SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er dan helemaal geen pluspunten aan Denise? Oh jawel, zo heeft ze een prachtige anus en vagina, en deze is voorzien van de precies juiste hoeveelheid accessoires (lees: gordijntjes).
Nu heb ik vooral gesproken over hoe het niet moet, maar ik heb ook foto's van hoe het wel moet, kijk zie onze buurlanden bijvoorbeeld.
Dit Franse meisje bijvoorbeeld:
Prachtig figuurtje met de juiste rondingen, inmiddels wel siliconen tieten maar het is een geslaagde operatie geweest en het staat haar weliswaar prachtig! Zo doet ze ook aan vuistneuken en kan ter groote van cola blikjes anaal inbrengen, hier heb ik ook foto's van maar ik mag deze niet plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we naar buurland Duitsland dan komen we Mareike tegen, 170 lang, zo kan het toch ook??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een bonus Duitse:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken we iets verder naar buurland Italïe komen we giulia tegen en nog 2 andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Amerikanen zijn altijd goed voor curves:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oostblokkers zijn altijd goed voor die eckte eckte crazy shit. Zo ook deze, ze laat haar baarmoeder zien. Ook hier zijn foto's van maar nogmaals, deze mag ik niet plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit af met de Zweedse Karina:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij doet alleen privé shows via skype dus ik had haar zo toevoegd en haar gevraagd wat zoiets nou kost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is ze nog fucking arrogant ook, de hoer.
Klacht 1:
Nederlandse meisjes plat en niet geil, geen gekke dingen.
Klacht 2:
Zodra meisjes beetje bovengemiddeld zijn worden stijgt de arrogantie naar hun bol.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 20:56:04 ]![]()
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu ben ik al een aantal jaren bekend met de camsites
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik ben nog nooit zo'n geil meisje tegengekomen, ze is ook nog maar 19 jaar... Werkelijkwaar bizar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zeg frans. Op die enge fistfuck en blikjes in de kont gewoonte na.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef Smack10 het volgende:
Laat TS ook foto's van zichzelf zien aan de dames dan?
Ik was van plan wat webcam reviews te lezen en een webcam te kopen maar ik heb de hele middag al trekkend doorgebracht, en ik ga nu voor ronde 2.
Ik ga dan gewoon op de online videochat rondhangen. Zag vandaag 2 Nederlandse meisjes, eentje in dr bh en ander met badjas, met mijn inmiddels athletic body kan ik ze wel uitkleden.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Ik was van plan wat webcam reviews te lezen en een webcam te kopen maar ik heb de hele middag al trekkend doorgebracht, en ik ga nu voor ronde 2.
Ik ga dan gewoon op de online videochat rondhangen. Zag vandaag 2 Nederlandse meisjes, eentje in dr bh en ander met badjas, met mijn inmiddels athletic body kan ik ze wel uitkleden.![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik heb een paar keer aan webcammen gedaan, niet via die webcamsites, maar via een vriendensite en ben gaan cammen, maar vond er echt niks aan.
Je ziet diegene toch niet in het echt, net zoals op die webcamsites.
En sommige betalen er zelfs voor
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.![]()
Misschien zit er een carrière in als webcammeisjes recensent voor de ts. Kan hij ieder jaar een almanak uitbrengen.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
baas!!
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: