quote:Op zondag 23 november 2014 02:11 schreef Landysh het volgende:
Bitch please.
Gaat die opgeklopte slagroom kopen voor in een gebakken cheesecake terwijl er expliciet bij vermeld stond: ongeklopte.
Ik kan niet eens mijn blog onderhouden en jij begint over een asmr channel.quote:Op zondag 23 november 2014 02:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit artistik martistik
Waarom maak je geen asmr channel van geluiden tijdens het bereiden. Viel er vorige x in slaap door
quote:Op zondag 23 november 2014 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom raakte het mij dan zo hard
[ afbeelding ]
Het mes natuurlijk eerst onder warme(gekookte) water gedaan en dan afgedroogd, voordat je dit deed
Was heel leuk ja! We waren met z'n zessen. Volgende keer jullie ook komen.quote:Op zondag 23 november 2014 02:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
He TM, hoe was de meet? Nog genoeg mensen opgetrommeld uiteindelijk?
Oh wel genoeg voor een meet.quote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was heel leuk ja! We waren met z'n zessen. Volgende keer jullie ook komen.
#sinasappelmelkquote:Op zondag 23 november 2014 02:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh wel genoeg voor een meet.
Als het in A'dam was was ik jullie misschien tegengekomen.
Dooie utrecht
#mrstylo ##vruchtensap
Naar welke restaurant gingen jullie eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was heel leuk ja! We waren met z'n zessen. Volgende keer jullie ook komen.
Deuce, hou me tegen. Ik ga hem klappen. Wollah.quote:Op zondag 23 november 2014 02:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh wel genoeg voor een meet.
Als het in A'dam was was ik jullie misschien tegengekomen.
Dooie utrecht
#mrstylo ##vruchtensap
Had het al geedit hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 02:24 schreef Landysh het volgende:
Het was sinaasappelmelk, Deucebitch. Know your facts.
Febo. De bamischijven waren wel wat vet, maar verder oké.quote:Op zondag 23 november 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar welke restaurant gingen jullie eigenlijk?
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Febo. De bamischijven waren wel wat vet, maar verder oké.
quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Serieus naar febo?quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shots fired.quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef Deuce92 het volgende:
Zit mobiel. Gaat zo langzaam.
Maar gelukkig ik heb daar maar één account voor nodig. In tegenstelling tot sommige mensen hier.
Trusten Cheesecakeprinsesquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shots fired.
Te moe om in verdediging te gaan though. Ga slapen buh byee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Trusten meid. Misschien droom je wel over een goede comeback.quote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shots fired.
Zomaarquote:Op zondag 23 november 2014 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shots fired.
Nee laat dan maar zittenquote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Staan in album la.
Maar morgen snijd ik hem aan. Dan krijg je pic met filter enzo.
Dat mensen dat kunnen etenquote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Febo heeft nu Speculaaskroket, hebben jullie die nog genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door mrstylo op 23-11-2014 04:14:21 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom gingen jullie niet naar Vandaag?quote:Op zondag 23 november 2014 07:13 schreef sylvesterrr het volgende:
We hebben bij Sumo gegeten. Nou ja... Iedereen behalve ik. Sushi.
Is dat met die arrogante lelijke tut?quote:Op zondag 23 november 2014 02:27 schreef Atak het volgende:
Wie kijkt bu tarz benim? Ik echt kk verslavenden ik heb helemaal niks met fashion en ben een jongen
Heb je ze nou gemaakt pannekoekquote:Op zondag 23 november 2014 09:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gingen jullie niet naar Vandaag?
Wacht, ik doe even een sylvesterrrrrrtje.quote:Op zondag 23 november 2014 09:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gingen jullie niet naar Vandaag?
Sumo, hippe tokoquote:Op zondag 23 november 2014 07:13 schreef sylvesterrr het volgende:
We hebben bij Sumo gegeten. Nou ja... Iedereen behalve ik. Sushi.
Wie komt?quote:Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wacht, ik doe even een sylvesterrrrrrtje.
Komt hij dan hé...
Omdat de meet gisteren was.
Haha herkenbaar. Ik vind het altijd zo moeilijk om uit bed te komen. Het liefst lig ik er de hele dag in. Vooral in de winter.quote:Op zondag 23 november 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik werd 9.45 ofzo wakker en ben er echt net 45 min uit
Als je toch bezig bent, kun je dan wellicht ook een lading voor mij maken?quote:Op zondag 23 november 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik weer banaan walnoot pancakes maken.
Als ik over 8 weken weer alleen ben kan dat niet meer hoor hahahquote:Op zondag 23 november 2014 12:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik vind het altijd zo moeilijk om uit bed te komen. Het liefst lig ik er de hele dag in. Vooral in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |