SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben niet zo bekend in de Russische keuken maar vond deze gewoon lekker. Maar mijn kop toen ik die cake tegenkwam online.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
Heb de taart wel eens gehad maar er zijn betere Russische taarten (bijv napoleoncake)
Ieder onderwerp/gesprek dat niet interessant genoeg is zal vanzelf doodbloeden. Don't worry.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Borte tis zaterdag. Kap met je cake.
Let me take you out of that zone. Laten we uitgaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ieder onderwerp/gesprek dat niet interessant genoeg is zal vanzelf doodbloeden. Don't worry.
En mijn cake is momenteel aan het bakken. Ik ben in de zonee
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
Liever thuis lekker taart eten of niet dan Borte?
[ afbeelding ]
Klopt wij zijn altijd bij je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klopt wij zijn altijd bij je.
NichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mn nichtje is 18 gek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo'n irritante knuffeltante.
Of juist wel.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of juist wel.Hahahaha deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een vriendin nodig.![]()
#MontellyFeelsquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahaha deze man![]()
Jij hebt een vriendin nodig.
quote:Toen ik goed keek had de handdoek inderdaad de gedaante van een ingedroogde kwarktaart aangenomen.
Ik maak nooit kwarktaarten. Mijn taarten zijn gemaakt van roomkaas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
KLB / Faphanddoekje mee naar fitness
Hey Borte:
[..]
Voel je je nu beter dan mij ofzo?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak nooit kwarktaarten. Mijn taarten zijn gemaakt van roomkaas.
Ja?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voel je je nu beter dan mij ofzo?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja?
Maar cheesecake is niet helemaal gelukt.Onze oven doet soms raar, volgens mij is die te heet gebakken.
Barney kan niet zonder Ted. Weet iedereen.quote:
Dat teenage lifequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bosver. Maar alleen maar over anderen en uitgaan. En geld. En dit. En dat. En school. Etc.
Volgens mij heeft ze een complex/trauma overgehouden aan de tijd dat ze werd gepest, daarom dat ze zoveel showt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
Even een bra passen, brah.
Dafuq is dit
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Barney kan niet zonder Ted. Weet iedereen.
Dit plaatje zegt alleen maar dat je mij loved 4evaandeva
Hoi.quote:
Heb je hulp nodig?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja?
Maar cheesecake is niet helemaal gelukt.Onze oven doet soms raar, volgens mij is die te heet gebakken.
Helft is op. Heb vandaag ook een andere gemaaktquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk hem stoer doen. Lag aan oven. Hij is nog te eten.
Is die van jou op?
Andere? Niet nog een cheesecake neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helft is op. Heb vandaag ook een andere gemaakt
Alleen dit was niet alleen
Nee dat niet. Ff foto's uploaden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Andere? Niet nog een cheesecake neem ik aan?
Ik wacht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ff foto's uploaden.
Waar zijn jouw foto's?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoi.Hoiiii :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk The fault in our stars.. heb al paar keer gehuild.
..en dan nog tijd hebben om te fokken.quote:
Mij werd een keer gevraagd 'Ben je indo of Turk'quote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
Over moslima's gesproken. Ik was vandaag ff buiten voor de verandering en toen vroeg iemand of ik een Aziatische bekeerling was.
Kwam vast door mn makeup.
borte srs, je kan zo in een bollywoodfilm.quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mij werd een keer gevraagd 'Ben je indo of Turk'
Like whut
Indo als in Indonesie en wie heeft jou mijn foto doorgespeeldquote:Op zondag 23 november 2014 00:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
borte srs, je kan zo in een bollywoodfilm.
quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mij werd een keer gevraagd 'Ben je indo of Turk'
Like whut
DM...everywhere.quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Indo als in Indonesie en [b]wie heeft jou mijn foto doorgespeeld[/b]
Roemeense Barbie toch?quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Crip be like
'Hoezo zie ik er Aziatisch uit?'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |