quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klopt wij zijn altijd bij je.
NichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mn nichtje is 18 gek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo'n irritante knuffeltante.
Of juist wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of juist wel.Hahahaha deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een vriendin nodig.![]()
#MontellyFeelsquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahaha deze man![]()
Jij hebt een vriendin nodig.
quote:Toen ik goed keek had de handdoek inderdaad de gedaante van een ingedroogde kwarktaart aangenomen.
Ik maak nooit kwarktaarten. Mijn taarten zijn gemaakt van roomkaas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
KLB / Faphanddoekje mee naar fitness
Hey Borte:
[..]
Voel je je nu beter dan mij ofzo?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak nooit kwarktaarten. Mijn taarten zijn gemaakt van roomkaas.
Ja?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voel je je nu beter dan mij ofzo?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja?
Maar cheesecake is niet helemaal gelukt.Onze oven doet soms raar, volgens mij is die te heet gebakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |