Ik heb twee vriendinnen gehad voor iets langere periode die nogal van elkaar verschilden.
Nummer 1:
Een braaf type, ontmoet via datingsite. Woonde nog bij haar ouders. Loopt netjes nominaal qua studie en is daar druk mee bezig. Ging maar een paar keer per jaar uit en zat in weekenden vooral met een paar vriendinnen vrouwenfilms te kijken. Was niet lelijk maar had ene vrij standaard uiterlijk. Qua sex vond ze het normale standje al meer dan spannend genoeg.
Nummer 2:
Een meer wild type, ontmoet in een rockkroeg. Woont op kamers en heeft zo'n twee jaar uitloop met haar studie. Droeg tattoos en piercings en opvallende kleding. Hing 3x per week in de kroeg en hield ervan om soms knetterzat te worden samen. Ze werkte ook als bardame. Qua sex hield ze ook van de meest uiteenlopende dingen.
Ik moet zeggen dat ik uiteindelijk het wilde type iets leuker vond. De brave werd op een gegeven moment erg voorspelbaar en vond bijna niets leuk dat buiten haar normale routine viel. Hoewel het ook geen kansloos type moet worden. Dan gaat het mij weer te ver.