Dus als een vrouw je mee naar de slaapkamer wil nemen, zeg jij nee?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Dan heb je dat fout.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere man hier wel een date met een Fokster heeft gehad.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik al. Na het pyjama-incident.
Download maar, dan stuur ik wel een 10 seconden filmpje. Because I'm the 10second man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?
Ja ik weet ook niet wat ik met jou moet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey Serg, sorry dat ik niet op je mailtje heb gereageerd. Wist niet goed wat ik ermee moest.
Ik zou dit ook ongeloofwaardig vinden inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus als een vrouw je mee naar de slaapkamer wil nemen, zeg jij nee?
Ha...hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Scherp.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
30cm grote roedes!quote:vrijdag 21 november 2014 @ 22:02 • 298
-Strawberry-
Gewoon filmpjes sturen via Snapchat
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?
Nee,ik zei alleen dat het mijn insteek nooit is op een eerste date en er ook nooit vanuit ga dat het gebeurd. Ik zie wel hoe een date loopt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.. Ik wil ergens wel.. Hoe lang is 't nu geleden.. 3 of bijna 4 weken? Tijd gaat best snel..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik nog niet in ieder geval, maar als je denkt dat het je goed zal doen, dan doen
* aeque pakt de popcornquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat ik met jou moet.
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje was vergeten te beantwoorden.... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Ik zou niet weigeren denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
My bad. Evenals die date, was ook my bad.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik al. Na het pyjama-incident.
Welke date?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet weigeren denk ik.
[..]
My bad. Evenals die date, was ook my bad.
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje vergeten te beantwoorden was..... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Ik kon toch geen TT bedenkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh shitIk dacht serieus dat ik lapo had. Hij werd rood na mijn bericht. Sorry dude.
Sjezus wat kinderachtigquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje was vergeten te beantwoorden.... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Holy crap, over oude koeien uit de sloot halen gesprokenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).
Serious request in Enschede of zo toch? Ben er uiteindelijk niet geweest. En ja ik was je DMs zat.
Mag ik je dan nog wel mailen voor een date?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serious request in Enschede of zo toch? Ben er uiteindelijk niet geweest. En ja ik was je DMs zat.
Hier heb je ook wat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hand me some! Ik ga er even voor zitten.
Bij jou zou ik het niet durven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
oke. Maar hoe voelde het toen je mijn post zag?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begin dit jaar. Lijntjes houden en claimerig gedrag tegelijk uiteindelijk.quote:
Nah. Filmpjes en foto's gewoon via whatsapp of facebook, hoef er echt niet nog een platform bij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Download maar, dan stuur ik wel een 10 seconden filmpje. Because I'm the 10second man.
Sommige vrouwen zijn onweerstaanbaarquote:
Ehhh ik voelde er niks bij. Moet dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. Maar hoe voelde het toen je mijn post zag?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het niet durven.
Eerst oorlellen vergelijken, dan samen voeten scrubben.
Vervolgens moet je alles schoonrimmen en dan eindelijk ben ik aan de beurt
*proest*quote:
Dude are you freaking serious...?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. Maar hoe voelde het toen je mijn post zag?
Jij wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb liever M&M's, kan dat ook?
okquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah. Filmpjes en foto's gewoon via whatsapp of facebook, hoef er echt niet nog een platform bij.Heb ook geen instagram.
Sounds good!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Een vrouw vroeg eens aan mij of ik mee ging naar haar slaapkamer op de eerste date. Mooie tijden.
Thanks, maar het blijkt toch minder spannend dan gedachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik je dan nog wel mailen voor een date?
[..]
Hier heb je ook wat.
En toen liet ze je alle hoeken zien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Een vrouw vroeg eens aan mij of ik mee ging naar haar slaapkamer op de eerste date. Mooie tijden.
Eerste date, wat is dat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Trusten Kaneel!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mezelf weer in slaap huilen.
Welterusten.
Went vanzelf weerquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan de snelheid van dit topic niet eens bijhouden
oh. Ik vond het spannend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehhh ik voelde er niks bij. Moet dat dan?
Aww.quote:
Yupquote:
De laatste keer dat iets dergelijks gebeurde hielp een vallende ster mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Kan je meteen de slaapkamer in!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon direct op tweede date gaan he? *high five*
Trusten 'Neeltjequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mezelf weer in slaap huilen.
Welterusten.
De tering wat een figuur ben jij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh. Ik vond het spannend.
Ik weet niet, heb helaas niets te melden.... Blij om te horen dat je me niet gemist heb....
Heb genoeg vallende sterren gezien (en ik heb niet eens sbs6) maar zoiets is mij nog niet overkomen geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
De laatste keer dat iets dergelijks gebeurde hielp een vallende ster mij
Klinkt als een Kerstverhaal, maar het kindeke komt niet hoor
Nou, vertel het eens uitgebreid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
De laatste keer dat iets dergelijks gebeurde hielp een vallende ster mij
Klinkt als een Kerstverhaal, maar het kindeke komt niet hoor
Komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben benieuwd of dat weer went , zo voelt het nog niet
Snap ik. Vind het al een wonder dat je in dit topic durft te posten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh. Ik vond het spannend.
Ik weet niet, heb helaas niets te melden.... Blij om te horen dat je me niet gemist heb....
Zou meer voor KPD zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, vertel het eens uitgebreid.
Ahw,dat komt vanzelf wel weer gozer.quote:
Ha ha ehm ja zoiets.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon direct op tweede date gaan he? *high five*
Dm dan.quote:
Jij hebt al eerder een vallende sterrenregen gemistquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb genoeg vallende sterren gezien (en ik heb niet eens sbs6) maar zoiets is mij nog niet overkomen geloof ik
Aandachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom gaat mn kat altijd de tablet kopjes geven als ik de tablet gebruik, zo irritant
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij hebt al eerder een vallende sterrenregen gemist
Gelukkig maar dat de 3 Wijzen jou niet hoeven te sturen
Loopt voor geen meter natuurlijk. Ik post morgen wel een link in het dating topic..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe staat het ervoor met je speeddate onderneming Godshand?
Nja ik dacht misschien hebben mensen jou persoonlijk nog wel iets gestuurd maar wilde niet in het topic ofzo, maar zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Loopt voor geen meter natuurlijk. Ik post morgen wel een link in het dating topic..
Jij had toch een aangekondigde sterrenregen gemist? Toen jij wilde gaan kijken was het bewolktquote:
Oh zo, ja maar heb er al wel genoeg gezien eerder, dus dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij had toch een aangekondigde sterrenregen gemist? Toen jij wilde gaan kijken was het bewolkt
Volgens mij de tablet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is het tablet warmer?
Edit: Is het de tablet of het tablet?
Samen naar de sterren kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb genoeg vallende sterren gezien (en ik heb niet eens sbs6) maar zoiets is mij nog niet overkomen geloof ik
nee is totaal niet warm, tis inderdaad wel aandacht maar gewoon altijd op die onhandige momenten, suf beestquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is het tablet warmer?
Edit: Is het de tablet of het tablet?
Ik durf heel veel. Ik durf soms ook heel enge of gevaarlijke dingen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap ik. Vind het al een wonder dat je in dit topic durft te posten.
Geloofde je me niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch maar even opgezocht in de VanDale, en het is inderdaad de tablet.
met de kat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles weer gezond enzo trouwens?
Beide is juist, maar bij de 'platte pc' versie is het de.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch maar even opgezocht in de VanDale, en het is inderdaad de tablet.
En dit, jongens en meisjes, gebeurt er als je mensen zonder gezond verstand toegang geeft tot internet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik durf heel veel. Ik durf soms ook heel enge dingen.
Ga je weleens naar de slaapkamer op je eerste date?
Spons je nog van je ouders? Weten ze nu wel hoe het echt met je gaat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik durf heel veel. Ik durf soms ook heel enge of gevaarlijke dingen.
Nou, dat was het niet, maar het tablet klonk ook wel natuurlijk eigenlijk.quote:
moet het voorstellen dat ze handen vasthouden ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
.
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik durf heel veel. Ik durf soms ook heel enge of gevaarlijke dingen.
Ja, daarom heb ik het net opgezocht. De andere versie is onzijdig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Beide is juist, maar bij de 'platte pc' versie is het de.
deze kat mankeert nooit iets, andere is alweer 2 jaar geleden ingeslapenquote:
De taal verandert zienderogen. En niet altijd even goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, dat was het niet, maar het tablet klonk ook wel natuurlijk eigenlijk.
Dus ik dacht ik zoek het toch nog even op.
En nu weet ik ook waarom het zo natuurlijk klinkt, want je kan wel zeggen het tablet, maar dan gaat het over pillen. Dan is tablet namelijk onzijdig.
Cali! Had je niet eens gespot meidquote:
Ja dus...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.
Wie weet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Of zal net die ene magisch zijn geweest?
Druk, maar wel lekker drukquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze kat mankeert nooit iets, andere is alweer 2 jaar geleden ingeslapenen met mij alles prima, druk maar goed en met jou?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.
*Geeft fas een knuffel*quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
.
ja toen woonde ik daar net, dus ergens 2011 gok ik zo, time flies en nu woon ik alweer 4 maanden in 013quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Druk, maar wel lekker druk
Rosa? Alweer zo lang? Dan is het echt heel lang geleden dat ik bij je geweest ben in M-town
Ik heb er gepost geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
R&P / Wat heb je liever voor partner? Braaf of wild?
Grappig topic. Dat jullie er niet gepost hebben
Dm is geblokkeerd. Ik vind vragen of mijn ouders echt weten hoe het met mij gaat een beetje persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Euh, ik wist dat je verhuisd was inmiddels, maar niet waarheenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja toen woonde ik daar net, dus ergens 2011 gok ik zo, time flies en nu woon ik alweer 4 maanden in 013maar moet je op fb ok wel hebben gezien
Ga dan PM-en of zo. En dat ze je geblokt heeft is ook wel een massive hint, nietwaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Dm is geblokeerd. Ik vind vragen of mijn ouders dingen weten ook idd een beetje persoonlijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
.
Kan niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stom topic. Twee uitersten zijn niet interessant, de meesten zullen dan met middenweg antwoorden komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
R&P / Wat heb je liever voor partner? Braaf of wild?
Grappig topic. Dat jullie er niet gepost hebben
quote:
nouja daarheen dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, ik wist dat je verhuisd was inmiddels, maar niet waarheen
Heb je dat stuk gezien?quote:
Je moet altijd met extremen beginnen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stom topic. Twee uitersten zijn niet interessant, de meesten zullen dan met middenweg antwoorden komen.
Vind het nogal voor de hand liggend. "Lady in the streets, freak in the sheets."quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet altijd met extremen beginnen...
Celsius nam niet voor niets het kook- en het vriespunt als begin van zijn temperatuurschaal
Als dit geen scharen wordtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tits and fanny, you know.![]()
Ja, maar ook alleen die scene.
Mooizoquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja daarheen dusmooie studio
WTF did I just watchquote:
Me neither.quote:
Ik zit samen met haar op TC.quote:
En wat vindt je haar ervan?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De taal verandert zienderogen. En niet altijd even goed.
[..]
Cali! Had je niet eens gespot meid
Nee. Ik zit te zuipen. Heb eigenlijk meer zin in bier, maar dat heb ik niet. En de wijn gaat op.quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef bamibij het volgende:
Was tijdelijk banned door Danny en zn zwarte pieten, jullie hebben me vast gemist! Hoi
In SPSS?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Statistiek oefeningen maken.
Wat had je geflikt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef bamibij het volgende:
Was tijdelijk banned door Danny en zn zwarte pieten, jullie hebben me vast gemist! Hoi
Hoe is het met de Groningse?quote:
Proost in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Ik zit te zuipen. Heb eigenlijk meer zin in bier, maar dat heb ik niet. En de wijn gaat op.
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Statistiek oefeningen maken.
In Paint.quote:
Mijn haar vindt niet zoveel, dat krult alleen maar.quote:
Goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat had je geflikt?
[..]
Hoe is het met de Groningse?
[..]
Proost in ieder geval.
[..]
Succes
Ah, ja dat kan ik niet. Mijn linker hersenhelft werkt niet naar behoren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dit is met de hand. Pen, papier, betrouwbaarheidsintervallen opstellen etc.
Wilde die icoontjes weghebben bij mn naam/optie om ze uit te schakelen en zei toen nog iets over noord Korea en de jonge leeftijd van een andere user en toen "was het wel genoeg". Was ook niet heel slim van me.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
En terecht!
Ehm, wat heb je gedaan?
Klopt, gaat ook goed dus hier. Kan ik met een rustiger gevoel het weekend inquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed! Met jou? gaat goed met je banenzoektocht las ik half
Jij weet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Beetje met de spuitbus spelen. Vlakken maken met penseel en opvullen met het emmertje
Op alle onmogelijke plaatsen zekerquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn haar vindt niet zoveel, dat krult alleen maar.
Handige Harry ben je ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wilde die icoontjes weghebben bij mn naam/optie om ze uit te schakelen en zei toen nog iets over noord Korea en de jonge leeftijd van een andere user en toen "was het wel genoeg". Was ook niet heel slim van me.
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef bamibij het volgende:
Fijn is dat!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, gaat ook goed dus hier. Kan ik met een rustiger gevoel het weekend in
[..]
Jij weet.
[..]
Op alle onmogelijke plaatsen zeker
Nee, met dank aan mijn grote vriend Gillette.quote:
Klopt. Al moet je me dat programma niet weer voor me zetten. Ik weet er niets meer van.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef bamibij het volgende:
SPSS vond ik nooit zo moeilijk trouwens, ja je kan er ontzettend veel mee en dat is t lastige, maar hoeveel toepassingen gebruik je nou regelmatig? 10? 15 max? Die goed oefenen en de restlinks laten liggen
Slaap lekker Caliquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn is dat!
Over weekend gesproken, ik ga slapen![]()
quote:
Sleep tightquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn is dat!
Over weekend gesproken, ik ga slapen![]()
Ciao!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:13 schreef Californium het volgende:
Thx!slaap lekker voor straks allen
95% BI is het enige wat geld in de (medische) wetenschap...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slaap lekker (nogmaals)quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:13 schreef Californium het volgende:
Thx!slaap lekker voor straks allen
geldt :$quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
95% BI is het enige wat geld in de (medische) wetenschap...
Maar medici kennen verder ook geen ruk van statistiekjullie moeten ook correlatie matrices opstellen enzo
Sorry mijn iPad doet raar, o Neerlandicusquote:
Ik stond versteld van mezelf dat ik in onze studiegroep als eerste een beetje verbanden kon leggenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
spss, das lang geleden. Leuk als het eenmaal werkt, maar die tijd ervoor brrrr
Het lijkt een beetje op Excel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
spss, das lang geleden. Leuk als het eenmaal werkt, maar die tijd ervoor brrrr
No worries. Ik maak ook d/t fouten. Wilde eens slim uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry mijn iPad doet raar, o Neerlandicus
Erg is dat hé, dat je als enige in de groep een beetje logisch kan nadenken en de rest maar meelift.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stond versteld van mezelf dat ik in onze studiegroep als eerste een beetje verbanden kon leggen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
Ga mijn bed ook maar eens opzoeken, voel me opeens niet lekker. En zowaar niet eens van de drank.
Heb ik ook al geen kaas van gegeten. Geef mij maar Adobe Suite, een testplan wil ik ook wel opzetten. Data analyseren en adhv die data rapportages opstellen laat ik aan de brainiacs over.quote:
Die vieze febo speculaas natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
Ga mijn bed ook maar eens opzoeken, voel me opeens niet lekker. En zowaar niet eens van de drank.
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die vieze febo speculaas natuurlijk
Oldskool dus. Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maf ze gozerquote:
Dat doe ik best graag. Veel info trechteren en uitzoeken wat er relevant is. Kan het ook goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik ook al geen kaas van gegeten. Geef mij maar Adobe Suite, een testplan wil ik ook wel opzetten. Data analyseren en adhv die data rapportages opstellen laat ik aan de brainiacs over.
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik best graag. Veel info trechteren en uitzoeken wat er relevant is. Kan het ook goed.
To the moon and backquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?
Ook zoekende helaas. In de tussentijd vrijwilligerscontract, mantelzorg etc etc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk Yvie?
Hmmm in welke sector zoek je werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook zoekende helaas. In de tussentijd vrijwilligers contact, mantelzorg etc etc.
Niet, dan had er gozâh gestaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gozer? Sinds wanneer kom jij uit Den Haag?
Rechter bedoel je.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan ik niet. Mijn linker hersenhelft werkt niet naar behoren.
Okquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ideaal gezien sportmarketing, maar nu eigenlijk alles wel. Maakt niet zoveel uit
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechter bedoel je.Bij wiskundig begaafde mensen is die actiever.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?
And beyond.quote:
SPSS valt mee inderdaad. Uitvoer interpreteren en handmatig dingen berekenen zijn lastiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef bamibij het volgende:
SPSS vond ik nooit zo moeilijk trouwens, ja je kan er ontzettend veel mee en dat is t lastige, maar hoeveel toepassingen gebruik je nou regelmatig? 10? 15 max? Die goed oefenen en de restlinks laten liggen
haha dat kan ook ja, dat is het ook, alleen wat kleinschalig en wat anders dan Ziggo zo ver krijgen om geld te geven aan Ajax bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij sportmarketing denk ik aan iemand die flyers aanbied op straat voor sportscholen of verenigingen..
Data-, specifiek webanalyst of op het gebied van CRM: Is dat wat?quote:
#psychfacts #lateralisatiequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]Is dat zo? Zie je, ik ben dom
Dus eigenlijk moet ik het meer zien als sponsorwerving?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha dat kan ook ja, dat is het ook, alleen wat kleinschalig en wat anders dan Ziggo zo ver krijgen om geld te geven aan Ajax bijvoorbeeld
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kanquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik het meer zien als sponsorwerving?
Data analist, informatie analist, en dan hoeft het niet eens een specifiek iets te zijn. Ik heb met Windows CRM gewerkt bij een vorige werkgever (al was dat niet de hoofdmoot).quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Data-, specifiek webanalyst of op het gebied van CRM: Is dat wat?
Op dit moment niets vacant, maar ik kan mijn oren en ogen open houden.
Interessant!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de tour naar Utrecht halen. Alles kan
Ok, nog best ruim dus.. Lastig dan idd..quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kan
Cool! Ik werk in de e-commerce wereld, vandaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Data analist, informatie analist, en dan hoeft het niet eens een specifiek iets te zijn. Ik heb met Windows CRM gewerkt bij een vorige werkgever (al was dat niet de hoofdmoot).
Toetsen er eens afhalen en kijken wat voor viezigheid eronder zit?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij mij is het linkerbovendeel van mijn toetsenbord niet helemaal meer in orde. Vooral de q, w en e, 1,2,3 willen niet echt meer goed. Niet handig.
Al gedaan, het is een direct gevolg van mijn beeldscherm dat linksboven bijna is afgebroken waardoor het alles mee omhoog duwt en het slecht contact maakt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toetsen er eens afhalen en kijken wat voor viezigheid eronder zit?
Ah, laptop dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al gedaan, het is een direct gevolg van mijn beeldscherm dat linksboven bijna is afgebroken waardoor het alles mee omhoog duwt en het slecht contact maakt.
Ja, laptop.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, laptop dus
Klotedingen zijn het..
Ah,ben jij die persoon die ik daarvoor mag bedanken? Top! Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kan
Mijne is vorige week overleden. Dus nu alles mobiel of via een trage pc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, laptop dus
Klotedingen zijn het..
Nee, dat ben ik niet gelukkig. Geldverspilling. Tour de France heet het. Moeten ze lekker daar houden dan. Geldwolven zijn het.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,ben jij die persoon die ik daarvoor mag bedanken? Top! Mijn dank is groot.
Zelfbouw pc ftwquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is vorige week overleden. Dus nu alles mobiel of via een trage pc.
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er éénquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cool! Ik werk in de e-commerce wereld, vandaar
No problem!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er één
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er één
Ik doe niks anders. Upgrades en zo doe ik ook zelf. Volgend jaar komt er een andere, deze is al weer een paar jaar oud en begint ook kuren te vertonen.quote:
Thanks bro!quote:
Lief, maar ik luister de Jeugd van Tegenwoordig niet.quote:
Meesterlijk nummer. En Let's Get Spanish is ook goed van dat album.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
"Kusjes op je wang en sorry van het haakje"
Oh die begon in na een tijdje irritant te vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meesterlijk nummer. En Let's Get Spanish is ook goed van dat album.
Ik heb deze vorig jaar van mijn vakantiegeld gebouwdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe niks anders. Upgrades en zo doe ik ook zelf. Volgend jaar komt er een andere, deze is al weer een paar jaar oud en begint ook kuren te vertonen.
Ik ook, maar kan niet slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Morgenochtend vroeg op, maar nog hoofdpijn dus schiet niet op zo. blegh. Heb zelden hoofdpijn.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Morgenochtend vroeg op, maar nog hoofdpijn dus schiet niet op zo. blegh. Heb zelden hoofdpijn.
Volgende overweeg ik SLI in te bouwen. Overkill misschien maar ik heb nu wat nieuwere games die ik wel wil pushen (Wolfenstein en Metro bijvoorbeeld) op grafische kracht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb deze vorig jaar van mijn vakantiegeld gebouwd
Dus die kan nog wel een tijdje mee, hooguit de onderdelen uitwisselen met nieuw spul..
3 dagen in het ziekenhuis met vervelende vieze airco/droge lucht en te weinig gedronken is geen goede combinatie, nu nog last van ondanks dat ik nu gewoon thuis was vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan niet slapen.
Je kan niet in slaap komen vanwege de hoofdpijn?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet in slaap komen vanwege de hoofdpijn?
Ik bonkt het ook aardig. Te lang geleerd en naar een schermpje getuurd denk ik. Weltrusten
Trusten Strawquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bonkt het ook aardig. Te lang geleerd en naar een schermpje getuurd denk ik. Weltrusten
Meestal helpt een paracetamol en een goede nachtrust wel. Maar dat wist je ws al.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
3 dagen in het ziekenhuis met vervelende vieze airco/droge lucht en te weinig gedronken is geen goede combinatie, nu nog last van ondanks dat ik nu gewoon thuis was vandaag.
Wel knap doorgeleerd/werkt! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SLI kan ik wel, maar gebruik ik niet.. Ik eis nooit zo veel van games.. Speel niet zo vaak op de PC aangezien ik ook een PS3 heb staan..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Enop je pijn.
[..]
Volgende overweeg ik SLI in te bouwen. Overkill misschien maar ik heb nu wat nieuwere games die ik wel wil pushen (Wolfenstein en Metro bijvoorbeeld) op grafische kracht.
360 en PS3 hier, maar sommige games spelen toch fijner op een PC, zoals shooters. Ik had BioShock en BioShock Infinite op de 360, en nu op de PC. Speelt toch fijner met een muis. Heerlijke games trouwensquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SLI kan ik wel, maar gebruik ik niet.. Ik eis nooit zo veel van games.. Speel niet zo vaak op de PC aangezien ik ook een PS3 heb staan..
Fax had een date?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog wel op het succesverhaal van Fax en zn 22jarige chick.
Herr Rivalquote:
Of een ontvoering/verkrachting/dumping.quote:
Ook al zo'n zin inquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij niet? gelukkig heb je nog verjaardagsfeestjes
D'awww.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Fax is echt Beetlejuice
Uh?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Fax is echt Beetlejuice
Oh Fax tochquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeStond op een gegeven moment wel vlak naast me
![]()
Nee, want je let toch ook niet op vreemden als ze je niet aanspreken. Dus.. niet heel raar dat je dat van haar verwacht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ach, verder zag ze me niet eens volgens mij
Ah,dus dat is jouw probleem? Maar wel jammer,is ze vaker bij die festivals?quote:
Dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want je let toch ook niet op vreemden als ze je niet aanspreken. Dus.. niet heel raar dat je dat van haar verwacht.
Ik ben niet echt verlegen, ik weet gewoon nooit wat te zeggenquote:
Ze zag er wel vaag bekend uit... misschien had ik over haar gedroomdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dus dat is jouw probleem? Maar wel jammer,is ze vaker bij die festivals?
Wij moeten samen eens stappen. Elkaars wingman zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zag er wel vaag bekend uit... misschien had ik over haar gedroomd
Ik ook nooitquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verlegen, ik weet gewoon nooit wat te zeggen![]()
Eensquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met 'hoi' om te beginnen? Mensen het begin is niet zo moeilijk. Daarna wordt het pas moeilijk.
Als het daarna moeilijk wordt praat je niet met de juiste persoonquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met 'hoi' om te beginnen? Mensen het begin is niet zo moeilijk. Daarna wordt het pas moeilijk.
"Hey, wat een kutmuziek is dit, he? Ik was eignelijk op weg naar masters of hardcore.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hey, wat een kutmuziek is dit, he? Ik was eignelijk op weg naar masters of hardcore."
.
Allicht, gesprek beginnen is nooit moeilijk, het op gang houden is lastig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Zelfs dat gesprek voeren is niet lastig. Het deel dat daarna komt (nummer vragen,een date regelen en zoenen) is pas lastig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als het daarna moeilijk wordt praat je niet met de juiste persoon
10-15 man en je hebt je niet laten zien? Stond je verscholen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow de band was wel tof om eens live te zien trouwens
Buiten het personeel ed waren er 10-15 man aanwezig welIk vind dat altijd wel een beetje sneu voor goede bands
Zijn vaak wel de tofste gigs. Ben eens naar een concertje geweest wat verplaatst was naar een veel kleinere venue. Supertof. Mooie avond!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Buiten het personeel ed waren er 10-15 man aanwezig welIk vind dat altijd wel een beetje sneu voor goede bands
De laatste keer dat ik het aandurfde had ik een nummer te pakken, om niet veel later in de friendzone te komen omdat ik te ver weg woondequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs dat gesprek voeren is niet lastig. Het deel dat daarna komt (nummer vragen,een date regelen en zoenen) is pas lastig.
Drop the act or drop your balls.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het aandurfde had ik een nummer te pakken, om niet veel later in de friendzone te komen omdat ik te ver weg woondeWel na 2 jaar eindelijk een keer een afspraak kunnen regelen, maar 'als vrienden'
![]()
Ik durf gewoon niks meer
Ho ho het kan toch zijn dat zij zich niet had gerealiseerd hoe ver weg Putte echt is, niet gelijk alles op jezelf persoonlijk betrekken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het aandurfde had ik een nummer te pakken, om niet veel later in de friendzone te komen omdat ik te ver weg woondeWel na 2 jaar eindelijk een keer een afspraak kunnen regelen, maar 'als vrienden'
![]()
Ik durf gewoon niks meer
Wel lekker knus ja, vaak ook beter geluid omdat je kan staan waar je wiltquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn vaak wel de tofste gigs. Ben eens naar een concertje geweest wat verplaatst was naar een veel kleinere venue. Supertof. Mooie avond!
Wat versta je onder goede bands?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik was bij een gig met 4 bands, waaronder The Ghost of a Thousand en Cancer Bats. TGoaT was supervet. De frontman ging helemaal los. Circle pit e.d. in een kroegquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel lekker knus ja, vaak ook beter geluid omdat je kan staan waar je wilt
Hoi Yviequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Komt goed!We gaan wel een keer ergens stappen waarbij ik vrouwen voor jou aanspreek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Ik durf gewoon niks meer
lol, mag ik mee, want dit moet ik zien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed!We gaan wel een keer ergens stappen waarbij ik vrouwen voor jou aanspreek.
Vannacht?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoi![]()
Moest jij niet werken vannacht?
Dat wil ik ook wel zienquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed!We gaan wel een keer ergens stappen waarbij ik vrouwen voor jou aanspreek.
Na een aantal dates kun je al de 'cold shoulder' krijgen. Wat, na een relatie zelfs.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Ik durf gewoon niks meer
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, mag ik mee, want dit moet ik zien.
Uiteraard. Komen de vrouwen om ons heen staan omdat ze het koud hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staan de kleine en de lange inferno bro's een biertje te drinken, het spel gade te slaan.
Oh, jij hebt een goede interne klok dus schijnbaar?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vannacht?
Nope, afgelopen nacht, nu weekend tot maandagmiddag![]()
Was om half 1 donderdag nacht begonnen, en was vanmiddag om 3 uur thuis.. Ben redelijk gesloopt wel, maar kan niet slapen omdat ik dan om 6 uur weer naast m'n bed sta for no reason
Van mij welquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, mag ik mee, want dit moet ik zien.
Bands die enthousiast sterke nummers strak spelen. Die duidelijk laten zien dat ze weten wat ze doen. Die goed op elkaar ingespeeld zijn. Etc.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat versta je onder goede bands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |