Deuce soms ben je niet grappig en kom je geforceerd over.quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Crip be like
'Hoezo zie ik er Aziatisch uit?'
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ik dacht dat dit weer een andere was, die als anime chick door het leven wil gaan.quote:
Nice. Added to my platlist.quote:
Wat heb je gekeken?quote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
Tranen door deze film fuck.
*foreveralonefeelingmultiplies*
Ik weet wel iemand om je van je foreveralone status af te helpenquote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
Tranen door deze film fuck.
*foreveralonefeelingmultiplies*
The fault in our stars.quote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heb je gekeken?
En ben je het niet zat? Al drie dagen non stop films aan het kijken
Dit die van mijquote:
Heb ik ook soms ja. Maar dan kijk ik vaak series.quote:Op zondag 23 november 2014 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
The fault in our stars.
Nee, ik heb die afzonderperiode weer.
Och kijk hoe laat het is...quote:Op zondag 23 november 2014 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand om je van je foreveralone status af te helpen
Hercules, die met The Rockquote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Och kijk hoe laat het is...
tijd om een nieuwe film uit te zoeken,
The Pursuit of Happyness, Crip.quote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Fear and loathing in Las Vegasquote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Don Jon is ook leuk. Alleen soms wat tieten in beeldquote:Op zondag 23 november 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hm, denk niet dat dat mijn ding is.quote:
Wil niet weer huilen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Pursuit of Happyness, Crip.
Wat voor een genre?quote:
Boobs never hurt nobodyquote:Op zondag 23 november 2014 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Don Jon is ook leuk. Alleen soms wat tieten in beeld
Check dan Don Jon. Ik vond het 1 van de leukere films.quote:Op zondag 23 november 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Hm, denk niet dat dat mijn ding is.
[..]
Wil niet weer huilen.
[..]
Wat voor een genre?
[..]
Boobs never hurt nobody
Nice! Vind dit ook een leuk deuntje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |