Nou nou nou. Het kan wat minder grof hoor. Gelijk zo persoonlijk. 2 face dit.quote:
quote:Het wereldrecord meeste selfies in één uur staat op naam van de Britse Lee Goodfellow met 657 selfies. De Turkse Atasun Optik heeft met 103.690 selfies het wereldrecord grootste collectie selfies op zijn naam staan.
Dat is een winkel man. Ging googlen om te kijken of het terecht was dat hij zoveel selfies van zichzelf namquote:
Daaromquote:Op zondag 23 november 2014 13:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is een winkel man. Ging googlen om te kijken of het terecht was dat hij zoveel selfies van zichzelf nam, maar hij bestaat niet eens.
Dat is de Turkse Pearle vertelde een verkoper mij toen we daar zonnebrillen gingen kopen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is een winkel man. Ging googlen om te kijken of het terecht was dat hij zoveel selfies van zichzelf nam, maar hij bestaat niet eens.
Mehmet aksi halde?quote:Op zondag 23 november 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is de Turkse Pearle vertelde een verkoper mij toen we daar zonnebrillen gingen kopen.
Misschien de baas daarvan of zo?quote:Op zondag 23 november 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is de Turkse Pearle vertelde een verkoper mij toen we daar zonnebrillen gingen kopen.
Jij laat wel al die katties thuis, maar honden zijn vies?quote:
Wtf zijn kattiesquote:Op zondag 23 november 2014 13:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij laat wel al die katties thuis, maar honden zijn vies?
#mibn
Jij bent niet streetwise zie ikquote:
Kengal is verboden in Nederlandquote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willen ook een hond maar hebben geen zin om iedere ochtend om 07.00 in de regen te sjokken terwijl de kangal enorme drollen legt die je dan weer moet oprapen
Laat staan de geur nadat je hem in de regen hebt uitgelaten.quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willen ook een hond maar hebben geen zin om iedere ochtend om 07.00 in de regen te sjokken terwijl de kangal enorme drollen legt die je dan weer moet oprapen
Ik wist wat je bedoelde, maar heb nog nooit van 'katties' gehoord.quote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent niet streetwise zie ik
[..]
Kengal is verboden ik Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |