Hoe was de meet?quote:Op zondag 23 november 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nice! Vind dit ook een leuk deuntje...
Thanksss!quote:Op zondag 23 november 2014 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shaun of the Dead en Hot Fuzz zijn ook leuk. Engelse humor.
Doe ik wel... ooit....quote:Op zondag 23 november 2014 00:43 schreef Beach het volgende:
[..]
zomaar mijn goeie suggestie niet bekijken
Volgens had imgur iets tegen chrome of zo, met safari uploaden lukt wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ff foto's uploaden.
Waar zijn jouw foto's?
Tot slot, Scott Pilgrim vs. the World en The Perks of Being a Wallflower vind je ook wel leuk, denk ik. Oké, genoeg suggesties; zet maar op je kijklijst.quote:
Omnomnom...quote:Op zondag 23 november 2014 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens had imgur iets tegen chrome of zo, met safari uploaden lukt wel.
Here you go
http://imgur.com/a/oqBaL#pfrEubo
Ziet er goed uit. En nu pas snap ik dat zeven van meelquote:Op zondag 23 november 2014 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens had imgur iets tegen chrome of zo, met safari uploaden lukt wel.
Here you go
http://imgur.com/a/oqBaL#pfrEubo
Nee, dit is een heel ander recept he (op de cheesecake beslag zelf na). De mixer is voor de koekjesdeeg, voor cheesecake beslag heb ik wel gewoon handklopper gebruikt.quote:Op zondag 23 november 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. En nu pas snap ik dat zeven van meel
Maar ik deed dat mengen met de hand(wel gewoon spatel gebruikt), maar jij doet dat met een machine. Kan dat gewoon?
Zou ik dit ook kunnen?quote:Op zondag 23 november 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is een heel ander recept he (op de cheesecake beslag zelf na). De mixer is voor de koekjesdeeg, voor cheesecake beslag heb ik wel gewoon handklopper gebruikt.
En zeven is altijd handig om klonten te voorkomen, maar is geen must voor zo'n klein beetje.
Ja, zeker. Is niet moeilijk.quote:
Aha. Probeer het dan voor me uitquote:Op zondag 23 november 2014 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zeker. Is niet moeilijk.
Maar ik weet niet of het lekker is. Heb het zelf ook maar voor het eerst geprobeerd.
Bodem is een crack pie bodem btw.
Zal ff in mijn agenda kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 01:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Was heel leuk! Kom de volgende keer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |