Maar bij sommige is dat wel de levensstijl, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In beperkte mate is dat geen probleem, nee. Ik heb ook wel meer dan eens geneukt en er totaal niet bij stil gestaan of de andere partij het achteraf wel OK vond. Maar ach, ik heb ook wel eens spijt gehad van mezelf mee laten nemen om half vier uit de kroeg
Het verschil is dat het niet mijn levensstijl is. Ik leef niet van hoe mijn ego gestreeld wordt als een dame in gaat op mijn avances, zonder echt rekening te houden met of het iets is wat die vrouwen echt willen, en dat je dezelfde technieken gebruikt als een verkoper.
Ja maar als je daar altijd rekening mee houdt zal je ook nooit neuken. Hoe weet je dat nou altijd zeker? Bovendien, de vrouw is geen willoos slachtoffer. Als je haar die avond het bed in kan krijgen zonder dat er sprake is van dwang, wil ze het gewoon toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In beperkte mate is dat geen probleem, nee. Ik heb ook wel meer dan eens geneukt en er totaal niet bij stil gestaan of de andere partij het achteraf wel OK vond. Maar ach, ik heb ook wel eens spijt gehad van mezelf mee laten nemen om half vier uit de kroeg
Het verschil is dat het niet mijn levensstijl is. Ik leef niet van hoe mijn ego gestreeld wordt als een dame in gaat op mijn avances, zonder echt rekening te houden met of het iets is wat die vrouwen echt willen, en dat je dezelfde technieken gebruikt als een verkoper.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is vrij weinig mis mee. Wat ik wel fout vind is als ze gaan liegen om hun doel te bereiken.
Omdat het gaat over integriteit. Die vrouw zal achteraf misschien spijt hebben, maar zoals ik in mijn post al aangegeven heb, dat heeft elke vent wel eens zo gedaan, en daar is niet zoveel mis mee. Die vrouwen gaan zich achteraf niet verkracht voelen, omdat ze zelf wellicht ook wel eens iemand het bed in hebben gelokt omdat ze zin hadden om te neuken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar bij sommige is dat wel de levensstijl, wat is daar mis mee?
Je weet nooit 100% zeker of de andere partij het allemaal wel "ok" vind. Zolang de dame niet aangeeft dat ze het niet "fijn" vind, is er geen sprake van grensoverschrijdend gedrag, aanranding, verkrachting of wat dan ook.
Iets dolgraag willen is iets anders dan een avondje neuken. Waarom het fout is is omdat je de vrouw in kwestie dan zeker weten met een spijtgevoel opzadelt als de leugen uitkomt. Dan hou je dus op zeker geen rekening met de gevoelens van een ander en dat is gewoon fout.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Stel nu dat jij iets dolgraag wil, maar je moet er wel voor liegen zou je dat dan niet doen? is het niet-liegen belangrijker dan je eigen geluk?
Een vrouw kan toch zelf aangeven dat ze het niet fijn vindt? als je dan doorgaat is het aanranding/ verkrachting.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het gaat over integriteit. Die vrouw zal achteraf misschien spijt hebben, maar zoals ik in mijn post al aangegeven heb, dat heeft elke vent wel eens zo gedaan, en daar is niet zoveel mis mee. Die vrouwen gaan zich achteraf niet verkracht voelen, omdat ze zelf wellicht ook wel eens iemand het bed in hebben gelokt omdat ze zin hadden om te neuken.
Maar zou die vrouw zich evenmin gebruikt voelen als ze zou weten dat het jouw doel is om van zoveel mogelijk vrouwen aandacht te krijgen? En dat je dit trucje telkenmale toepast om je er zelf beter van te voelen?
Dat is wat ik bedoel met integriteit. Dat je het doet is geen enkel probleem en gewoon sociaal geaccepteerd. Maar deze wijze is als een verkoper die ontzettend met je meeleeft en heel erg met je meedenkt, maar op het moment dat de deal gesloten is, lachend van je wegloopt om zijn geld te tellen. Dat is mijns inziens níet OK, want bij de volgende klant doet hij precies hetzelfde. Dat is niet integer.
Daar zit dus de denkfout. Er zouden écht wel meer vrouwen protesteren als ze zouden weten dat het jouw way of life is, en dat, als je hun aandacht hebt gehad, je direct naar de volgende loopt om daar je dosis aandacht op te eisen. Ze weten het niet, en daarom protesteren ze niet, omdat ze er te goeder trouw van uit gaan dat je een normale, integere vent bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch zelf aangeven dat ze het niet fijn vindt? als je dan doorgaat is het aanranding/ verkrachting.
Zolang ze dat niet doet, tjaa....
Niet geheel mee eens...quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch zelf aangeven dat ze het niet fijn vindt? als je dan doorgaat is het aanranding/ verkrachting.
Zolang ze dat niet doet, tjaa....
Klopt. Net als met de verkoper op straat. Zeggen dat je geen interesse hebt leidt tot minimaal drie tegenwerpingen waarom je toch moet luisteren. Alleen dan staat er een lullig abonnementje en dertig euro in je portemonnee op het spel. Als het om seks gaat, dan vind ik het ook een stuk kwalijker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:51 schreef erodome het volgende:
Het enige probleem die ik met die verdere pua heb is dat ze nee niet zien als stop, maar als een uitdaging. En daar zit een stevig risico in.
Je denkt dat er salestruukjes worden aangeleerd om vrouwen te overtuigen. Dat is het tegenovergestelde wat je daadwerkelijk daar leert. In de praktijk werkt het niet wat je zegt, vrouwen vallen niet op de oppervlakkige buitenlaag die jij verteld. Een goede pua hoeft haast niets te doen, minder zelfs, dan normale mensen die zichzelf wel verkopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ethisch zie jij geen probleem? Toch vreemd, aangezien ik hier een topic vol met mensen heb die mijn redenatie volkomen begrijpen.
[..]
Dat kan Julien wel zeggen, maar dat is niet wat in mijn post staat. Op een salestraining krijg je ook te horen dat je je prospects met respect moet benaderen, maar je wilt wel een product verkopen. Je hebt een doel.
Daarnaast gaat het hier niet om wat Julien vindt. Het gaat er om wat de vrouwen er later zelf van vinden. Iedereen die wel eens is ingegaan op een aanbod van straatterreur als ECI weet over welk gevoel ik het heb.
Jij denkt dat 'salestruukjes' zich beperken tot verbale communicatie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je denkt dat er salestruukjes worden aangeleerd om vrouwen te overtuigen. Dat is het tegenovergestelde wat je daadwerkelijk daar leert. In de praktijk werkt het niet wat je zegt, vrouwen vallen niet op de oppervlakkige buitenlaag die jij verteld. Een goede pua hoeft haast niets te doen, minder zelfs, dan normale mensen die zichzelf wel verkopen.
Een goede puaer laat haar het meeste werk doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij bijzonder veel mensenkennis en kun je sociaal goed uit de voeten, zoals blijkt in dit topic. Misschien nog maar een cursus doen? Leer overigens eens Nederlands....quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je zelf zo standvast houdt aan de illusie dat pickup met hard geweld gebeurd. Jij bent de gelovige, want je bent a) nooit naar een meeting geweest en b) je weet niet wat het inhoudt. De basis is gewoon vrouwen aanspreken met een vleugje fysiek contact. Meer niet.
Ik zie dit als informatieplatform, niet als gelegenheid om sociale contacten op te doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij bijzonder veel mensenkennis en kun je sociaal goed uit de voeten, zoals blijkt in dit topic. Misschien nog maar een cursus doen? Leer overigens eens Nederlands....
1: Ja dus?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit dus de denkfout. Er zouden écht wel meer vrouwen protesteren als ze zouden weten dat het jouw way of life is, en dat, als je hun aandacht hebt gehad, je direct naar de volgende loopt om daar je dosis aandacht op te eisen. Ze weten het niet, en daarom protesteren ze niet, omdat ze er te goeder trouw van uit gaan dat je een normale, integere vent bent.
Stel je eens voor dat een familielid overlijdt, en je krijgt een ontzettend meelevende begrafenisondernemer. Doet alles voor je. Zou je die nog een keer willen bij een volgend overlijden, als je zou weten dat hij zich 's avonds kapot lacht om jullie verdriet? Dat laatste is namelijk niet integer, en als je het weet, dan stem je er niet mee in.
Een vreemd iemand naar je kruis duwen is per definitie verkeerd, want zo,n iemand heeft helemaal niet de tijd om aan te geven dat hij/zij het niet prettig vindt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens...
Als we het hebben over zaken zoals waar deze topic over gaat, bv het hoofd in het kruis duwen, dan is dat wel degelijk grensoverschrijdend gedrag.
Iedereen weet dat, vooral jongere meiden, zich vaak helemaal geen houding kunnen aanmeten bij dat soort dingen, dat ze op dat ene moment even niet in staat zijn van zich af te bijten. Dat maakt het niet ineens goed, niet erg....
De vraag is dus hoe ga je met iemand om? Sommige mensen kunnen heel erg dwingend en opdringerig zijn, de ander amper ruimte gevend om die nee neer te leggen. Het gebeurd vaker dan iedereen lief is dat iemand zich toch gedwongen voelt om dingen te doen. Er is meer dan alleen maar fysieke dwang/dreiging. Degene die zo dwingend en opdringerig zijn zien dan ook alles wat geen harde, herhaalde nee is als een ja, ook dus als iemand geen ja doet, maar ook niet letterlijk vlucht.
Dat soort zaken vind ik dus wel degelijk grensoverschrijdend gedrag. Normale omgang waarbij iemand wel die ruimte krijgt om nee te zeggen of te doen is niets mis mee.
Net had je het nog over "slechte gewoontes afleren en goede gewoontes aanleren" etcetera. Is het dan toch enkel gebruikmaken van trucjes?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie dit als informatieplatform, niet als gelegenheid om sociale contacten op te doen.
Dus ondanks 2, zou je toch 1 doen? Leg mij nou eens uit wat er niet bezwaarlijk is aan niet integer zijn in dit soort situaties.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ja dus?
Wat is je morele bezwaar nu?
2: Nee, dan zou ik dat niet willen. Maar wat niet weet, wat niet deert.
Precies wat ik dacht toen ik die zin las.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Net had je het nog over "slechte gewoontes afleren en goede gewoontes aanleren" etcetera. Is het dan toch enkel gebruikmaken van trucjes?
Wat niet weet, wat niet deert. Ik ben op de wereld voor mijn eigen geluk (wel met bepaalde morele grenzen uiteraard, maar hier zit mijn grens niet).quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ondanks 2, zou je toch 1 doen? Leg mij nou eens uit wat er niet bezwaarlijk is aan niet integer zijn in dit soort situaties.
Prima dat andermans grenzen ergens anders liggen, maar zoals iemand anders al betoogde, bij mij wordt de lijn overschreden wanneer iemand als levensstijl, met verkooptrucs en dubieuze verhalen vrouwen versiert voor zijn eigen geluk. Daar zou ik niet gelukkig van worden, omdat je daarmee stelselmatig iemand voor je karretje spant.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Ik ben op de wereld voor mijn eigen geluk (wel met bepaalde morele grenzen inderdaad, maar hier zit mijn grens niet).
Dat kan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prima dat andermans grenzen ergens anders liggen, maar zoals iemand anders al betoogde, bij mij wordt de lijn overschreden wanneer iemand als levensstijl, met verkooptrucs en dubieuze verhalen vrouwen versiert voor zijn eigen geluk. Daar zou ik niet gelukkig van worden, omdat je daarmee stelselmatig iemand voor je karretje spant.
En nee, dat gaat dus niet over een enkele keer een neukertje oppikken in de kroeg.
Als je enig gevoel van eigenwaarde hebt dan gebruik je dat soort manipulatie niet. Integriteit en eer... Iets wat jou vreemd is. Triest hoor, erg triest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Stel nu dat jij iets dolgraag wil, maar je moet er wel voor liegen zou je dat dan niet doen? is het niet-liegen belangrijker dan je eigen geluk?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Als je enig gevoel van eigenwaarde hebt dan gebruik je dat soort manipulatie niet. Integriteit en eer... Iets wat jou vreemd is. Triest hoor, erg triest.
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Net had je het nog over "slechte gewoontes afleren en goede gewoontes aanleren" etcetera. Is het dan toch enkel gebruikmaken van trucjes?
Methode X werkt niet, maar Methode Y wel. Vervolgens ga je Methode Y zoveel mogelijk uitvoeren zodat het een soort gewoonte wordt, maar het is niet het aanleren van gedrag? Iets wat je moet oefenen, is per definitie niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je denkt dat er salestruukjes worden aangeleerd om vrouwen te overtuigen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een goede puaer laat haar het meeste werk doen
Uhuquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
Waarom zou je dan niet gewoon integer zijn, als integriteit blijkbaar succes oplevert?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die integerheid als de beste kunnen faken.
Omdat het niet altijd succes oplevert. Als je buiten de deur wil neuken maar ook geeft om je eigen relatie, dan zou je toch moeten liegen en bedriegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet gewoon integer zijn, als integriteit blijkbaar succes oplevert?
Je moet van dingen een gewoonte maken om het natuurlijk te maken. Op een gegeven moment blijf je hangen in nieuwe gewoontes en voelt het oude raar aan. Sowieso is veel niet natuurlijk in de maatschappij, zoals internetdaten. Pick up, real life interacties, is natuurlijker. Je gooit jezelf zoveel mogelijk in het diepe. Veel leer je onbewust. Een seminar is meer voor de fun en een beetje de focus verleggen op andere mogelijkheden. Meer niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Methode X werkt niet, maar Methode Y wel. Vervolgens ga je Methode Y zoveel mogelijk uitvoeren zodat het een soort gewoonte wordt, maar het is niet het aanleren van gedrag? Iets wat je moet oefenen, is per definitie niet natuurlijk.
Kan hier niet kijken momenteel. Het is een megaverschil of jij of Julien het uitvoert. Dit zijnn slechts richtlijnen.quote:
Dan zoek je iemand die daar wel voor open staat. Zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd succes oplevert. Als je buiten de deur wil neuken maar ook geeft om je eigen relatie, dan zou je toch moeten liegen en bedriegen.
Of een open relatie, maja veel mensen staan daar niet voor open.
Nee, want je wil ook nog bij diegene blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zoek je iemand die daar wel voor open staat. Zo simpel is dat.
Niemand is 100% integer, zelfs de "white knights" niet. Maar niet integer zijn is wel een keuze, en niet integer zijn op het vlak van vrouwen versieren als het op de 'gewone' manier ook prima lukt is absoluut niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd succes oplevert. Als je buiten de deur wil neuken maar ook geeft om je eigen relatie, dan zou je toch moeten liegen en bedriegen.
Of een open relatie, maja veel mensen staan daar niet voor open.
Als je al buiten de deur wilt neuken, dan geef je toch niks om je relatie. Wat waarom zou je het anders doen? Je mist blijkbaar iets wat je in je relatie niet kan krijgen. Breek dan je relatie maar helemaal af, dan kan je zoveel buiten de deur neuken als je zelf wilt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want je wil ook nog bij diegene blijven.
Mijn punt is gewoon dat als je bepaalde dingen wil in het leven, dat je dan wel oneerlijk moet zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niemand is 100% integer, zelfs de "white knights" niet. Maar niet integer zijn is wel een keuze, en niet integer zijn op het vlak van vrouwen versieren als het op de 'gewone' manier ook prima lukt is absoluut niet aan mij besteed.
Maar dan zou iemand nog wel vreemd kunnen gaan, want die dynamiek is anders. En zo kan iemand ook niet integer zijn als het telemarketing betreft.
Alleen de keuze maken om niet integer te zijn, en dan tóch te doen alsof je het wel bent, dat stuit mij tegen de borst. Noem het beestje gewoon bij zijn naam.
Hoezo geef je dan niets om je relatie? lust en liefde zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je al buiten de deur wilt neuken, dan geef je toch niks om je relatie. Wat waarom zou je het anders doen? Je mist blijkbaar iets wat je in je relatie niet kan krijgen. Breek dan je relatie maar helemaal af, dan kan je zoveel buiten de deur neuken als je zelf wilt.
Je zoekt je liefde bij de een en je lust bij een ander. Call me old-fashioned, maar dat is gewoon dom. Als je met iemand een relatie hebt dan kan je daar prima je lusten op botvieren zogezegd. Als je al van jezelf weet dat je je lust ergens anders gaat zoeken ben je niet toe aan een relatie in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo geef je dan niets om je relatie? lust en liefde zijn twee verschillende dingen.
Het is niet dom, je hebt er gewoon morele bezwaren tegen. Dat kan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zoekt je liefde bij de een en je lust bij een ander. Call me old-fashioned, maar dat is gewoon dom. Als je met iemand een relatie hebt dan kan je daar prima je lusten op botvieren zogezegd. Als je al van jezelf weet dat je je lust ergens anders gaat zoeken ben je niet toe aan een relatie in mijn ogen.
Er is een goede en duistere kant aan alles, aan jou de keuze wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:13 schreef firefly3 het volgende:
Er is een goede en duistere zijde aan pick up, aan jou de keuze wat je doet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is een goede en duistere kant aan alles, aan jou de keuze wat je ermee doet.
Je hebt een relatie, dus je houdt van die persoon. Maar je gaat wel vreemd, omdat je je lust elders wil zoeken. Dat is gewoon dom. En moreel verwerpelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is niet dom, je hebt er gewoon morele bezwaren tegen. Dat kan.
Dat mag jij vinden, nogmaals.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een relatie, dus je houdt van die persoon. Maar je gaat wel vreemd, omdat je je lust elders wil zoeken. Dat is gewoon dom. En moreel verwerpelijk.
En jij bent vrolijk buiten de deur aan het neuken. Allemaal lekker, leuk en lustig. En je partner komt erachter, want ja, daar houdt je toch wel van. Wat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, nogmaals.
Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij bent vrolijk buiten de deur aan het neuken. Allemaal lekker, leuk en lustig. En je partner komt erachter, want ja, daar houdt je toch wel van. Wat dan?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.
Mag zij haar lusten ook elders zoeken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe dik is die plank voor je hoofd? En het is geen antwoord op mijn vraag. Ze komt erachter, wat doe je dan? Geef daar eens eerlijk antwoord op.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag zij haar lusten ook elders zoeken?
En vervolgens gewoon doorgaan zeker?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En vervolgens gewoon doorgaan zeker?
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan hier niet kijken momenteel. Het is een megaverschil of jij of Julien het uitvoert. Dit zijnn slechts richtlijnen.
Je snapt dat ze je waarschijnlijk nooit meer gaat vertrouwen en je eruit schopt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.
Dat risico heb ik dan gelopen, eigen schuld .quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ze je waarschijnlijk nooit meer gaat vertrouwen en je eruit schopt?
Nodig voor wat? Hij doet dit voor vermaakquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.
Maargoed wat je daar ziet is onnatuurlijk en gewoon methodes die je ook bij agressieve marketing dingen ziet. Alles waarvan jij beweert dat dat het niet is. Dan gaat het nog niet eens om het fysieke.
Vind je dat niet ontiegelijk dom van jezelf dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat risico heb ik dan gelopen, eigen schuld .
Je vergeet nog nog het belangrijkste uit zijn post: "Het zijn slechts richtlijnen." Maw; alles is gewoonweg geoorloofd om te scoren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.
Maargoed wat je daar ziet is onnatuurlijk en gewoon methodes die je ook bij agressieve marketing dingen ziet. Alles waarvan jij beweert dat dat het niet is. Dan gaat het nog niet eens om het fysieke.
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet ontiegelijk dom van jezelf dan?
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nodig voor wat? Hij doet dit voor vermaakHij verveelt zich anders tijdens interacties. Sex krijgen is te makkelijk voor hem dus maakt hij de interactie tot het hilarische aan toe. Uiteraard zorgt hij ervoor dat ze altijd weg kan. Zoals ik al zei, waarschijnlijk bleef ze uit haarzelf zoveel mogelijk bij hem heel de avond. Het is altijd zo als het je niets kan schelen.
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.
Of je gaat gewoon niet vreemd. Dat jij er een kick uithaalt, moet je zelf weten. Maar zelfs een goede vreemdganger loopt tegen de lamp. En vervolgens het huis uit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.
Zeg dan maar niets.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet vreemd. Dat jij er een kick uithaalt, moet je zelf weten. Maar zelfs een goede vreemdganger loopt tegen de lamp. En vervolgens het huis uit.
Zo beginnen cults nu eenmaal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef ssebass het volgende:
[..]
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.
Maargoed zoals je al vaker hebt gedaan in dit topic, negeer je dingen of neem je ineens een anders standpunt in 180 graden van jouw eerdere standpunten. Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden. Komt een beetje sneu over. Daar vallen vrouwen niet op hoor...
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vergeet nog nog het belangrijkste uit zijn post: "Het zijn slechts richtlijnen." Maw; alles is gewoonweg geoorloofd om te scoren.
Ik ben al voorzien, hoe gaat het bij jou met alles?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef ssebass het volgende:
[..]
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.
Maargoed zoals je al vaker hebt gedaan in dit topic, negeer je dingen of neem je ineens een anders standpunt in 180 graden van jouw eerdere standpunten. Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden. Komt een beetje sneu over. Daar vallen vrouwen niet op hoor...
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.quote:
Klopt, ze hebben al hun eigen taaltje, eigen normen en waarden (of gebrek eraan), en een hersenloze kudde die alles gelooft wat hun 'meester' zegt. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat ze wat ruggengraat zouden kwekenquote:
Ik een white knight? Niet echt hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten
Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. En als het niet werkt dan huilend naar de meester.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:43 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben al hun eigen taaltje, eigen normen en waarden (of gebrek eraan), en een hersenloze kudde die alles gelooft wat hun 'meester' zegt. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat ze wat ruggengraat zouden kweken
Een goede relatie bestaat uit het pijnigen van je partner toch? Zal wel pua logica zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.
Ik snap dat echt niet.
En het aloude adagium "Als je niet met ons bent, dan ben je tegen ons". Vandaar de persoonlijke vragen over hoe het met jou gaat bij de dames, en de rare opmerkingen dat je een witte ridder bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. En als het niet werkt dan huilend naar de meester.
Trucjes tot een gewoonte maken kan, maar het blijft een trucje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
Je hebt door dat je als Julien aanbidder het schaap bent? (En hem dus blijkbaar een 'baas' vindt).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef fightclubTyler het volgende:
Maar no hard feelings.. zonder schapen zouden er geen bazen zijn.
Ook weer een leuk trucje, mensen een 'whiteknight' noemen. Je mag zelf opzoeken onder welke drogreden dat precies valt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten
Gewoon, omdat je zin hebt in seks met iemand anders dan je vriendin?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.
Ik snap dat echt niet.
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, hoe gaat het bij jou met alles?
Ga dan naar de hoeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je zin hebt in seks met iemand anders dan je vriendin?
Zo lastig is dat toch niet?
Maar jij hebt vast niet een onbekende chick lopen vingeren op de dansvloer, zoals uberbaas vuurvliegje beweerde te hebben gedaan? Loserquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.
En ja ik ben al voorzien en daarnaast zijn er nog genoeg vrouwen die mij proberen te versieren. Zelfs waar mijn vriendin bij is. We kunnen er wel om lachen. Ik moet blijkbaar wel helemaal geweldig zijn in jouw ogen aangezien ik geen van die debiele pua technieken nodig heb....
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaaldquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast niet een onbekende chick lopen vingeren op de dansvloer, zoals uberbaas vuurvliegje beweerde te hebben gedaan? Loser
Nee, je hebt je klasse op een andere manier gebruiktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaald![]()
Ach, er kunnen er maar een paar een echte baas zijn he? De rest is schaap of witte ridderquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaald![]()
Ik heb ook geen idee wat die term betekend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef blondetrien het volgende:
Echt overvloed aan de term whiteknights in dit topic. :p Had er nog nooit van gehoord. Leuk stokpaardje wel. Wat betekend het nou precies? Veel mensen hier zijn niet zo thuis in de PUA van Dale.
Ja helaas, ik ga mij maar meteen inschrijven voor een pua cursus. Zo maar even 5k overmaken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, er kunnen er maar een paar een echte baas zijn he? De rest is schaap of witte ridder
Ik zal je even mijn iban dm-en dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:02 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja helaas, ik ga mij maar meteen inschrijven voor een pua cursus. Zo maar even 5k overmaken.
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat die term betekend.
Ah okequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:
[ afbeelding ]
Van Urban dictionary:quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:
[ afbeelding ]
quote:A person (usually a male) who sees the typical maiden in distress, and believes that he can help her. A male version of the "mother figure" that some girls become.
Niet alleen leuk vinden, maar om in haar broekje te komen. Als je het überhaupt opneemt voor een vrouw/vrouwen in het algemeen, ben je volgens veel MRA's (men's rights activists) een white knight.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En helemaal niet ingaan op het feit dat de vrouwen altijd voor een keuze staan. Typisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik een white knight? Niet echt hoorMaar ja, jij bent zo warped in je eigen kleine wereldje dat dit de enige manier van reageren voor je is. Het is al meerdere malen aangetoond dat je jezelf tegenspreekt, dat je asociaal gedrag goedpraat en dat je niet op zinnige argumenten ingaat. Je hebt therapie nodig, en niet de soort die die PUA seminars geven.
Zeker van internet of tinder?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.
En ja ik ben al voorzien en daarnaast zijn er nog genoeg vrouwen die mij proberen te versieren. Zelfs waar mijn vriendin bij is. We kunnen er wel om lachen. Ik moet blijkbaar wel helemaal geweldig zijn in jouw ogen aangezien ik geen van die debiele pua technieken nodig heb....
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En helemaal niet ingaan op het feit dat de vrouwen altijd voor een keuze staan. Typisch.
quote:
Nogmaals, kan je inhoudelijk reageren op het feit dat ik zeg dat de vrouwen altijd de keuze hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]![]()
Je had toch een ban in R&P? Best begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |