Slaap lekker!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
Ga mijn bed ook maar eens opzoeken, voel me opeens niet lekker. En zowaar niet eens van de drank.
Heb ik ook al geen kaas van gegeten. Geef mij maar Adobe Suite, een testplan wil ik ook wel opzetten. Data analyseren en adhv die data rapportages opstellen laat ik aan de brainiacs over.quote:
Die vieze febo speculaas natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
Ga mijn bed ook maar eens opzoeken, voel me opeens niet lekker. En zowaar niet eens van de drank.
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die vieze febo speculaas natuurlijk
Oldskool dus. Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dit is met de hand. Pen, papier, betrouwbaarheidsintervallen opstellen etc.
Maf ze gozerquote:
Dat doe ik best graag. Veel info trechteren en uitzoeken wat er relevant is. Kan het ook goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik ook al geen kaas van gegeten. Geef mij maar Adobe Suite, een testplan wil ik ook wel opzetten. Data analyseren en adhv die data rapportages opstellen laat ik aan de brainiacs over.
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik best graag. Veel info trechteren en uitzoeken wat er relevant is. Kan het ook goed.
To the moon and backquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?
Ook zoekende helaas. In de tussentijd vrijwilligerscontract, mantelzorg etc etc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk Yvie?
Hmmm in welke sector zoek je werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook zoekende helaas. In de tussentijd vrijwilligers contact, mantelzorg etc etc.
Niet, dan had er gozâh gestaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gozer? Sinds wanneer kom jij uit Den Haag?
Rechter bedoel je.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan ik niet. Mijn linker hersenhelft werkt niet naar behoren.
Okquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ideaal gezien sportmarketing, maar nu eigenlijk alles wel. Maakt niet zoveel uit
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechter bedoel je.Bij wiskundig begaafde mensen is die actiever.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?
And beyond.quote:
SPSS valt mee inderdaad. Uitvoer interpreteren en handmatig dingen berekenen zijn lastiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef bamibij het volgende:
SPSS vond ik nooit zo moeilijk trouwens, ja je kan er ontzettend veel mee en dat is t lastige, maar hoeveel toepassingen gebruik je nou regelmatig? 10? 15 max? Die goed oefenen en de restlinks laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |