Niet meer welkom bij fitness.quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef Landysh het volgende:
^Wie heeft die tyfus jood hier binnengelaten.
foto's?quote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocolade cheesecake is mwah. Bodem is.![]()
Ik raad je aan om crack pie te maken.
Ik maak geen gebak etc.quote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocolade cheesecake is mwah. Bodem is.![]()
Ik raad je aan om crack pie te maken.
Foto is in die link van gister.quote:Op zondag 23 november 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
foto's?
Wat zit er allemaal in de bodem?
Doe crack pie seriouslyy is zo lekker hequote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik verveel me. Ik ga denk een notentaart bakken.
Niet genoeg ingrediënten thuis.quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe crack pie seriouslyy is zo lekker he
Wat is gekookte roomboter?quote:Op zondag 23 november 2014 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet genoeg ingrediënten thuis.
Heb trouwens alleen die gekookte roomboter.Notentaart kan ook al niet.
Echt wel. Je had pannenkoeken gemaakt en dat mislukte.quote:
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op zondag 23 november 2014 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet genoeg ingrediënten thuis.
Heb trouwens alleen die gekookte roomboter.Notentaart kan ook al niet.
Dat smaakt anders right? Neyse bi bakim wat er allemaal is.quote:Op zondag 23 november 2014 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Hahaha wat een pannenkoekquote:Op zondag 23 november 2014 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt wel. Je had pannenkoeken gemaakt en dat mislukte.
Tja, als je niet eens een pannenkoek kan maken zou ik ook niet beginnen aan een cheesecake.
Wat een slechte 'yo momma' jokequote:Op zondag 23 november 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat smaakt anders right? Neyse bi bakim wat er allemaal is.
Mrstylo: ask yo momma. Zij weet.
Waarom zou je dat bewaren?quote:Op zondag 23 november 2014 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze bedoelen 'clarrified' boter.
Om te consumeren?quote:Op zondag 23 november 2014 15:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een slechte 'yo momma' joke
[..]
Waarom zou je dat bewaren?
Oh ja, dat was ik vergetenquote:Op zondag 23 november 2014 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt wel. Je had pannenkoeken gemaakt en dat mislukte.
Tja, als je niet eens een pannenkoek kan maken zou ik ook niet beginnen aan een cheesecake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |