SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben niet zo bekend in de Russische keuken maar vond deze gewoon lekker. Maar mijn kop toen ik die cake tegenkwam online.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
Heb de taart wel eens gehad maar er zijn betere Russische taarten (bijv napoleoncake)
Ieder onderwerp/gesprek dat niet interessant genoeg is zal vanzelf doodbloeden. Don't worry.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Borte tis zaterdag. Kap met je cake.
Let me take you out of that zone. Laten we uitgaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ieder onderwerp/gesprek dat niet interessant genoeg is zal vanzelf doodbloeden. Don't worry.
En mijn cake is momenteel aan het bakken. Ik ben in de zonee
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
Liever thuis lekker taart eten of niet dan Borte?
[ afbeelding ]
Klopt wij zijn altijd bij je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klopt wij zijn altijd bij je.
NichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mn nichtje is 18 gek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo'n irritante knuffeltante.
Of juist wel.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of juist wel.Hahahaha deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een vriendin nodig.![]()
#MontellyFeelsquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahaha deze man![]()
Jij hebt een vriendin nodig.
quote:Toen ik goed keek had de handdoek inderdaad de gedaante van een ingedroogde kwarktaart aangenomen.
Ik maak nooit kwarktaarten. Mijn taarten zijn gemaakt van roomkaas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
KLB / Faphanddoekje mee naar fitness
Hey Borte:
[..]
Voel je je nu beter dan mij ofzo?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak nooit kwarktaarten. Mijn taarten zijn gemaakt van roomkaas.
Ja?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voel je je nu beter dan mij ofzo?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja?
Maar cheesecake is niet helemaal gelukt.Onze oven doet soms raar, volgens mij is die te heet gebakken.
Barney kan niet zonder Ted. Weet iedereen.quote:
Dat teenage lifequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bosver. Maar alleen maar over anderen en uitgaan. En geld. En dit. En dat. En school. Etc.
Volgens mij heeft ze een complex/trauma overgehouden aan de tijd dat ze werd gepest, daarom dat ze zoveel showt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
Even een bra passen, brah.
Dafuq is dit
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Barney kan niet zonder Ted. Weet iedereen.
Dit plaatje zegt alleen maar dat je mij loved 4evaandeva
Hoi.quote:
Heb je hulp nodig?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja?
Maar cheesecake is niet helemaal gelukt.Onze oven doet soms raar, volgens mij is die te heet gebakken.
Helft is op. Heb vandaag ook een andere gemaaktquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk hem stoer doen. Lag aan oven. Hij is nog te eten.
Is die van jou op?
Andere? Niet nog een cheesecake neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helft is op. Heb vandaag ook een andere gemaakt
Alleen dit was niet alleen
Nee dat niet. Ff foto's uploaden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Andere? Niet nog een cheesecake neem ik aan?
Ik wacht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ff foto's uploaden.
Waar zijn jouw foto's?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoi.Hoiiii :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk The fault in our stars.. heb al paar keer gehuild.
..en dan nog tijd hebben om te fokken.quote:
Mij werd een keer gevraagd 'Ben je indo of Turk'quote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
Over moslima's gesproken. Ik was vandaag ff buiten voor de verandering en toen vroeg iemand of ik een Aziatische bekeerling was.
Kwam vast door mn makeup.
borte srs, je kan zo in een bollywoodfilm.quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mij werd een keer gevraagd 'Ben je indo of Turk'
Like whut
Indo als in Indonesie en wie heeft jou mijn foto doorgespeeldquote:Op zondag 23 november 2014 00:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
borte srs, je kan zo in een bollywoodfilm.
quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mij werd een keer gevraagd 'Ben je indo of Turk'
Like whut
DM...everywhere.quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Indo als in Indonesie en [b]wie heeft jou mijn foto doorgespeeld[/b]
Roemeense Barbie toch?quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Crip be like
'Hoezo zie ik er Aziatisch uit?'
[ afbeelding ]
Deuce soms ben je niet grappig en kom je geforceerd over.quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Crip be like
'Hoezo zie ik er Aziatisch uit?'
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ik dacht dat dit weer een andere was, die als anime chick door het leven wil gaan.quote:
Nice. Added to my platlist.quote:
Wat heb je gekeken?quote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
Tranen door deze film fuck.
*foreveralonefeelingmultiplies*
Ik weet wel iemand om je van je foreveralone status af te helpenquote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
Tranen door deze film fuck.
*foreveralonefeelingmultiplies*
The fault in our stars.quote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heb je gekeken?
En ben je het niet zat? Al drie dagen non stop films aan het kijken
Dit die van mijquote:
Heb ik ook soms ja. Maar dan kijk ik vaak series.quote:Op zondag 23 november 2014 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
The fault in our stars.
Nee, ik heb die afzonderperiode weer.
Och kijk hoe laat het is...quote:Op zondag 23 november 2014 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand om je van je foreveralone status af te helpen
Hercules, die met The Rockquote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Och kijk hoe laat het is...
tijd om een nieuwe film uit te zoeken,
The Pursuit of Happyness, Crip.quote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Fear and loathing in Las Vegasquote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Don Jon is ook leuk. Alleen soms wat tieten in beeldquote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hm, denk niet dat dat mijn ding is.quote:
Wil niet weer huilen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Pursuit of Happyness, Crip.
Wat voor een genre?quote:
Boobs never hurt nobodyquote:Op zondag 23 november 2014 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Don Jon is ook leuk. Alleen soms wat tieten in beeld
Check dan Don Jon. Ik vond het 1 van de leukere films.quote:Op zondag 23 november 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Hm, denk niet dat dat mijn ding is.
[..]
Wil niet weer huilen.
[..]
Wat voor een genre?
[..]
Boobs never hurt nobody
Nice! Vind dit ook een leuk deuntje...quote:
Hoe was de meet?quote:Op zondag 23 november 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nice! Vind dit ook een leuk deuntje...
Thanksss!quote:Op zondag 23 november 2014 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shaun of the Dead en Hot Fuzz zijn ook leuk. Engelse humor.
Doe ik wel... ooit....quote:Op zondag 23 november 2014 00:43 schreef Beach het volgende:
[..]
zomaar mijn goeie suggestie niet bekijken
Volgens had imgur iets tegen chrome of zo, met safari uploaden lukt wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ff foto's uploaden.
Waar zijn jouw foto's?
Tot slot, Scott Pilgrim vs. the World en The Perks of Being a Wallflower vind je ook wel leuk, denk ik. Oké, genoeg suggesties; zet maar op je kijklijst.quote:
Omnomnom...quote:Op zondag 23 november 2014 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens had imgur iets tegen chrome of zo, met safari uploaden lukt wel.
Here you go
http://imgur.com/a/oqBaL#pfrEubo
Ziet er goed uit. En nu pas snap ik dat zeven van meelquote:Op zondag 23 november 2014 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens had imgur iets tegen chrome of zo, met safari uploaden lukt wel.
Here you go
http://imgur.com/a/oqBaL#pfrEubo
Nee, dit is een heel ander recept he (op de cheesecake beslag zelf na). De mixer is voor de koekjesdeeg, voor cheesecake beslag heb ik wel gewoon handklopper gebruikt.quote:Op zondag 23 november 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. En nu pas snap ik dat zeven van meel
Maar ik deed dat mengen met de hand(wel gewoon spatel gebruikt), maar jij doet dat met een machine. Kan dat gewoon?
Zou ik dit ook kunnen?quote:Op zondag 23 november 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is een heel ander recept he (op de cheesecake beslag zelf na). De mixer is voor de koekjesdeeg, voor cheesecake beslag heb ik wel gewoon handklopper gebruikt.
En zeven is altijd handig om klonten te voorkomen, maar is geen must voor zo'n klein beetje.
Ja, zeker. Is niet moeilijk.quote:
Aha. Probeer het dan voor me uitquote:Op zondag 23 november 2014 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zeker. Is niet moeilijk.
Maar ik weet niet of het lekker is. Heb het zelf ook maar voor het eerst geprobeerd.
Bodem is een crack pie bodem btw.
Zal ff in mijn agenda kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 01:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Was heel leuk! Kom de volgende keer ook
quote:Op zondag 23 november 2014 01:44 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh87XG0sPG7sqlv3i8
Prechhh
quote:Op zondag 23 november 2014 01:44 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh87XG0sPG7sqlv3i8
Prechhh
Wat la?quote:Op zondag 23 november 2014 02:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nog even man, 20 min ofzo. Dan is die helemaal afgekoeld.
Hij is toch misluktquote:Op zondag 23 november 2014 02:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nog even man, 20 min ofzo. Dan is die helemaal afgekoeld.
Qftquote:Op zondag 23 november 2014 02:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk die cheesecake king hiero. Heeft ie ook een keer iets gebakken.
Mijn Cheesecake was Flawlessquote:Op zondag 23 november 2014 02:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk die cheesecake king hiero. Heeft ie ook een keer iets gebakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 23 november 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn Cheesecake was Flawless
'Ik Cheesecake was Flawless'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede edit.
Stond je bijna voor schut.
quote:Op zondag 23 november 2014 02:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg jij kleine bitch.
Wacht maar als je mij ooit nog om een recept vraagt.
Ik had eerst een andere zin. Ik zei eerst 'ik ben flawless', maar wilde niet arrogant overkomen.quote:Op zondag 23 november 2014 02:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Ik Cheesecake was Flawless'
Goede edit.
Stond je bijna voor schut.
Ben sowieso nep.quote:
Gelijk in de aanvalquote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Landysh het volgende:
Bitch please.
Gaat die opgeklopte slagroom kopen voor in een gebakken cheesecake terwijl er expliciet bij vermeld stond: ongeklopte.
Ziet er goed uit artistik martistikquote:Op zondag 23 november 2014 02:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Naturel met een choco hint. Check vorige pagina.
He TM, hoe was de meet? Nog genoeg mensen opgetrommeld uiteindelijk?quote:Op zondag 23 november 2014 02:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Check de koekenbakker van gisteren eens de cheesecake queen tarten! Toz...
quote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Landysh het volgende:
Bitch please.
Gaat die opgeklopte slagroom kopen voor in een gebakken cheesecake terwijl er expliciet bij vermeld stond: ongeklopte.
Ik kan niet eens mijn blog onderhouden en jij begint over een asmr channel.quote:Op zondag 23 november 2014 02:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit artistik martistik
Waarom maak je geen asmr channel van geluiden tijdens het bereiden. Viel er vorige x in slaap door
quote:Op zondag 23 november 2014 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom raakte het mij dan zo hard
[ afbeelding ]
Het mes natuurlijk eerst onder warme(gekookte) water gedaan en dan afgedroogd, voordat je dit deed
Was heel leuk ja! We waren met z'n zessen. Volgende keer jullie ook komen.quote:Op zondag 23 november 2014 02:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
He TM, hoe was de meet? Nog genoeg mensen opgetrommeld uiteindelijk?
Oh wel genoeg voor een meet.quote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was heel leuk ja! We waren met z'n zessen. Volgende keer jullie ook komen.
#sinasappelmelkquote:Op zondag 23 november 2014 02:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh wel genoeg voor een meet.
Als het in A'dam was was ik jullie misschien tegengekomen.
Dooie utrecht
#mrstylo ##vruchtensap
Naar welke restaurant gingen jullie eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was heel leuk ja! We waren met z'n zessen. Volgende keer jullie ook komen.
Deuce, hou me tegen. Ik ga hem klappen. Wollah.quote:Op zondag 23 november 2014 02:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh wel genoeg voor een meet.
Als het in A'dam was was ik jullie misschien tegengekomen.
Dooie utrecht
#mrstylo ##vruchtensap
Had het al geedit hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 02:24 schreef Landysh het volgende:
Het was sinaasappelmelk, Deucebitch. Know your facts.
Febo. De bamischijven waren wel wat vet, maar verder oké.quote:Op zondag 23 november 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar welke restaurant gingen jullie eigenlijk?
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Febo. De bamischijven waren wel wat vet, maar verder oké.
quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Serieus naar febo?quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shots fired.quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef Deuce92 het volgende:
Zit mobiel. Gaat zo langzaam.
Maar gelukkig ik heb daar maar één account voor nodig. In tegenstelling tot sommige mensen hier.
Trusten Cheesecakeprinsesquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shots fired.
Te moe om in verdediging te gaan though. Ga slapen buh byee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Trusten meid. Misschien droom je wel over een goede comeback.quote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shots fired.
Zomaarquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shots fired.
Nee laat dan maar zittenquote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Staan in album la.
Maar morgen snijd ik hem aan. Dan krijg je pic met filter enzo.
Dat mensen dat kunnen etenquote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Febo heeft nu Speculaaskroket, hebben jullie die nog genomen?
[ Bericht 46% gewijzigd door mrstylo op 23-11-2014 04:14:21 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom gingen jullie niet naar Vandaag?quote:Op zondag 23 november 2014 07:13 schreef sylvesterrr het volgende:
We hebben bij Sumo gegeten. Nou ja... Iedereen behalve ik. Sushi.
Is dat met die arrogante lelijke tut?quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef Atak het volgende:
Wie kijkt bu tarz benim? Ik echt kk verslavenden ik heb helemaal niks met fashion en ben een jongen
Heb je ze nou gemaakt pannekoekquote:Op zondag 23 november 2014 09:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gingen jullie niet naar Vandaag?
Wacht, ik doe even een sylvesterrrrrrtje.quote:Op zondag 23 november 2014 09:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sumo, hippe tokoquote:Op zondag 23 november 2014 07:13 schreef sylvesterrr het volgende:
We hebben bij Sumo gegeten. Nou ja... Iedereen behalve ik. Sushi.
Wie komt?quote:Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wacht, ik doe even een sylvesterrrrrrtje.
Komt hij dan hé...
Omdat de meet gisteren was.
Haha herkenbaar. Ik vind het altijd zo moeilijk om uit bed te komen. Het liefst lig ik er de hele dag in. Vooral in de winter.quote:Op zondag 23 november 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik werd 9.45 ofzo wakker en ben er echt net 45 min uit
Als je toch bezig bent, kun je dan wellicht ook een lading voor mij maken?quote:Op zondag 23 november 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik weer banaan walnoot pancakes maken.
Als ik over 8 weken weer alleen ben kan dat niet meer hoor hahahquote:Op zondag 23 november 2014 12:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik vind het altijd zo moeilijk om uit bed te komen. Het liefst lig ik er de hele dag in. Vooral in de winter.
Nou nou nou. Het kan wat minder grof hoor. Gelijk zo persoonlijk. 2 face dit.quote:
quote:Het wereldrecord meeste selfies in één uur staat op naam van de Britse Lee Goodfellow met 657 selfies. De Turkse Atasun Optik heeft met 103.690 selfies het wereldrecord grootste collectie selfies op zijn naam staan.
Dat is een winkel man. Ging googlen om te kijken of het terecht was dat hij zoveel selfies van zichzelf namquote:
Daaromquote:Op zondag 23 november 2014 13:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is een winkel man. Ging googlen om te kijken of het terecht was dat hij zoveel selfies van zichzelf nam, maar hij bestaat niet eens.
Dat is de Turkse Pearle vertelde een verkoper mij toen we daar zonnebrillen gingen kopen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is een winkel man. Ging googlen om te kijken of het terecht was dat hij zoveel selfies van zichzelf nam, maar hij bestaat niet eens.
Mehmet aksi halde?quote:Op zondag 23 november 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is de Turkse Pearle vertelde een verkoper mij toen we daar zonnebrillen gingen kopen.
Misschien de baas daarvan of zo?quote:Op zondag 23 november 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is de Turkse Pearle vertelde een verkoper mij toen we daar zonnebrillen gingen kopen.
Jij laat wel al die katties thuis, maar honden zijn vies?quote:
Wtf zijn kattiesquote:Op zondag 23 november 2014 13:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij laat wel al die katties thuis, maar honden zijn vies?
#mibn
Jij bent niet streetwise zie ikquote:
Kengal is verboden in Nederlandquote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willen ook een hond maar hebben geen zin om iedere ochtend om 07.00 in de regen te sjokken terwijl de kangal enorme drollen legt die je dan weer moet oprapen
Laat staan de geur nadat je hem in de regen hebt uitgelaten.quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willen ook een hond maar hebben geen zin om iedere ochtend om 07.00 in de regen te sjokken terwijl de kangal enorme drollen legt die je dan weer moet oprapen
Ik wist wat je bedoelde, maar heb nog nooit van 'katties' gehoord.quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent niet streetwise zie ik
[..]
Kengal is verboden ik Nederland
Niet meer welkom bij fitness.quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef Landysh het volgende:
^Wie heeft die tyfus jood hier binnengelaten.
foto's?quote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocolade cheesecake is mwah. Bodem is.![]()
Ik raad je aan om crack pie te maken.
Ik maak geen gebak etc.quote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocolade cheesecake is mwah. Bodem is.![]()
Ik raad je aan om crack pie te maken.
Foto is in die link van gister.quote:Op zondag 23 november 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
foto's?
Wat zit er allemaal in de bodem?
Doe crack pie seriouslyy is zo lekker hequote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik verveel me. Ik ga denk een notentaart bakken.
Niet genoeg ingrediënten thuis.quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe crack pie seriouslyy is zo lekker he
Wat is gekookte roomboter?quote:Op zondag 23 november 2014 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet genoeg ingrediënten thuis.
Heb trouwens alleen die gekookte roomboter.Notentaart kan ook al niet.
Echt wel. Je had pannenkoeken gemaakt en dat mislukte.quote:
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op zondag 23 november 2014 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet genoeg ingrediënten thuis.
Heb trouwens alleen die gekookte roomboter.Notentaart kan ook al niet.
Dat smaakt anders right? Neyse bi bakim wat er allemaal is.quote:Op zondag 23 november 2014 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Hahaha wat een pannenkoekquote:Op zondag 23 november 2014 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt wel. Je had pannenkoeken gemaakt en dat mislukte.
Tja, als je niet eens een pannenkoek kan maken zou ik ook niet beginnen aan een cheesecake.
Wat een slechte 'yo momma' jokequote:Op zondag 23 november 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat smaakt anders right? Neyse bi bakim wat er allemaal is.
Mrstylo: ask yo momma. Zij weet.
Waarom zou je dat bewaren?quote:Op zondag 23 november 2014 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze bedoelen 'clarrified' boter.
Om te consumeren?quote:Op zondag 23 november 2014 15:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een slechte 'yo momma' joke
[..]
Waarom zou je dat bewaren?
Oh ja, dat was ik vergetenquote:Op zondag 23 november 2014 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt wel. Je had pannenkoeken gemaakt en dat mislukte.
Tja, als je niet eens een pannenkoek kan maken zou ik ook niet beginnen aan een cheesecake.
Is toch niet gezond? of maakt dat niet veel uit?quote:
Je haalt de zouten en zo eruit.quote:Op zondag 23 november 2014 15:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een slechte 'yo momma' joke
[..]
Waarom zou je dat bewaren?
Dat doen ze omdat boter anders aanbrandt. Boter bevat melk en dat moet eruit, zo kun je hem hoger verhitten.quote:Op zondag 23 november 2014 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch niet gezond? of maakt dat niet veel uit?
Ben nog niet zo pro.quote:Op zondag 23 november 2014 15:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat boter anders aanbrandt. Boter bevat melk en dat moet eruit, zo kun je hem hoger verhitten.
Heb je weleens van die zwarte puntjes op zelfgemaakte baklava gezien? Dat komt dus door die eiwitten die verbranden.
Geef er aan toe... je lichaam heeft t nodig yaniquote:Op zondag 23 november 2014 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
Btw stimo, morgen of vandaag eindigt mijn pms, en heb opeens weer de drang om gezond te gaan doen.![]()
Echt seriously AL mijn dieetpogingen beginnen aan het einde van mijn pms.
Aan gezond doen? Of course. Maar wordt er wel een beetje gestoord van dat hormonen zo mijn leven kunnen beheersen op gebied van eten.quote:Op zondag 23 november 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef er aan toe... je lichaam heeft t nodig yani
Ik heb gewoon raam open nu. Heb kapot warmquote:Op zondag 23 november 2014 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Heb het steeds zo fucking koud he. Ons hele huis is altijd koud. Gaat mijn moeder ook nog eens de deur openzetten voor frisse lucht.
Hoe is dat mogelijk? Wat is de temp bij jullie thuis?quote:Op zondag 23 november 2014 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon raam open nu. Heb kapot warm
Geef toe aan de zin kadin yaniquote:Op zondag 23 november 2014 15:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aan gezond doen? Of course. Maar wordt er wel een beetje gestoord van dat hormonen zo mijn leven kunnen beheersen op gebied van eten.
Ik weet dat als ik eenmaal ben afgekickt van al die troep, ik het makkelijker volhoud. Maar is echt moeilijk om tot dat punt te komen momenteel.
Coke?quote:Op zondag 23 november 2014 15:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet dat als ik eenmaal ben afgekickt van al die troep
17,4quote:Op zondag 23 november 2014 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk? Wat is de temp bij jullie thuis?
Nou doe dat nu danquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft atm behoefte aan gezond doen.
quote:Op zondag 23 november 2014 09:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grapje... We hebben gegeten bij Restaurant Saffraan.quote:
Was het duur?quote:Op zondag 23 november 2014 15:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Grapje... We hebben gegeten bij Restaurant Saffraan.
Weet niet. Ik heb er altijd tegen gekund.quote:Op zondag 23 november 2014 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
17,4 is warmer dan 16. Maar snap alsnog niet hoe je het heet kan hebben bij 17.4 graden? Tenzij je aan het sporten bent ofzo.
Aha daar. Wat heb je genomen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Grapje... We hebben gegeten bij Restaurant Saffraan.
Door de 3 flessen raki en wijn die we hebben geconsumeerd waren we voor 6 personen in totaal ¤ 330 kwijt.quote:
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Door de 3 flessen raki en wijn die we hebben geconsumeerd waren we voor 6 personen in totaal ¤ 330 kwijt.
Oh syl hou toch eens op met die grappen. Het is gewoon leedvermaak.quote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Door de 3 flessen raki en wijn die we hebben geconsumeerd waren we voor 6 personen in totaal ¤ 330 kwijt.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest.
55pp. Niks mis meequote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
Heeft koude handen en voeten met bloedarmoede te maken?
Ben speciaal weetje
Ik vind het wel cool. Ben de go-to guy wanneer iemand koorts heeft.quote:
Probeerde je je Koerdische bloed weg te halen?quote:Op zondag 23 november 2014 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft wss te maken met slechte bloedsomloop of zo, maar ik weet van mezelf iig dat ik niet veel bloed hem.
Ik heb ook bloedarmoede, maar ik heb het bijna nooit koudquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ook altijd hele koude handen en voeten.. heb bloedarmoede wss. Daarom ook altijd koud.
Maar het is apart dat je het heet hebt, maar tegelijk ook koude handen en voeten.
oh,quote:Op zondag 23 november 2014 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ook bloedarmoede, maar ik heb het bijna nooit koud
Juist heel snel warm.
Koerdische bloed is al vervaagd i told you omgggquote:Op zondag 23 november 2014 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool. Ben de go-to guy wanneer iemand koorts heeft.
[..]
Probeerde je je Koerdische bloed weg te halen?
Maar ga beter naar de huisarts en laat het testen. Je bent nu nog jong, dus kan je het beter nu oplossen. (volgens mij krijg je dan gewoon pillen mee. Had mijn madre ook)
Niye kiz?quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
nee, hoe eerder ik dood ga hoe beter
Gewoon negeren.quote:Op zondag 23 november 2014 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh syl hou toch eens op met die grappen. Het is gewoon leedvermaak.
Of ja, dat was het eerst. Nu kan ik het niet meer aanzien.
No niggaquote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
Koerdische bloed is al vervaagd i told you omggg
quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
Samequote:Op zondag 23 november 2014 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ook bloedarmoede, maar ik heb het bijna nooit koud
Juist heel snel warm.
Nee, bloedarmoede gaat over hemoglobinetekort (een stof in de rode bloedcellen in je bloed) en niet dat je lichaam minder liters bloed heeft.quote:Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
Heeft koude handen en voeten met bloedarmoede te maken?
Ben speciaal weetje
Doe normaal.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koerdische bloed is al vervaagd i told you omggg
Je neemt de plek over van die andere moppentapper?quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt bloedarmoede. En jij hebt bloedarmoede. Allemaal hebben bloedarmoede
Ayca post hier al bijna twee jaar niet meer.quote:Op zondag 23 november 2014 16:32 schreef Montelly het volgende:
Hey waar is Ayca, die postte hier toch ook regelmatig?
quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt bloedarmoede. En jij hebt bloedarmoede. Allemaal hebben bloedarmoede
Ok waar is ze dan? Married?quote:Op zondag 23 november 2014 16:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca post hier al bijna twee jaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |