abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 november 2014 @ 16:22:20 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_146993168
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.
_O-

Hoe dik is die plank voor je hoofd? En het is geen antwoord op mijn vraag. Ze komt erachter, wat doe je dan? Geef daar eens eerlijk antwoord op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:22:41 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_146993181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is het punt he, je moet ervoor zorgen dat je partner er niet achterkomt.
Mag zij haar lusten ook elders zoeken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_146993201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

_O-

Hoe dik is die plank voor je hoofd? En het is geen antwoord op mijn vraag. Ze komt erachter, wat doe je dan? Geef daar eens eerlijk antwoord op.
Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.
pi_146993206
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mag zij haar lusten ook elders zoeken?
Uiteraard.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 november 2014 @ 16:23:43 #155
Brabo Bastard
pi_146993233
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat ik dan doe? mijn excuses aanbieden, zeggen dat het nooit meer zal gebeuren en dat het een eenmalige fout was enz enz.
En vervolgens gewoon doorgaan zeker?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_146993245
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En vervolgens gewoon doorgaan zeker?
Misschien wel, misschien niet.
pi_146993300
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan hier niet kijken momenteel. Het is een megaverschil of jij of Julien het uitvoert. Dit zijnn slechts richtlijnen.
Klopt Julien heeft dit blijkbaar nodig, ik niet.

Maargoed wat je daar ziet is onnatuurlijk en gewoon methodes die je ook bij agressieve marketing dingen ziet. Alles waarvan jij beweert dat dat het niet is. Dan gaat het nog niet eens om het fysieke.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:31:00 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_146993444
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je snapt dat ze je waarschijnlijk nooit meer gaat vertrouwen en je eruit schopt?
pi_146993492
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je snapt dat ze je waarschijnlijk nooit meer gaat vertrouwen en je eruit schopt?
Dat risico heb ik dan gelopen, eigen schuld .
pi_146993504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef ssebass het volgende:

[..]

Maargoed wat je daar ziet is onnatuurlijk en gewoon methodes die je ook bij agressieve marketing dingen ziet. Alles waarvan jij beweert dat dat het niet is. Dan gaat het nog niet eens om het fysieke.
Nodig voor wat? Hij doet dit voor vermaak :D Hij verveelt zich anders tijdens interacties. Sex krijgen is te makkelijk voor hem dus maakt hij de interactie tot het hilarische aan toe. Uiteraard zorgt hij ervoor dat ze altijd weg kan. Zoals ik al zei, waarschijnlijk bleef ze uit haarzelf zoveel mogelijk bij hem heel de avond. Het is altijd zo als het je niets kan schelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:33:17 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_146993514
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat risico heb ik dan gelopen, eigen schuld .
Vind je dat niet ontiegelijk dom van jezelf dan?
pi_146993527
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef ssebass het volgende:

[..]

Je vergeet nog nog het belangrijkste uit zijn post: "Het zijn slechts richtlijnen." Maw; alles is gewoonweg geoorloofd om te scoren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_146993548
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vind je dat niet ontiegelijk dom van jezelf dan?
Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.
pi_146993639
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nodig voor wat? Hij doet dit voor vermaak :D Hij verveelt zich anders tijdens interacties. Sex krijgen is te makkelijk voor hem dus maakt hij de interactie tot het hilarische aan toe. Uiteraard zorgt hij ervoor dat ze altijd weg kan. Zoals ik al zei, waarschijnlijk bleef ze uit haarzelf zoveel mogelijk bij hem heel de avond. Het is altijd zo als het je niets kan schelen.
Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.

Maargoed zoals je al vaker hebt gedaan in dit topic, negeer je dingen of neem je ineens een anders standpunt in 180 graden van jouw eerdere standpunten. Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden. Komt een beetje sneu over. Daar vallen vrouwen niet op hoor...
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:37:13 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_146993649
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben er dan niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan ja. Een goede vreemdganger doet het zonder dat zijn vriendin erachter komt natuurlijk.
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen :').
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 november 2014 @ 16:37:56 #166
Brabo Bastard
pi_146993676
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon niet vreemd. Dat jij er een kick uithaalt, moet je zelf weten. Maar zelfs een goede vreemdganger loopt tegen de lamp. En vervolgens het huis uit.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_146993682
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen :').
Zeg dan maar niets. ;)
pi_146993692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon niet vreemd. Dat jij er een kick uithaalt, moet je zelf weten. Maar zelfs een goede vreemdganger loopt tegen de lamp. En vervolgens het huis uit.
^O^
pi_146993705
''If you're a white male in China, you can do what you want'' - Julien

Haha beyond awesomeness gewoon. Enige die daar niet tegen kunnen zijn lelijke dikke wijven en whiteknight dudes die denken pussy te krijgen door vrouwen 'te redden van players'.

Kijk die dikke wijven en white nights daar staan protesteren dan. Terwijl er in Arabie vrouwen op de meest gruwelijk manier worden mishandeld. Er lopen in deze wereld echte verkrachters rond, moordenaars, terroristen.

Maargoed zo werkt het. Je heb de bazen in deze wereld en die schapen die daaronder zitten. Je heb een rijke business owners met 1000e mensen in dienst, en je heb 1000e mensen in dienst met geldproblemen omdat ze geen idee hebben hoe de wereld in elkaar steekt. Je heb popsterren die stikken in het geld en fame en miljarden fans die hun voeten kussen. Maar no hard feelings.. zonder schapen zouden er geen bazen zijn.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 november 2014 @ 16:38:59 #170
Brabo Bastard
pi_146993713
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef ssebass het volgende:

[..]

Uh daar gaat het filmpje echt totaal niet over. Jij staat blijkbaar ook op je automatische 'verdedig pua/rsd' modus. Ik laat in een filmpje van Julien zelf zien dat hij precies doet wat ik zeg en wat jij tegenspreekt.

Maargoed zoals je al vaker hebt gedaan in dit topic, negeer je dingen of neem je ineens een anders standpunt in 180 graden van jouw eerdere standpunten. Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden. Komt een beetje sneu over. Daar vallen vrouwen niet op hoor...
Zo beginnen cults nu eenmaal.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_146993784
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je vergeet nog nog het belangrijkste uit zijn post: "Het zijn slechts richtlijnen." Maw; alles is gewoonweg geoorloofd om te scoren.
Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je? :D Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146993817
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik ben al voorzien, hoe gaat het bij jou met alles?
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:42:56 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_146993842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zeg dan maar niets. ;)
Mja, ik begrijp het gewoon niet... Waarom je doelbewust bezig bent je partner, waar je van houdt, te bedriegen... Enorm te kwetsen als ze erachter komt.

Ik snap dat echt niet :').
pi_146993847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo beginnen cults nu eenmaal.
Klopt, ze hebben al hun eigen taaltje, eigen normen en waarden (of gebrek eraan), en een hersenloze kudde die alles gelooft wat hun 'meester' zegt. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat ze wat ruggengraat zouden kweken ;)
pi_146993862
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alles kan, mits ze het ook leuk vind. Vandaar dus: rare grepen moeten altijd in slow motion en met een weg voor haar om weg te gaan. Het moet leuk zijn voor beiden. Vanwaar die witte ridderschap van je? :D Dit is echt iets nieuws, whiteknights die vrouwen verdedigen die niet eens van hun bestaan af weten :P
Ik een white knight? Niet echt hoor :') Maar ja, jij bent zo warped in je eigen kleine wereldje dat dit de enige manier van reageren voor je is. Het is al meerdere malen aangetoond dat je jezelf tegenspreekt, dat je asociaal gedrag goedpraat en dat je niet op zinnige argumenten ingaat. Je hebt therapie nodig, en niet de soort die die PUA seminars geven.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')