Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. En als het niet werkt dan huilend naar de meester.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:43 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben al hun eigen taaltje, eigen normen en waarden (of gebrek eraan), en een hersenloze kudde die alles gelooft wat hun 'meester' zegt. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat ze wat ruggengraat zouden kweken
Een goede relatie bestaat uit het pijnigen van je partner toch? Zal wel pua logica zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.
Ik snap dat echt niet.
En het aloude adagium "Als je niet met ons bent, dan ben je tegen ons". Vandaar de persoonlijke vragen over hoe het met jou gaat bij de dames, en de rare opmerkingen dat je een witte ridder bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn. En als het niet werkt dan huilend naar de meester.
Trucjes tot een gewoonte maken kan, maar het blijft een trucje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoontes zoals stoppen of minderen met drank gebruik tijdens het uitgaan, een gezondere levensstijl en meer vrouwen aanspreken in het dagelijks leven en in je leven betrekken is geen truukje. Pick up is geen truukjes leren, maar veel ervaring op doen zodat alles zo natuurlijk mogelijk is.
Je hebt door dat je als Julien aanbidder het schaap bent? (En hem dus blijkbaar een 'baas' vindt).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef fightclubTyler het volgende:
Maar no hard feelings.. zonder schapen zouden er geen bazen zijn.
Ook weer een leuk trucje, mensen een 'whiteknight' noemen. Je mag zelf opzoeken onder welke drogreden dat precies valt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je?Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten
Gewoon, omdat je zin hebt in seks met iemand anders dan je vriendin?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.
Ik snap dat echt niet.
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, hoe gaat het bij jou met alles?
Ga dan naar de hoeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je zin hebt in seks met iemand anders dan je vriendin?
Zo lastig is dat toch niet?
Maar jij hebt vast niet een onbekende chick lopen vingeren op de dansvloer, zoals uberbaas vuurvliegje beweerde te hebben gedaan? Loserquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.
En ja ik ben al voorzien en daarnaast zijn er nog genoeg vrouwen die mij proberen te versieren. Zelfs waar mijn vriendin bij is. We kunnen er wel om lachen. Ik moet blijkbaar wel helemaal geweldig zijn in jouw ogen aangezien ik geen van die debiele pua technieken nodig heb....
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaaldquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast niet een onbekende chick lopen vingeren op de dansvloer, zoals uberbaas vuurvliegje beweerde te hebben gedaan? Loser
Nee, je hebt je klasse op een andere manier gebruiktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaald![]()
Ach, er kunnen er maar een paar een echte baas zijn he? De rest is schaap of witte ridderquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee zo veel klasse heb ik helaas niet. Mijn leven is gefaald![]()
Ik heb ook geen idee wat die term betekend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef blondetrien het volgende:
Echt overvloed aan de term whiteknights in dit topic. :p Had er nog nooit van gehoord. Leuk stokpaardje wel. Wat betekend het nou precies? Veel mensen hier zijn niet zo thuis in de PUA van Dale.
Ja helaas, ik ga mij maar meteen inschrijven voor een pua cursus. Zo maar even 5k overmaken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, er kunnen er maar een paar een echte baas zijn he? De rest is schaap of witte ridder
Ik zal je even mijn iban dm-en dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:02 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja helaas, ik ga mij maar meteen inschrijven voor een pua cursus. Zo maar even 5k overmaken.
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat die term betekend.
Ah okequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:
[ afbeelding ]
Van Urban dictionary:quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij een gast die slijmt bij vrouwen en heel erg voor ze opkomt in de hoop dat zij hem leuk gaan vinden. Iets in die richting. Zag dit soort plaatjes wel eens voorbij komen:
[ afbeelding ]
quote:A person (usually a male) who sees the typical maiden in distress, and believes that he can help her. A male version of the "mother figure" that some girls become.
Niet alleen leuk vinden, maar om in haar broekje te komen. Als je het überhaupt opneemt voor een vrouw/vrouwen in het algemeen, ben je volgens veel MRA's (men's rights activists) een white knight.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En helemaal niet ingaan op het feit dat de vrouwen altijd voor een keuze staan. Typisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik een white knight? Niet echt hoorMaar ja, jij bent zo warped in je eigen kleine wereldje dat dit de enige manier van reageren voor je is. Het is al meerdere malen aangetoond dat je jezelf tegenspreekt, dat je asociaal gedrag goedpraat en dat je niet op zinnige argumenten ingaat. Je hebt therapie nodig, en niet de soort die die PUA seminars geven.
Zeker van internet of tinder?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Gaat weer totaal nergens over.
En ja ik ben al voorzien en daarnaast zijn er nog genoeg vrouwen die mij proberen te versieren. Zelfs waar mijn vriendin bij is. We kunnen er wel om lachen. Ik moet blijkbaar wel helemaal geweldig zijn in jouw ogen aangezien ik geen van die debiele pua technieken nodig heb....
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En helemaal niet ingaan op het feit dat de vrouwen altijd voor een keuze staan. Typisch.
quote:
Nogmaals, kan je inhoudelijk reageren op het feit dat ik zeg dat de vrouwen altijd de keuze hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]![]()
Je had toch een ban in R&P? Best begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |