Dit.quote:
Dat! En dan wel op de juiste momentenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:09 schreef snakelady het volgende:
Combinatie van die twee is perfect!
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Elan het volgende:
Aangezien je moet kiezen en de meeste hier dat niet begrijpen zou ik zelf liever partner 1 hebben.
Dat spannende typetje is natuurlijk om te neuken wel geiniger maar imo totaal geen relatiemateriaal om iets serieus mee op te bouwen.
TS geeft toch duidelijk 2 keuzes zeg je jaaaaa ik wil allebei.quote:
Het is natuurlijk een hypothetische stelling, in de echte wereld heb je keuze uit veel meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
TS geeft toch duidelijk 2 keuzes zeg je jaaaaa ik wil allebei.
Dan heb je het topic gewoon niet begrepen
Ditquote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Elan het volgende:
Aangezien je moet kiezen en de meeste hier dat niet begrijpen zou ik zelf liever partner 1 hebben.
Dat spannende typetje is natuurlijk om te neuken wel geiniger maar imo totaal geen relatiemateriaal om iets serieus mee op te bouwen.
Inderdaad een wild beest neuken en een lief braaf meisje buiten bed.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
Braaf buiten bed, wild erin.
Zag je niet aankomen hé?!
Ditquote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
Braaf buiten bed, wild erin.
Zag je niet aankomen hé?!
Daar kan ik me redelijk in vindenquote:
Doe mij type 1 met tattoos/piercings, leuke avondjes uit en wilde seks.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Daar kan ik me redelijk in vinden
Voor mij ook zeker type 2. Drie keer per week in de kroeg vind ik te veel, maar tattoos/piercings/samen drank en drugs doen/wilde seks/rock muziek vind ik allemaal mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |