Dat was ook de bedoeling van zijn facebook. Hij had allemaal vrouwonvriendelijke dingen geplaatst. Dit liet hij ook zien aan vrouwen. Hij weet dat vrouwen van drama houden. Emoties. Je kunt ook veel vrouwen blij maken met romantische films zoals the notebook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ontkende je eerst anders wel.
En waarom die schokgolf teweeg willen brengen? Wil je graag dat de hele wereld je ziet als een asociale aanrander? Want dat is wel wat die filmpjes suggereren.
Zoals ik al eerder opmerkte: schijnbaar is het inschakelen van de politie omdat er een strafbaar feit eventueel is gepleegd een indicatie voor jullie dat er een fatsoensnorm is overtreden. En gezien het aantal vragen die aan je gesteld zijn waar je niet op in gaat, is dat ook niet zo heel verwonderlijk. Je begrijpt het punt niet en je wentelt jezelf erin juist omdat je het heerlijk vind om zo blind te zijn. Is je goed recht hoor, maar loop hier niet te preken als een apostel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als hij nou strafbladen heeft gekregen gaf ik je gelijk. Er is niets strafbaars geweest en de vrouwen hadden er ook geen last van. Zoals ik al zei: altijd een exit mogelijkheid open laten voor haar.
Je ziet het in haar ogen. Ik heb ook vrouwen binnen 3 seconden gezoent zonder nog wat gezegt te hebben. Allemaal deden ze mee en namen ze zelf initiatief daarna om mij beter te leren kennen enzo. Op een gegeven moment voel je alles aan. Dit moet je niet doen als je beginner bent, dan rand je aan namelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Waar is de exit als je met je hoofd in een willekeurige voorbijganger zijn kruis gedrukt wordt terwijl je 3 seconden geleden nog nietsvermoedend op straat rondliep? Weinig mogelijkheden tot exit, behalve een flinke kopstoot in zijn ballen - maar op het moment dat dat nodig is ben je eigenlijk al te ver gegaan, vind je niet? Op het moment dat je fysiek moet worden voor een exit?
Iemand The Notebook laten zien is natuurlijk van een totaal andere orde dan bijvoorbeeld iemand confronteren met een schema voor huiselijk geweld en zeggen: "Je kan het ook zien als een handleiding om haar bij je te houden!"quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van zijn facebook. Hij had allemaal vrouwonvriendelijke dingen geplaatst. Dit liet hij ook zien aan vrouwen. Hij weet dat vrouwen van drama houden. Emoties. Je kunt ook veel vrouwen blij maken met romantische films zoals the notebook.
Zijn empathisch vermogen is buitengewoon. Hij doet dit expres om vervolgens haar emoties om te draaien naar het positieve. Daar kicken vrouwen op en het is zijn hobby. Hij vind dit leuker dan seks zelfs.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Iemand The Notebook laten zien is natuurlijk van een totaal andere orde dan bijvoorbeeld iemand confronteren met een schema voor huiselijk geweld en zeggen: "Je kan het ook zien als een handleiding om haar bij je te houden!"
Dit doen duidt, hoe het ook bedoelt was en hoe je het ook wilt uitleggen, simpelweg op een gebrek aan empathisch vermogen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn empathisch vermogen is buitengewoon. Hij doet dit expres om vervolgens haar emoties om te draaien naar het positieve. Daar kicken vrouwen op en het is zijn hobby. Hij vind dit leuker dan seks zelfs.
Wie is 'haar' in deze uitspraak? Ik doelde op 'gebruikelijk', niet op een specifiek persoon ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn empathisch vermogen is buitengewoon. Hij doet dit expres om vervolgens haar emoties om te draaien naar het positieve. Daar kicken vrouwen op en het is zijn hobby. Hij vind dit leuker dan seks zelfs.
Klopt. Zo ziet het er erger uit en blijft ze anoniem.quote:
Kom op, dat kan beter. Je was voorheen zo'n goede troll.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt. Zo ziet het er erger uit en blijft ze anoniem.
Zijn facebook is gewoon gemaakt om een reactie uit te lokken. Valt niets zinnigs over te zeggen eigenlijk dan dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wie is 'haar' in deze uitspraak? Ik doelde op 'gebruikelijk', niet op een specifiek persoon ofzo.
Niet verwacht dat hij gebanned zou worden door een land. Mensen zijn het spoor bijster. Sinds wanneer kan je iemand weigeren aan de hand van een troll youtube filmpje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef blondetrien het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom jullie de nood zien deze man te verdedigen. Hij wil dit toch (aldus firefly, laten we niet generaliseren)? Dan is het toch prachtig? Doe er juist een schepje bovenop dan, zou ik zeggen, daar maak je hem in dat geval blijer mee.
Waarom heeft hij zijn social media dan als reactie op de commotie op privé gezet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn facebook is gewoon gemaakt om een reactie uit te lokken. Valt niets zinnigs over te zeggen eigenlijk dan dat.
Is toch juist een uitdaging? Hij wil toch steeds zien hoe ver hij kan gaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet verwacht dat hij gebanned zou worden door een land. Mensen zijn het spoor bijster. Sinds wanneer kan je iemand weigeren aan de hand van een troll youtube filmpje?
Zijn uit de hand gelopen filmpje heeft het imago van het bedrijf geschaadt. Ergens denk ik dat hij dit wel leuk vond maar niet de negatieve gevolgen voor het bedrijf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zijn social media dan als reactie op de commotie op privé gezet?
Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Speculant. het volgende:
Is de seks dan ook beter bij zo'n vernederde vrouw of lig je een zak meel aan te duwen terwijl ze zachtjes snikt dat ze het wel leuk vindt?
Dat boeit helemaal niemand en is ook niet wat ik vraag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.
Natuurlijk wel, want jij suggereert dat je dan seks hebt met een huilende vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat boeit helemaal niemand en is ook niet wat ik vraag.
Vrij dubieus dat jij weet tot welk niveau hij een vrouw blij kan maken in bed.....quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.
Nee, dat is het niet en dat suggereert hij ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want jij suggereert dat je dan seks hebt met een huilende vrouw
Dat blij maken is uiteraard nog voor de seks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrij dubieus dat jij weet tot welk niveau hij een vrouw blij kan maken in bed.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |