abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146997759
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat blij maken is uiteraard nog voor de seks.
Smoesjes, charlatan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_146997805
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij kan een vrouw ook zeer blij maken. Iets wat veel mannen niet kunnen tot dat hoge niveau.
Een man die zich zo boven een vrouw plaatst zal nooit in staat zijn om haar optimaal te bevredigen.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_146997891
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Wat is daar zo grappig aan?
Ik moest lachen, moraalriddertje.
pi_146997900
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Een man die zich zo boven een vrouw plaatst zal nooit in staat zijn om haar optimaal te bevredigen.
Mannen en vrouwen staan gelijk. Dat benadrukt hij continue in zijn seminars. Je moet het niet doen met het oogpunt dat je wraak op haar neemt of wat dan ook.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146998475
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, want jij suggereert dat je dan seks hebt met een huilende vrouw :D
Lees het nog een keer.

Jij bent volgens mij zo groen als gras met een mankement. Daar heb je overigens wel pillen voor tegenwoordig.
pi_146998604
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeker van internet of tinder? ;)
Jij zo te horen wel.

Ik word ook via internet versierd in het bijzijn van mijn vriendin zeker.... Hoe zie je dat dan voor je? Lekker gelezen weer. Nee nooit via internet gedate op wat voor manier ook. Ik wil mensen alleen face to face spreken. Houd ook niet van bellen e.d. Geen idee wat Tinder is. Ik dacht dat dat zo'n foto site was. Toen ik begon met daten was er niet eens internet.

Moeilijk voor te stellen dat mensen ook succesvol met vrouwen zijn buiten jouw bekrompen wereld he.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_146998754
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:25 schreef ssebass het volgende:

[..]

Jij zo te horen wel.

Ik word ook via internet versierd in het bijzijn van mijn vriendin zeker.... Hoe zie je dat dan voor je? Lekker gelezen weer. Nee nooit via internet gedate op wat voor manier ook. Ik wil mensen alleen face to face spreken. Houd ook niet van bellen e.d. Geen idee wat Tinder is. Ik dacht dat dat zo'n foto site was. Toen ik begon met daten was er niet eens internet.

Moeilijk voor te stellen dat mensen ook succesvol met vrouwen zijn buiten jouw bekrompen wereld he.
Nee hoor, maar de laatste tijd is internetdaten / via de telefoon standaard lijkt het. Of ze krijgen hun vriendin puur door geluk via hun sociale kring of zoiets dergelijks. Een vrouw uit het niets aanspreken en daar een date uit krijgen is veel moeilijker dan bovenstaande.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146998799
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Lees het nog een keer.

Jij bent volgens mij zo groen als gras met een mankement. Daar heb je overigens wel pillen voor tegenwoordig.
Ja volgens mij is dit gewoon een dertien jarig gastje met zijn verkeerd geïnterpreteerde internet wijsheden omtrent vrouwen :p
pi_146998852
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar de laatste tijd is internetdaten / via de telefoon standaard lijkt het. Of ze krijgen hun vriendin puur door geluk via hun sociale kring of zoiets dergelijks. Een vrouw uit het niets aanspreken en daar een date uit krijgen is veel moeilijker dan bovenstaande.
Misschien moet je met andere mensen omgaan. Ken namelijk niemand die zo is of dat op die manier regelt.
pi_146998912
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef ssebass het volgende:

[..]

Misschien moet je met andere mensen omgaan. Ken namelijk niemand die zo is of dat op die manier regelt.
Zo zie je maar dat weinig mensen het echt goed kunnen. Een maat van me had dagelijks dates omdat hij met vrouwen op straat sprak en er een drankje mee ging doen in de stad.
pi_146998944
Vroeger was pick-up de standaard en enige manier. Nog geen honderd jaar terug :D Vooral als je in een onbekende stad ging wonen. Toen moest je wel.
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:38:39 #262
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_146999097
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De mensen die blijven komen zijn vaak juist de mensen die al succesvol zijn. Een vrouw benaderen is stap nummer 0.
Nee. Er komt grotendeels socially awkward men op af.
I am a black hole shitting into the void
pi_146999160
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:34 schreef firefly3 het volgende:
Vroeger was pick-up de standaard en enige manier. Nog geen honderd jaar terug :D Vooral als je in een onbekende stad ging wonen. Toen moest je wel.
Misschien ben ik wel gewoon oud... Gelukkig nog voor dat hele internet date gebeuren. Contact is voor mij gewoon face to face.
pi_146999166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:38 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Nee. Er komt grotendeels socially awkward men op af.
Die haken meestal af na de freetour. Ze zijn toch te bang om vrouwen te benaderen. Mensen die het wel doen, leren het vanzelf. Normaal communiceren is dan nog steeds stap 0. Vriendschappelijk met vrouwen om kunnen gaan is nog steeds stap 0.
pi_146999174
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:40 schreef ssebass het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel gewoon oud... Gelukkig nog voor dat hele internet date gebeuren. Contact is voor mij gewoon face to face.
Ok ^O^
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:43:51 #266
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_146999323
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een goede puaer laat haar het meeste werk doen
"Een verkoper moet juist een facilitator zijn: hij moet de klant laten praten."

http://www.intermediair.n(...)over-om-ja-te-zeggen
pi_146999437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:43 schreef Gimmick het volgende:

[..]

"Een verkoper moet juist een facilitator zijn: hij moet de klant laten praten."

http://www.intermediair.n(...)over-om-ja-te-zeggen
Het heeft te maken met het feit dat als je moeite moet doen, je sowieso haar al op een voetstuk zet. Wat dus zeer onaantrekkelijk is voor haar.

Natuurlijk kan je moeite doen om haar emoties teweeg te brengen, maar je moet geen moeite doen om jezelf te bewijzen.

Heeft dus meer met biologie te maken dan slechts psychologie.
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:57:20 #268
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_146999845
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, want jij suggereert dat je dan seks hebt met een huilende vrouw :D
Hoe beschreef Tyler dat ook al weer? (Tyler is de oprichter van RDS en was coach van Blanc)

“She was Thai, she was a stripper. I just fucking hated that bitch.

She was just a full slut whore slut.

I fucked the shit out of her dude.

The last time I fucked her…it was in the morning…she was in the shower…I think she didn’t wanna have sex again. But I just like fucking threw her on the bed.

I remember, I put it in her…I could barely even get it in because she was totally not in the mood…

And I was like ‘Fuck it! I’m never seeing this bitch again, I don’t care!’

So I just like jam it in…it’s all like tight and dry (laughs) and I’m all like, make it quick cos she doesn’t even want it”

Oeh, de romantiek! Hij maakt het snel af omdat ze gortdroog is en geen zin heeft. O+
pi_147000010
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:57 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Hoe beschreef Tyler dat ook al weer? (Tyler is de oprichter van RDS en was coach van Blanc)

“She was Thai, she was a stripper. I just fucking hated that bitch.

She was just a full slut whore slut.

I fucked the shit out of her dude.

The last time I fucked her…it was in the morning…she was in the shower…I think she didn’t wanna have sex again. But I just like fucking threw her on the bed.

I remember, I put it in her…I could barely even get it in because she was totally not in the mood…

And I was like ‘Fuck it! I’m never seeing this bitch again, I don’t care!’

So I just like jam it in…it’s all like tight and dry (laughs) and I’m all like, make it quick cos she doesn’t even want it”

Oeh, de romantiek! Hij maakt het snel af omdat ze gortdroog is en geen zin heeft. O+
Volgens mij is dat hetzelfde filmpje waarbij hij daarna zegt dat het natuurlijk niet echt is. Er is geen enkel filmpje van hem waarbij hij daadwerkelijk uit haat spreekt. Of heb je het uit het boek waarbij ze hem probeerden zwart te maken?
pi_147000166
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:30 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja volgens mij is dit gewoon een dertien jarig gastje met zijn verkeerd geïnterpreteerde internet wijsheden omtrent vrouwen :p
Eerder een gefrustreerde autist. Veel die zo denken hoor(zelfs dat het werkt wat nooit direct lukt) en dat maakt het zo triest. Zulke dingen als in dat ene filmpje in Japan echt al eens gezien :')
pi_147000292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:05 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Eerder een gefrustreerde autist. Veel die zo denken hoor(zelfs dat het werkt wat nooit direct lukt) en dat maakt het zo triest. Zulke dingen als in dat ene filmpje in Japan echt al eens gezien :')
Ik noem het eerder autistisch als je nog nooit van je leven een date hebt kunnen krijgen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken.
pi_147000357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nah
Ik geloof niet dat hij in het echte leven echt zo compleet gehersenspoeld is. :')
  dinsdag 25 november 2014 @ 20:10:44 #273
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_147000363
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat hetzelfde filmpje waarbij hij daarna zegt dat het natuurlijk niet echt is. Er is geen enkel filmpje van hem waarbij hij daadwerkelijk uit haat spreekt. Of heb je het uit het boek waarbij ze hem probeerden zwart te maken?
Ummm... Nee. Je kunt het filmpje nog op Vice zien (op Youtube zijn ze allemaal verdwenen na auteursrechten claim door RSD lol). Nadat de quote stopt hoor je hem nog beginnen over een ander onderwerp.

http://www.vice.com/read/(...)slut-whore-bitch-297
pi_147000444
Zijn die evangelisten hier nou nog steeds bezig? :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147000478
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:10 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ummm... Nee. Je kunt het filmpje nog op Vice zien (op Youtube zijn ze allemaal verdwenen na auteursrechten claim door RSD lol). Nadat de quote stopt hoor je hem nog beginnen over een ander onderwerp.

http://www.vice.com/read/(...)slut-whore-bitch-297
Wat een zielige gehaat. De filmpjes zijn gewoon normaal of je moet wel een erg tere zieltje zijn die alles letterlijk opvat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')