mezelf mee laten nemen om half vier uit de kroeg
Het verschil is dat het niet mijn levensstijl is. Ik leef niet van hoe mijn ego gestreeld wordt als een dame in gaat op mijn avances, zonder echt rekening te houden met of het iets is wat die vrouwen echt willen, en dat je dezelfde technieken gebruikt als een verkoper.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is vrij weinig mis mee. Wat ik wel fout vind is als ze gaan liegen om hun doel te bereiken.
Omdat het gaat over integriteit. Die vrouw zal achteraf misschien spijt hebben, maar zoals ik in mijn post al aangegeven heb, dat heeft elke vent wel eens zo gedaan, en daar is niet zoveel mis mee. Die vrouwen gaan zich achteraf niet verkracht voelen, omdat ze zelf wellicht ook wel eens iemand het bed in hebben gelokt omdat ze zin hadden om te neuken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar bij sommige is dat wel de levensstijl, wat is daar mis mee?
Je weet nooit 100% zeker of de andere partij het allemaal wel "ok" vind. Zolang de dame niet aangeeft dat ze het niet "fijn" vind, is er geen sprake van grensoverschrijdend gedrag, aanranding, verkrachting of wat dan ook.
Iets dolgraag willen is iets anders dan een avondje neuken. Waarom het fout is is omdat je de vrouw in kwestie dan zeker weten met een spijtgevoel opzadelt als de leugen uitkomt. Dan hou je dus op zeker geen rekening met de gevoelens van een ander en dat is gewoon fout.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Stel nu dat jij iets dolgraag wil, maar je moet er wel voor liegen zou je dat dan niet doen? is het niet-liegen belangrijker dan je eigen geluk?
Een vrouw kan toch zelf aangeven dat ze het niet fijn vindt? als je dan doorgaat is het aanranding/ verkrachting.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het gaat over integriteit. Die vrouw zal achteraf misschien spijt hebben, maar zoals ik in mijn post al aangegeven heb, dat heeft elke vent wel eens zo gedaan, en daar is niet zoveel mis mee. Die vrouwen gaan zich achteraf niet verkracht voelen, omdat ze zelf wellicht ook wel eens iemand het bed in hebben gelokt omdat ze zin hadden om te neuken.
Maar zou die vrouw zich evenmin gebruikt voelen als ze zou weten dat het jouw doel is om van zoveel mogelijk vrouwen aandacht te krijgen? En dat je dit trucje telkenmale toepast om je er zelf beter van te voelen?
Dat is wat ik bedoel met integriteit. Dat je het doet is geen enkel probleem en gewoon sociaal geaccepteerd. Maar deze wijze is als een verkoper die ontzettend met je meeleeft en heel erg met je meedenkt, maar op het moment dat de deal gesloten is, lachend van je wegloopt om zijn geld te tellen. Dat is mijns inziens níet OK, want bij de volgende klant doet hij precies hetzelfde. Dat is niet integer.
Daar zit dus de denkfout. Er zouden écht wel meer vrouwen protesteren als ze zouden weten dat het jouw way of life is, en dat, als je hun aandacht hebt gehad, je direct naar de volgende loopt om daar je dosis aandacht op te eisen. Ze weten het niet, en daarom protesteren ze niet, omdat ze er te goeder trouw van uit gaan dat je een normale, integere vent bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch zelf aangeven dat ze het niet fijn vindt? als je dan doorgaat is het aanranding/ verkrachting.
Zolang ze dat niet doet, tjaa....
Niet geheel mee eens...quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch zelf aangeven dat ze het niet fijn vindt? als je dan doorgaat is het aanranding/ verkrachting.
Zolang ze dat niet doet, tjaa....
Klopt. Net als met de verkoper op straat. Zeggen dat je geen interesse hebt leidt tot minimaal drie tegenwerpingen waarom je toch moet luisteren. Alleen dan staat er een lullig abonnementje en dertig euro in je portemonnee op het spel. Als het om seks gaat, dan vind ik het ook een stuk kwalijker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:51 schreef erodome het volgende:
Het enige probleem die ik met die verdere pua heb is dat ze nee niet zien als stop, maar als een uitdaging. En daar zit een stevig risico in.
Je denkt dat er salestruukjes worden aangeleerd om vrouwen te overtuigen. Dat is het tegenovergestelde wat je daadwerkelijk daar leert. In de praktijk werkt het niet wat je zegt, vrouwen vallen niet op de oppervlakkige buitenlaag die jij verteld. Een goede pua hoeft haast niets te doen, minder zelfs, dan normale mensen die zichzelf wel verkopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ethisch zie jij geen probleem? Toch vreemd, aangezien ik hier een topic vol met mensen heb die mijn redenatie volkomen begrijpen.
[..]
Dat kan Julien wel zeggen, maar dat is niet wat in mijn post staat. Op een salestraining krijg je ook te horen dat je je prospects met respect moet benaderen, maar je wilt wel een product verkopen. Je hebt een doel.
Daarnaast gaat het hier niet om wat Julien vindt. Het gaat er om wat de vrouwen er later zelf van vinden. Iedereen die wel eens is ingegaan op een aanbod van straatterreur als ECI weet over welk gevoel ik het heb.
Jij denkt dat 'salestruukjes' zich beperken tot verbale communicatie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je denkt dat er salestruukjes worden aangeleerd om vrouwen te overtuigen. Dat is het tegenovergestelde wat je daadwerkelijk daar leert. In de praktijk werkt het niet wat je zegt, vrouwen vallen niet op de oppervlakkige buitenlaag die jij verteld. Een goede pua hoeft haast niets te doen, minder zelfs, dan normale mensen die zichzelf wel verkopen.
Een goede puaer laat haar het meeste werk doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij bijzonder veel mensenkennis en kun je sociaal goed uit de voeten, zoals blijkt in dit topic. Misschien nog maar een cursus doen? Leer overigens eens Nederlands....quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je zelf zo standvast houdt aan de illusie dat pickup met hard geweld gebeurd. Jij bent de gelovige, want je bent a) nooit naar een meeting geweest en b) je weet niet wat het inhoudt. De basis is gewoon vrouwen aanspreken met een vleugje fysiek contact. Meer niet.
Ik zie dit als informatieplatform, niet als gelegenheid om sociale contacten op te doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij bijzonder veel mensenkennis en kun je sociaal goed uit de voeten, zoals blijkt in dit topic. Misschien nog maar een cursus doen? Leer overigens eens Nederlands....
1: Ja dus?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit dus de denkfout. Er zouden écht wel meer vrouwen protesteren als ze zouden weten dat het jouw way of life is, en dat, als je hun aandacht hebt gehad, je direct naar de volgende loopt om daar je dosis aandacht op te eisen. Ze weten het niet, en daarom protesteren ze niet, omdat ze er te goeder trouw van uit gaan dat je een normale, integere vent bent.
Stel je eens voor dat een familielid overlijdt, en je krijgt een ontzettend meelevende begrafenisondernemer. Doet alles voor je. Zou je die nog een keer willen bij een volgend overlijden, als je zou weten dat hij zich 's avonds kapot lacht om jullie verdriet? Dat laatste is namelijk niet integer, en als je het weet, dan stem je er niet mee in.
Een vreemd iemand naar je kruis duwen is per definitie verkeerd, want zo,n iemand heeft helemaal niet de tijd om aan te geven dat hij/zij het niet prettig vindt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens...
Als we het hebben over zaken zoals waar deze topic over gaat, bv het hoofd in het kruis duwen, dan is dat wel degelijk grensoverschrijdend gedrag.
Iedereen weet dat, vooral jongere meiden, zich vaak helemaal geen houding kunnen aanmeten bij dat soort dingen, dat ze op dat ene moment even niet in staat zijn van zich af te bijten. Dat maakt het niet ineens goed, niet erg....
De vraag is dus hoe ga je met iemand om? Sommige mensen kunnen heel erg dwingend en opdringerig zijn, de ander amper ruimte gevend om die nee neer te leggen. Het gebeurd vaker dan iedereen lief is dat iemand zich toch gedwongen voelt om dingen te doen. Er is meer dan alleen maar fysieke dwang/dreiging. Degene die zo dwingend en opdringerig zijn zien dan ook alles wat geen harde, herhaalde nee is als een ja, ook dus als iemand geen ja doet, maar ook niet letterlijk vlucht.
Dat soort zaken vind ik dus wel degelijk grensoverschrijdend gedrag. Normale omgang waarbij iemand wel die ruimte krijgt om nee te zeggen of te doen is niets mis mee.
Net had je het nog over "slechte gewoontes afleren en goede gewoontes aanleren" etcetera. Is het dan toch enkel gebruikmaken van trucjes?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie dit als informatieplatform, niet als gelegenheid om sociale contacten op te doen.
Dus ondanks 2, zou je toch 1 doen? Leg mij nou eens uit wat er niet bezwaarlijk is aan niet integer zijn in dit soort situaties.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ja dus?
Wat is je morele bezwaar nu?
2: Nee, dan zou ik dat niet willen. Maar wat niet weet, wat niet deert.
Precies wat ik dacht toen ik die zin las.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Net had je het nog over "slechte gewoontes afleren en goede gewoontes aanleren" etcetera. Is het dan toch enkel gebruikmaken van trucjes?
Wat niet weet, wat niet deert. Ik ben op de wereld voor mijn eigen geluk (wel met bepaalde morele grenzen uiteraard, maar hier zit mijn grens niet).quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ondanks 2, zou je toch 1 doen? Leg mij nou eens uit wat er niet bezwaarlijk is aan niet integer zijn in dit soort situaties.
Prima dat andermans grenzen ergens anders liggen, maar zoals iemand anders al betoogde, bij mij wordt de lijn overschreden wanneer iemand als levensstijl, met verkooptrucs en dubieuze verhalen vrouwen versiert voor zijn eigen geluk. Daar zou ik niet gelukkig van worden, omdat je daarmee stelselmatig iemand voor je karretje spant.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Ik ben op de wereld voor mijn eigen geluk (wel met bepaalde morele grenzen inderdaad, maar hier zit mijn grens niet).
Dat kan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prima dat andermans grenzen ergens anders liggen, maar zoals iemand anders al betoogde, bij mij wordt de lijn overschreden wanneer iemand als levensstijl, met verkooptrucs en dubieuze verhalen vrouwen versiert voor zijn eigen geluk. Daar zou ik niet gelukkig van worden, omdat je daarmee stelselmatig iemand voor je karretje spant.
En nee, dat gaat dus niet over een enkele keer een neukertje oppikken in de kroeg.
Als je enig gevoel van eigenwaarde hebt dan gebruik je dat soort manipulatie niet. Integriteit en eer... Iets wat jou vreemd is. Triest hoor, erg triest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Stel nu dat jij iets dolgraag wil, maar je moet er wel voor liegen zou je dat dan niet doen? is het niet-liegen belangrijker dan je eigen geluk?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Als je enig gevoel van eigenwaarde hebt dan gebruik je dat soort manipulatie niet. Integriteit en eer... Iets wat jou vreemd is. Triest hoor, erg triest.
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Net had je het nog over "slechte gewoontes afleren en goede gewoontes aanleren" etcetera. Is het dan toch enkel gebruikmaken van trucjes?
Methode X werkt niet, maar Methode Y wel. Vervolgens ga je Methode Y zoveel mogelijk uitvoeren zodat het een soort gewoonte wordt, maar het is niet het aanleren van gedrag? Iets wat je moet oefenen, is per definitie niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je denkt dat er salestruukjes worden aangeleerd om vrouwen te overtuigen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een goede puaer laat haar het meeste werk doen
Uhuquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
Waarom zou je dan niet gewoon integer zijn, als integriteit blijkbaar succes oplevert?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die integerheid als de beste kunnen faken.
Omdat het niet altijd succes oplevert. Als je buiten de deur wil neuken maar ook geeft om je eigen relatie, dan zou je toch moeten liegen en bedriegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet gewoon integer zijn, als integriteit blijkbaar succes oplevert?
Je moet van dingen een gewoonte maken om het natuurlijk te maken. Op een gegeven moment blijf je hangen in nieuwe gewoontes en voelt het oude raar aan. Sowieso is veel niet natuurlijk in de maatschappij, zoals internetdaten. Pick up, real life interacties, is natuurlijker. Je gooit jezelf zoveel mogelijk in het diepe. Veel leer je onbewust. Een seminar is meer voor de fun en een beetje de focus verleggen op andere mogelijkheden. Meer niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Methode X werkt niet, maar Methode Y wel. Vervolgens ga je Methode Y zoveel mogelijk uitvoeren zodat het een soort gewoonte wordt, maar het is niet het aanleren van gedrag? Iets wat je moet oefenen, is per definitie niet natuurlijk.
Kan hier niet kijken momenteel. Het is een megaverschil of jij of Julien het uitvoert. Dit zijnn slechts richtlijnen.quote:
Dan zoek je iemand die daar wel voor open staat. Zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd succes oplevert. Als je buiten de deur wil neuken maar ook geeft om je eigen relatie, dan zou je toch moeten liegen en bedriegen.
Of een open relatie, maja veel mensen staan daar niet voor open.
Nee, want je wil ook nog bij diegene blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zoek je iemand die daar wel voor open staat. Zo simpel is dat.
Niemand is 100% integer, zelfs de "white knights" niet. Maar niet integer zijn is wel een keuze, en niet integer zijn op het vlak van vrouwen versieren als het op de 'gewone' manier ook prima lukt is absoluut niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd succes oplevert. Als je buiten de deur wil neuken maar ook geeft om je eigen relatie, dan zou je toch moeten liegen en bedriegen.
Of een open relatie, maja veel mensen staan daar niet voor open.
Als je al buiten de deur wilt neuken, dan geef je toch niks om je relatie. Wat waarom zou je het anders doen? Je mist blijkbaar iets wat je in je relatie niet kan krijgen. Breek dan je relatie maar helemaal af, dan kan je zoveel buiten de deur neuken als je zelf wilt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want je wil ook nog bij diegene blijven.
Mijn punt is gewoon dat als je bepaalde dingen wil in het leven, dat je dan wel oneerlijk moet zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niemand is 100% integer, zelfs de "white knights" niet. Maar niet integer zijn is wel een keuze, en niet integer zijn op het vlak van vrouwen versieren als het op de 'gewone' manier ook prima lukt is absoluut niet aan mij besteed.
Maar dan zou iemand nog wel vreemd kunnen gaan, want die dynamiek is anders. En zo kan iemand ook niet integer zijn als het telemarketing betreft.
Alleen de keuze maken om niet integer te zijn, en dan tóch te doen alsof je het wel bent, dat stuit mij tegen de borst. Noem het beestje gewoon bij zijn naam.
Hoezo geef je dan niets om je relatie? lust en liefde zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je al buiten de deur wilt neuken, dan geef je toch niks om je relatie. Wat waarom zou je het anders doen? Je mist blijkbaar iets wat je in je relatie niet kan krijgen. Breek dan je relatie maar helemaal af, dan kan je zoveel buiten de deur neuken als je zelf wilt.
Je zoekt je liefde bij de een en je lust bij een ander. Call me old-fashioned, maar dat is gewoon dom. Als je met iemand een relatie hebt dan kan je daar prima je lusten op botvieren zogezegd. Als je al van jezelf weet dat je je lust ergens anders gaat zoeken ben je niet toe aan een relatie in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo geef je dan niets om je relatie? lust en liefde zijn twee verschillende dingen.
Het is niet dom, je hebt er gewoon morele bezwaren tegen. Dat kan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zoekt je liefde bij de een en je lust bij een ander. Call me old-fashioned, maar dat is gewoon dom. Als je met iemand een relatie hebt dan kan je daar prima je lusten op botvieren zogezegd. Als je al van jezelf weet dat je je lust ergens anders gaat zoeken ben je niet toe aan een relatie in mijn ogen.
Er is een goede en duistere kant aan alles, aan jou de keuze wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:13 schreef firefly3 het volgende:
Er is een goede en duistere zijde aan pick up, aan jou de keuze wat je doet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is een goede en duistere kant aan alles, aan jou de keuze wat je ermee doet.
Je hebt een relatie, dus je houdt van die persoon. Maar je gaat wel vreemd, omdat je je lust elders wil zoeken. Dat is gewoon dom. En moreel verwerpelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is niet dom, je hebt er gewoon morele bezwaren tegen. Dat kan.
Dat mag jij vinden, nogmaals.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een relatie, dus je houdt van die persoon. Maar je gaat wel vreemd, omdat je je lust elders wil zoeken. Dat is gewoon dom. En moreel verwerpelijk.
En jij bent vrolijk buiten de deur aan het neuken. Allemaal lekker, leuk en lustig. En je partner komt erachter, want ja, daar houdt je toch wel van. Wat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, nogmaals.
Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij bent vrolijk buiten de deur aan het neuken. Allemaal lekker, leuk en lustig. En je partner komt erachter, want ja, daar houdt je toch wel van. Wat dan?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.
Mag zij haar lusten ook elders zoeken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe dik is die plank voor je hoofd? En het is geen antwoord op mijn vraag. Ze komt erachter, wat doe je dan? Geef daar eens eerlijk antwoord op.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag zij haar lusten ook elders zoeken?
En vervolgens gewoon doorgaan zeker?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En vervolgens gewoon doorgaan zeker?
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan hier niet kijken momenteel. Het is een megaverschil of jij of Julien het uitvoert. Dit zijnn slechts richtlijnen.
Je snapt dat ze je waarschijnlijk nooit meer gaat vertrouwen en je eruit schopt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.
Dat risico heb ik dan gelopen, eigen schuld .quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ze je waarschijnlijk nooit meer gaat vertrouwen en je eruit schopt?
Nodig voor wat? Hij doet dit voor vermaakquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.
Maargoed wat je daar ziet is onnatuurlijk en gewoon methodes die je ook bij agressieve marketing dingen ziet. Alles waarvan jij beweert dat dat het niet is. Dan gaat het nog niet eens om het fysieke.
Vind je dat niet ontiegelijk dom van jezelf dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat risico heb ik dan gelopen, eigen schuld .
Je vergeet nog nog het belangrijkste uit zijn post: "Het zijn slechts richtlijnen." Maw; alles is gewoonweg geoorloofd om te scoren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.
Maargoed wat je daar ziet is onnatuurlijk en gewoon methodes die je ook bij agressieve marketing dingen ziet. Alles waarvan jij beweert dat dat het niet is. Dan gaat het nog niet eens om het fysieke.
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet ontiegelijk dom van jezelf dan?
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nodig voor wat? Hij doet dit voor vermaakHij verveelt zich anders tijdens interacties. Sex krijgen is te makkelijk voor hem dus maakt hij de interactie tot het hilarische aan toe. Uiteraard zorgt hij ervoor dat ze altijd weg kan. Zoals ik al zei, waarschijnlijk bleef ze uit haarzelf zoveel mogelijk bij hem heel de avond. Het is altijd zo als het je niets kan schelen.
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.
Of je gaat gewoon niet vreemd. Dat jij er een kick uithaalt, moet je zelf weten. Maar zelfs een goede vreemdganger loopt tegen de lamp. En vervolgens het huis uit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.
Zeg dan maar niets.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet vreemd. Dat jij er een kick uithaalt, moet je zelf weten. Maar zelfs een goede vreemdganger loopt tegen de lamp. En vervolgens het huis uit.
Zo beginnen cults nu eenmaal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef ssebass het volgende:
[..]
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.
Maargoed zoals je al vaker hebt gedaan in dit topic, negeer je dingen of neem je ineens een anders standpunt in 180 graden van jouw eerdere standpunten. Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden. Komt een beetje sneu over. Daar vallen vrouwen niet op hoor...
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vergeet nog nog het belangrijkste uit zijn post: "Het zijn slechts richtlijnen." Maw; alles is gewoonweg geoorloofd om te scoren.
Ik ben al voorzien, hoe gaat het bij jou met alles?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef ssebass het volgende:
[..]
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.
Maargoed zoals je al vaker hebt gedaan in dit topic, negeer je dingen of neem je ineens een anders standpunt in 180 graden van jouw eerdere standpunten. Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden. Komt een beetje sneu over. Daar vallen vrouwen niet op hoor...
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.quote:
Klopt, ze hebben al hun eigen taaltje, eigen normen en waarden (of gebrek eraan), en een hersenloze kudde die alles gelooft wat hun 'meester' zegt. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat ze wat ruggengraat zouden kwekenquote:
Ik een white knight? Niet echt hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten
Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. En als het niet werkt dan huilend naar de meester.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:43 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben al hun eigen taaltje, eigen normen en waarden (of gebrek eraan), en een hersenloze kudde die alles gelooft wat hun 'meester' zegt. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat ze wat ruggengraat zouden kweken
Een goede relatie bestaat uit het pijnigen van je partner toch? Zal wel pua logica zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.
Ik snap dat echt niet.
En het aloude adagium "Als je niet met ons bent, dan ben je tegen ons". Vandaar de persoonlijke vragen over hoe het met jou gaat bij de dames, en de rare opmerkingen dat je een witte ridder bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. En als het niet werkt dan huilend naar de meester.
Trucjes tot een gewoonte maken kan, maar het blijft een trucje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
Je hebt door dat je als Julien aanbidder het schaap bent? (En hem dus blijkbaar een 'baas' vindt).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef fightclubTyler het volgende:
Maar no hard feelings.. zonder schapen zouden er geen bazen zijn.
Ook weer een leuk trucje, mensen een 'whiteknight' noemen. Je mag zelf opzoeken onder welke drogreden dat precies valt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten
Gewoon, omdat je zin hebt in seks met iemand anders dan je vriendin?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.
Ik snap dat echt niet.
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, hoe gaat het bij jou met alles?
Ga dan naar de hoeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je zin hebt in seks met iemand anders dan je vriendin?
Zo lastig is dat toch niet?
Maar jij hebt vast niet een onbekende chick lopen vingeren op de dansvloer, zoals uberbaas vuurvliegje beweerde te hebben gedaan? Loserquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.
En ja ik ben al voorzien en daarnaast zijn er nog genoeg vrouwen die mij proberen te versieren. Zelfs waar mijn vriendin bij is. We kunnen er wel om lachen. Ik moet blijkbaar wel helemaal geweldig zijn in jouw ogen aangezien ik geen van die debiele pua technieken nodig heb....
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaaldquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast niet een onbekende chick lopen vingeren op de dansvloer, zoals uberbaas vuurvliegje beweerde te hebben gedaan? Loser
Nee, je hebt je klasse op een andere manier gebruiktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaald![]()
Ach, er kunnen er maar een paar een echte baas zijn he? De rest is schaap of witte ridderquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaald![]()
Ik heb ook geen idee wat die term betekend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef blondetrien het volgende:
Echt overvloed aan de term whiteknights in dit topic. :p Had er nog nooit van gehoord. Leuk stokpaardje wel. Wat betekend het nou precies? Veel mensen hier zijn niet zo thuis in de PUA van Dale.
Ja helaas, ik ga mij maar meteen inschrijven voor een pua cursus. Zo maar even 5k overmaken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, er kunnen er maar een paar een echte baas zijn he? De rest is schaap of witte ridder
Ik zal je even mijn iban dm-en dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:02 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja helaas, ik ga mij maar meteen inschrijven voor een pua cursus. Zo maar even 5k overmaken.
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat die term betekend.
Ah okequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:
[ afbeelding ]
Van Urban dictionary:quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:
[ afbeelding ]
quote:A person (usually a male) who sees the typical maiden in distress, and believes that he can help her. A male version of the "mother figure" that some girls become.
Niet alleen leuk vinden, maar om in haar broekje te komen. Als je het überhaupt opneemt voor een vrouw/vrouwen in het algemeen, ben je volgens veel MRA's (men's rights activists) een white knight.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En helemaal niet ingaan op het feit dat de vrouwen altijd voor een keuze staan. Typisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik een white knight? Niet echt hoorMaar ja, jij bent zo warped in je eigen kleine wereldje dat dit de enige manier van reageren voor je is. Het is al meerdere malen aangetoond dat je jezelf tegenspreekt, dat je asociaal gedrag goedpraat en dat je niet op zinnige argumenten ingaat. Je hebt therapie nodig, en niet de soort die die PUA seminars geven.
Zeker van internet of tinder?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.
En ja ik ben al voorzien en daarnaast zijn er nog genoeg vrouwen die mij proberen te versieren. Zelfs waar mijn vriendin bij is. We kunnen er wel om lachen. Ik moet blijkbaar wel helemaal geweldig zijn in jouw ogen aangezien ik geen van die debiele pua technieken nodig heb....
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En helemaal niet ingaan op het feit dat de vrouwen altijd voor een keuze staan. Typisch.
quote:
Nogmaals, kan je inhoudelijk reageren op het feit dat ik zeg dat de vrouwen altijd de keuze hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]![]()
Je had toch een ban in R&P? Best begrijpelijk.
Nee, dat doe ik pas als jij het fatsoen op kunt brengen om inhoudelijk in te gaan op vier (4!!) topics met inhoudelijke vragen en argumenten richting jouw denk- en handelswijze. Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nogmaals, kan je inhoudelijk reageren op het feit dat ik zeg dat de vrouwen altijd de keuze hebben?
Dit topic gaat niet over mij. Welke handelswijze bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik pas als jij het fatsoen op kunt brengen om inhoudelijk in te gaan op vier (4!!) topics met inhoudelijke vragen en argumenten richting jouw denk- en handelswijze. Voor wat hoort wat.
En ik geloof dat dit truucje in je "discussie"-wijze je juist een permban van een geheel subforum heeft opgeleverd. Ga zo door jongen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij. Welke handelswijze bedoel je?
Wacht even, dus een hoop mannen in dit topic proberen alleen maar in de digitale broekjes van de dames te komen? En ik maar denken dat jullie oprecht meenden wat jullie zeiden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet alleen leuk vinden, maar om in haar broekje te komen. Als je het überhaupt opneemt voor een vrouw/vrouwen in het algemeen, ben je volgens veel MRA's (men's rights activists) een white knight.
Wat dat betreft zijn MRA's en feministen het wel met elkaar eens: mannen kunnen nooit iets vriendelijks doen zonder bijbedoelingen.
Hij heeft gelijk firefly. Jij negeert zelf zoveel inhoudelijke vragen dat jij jezelf het recht echt niet hoeft toe te eigenen een 'inhoudelijke reactie' te verdienen. Die kans heb je bij veel mensen een beetje verspeelt inmiddels denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij. Welke handelswijze bedoel je?
Nee hoor, ik ben oprecht begaan met de rechten van vrouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wacht even, dus een hoop mannen in dit topic proberen alleen maar in de digitale broekjes van de dames te komen? En ik maar denken dat jullie oprecht meenden wat jullie zeiden.![]()
Ga je schamen!
Ik lees hier slechts onderbuikgevoelens dat vrouwen zogenaamd slecht behandelt worden. Inhoudelijk gezien moet je Julien kennen om er een oordeel over te vellen. Ik weet dat hij geen vrouwen aan rand. Einde verhaal toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:46 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk firefly. Jij negeert zelf zoveel inhoudelijke vragen dat jij jezelf het recht echt niet hoeft toe te eigenen een 'inhoudelijke reactie' te verdienen. Die kans heb je bij veel mensen een beetje verspeelt inmiddels denk ik.
Nee, maar ik denk dat het simpelweg te ingewikkeld voor je is om enige verontwaardiging te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef firefly3 het volgende:
De woede is vooral omdat mensen niet willen dat de vrouwen het toe laten.
Zouden vrouwen het ook toelaten als ze weten dat jij dit avond aan avond staat te doen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef firefly3 het volgende:
De woede is vooral omdat mensen niet willen dat de vrouwen het toe laten.
Jij bent inderdaad echt een super respectvol persoon zoals je eerder al eens stelde. Dat blijkt uit je hele schrijfwijze.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef fightclubTyler het volgende:
Haha beyond awesomeness gewoon. Enige die daar niet tegen kunnen zijn lelijke dikke wijven en whiteknight dudes die denken pussy te krijgen door vrouwen 'te redden van players'.
Kijk die dikke wijven en white nights daar staan protesteren dan. Terwijl er in Arabie vrouwen op de meest gruwelijk manier worden mishandeld. Er lopen in deze wereld echte verkrachters rond, moordenaars, terroristen.
Maargoed zo werkt het. Je heb de bazen in deze wereld en die schapen die daaronder zitten. Je heb een rijke business owners met 1000e mensen in dienst, en je heb 1000e mensen in dienst met geldproblemen omdat ze geen idee hebben hoe de wereld in elkaar steekt. Je heb popsterren die stikken in het geld en fame en miljarden fans die hun voeten kussen. Maar no hard feelings.. zonder schapen zouden er geen bazen zijn.
Nee, natuurlijk mag je op uitspraken en daden van iemand best conclusies trekken en je mening vormen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik lees hier slechts onderbuikgevoelens dat vrouwen zogenaamd slecht behandelt worden. Inhoudelijk gezien moet je Julien kennen om er een oordeel over te vellen. Ik weet dat hij geen vrouwen aan rand. Einde verhaal toch?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Pics kun je gewoon dm'en.
Nee, want dan voelen ze zich niet speciaal meer. Maar aan de andere kant worden ze wel weer sneller opgewonden van mannen met veel ervaring omdat het natuurlijker aanvoelt voor beiden. Vandaar dat deze mensen er alsnog mee weg komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zouden vrouwen het ook toelaten als ze weten dat jij dit avond aan avond staat te doen?
Wanneer je hem ontmoet draait je wereld 180 graden om. Zelfs mij verbaasde het me hoe vriendelijk hij was tegenover de vrouwen in de zaal en hoe hij ze erbij betrok.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:03 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk mag je op uitspraken en daden van iemand best conclusies trekken en je mening vormen.Zo heb ik bijvoorbeeld ook een mening over de presidente van het land waar ik woon. Mag toch? Hoef ik haar toch niet voor te kennen? Heeft alles te maken met wat zij doet met en in haar functie.
Ja, dat zeggen ze ook over de presidente. Dat verandert echter niks aan wat ze tot nu toe allemaal heeft gedaan en dat mag ik best afkeuren toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wanneer je hem ontmoet draait je wereld 180 graden om. Zelfs mij verbaasde het me hoe vriendelijk hij was tegenover de vrouwen in de zaal en hoe hij ze erbij betrok.
Je mag de filmpjes best afkeuren zoals ze tentoongesteld worden. Ik ontken niet dat het evil in elkaar is gezet, maar het moest ook een schokgolf teweegbrengenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:13 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze ook over de presidente. Dat verandert echter niks aan wat ze tot nu toe allemaal heeft gedaan en dat mag ik best afkeuren toch?
Godver, ik kan anders nog wel een paar historische figuren opnoemen die hetzelfde effect hadden op mensen. Betekent niet dat het goede mensen waren met een juist afgesteld moreel kompasquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wanneer je hem ontmoet draait je wereld 180 graden om. Zelfs mij verbaasde het me hoe vriendelijk hij was tegenover de vrouwen in de zaal en hoe hij ze erbij betrok.
Nou, die is er inmiddels. Wat zitten jullie dan te zeuren over 'lelijke mensen' en 'uit de context gerukt'? Gewoon precies wat men wou dus... Niks om je druk over te maken zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag de filmpjes best afkeuren zoals ze tentoongesteld worden. Ik ontken niet dat het evil in elkaar is gezet, maar het moest ook een schokgolf teweegbrengen
Dat ontkende je eerst anders wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag de filmpjes best afkeuren zoals ze tentoongesteld worden. Ik ontken niet dat het evil in elkaar is gezet, maar het moest ook een schokgolf teweegbrengen
Was Baklava95 dan geen master-troll dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:00 schreef theunderdog het volgende:
Ik doe dit niet snel, maar ik moet zeggen dat ik toch wel "respect" heb voor firefly3 . Je ziet maar zelden zo,n goede troll, die het ook zolang volhoud .
Als hij nou strafbladen heeft gekregen gaf ik je gelijk. Er is niets strafbaars geweest en de vrouwen hadden er ook geen last van. Zoals ik al zei: altijd een exit mogelijkheid open laten voor haar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, ik kan anders nog wel een paar historische figuren opnoemen die hetzelfde effect hadden op mensen. Betekent niet dat het goede mensen waren met een juist afgesteld moreel kompas
White knight was die man met die krullenbos, die in de jaren '80 met een zwarte, pratende auto rondreed. Overigens wel vreemd om jezelf dan "white" te noemen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef blondetrien het volgende:
Echt overvloed aan de term whiteknights in dit topic. :p Had er nog nooit van gehoord. Leuk stokpaardje wel. Wat betekend het nou precies? Veel mensen hier zijn niet zo thuis in de PUA van Dale.
Nahquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:20 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Was Baklava95 dan geen master-troll dan.
Waar is de exit als je met je hoofd in een willekeurige voorbijganger zijn kruis gedrukt wordt terwijl je 3 seconden geleden nog nietsvermoedend op straat rondliep? Weinig mogelijkheden tot exit, behalve een flinke kopstoot in zijn ballen - maar op het moment dat dat nodig is ben je eigenlijk al te ver gegaan, vind je niet? Op het moment dat je fysiek moet worden voor een exit?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als hij nou strafbladen heeft gekregen gaf ik je gelijk. Er is niets strafbaars geweest en de vrouwen hadden er ook geen last van. Zoals ik al zei: altijd een exit mogelijkheid open laten voor haar.
Dat was ook de bedoeling van zijn facebook. Hij had allemaal vrouwonvriendelijke dingen geplaatst. Dit liet hij ook zien aan vrouwen. Hij weet dat vrouwen van drama houden. Emoties. Je kunt ook veel vrouwen blij maken met romantische films zoals the notebook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ontkende je eerst anders wel.
En waarom die schokgolf teweeg willen brengen? Wil je graag dat de hele wereld je ziet als een asociale aanrander? Want dat is wel wat die filmpjes suggereren.
Zoals ik al eerder opmerkte: schijnbaar is het inschakelen van de politie omdat er een strafbaar feit eventueel is gepleegd een indicatie voor jullie dat er een fatsoensnorm is overtreden. En gezien het aantal vragen die aan je gesteld zijn waar je niet op in gaat, is dat ook niet zo heel verwonderlijk. Je begrijpt het punt niet en je wentelt jezelf erin juist omdat je het heerlijk vind om zo blind te zijn. Is je goed recht hoor, maar loop hier niet te preken als een apostel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als hij nou strafbladen heeft gekregen gaf ik je gelijk. Er is niets strafbaars geweest en de vrouwen hadden er ook geen last van. Zoals ik al zei: altijd een exit mogelijkheid open laten voor haar.
Je ziet het in haar ogen. Ik heb ook vrouwen binnen 3 seconden gezoent zonder nog wat gezegt te hebben. Allemaal deden ze mee en namen ze zelf initiatief daarna om mij beter te leren kennen enzo. Op een gegeven moment voel je alles aan. Dit moet je niet doen als je beginner bent, dan rand je aan namelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Waar is de exit als je met je hoofd in een willekeurige voorbijganger zijn kruis gedrukt wordt terwijl je 3 seconden geleden nog nietsvermoedend op straat rondliep? Weinig mogelijkheden tot exit, behalve een flinke kopstoot in zijn ballen - maar op het moment dat dat nodig is ben je eigenlijk al te ver gegaan, vind je niet? Op het moment dat je fysiek moet worden voor een exit?
Iemand The Notebook laten zien is natuurlijk van een totaal andere orde dan bijvoorbeeld iemand confronteren met een schema voor huiselijk geweld en zeggen: "Je kan het ook zien als een handleiding om haar bij je te houden!"quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van zijn facebook. Hij had allemaal vrouwonvriendelijke dingen geplaatst. Dit liet hij ook zien aan vrouwen. Hij weet dat vrouwen van drama houden. Emoties. Je kunt ook veel vrouwen blij maken met romantische films zoals the notebook.
Zijn empathisch vermogen is buitengewoon. Hij doet dit expres om vervolgens haar emoties om te draaien naar het positieve. Daar kicken vrouwen op en het is zijn hobby. Hij vind dit leuker dan seks zelfs.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Iemand The Notebook laten zien is natuurlijk van een totaal andere orde dan bijvoorbeeld iemand confronteren met een schema voor huiselijk geweld en zeggen: "Je kan het ook zien als een handleiding om haar bij je te houden!"
Dit doen duidt, hoe het ook bedoelt was en hoe je het ook wilt uitleggen, simpelweg op een gebrek aan empathisch vermogen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn empathisch vermogen is buitengewoon. Hij doet dit expres om vervolgens haar emoties om te draaien naar het positieve. Daar kicken vrouwen op en het is zijn hobby. Hij vind dit leuker dan seks zelfs.
Wie is 'haar' in deze uitspraak? Ik doelde op 'gebruikelijk', niet op een specifiek persoon ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn empathisch vermogen is buitengewoon. Hij doet dit expres om vervolgens haar emoties om te draaien naar het positieve. Daar kicken vrouwen op en het is zijn hobby. Hij vind dit leuker dan seks zelfs.
Klopt. Zo ziet het er erger uit en blijft ze anoniem.quote:
Kom op, dat kan beter. Je was voorheen zo'n goede troll.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt. Zo ziet het er erger uit en blijft ze anoniem.
Zijn facebook is gewoon gemaakt om een reactie uit te lokken. Valt niets zinnigs over te zeggen eigenlijk dan dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wie is 'haar' in deze uitspraak? Ik doelde op 'gebruikelijk', niet op een specifiek persoon ofzo.
Niet verwacht dat hij gebanned zou worden door een land. Mensen zijn het spoor bijster. Sinds wanneer kan je iemand weigeren aan de hand van een troll youtube filmpje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef blondetrien het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom jullie de nood zien deze man te verdedigen. Hij wil dit toch (aldus firefly, laten we niet generaliseren)? Dan is het toch prachtig? Doe er juist een schepje bovenop dan, zou ik zeggen, daar maak je hem in dat geval blijer mee.
Waarom heeft hij zijn social media dan als reactie op de commotie op privé gezet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn facebook is gewoon gemaakt om een reactie uit te lokken. Valt niets zinnigs over te zeggen eigenlijk dan dat.
Is toch juist een uitdaging? Hij wil toch steeds zien hoe ver hij kan gaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet verwacht dat hij gebanned zou worden door een land. Mensen zijn het spoor bijster. Sinds wanneer kan je iemand weigeren aan de hand van een troll youtube filmpje?
Zijn uit de hand gelopen filmpje heeft het imago van het bedrijf geschaadt. Ergens denk ik dat hij dit wel leuk vond maar niet de negatieve gevolgen voor het bedrijf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zijn social media dan als reactie op de commotie op privé gezet?
Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Speculant. het volgende:
Is de seks dan ook beter bij zo'n vernederde vrouw of lig je een zak meel aan te duwen terwijl ze zachtjes snikt dat ze het wel leuk vindt?
Dat boeit helemaal niemand en is ook niet wat ik vraag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.
Natuurlijk wel, want jij suggereert dat je dan seks hebt met een huilende vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat boeit helemaal niemand en is ook niet wat ik vraag.
Vrij dubieus dat jij weet tot welk niveau hij een vrouw blij kan maken in bed.....quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.
Nee, dat is het niet en dat suggereert hij ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want jij suggereert dat je dan seks hebt met een huilende vrouw
Dat blij maken is uiteraard nog voor de seks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrij dubieus dat jij weet tot welk niveau hij een vrouw blij kan maken in bed.....
Smoesjes, charlatan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat blij maken is uiteraard nog voor de seks.
Een man die zich zo boven een vrouw plaatst zal nooit in staat zijn om haar optimaal te bevredigen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen staan gelijk. Dat benadrukt hij continue in zijn seminars. Je moet het niet doen met het oogpunt dat je wraak op haar neemt of wat dan ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Een man die zich zo boven een vrouw plaatst zal nooit in staat zijn om haar optimaal te bevredigen.
Lees het nog een keer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij zo te horen wel.quote:
Nee hoor, maar de laatste tijd is internetdaten / via de telefoon standaard lijkt het. Of ze krijgen hun vriendin puur door geluk via hun sociale kring of zoiets dergelijks. Een vrouw uit het niets aanspreken en daar een date uit krijgen is veel moeilijker dan bovenstaande.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jij zo te horen wel.
Ik word ook via internet versierd in het bijzijn van mijn vriendin zeker.... Hoe zie je dat dan voor je? Lekker gelezen weer. Nee nooit via internet gedate op wat voor manier ook. Ik wil mensen alleen face to face spreken. Houd ook niet van bellen e.d. Geen idee wat Tinder is. Ik dacht dat dat zo'n foto site was. Toen ik begon met daten was er niet eens internet.
Moeilijk voor te stellen dat mensen ook succesvol met vrouwen zijn buiten jouw bekrompen wereld he.
Ja volgens mij is dit gewoon een dertien jarig gastje met zijn verkeerd geïnterpreteerde internet wijsheden omtrent vrouwen :pquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Lees het nog een keer.
Jij bent volgens mij zo groen als gras met een mankement. Daar heb je overigens wel pillen voor tegenwoordig.
Misschien moet je met andere mensen omgaan. Ken namelijk niemand die zo is of dat op die manier regelt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de laatste tijd is internetdaten / via de telefoon standaard lijkt het. Of ze krijgen hun vriendin puur door geluk via hun sociale kring of zoiets dergelijks. Een vrouw uit het niets aanspreken en daar een date uit krijgen is veel moeilijker dan bovenstaande.
Zo zie je maar dat weinig mensen het echt goed kunnen. Een maat van me had dagelijks dates omdat hij met vrouwen op straat sprak en er een drankje mee ging doen in de stad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Misschien moet je met andere mensen omgaan. Ken namelijk niemand die zo is of dat op die manier regelt.
Nee. Er komt grotendeels socially awkward men op af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mensen die blijven komen zijn vaak juist de mensen die al succesvol zijn. Een vrouw benaderen is stap nummer 0.
Misschien ben ik wel gewoon oud... Gelukkig nog voor dat hele internet date gebeuren. Contact is voor mij gewoon face to face.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:
Vroeger was pick-up de standaard en enige manier. Nog geen honderd jaar terugVooral als je in een onbekende stad ging wonen. Toen moest je wel.
Die haken meestal af na de freetour. Ze zijn toch te bang om vrouwen te benaderen. Mensen die het wel doen, leren het vanzelf. Normaal communiceren is dan nog steeds stap 0. Vriendschappelijk met vrouwen om kunnen gaan is nog steeds stap 0.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:38 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Nee. Er komt grotendeels socially awkward men op af.
Okquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon oud... Gelukkig nog voor dat hele internet date gebeuren. Contact is voor mij gewoon face to face.
"Een verkoper moet juist een facilitator zijn: hij moet de klant laten praten."quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een goede puaer laat haar het meeste werk doen
Het heeft te maken met het feit dat als je moeite moet doen, je sowieso haar al op een voetstuk zet. Wat dus zeer onaantrekkelijk is voor haar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:43 schreef Gimmick het volgende:
[..]
"Een verkoper moet juist een facilitator zijn: hij moet de klant laten praten."
http://www.intermediair.n(...)over-om-ja-te-zeggen
Hoe beschreef Tyler dat ook al weer? (Tyler is de oprichter van RDS en was coach van Blanc)quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetzelfde filmpje waarbij hij daarna zegt dat het natuurlijk niet echt is. Er is geen enkel filmpje van hem waarbij hij daadwerkelijk uit haat spreekt. Of heb je het uit het boek waarbij ze hem probeerden zwart te maken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:57 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Hoe beschreef Tyler dat ook al weer? (Tyler is de oprichter van RDS en was coach van Blanc)
“She was Thai, she was a stripper. I just fucking hated that bitch.
She was just a full slut whore slut.
I fucked the shit out of her dude.
The last time I fucked her…it was in the morning…she was in the shower…I think she didn’t wanna have sex again. But I just like fucking threw her on the bed.
I remember, I put it in her…I could barely even get it in because she was totally not in the mood…
And I was like ‘Fuck it! I’m never seeing this bitch again, I don’t care!’
So I just like jam it in…it’s all like tight and dry (laughs) and I’m all like, make it quick cos she doesn’t even want it”
Oeh, de romantiek! Hij maakt het snel af omdat ze gortdroog is en geen zin heeft.
Eerder een gefrustreerde autist. Veel die zo denken hoor(zelfs dat het werkt wat nooit direct lukt) en dat maakt het zo triest. Zulke dingen als in dat ene filmpje in Japan echt al eens gezienquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:30 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dit gewoon een dertien jarig gastje met zijn verkeerd geïnterpreteerde internet wijsheden omtrent vrouwen :p
Ik noem het eerder autistisch als je nog nooit van je leven een date hebt kunnen krijgen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:05 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Eerder een gefrustreerde autist. Veel die zo denken hoor(zelfs dat het werkt wat nooit direct lukt) en dat maakt het zo triest. Zulke dingen als in dat ene filmpje in Japan echt al eens gezien
Ummm... Nee. Je kunt het filmpje nog op Vice zien (op Youtube zijn ze allemaal verdwenen na auteursrechten claim door RSD lol). Nadat de quote stopt hoor je hem nog beginnen over een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetzelfde filmpje waarbij hij daarna zegt dat het natuurlijk niet echt is. Er is geen enkel filmpje van hem waarbij hij daadwerkelijk uit haat spreekt. Of heb je het uit het boek waarbij ze hem probeerden zwart te maken?
Wat een zielige gehaat. De filmpjes zijn gewoon normaal of je moet wel een erg tere zieltje zijn die alles letterlijk opvat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:10 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ummm... Nee. Je kunt het filmpje nog op Vice zien (op Youtube zijn ze allemaal verdwenen na auteursrechten claim door RSD lol). Nadat de quote stopt hoor je hem nog beginnen over een ander onderwerp.
http://www.vice.com/read/(...)slut-whore-bitch-297
Ik ben een Islamtische missionaris.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef Monolith het volgende:
Zijn die evangelisten hier nou nog steeds bezig?
Ik weet niet of ik nu moet huilen of moet lachen:quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:10 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ummm... Nee. Je kunt het filmpje nog op Vice zien (op Youtube zijn ze allemaal verdwenen na auteursrechten claim door RSD lol). Nadat de quote stopt hoor je hem nog beginnen over een ander onderwerp.
http://www.vice.com/read/(...)slut-whore-bitch-297
Dat hij liegt (over zijn leeftijd en escapades) wil ik niet beweren, maar zelfs met de beste wil kan ik mij hier desondanks echt geen normale, geestelijk gezonde, volwassen vent bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Lees het nog een keer.
Jij bent volgens mij zo groen als gras met een mankement. Daar heb je overigens wel pillen voor tegenwoordig.
Och, een kwaad woord over de nieuwe messias en meneer schiet meteen in de verdediging hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een zielige gehaat. De filmpjes zijn gewoon normaal of je moet wel een erg tere zieltje zijn die alles letterlijk opvat.
In plaats van zo'n artikel te lezen, zou je ook zelf wat filmpjes van de website kunnen bekijken. www.rsdnation.comquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, een kwaad woord over de nieuwe messias en meneer schiet meteen in de verdediging hoor
Maar waar zegt hij nu dat het 'natuurlijk niet echt' is? Want dat was namelijk je eerste verdediging.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een zielige gehaat. De filmpjes zijn gewoon normaal of je moet wel een erg tere zieltje zijn die alles letterlijk opvat.
Ik kan me zoiets herinneren. Hij gooit wel vaker humor enzo ertegenaan overigens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:19 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Maar waar zegt hij nu dat het 'natuurlijk niet echt' is? Want dat was namelijk je eerste verdediging.
Die zijn gewoon precies hetzelfde. Dus meerwaarde bied het niet. En die filmpjes op de website zijn zo gemonteerd dat het precies lijkt dat er niks aan de hand is. Dat weet een kind van zes nog wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In plaats van zo'n artikel te lezen, zou je ook zelf wat filmpjes van de website kunnen bekijken. www.rsdnation.com
Herinneren hebben we niks aan. Bewijzen willen we.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan me zoiets herinneren. Hij gooit wel vaker humor enzo ertegenaan overigens.
Wat een heksenjachtquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Herinneren hebben we niks aan. Bewijzen willen we.
Dat lukt je dus niet op die manier zonder een Ferrari. Je kunt beter gewoon zeggen dat je haar tieten echt helemaal geweldig vind als haar gaan lopen vernederenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het eerder autistisch als je nog nooit van je leven een date hebt kunnen krijgen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken.
Kan ik hieruit opmaken dat je nog nooit een date hebt gekregen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat lukt je dus niet op die manier zonder een Ferrari. Je kunt beter gewoon zeggen dat je haar tieten echt helemaal geweldig vind als haar gaan lopen vernederen![]()
Zoiets is natuurlijk te gewaagd
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je nog nooit een date hebt gekregen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken?
Dan heb je ook aan pick-up gedaan zonder dat je het wistquote:
dat "pick-up" =/= vernederenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan heb je ook aan pick-up gedaan zonder dat je het wist
Uhhh hoezo is pick-up volgens jou vernederen? Gewoon een gesprek aan gaan is goed genoeg voor dates. Vanwege wat filmpjes van Julien die op een bepaalde manier zijn geknipt en wat haat sites heb je zo'n beeld? Wel apart dat je met behulp van vernederen denkt een date te kunnen krijgenquote:
Dat is wat hij propageerd en dat is wat jij verdedigd. Anders waren die filmpjes niet als zodanig verknipt toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhhh hoezo is pick-up volgens jou vernederen? Gewoon een gesprek aan gaan is goed genoeg voor dates. Vanwege wat filmpjes van Julien die op een bepaalde manier zijn geknipt en wat haat sites heb je zo'n beeld? Wel apart dat je met behulp van vernederen denkt een date te kunnen krijgen
Nee hoor, kijk maar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat hij propageerd en dat is wat jij verdedigd. Anders waren die filmpjes niet als zodanig verknipt toch?
Maar goed, je komt vast wel weer met een excuus waarmee je jezelf tegenspreekt. Sneu ventje.
Het is een half uur. Na 28 minuten zie je een stukje waarbij hij duidelijk zegt, nee = nee. En over het behandelen van vrouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie ook echt elke keer hetzelfde fragment voorbij komen.
Ik ook, het kapt ermee na zo'n 5 minuutjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie ook echt elke keer hetzelfde fragment voorbij komen.
Echt, ik kan geen twee minuten luisteren voordat ik zuur door mijn oren wil gieten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, het kapt ermee na zo'n 5 minuutjes
Omdat ik het stukje had opgezocht waarbij hij duidelijk zei dat je naar de signalen van de vrouw moet luisteren en nog een stukje over hoe hij vrouwen behandelt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, het kapt ermee na zo'n 5 minuutjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |