Oh syl hou toch eens op met die grappen. Het is gewoon leedvermaak.quote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Door de 3 flessen raki en wijn die we hebben geconsumeerd waren we voor 6 personen in totaal ¤ 330 kwijt.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest.
55pp. Niks mis meequote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Door de 3 flessen raki en wijn die we hebben geconsumeerd waren we voor 6 personen in totaal ¤ 330 kwijt.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
Heeft koude handen en voeten met bloedarmoede te maken?
Ben speciaal weetje
Ik vind het wel cool. Ben de go-to guy wanneer iemand koorts heeft.quote:
Probeerde je je Koerdische bloed weg te halen?quote:Op zondag 23 november 2014 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft wss te maken met slechte bloedsomloop of zo, maar ik weet van mezelf iig dat ik niet veel bloed hem.
Ik heb ook bloedarmoede, maar ik heb het bijna nooit koudquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ook altijd hele koude handen en voeten.. heb bloedarmoede wss. Daarom ook altijd koud.
Maar het is apart dat je het heet hebt, maar tegelijk ook koude handen en voeten.
oh,quote:Op zondag 23 november 2014 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ook bloedarmoede, maar ik heb het bijna nooit koud
Juist heel snel warm.
Koerdische bloed is al vervaagd i told you omgggquote:Op zondag 23 november 2014 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool. Ben de go-to guy wanneer iemand koorts heeft.
[..]
Probeerde je je Koerdische bloed weg te halen?
Maar ga beter naar de huisarts en laat het testen. Je bent nu nog jong, dus kan je het beter nu oplossen. (volgens mij krijg je dan gewoon pillen mee. Had mijn madre ook)
Niye kiz?quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
nee, hoe eerder ik dood ga hoe beter
Gewoon negeren.quote:Op zondag 23 november 2014 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh syl hou toch eens op met die grappen. Het is gewoon leedvermaak.
Of ja, dat was het eerst. Nu kan ik het niet meer aanzien.
No niggaquote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
Koerdische bloed is al vervaagd i told you omggg
quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
Samequote:Op zondag 23 november 2014 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ook bloedarmoede, maar ik heb het bijna nooit koud
Juist heel snel warm.
Nee, bloedarmoede gaat over hemoglobinetekort (een stof in de rode bloedcellen in je bloed) en niet dat je lichaam minder liters bloed heeft.quote:Op zondag 23 november 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
Heeft koude handen en voeten met bloedarmoede te maken?
Ben speciaal weetje
Doe normaal.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koerdische bloed is al vervaagd i told you omggg
Je neemt de plek over van die andere moppentapper?quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt bloedarmoede. En jij hebt bloedarmoede. Allemaal hebben bloedarmoede
Ayca post hier al bijna twee jaar niet meer.quote:Op zondag 23 november 2014 16:32 schreef Montelly het volgende:
Hey waar is Ayca, die postte hier toch ook regelmatig?
quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt bloedarmoede. En jij hebt bloedarmoede. Allemaal hebben bloedarmoede
Ok waar is ze dan? Married?quote:Op zondag 23 november 2014 16:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca post hier al bijna twee jaar niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |