haha dat kan ook ja, dat is het ook, alleen wat kleinschalig en wat anders dan Ziggo zo ver krijgen om geld te geven aan Ajax bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij sportmarketing denk ik aan iemand die flyers aanbied op straat voor sportscholen of verenigingen..
Data-, specifiek webanalyst of op het gebied van CRM: Is dat wat?quote:
#psychfacts #lateralisatiequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]Is dat zo? Zie je, ik ben dom
Dus eigenlijk moet ik het meer zien als sponsorwerving?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha dat kan ook ja, dat is het ook, alleen wat kleinschalig en wat anders dan Ziggo zo ver krijgen om geld te geven aan Ajax bijvoorbeeld
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kanquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik het meer zien als sponsorwerving?
Data analist, informatie analist, en dan hoeft het niet eens een specifiek iets te zijn. Ik heb met Windows CRM gewerkt bij een vorige werkgever (al was dat niet de hoofdmoot).quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Data-, specifiek webanalyst of op het gebied van CRM: Is dat wat?
Op dit moment niets vacant, maar ik kan mijn oren en ogen open houden.
Interessant!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de tour naar Utrecht halen. Alles kan
Ok, nog best ruim dus.. Lastig dan idd..quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kan
Cool! Ik werk in de e-commerce wereld, vandaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Data analist, informatie analist, en dan hoeft het niet eens een specifiek iets te zijn. Ik heb met Windows CRM gewerkt bij een vorige werkgever (al was dat niet de hoofdmoot).
Toetsen er eens afhalen en kijken wat voor viezigheid eronder zit?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij mij is het linkerbovendeel van mijn toetsenbord niet helemaal meer in orde. Vooral de q, w en e, 1,2,3 willen niet echt meer goed. Niet handig.
Al gedaan, het is een direct gevolg van mijn beeldscherm dat linksboven bijna is afgebroken waardoor het alles mee omhoog duwt en het slecht contact maakt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toetsen er eens afhalen en kijken wat voor viezigheid eronder zit?
Ah, laptop dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al gedaan, het is een direct gevolg van mijn beeldscherm dat linksboven bijna is afgebroken waardoor het alles mee omhoog duwt en het slecht contact maakt.
Ja, laptop.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, laptop dus
Klotedingen zijn het..
Ah,ben jij die persoon die ik daarvoor mag bedanken? Top! Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kan
Mijne is vorige week overleden. Dus nu alles mobiel of via een trage pc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, laptop dus
Klotedingen zijn het..
Nee, dat ben ik niet gelukkig. Geldverspilling. Tour de France heet het. Moeten ze lekker daar houden dan. Geldwolven zijn het.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,ben jij die persoon die ik daarvoor mag bedanken? Top! Mijn dank is groot.
Zelfbouw pc ftwquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is vorige week overleden. Dus nu alles mobiel of via een trage pc.
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er éénquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cool! Ik werk in de e-commerce wereld, vandaar
No problem!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er één
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er één
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |