Ik ben een Islamtische missionaris.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef Monolith het volgende:
Zijn die evangelisten hier nou nog steeds bezig?
Ik weet niet of ik nu moet huilen of moet lachen:quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:10 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ummm... Nee. Je kunt het filmpje nog op Vice zien (op Youtube zijn ze allemaal verdwenen na auteursrechten claim door RSD lol). Nadat de quote stopt hoor je hem nog beginnen over een ander onderwerp.
http://www.vice.com/read/(...)slut-whore-bitch-297
Dat hij liegt (over zijn leeftijd en escapades) wil ik niet beweren, maar zelfs met de beste wil kan ik mij hier desondanks echt geen normale, geestelijk gezonde, volwassen vent bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Lees het nog een keer.
Jij bent volgens mij zo groen als gras met een mankement. Daar heb je overigens wel pillen voor tegenwoordig.
Och, een kwaad woord over de nieuwe messias en meneer schiet meteen in de verdediging hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een zielige gehaat. De filmpjes zijn gewoon normaal of je moet wel een erg tere zieltje zijn die alles letterlijk opvat.
In plaats van zo'n artikel te lezen, zou je ook zelf wat filmpjes van de website kunnen bekijken. www.rsdnation.comquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, een kwaad woord over de nieuwe messias en meneer schiet meteen in de verdediging hoor
Maar waar zegt hij nu dat het 'natuurlijk niet echt' is? Want dat was namelijk je eerste verdediging.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een zielige gehaat. De filmpjes zijn gewoon normaal of je moet wel een erg tere zieltje zijn die alles letterlijk opvat.
Ik kan me zoiets herinneren. Hij gooit wel vaker humor enzo ertegenaan overigens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:19 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Maar waar zegt hij nu dat het 'natuurlijk niet echt' is? Want dat was namelijk je eerste verdediging.
Die zijn gewoon precies hetzelfde. Dus meerwaarde bied het niet. En die filmpjes op de website zijn zo gemonteerd dat het precies lijkt dat er niks aan de hand is. Dat weet een kind van zes nog wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In plaats van zo'n artikel te lezen, zou je ook zelf wat filmpjes van de website kunnen bekijken. www.rsdnation.com
Herinneren hebben we niks aan. Bewijzen willen we.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan me zoiets herinneren. Hij gooit wel vaker humor enzo ertegenaan overigens.
Wat een heksenjachtquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Herinneren hebben we niks aan. Bewijzen willen we.
Dat lukt je dus niet op die manier zonder een Ferrari. Je kunt beter gewoon zeggen dat je haar tieten echt helemaal geweldig vind als haar gaan lopen vernederenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het eerder autistisch als je nog nooit van je leven een date hebt kunnen krijgen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken.
Kan ik hieruit opmaken dat je nog nooit een date hebt gekregen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat lukt je dus niet op die manier zonder een Ferrari. Je kunt beter gewoon zeggen dat je haar tieten echt helemaal geweldig vind als haar gaan lopen vernederen![]()
Zoiets is natuurlijk te gewaagd
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je nog nooit een date hebt gekregen met een vrouw die je op straat hebt aangesproken?
Dan heb je ook aan pick-up gedaan zonder dat je het wistquote:
dat "pick-up" =/= vernederenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan heb je ook aan pick-up gedaan zonder dat je het wist
Uhhh hoezo is pick-up volgens jou vernederen? Gewoon een gesprek aan gaan is goed genoeg voor dates. Vanwege wat filmpjes van Julien die op een bepaalde manier zijn geknipt en wat haat sites heb je zo'n beeld? Wel apart dat je met behulp van vernederen denkt een date te kunnen krijgenquote:
Dat is wat hij propageerd en dat is wat jij verdedigd. Anders waren die filmpjes niet als zodanig verknipt toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhhh hoezo is pick-up volgens jou vernederen? Gewoon een gesprek aan gaan is goed genoeg voor dates. Vanwege wat filmpjes van Julien die op een bepaalde manier zijn geknipt en wat haat sites heb je zo'n beeld? Wel apart dat je met behulp van vernederen denkt een date te kunnen krijgen
Nee hoor, kijk maar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat hij propageerd en dat is wat jij verdedigd. Anders waren die filmpjes niet als zodanig verknipt toch?
Maar goed, je komt vast wel weer met een excuus waarmee je jezelf tegenspreekt. Sneu ventje.
Het is een half uur. Na 28 minuten zie je een stukje waarbij hij duidelijk zegt, nee = nee. En over het behandelen van vrouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie ook echt elke keer hetzelfde fragment voorbij komen.
Ik ook, het kapt ermee na zo'n 5 minuutjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie ook echt elke keer hetzelfde fragment voorbij komen.
Echt, ik kan geen twee minuten luisteren voordat ik zuur door mijn oren wil gieten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, het kapt ermee na zo'n 5 minuutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |