haha dat kan ook ja, dat is het ook, alleen wat kleinschalig en wat anders dan Ziggo zo ver krijgen om geld te geven aan Ajax bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij sportmarketing denk ik aan iemand die flyers aanbied op straat voor sportscholen of verenigingen..
Data-, specifiek webanalyst of op het gebied van CRM: Is dat wat?quote:
#psychfacts #lateralisatiequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]Is dat zo? Zie je, ik ben dom
Dus eigenlijk moet ik het meer zien als sponsorwerving?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha dat kan ook ja, dat is het ook, alleen wat kleinschalig en wat anders dan Ziggo zo ver krijgen om geld te geven aan Ajax bijvoorbeeld
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kanquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik het meer zien als sponsorwerving?
Data analist, informatie analist, en dan hoeft het niet eens een specifiek iets te zijn. Ik heb met Windows CRM gewerkt bij een vorige werkgever (al was dat niet de hoofdmoot).quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Data-, specifiek webanalyst of op het gebied van CRM: Is dat wat?
Op dit moment niets vacant, maar ik kan mijn oren en ogen open houden.
Interessant!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de tour naar Utrecht halen. Alles kan
Ok, nog best ruim dus.. Lastig dan idd..quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kan
Cool! Ik werk in de e-commerce wereld, vandaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Data analist, informatie analist, en dan hoeft het niet eens een specifiek iets te zijn. Ik heb met Windows CRM gewerkt bij een vorige werkgever (al was dat niet de hoofdmoot).
Toetsen er eens afhalen en kijken wat voor viezigheid eronder zit?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij mij is het linkerbovendeel van mijn toetsenbord niet helemaal meer in orde. Vooral de q, w en e, 1,2,3 willen niet echt meer goed. Niet handig.
Al gedaan, het is een direct gevolg van mijn beeldscherm dat linksboven bijna is afgebroken waardoor het alles mee omhoog duwt en het slecht contact maakt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toetsen er eens afhalen en kijken wat voor viezigheid eronder zit?
Ah, laptop dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al gedaan, het is een direct gevolg van mijn beeldscherm dat linksboven bijna is afgebroken waardoor het alles mee omhoog duwt en het slecht contact maakt.
Ja, laptop.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, laptop dus
Klotedingen zijn het..
Ah,ben jij die persoon die ik daarvoor mag bedanken? Top! Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke kant je zit. Het kan ook zijn de Tour naar Utrecht halen. Alles kan
Mijne is vorige week overleden. Dus nu alles mobiel of via een trage pc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, laptop dus
Klotedingen zijn het..
Nee, dat ben ik niet gelukkig. Geldverspilling. Tour de France heet het. Moeten ze lekker daar houden dan. Geldwolven zijn het.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,ben jij die persoon die ik daarvoor mag bedanken? Top! Mijn dank is groot.
Zelfbouw pc ftwquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is vorige week overleden. Dus nu alles mobiel of via een trage pc.
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er éénquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cool! Ik werk in de e-commerce wereld, vandaar
No problem!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er één
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mocht je wat hebben dan hoor ik het wel Art, elke hengel in de vijver is er één
Ik doe niks anders. Upgrades en zo doe ik ook zelf. Volgend jaar komt er een andere, deze is al weer een paar jaar oud en begint ook kuren te vertonen.quote:
Thanks bro!quote:
Lief, maar ik luister de Jeugd van Tegenwoordig niet.quote:
Meesterlijk nummer. En Let's Get Spanish is ook goed van dat album.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
"Kusjes op je wang en sorry van het haakje"
Oh die begon in na een tijdje irritant te vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meesterlijk nummer. En Let's Get Spanish is ook goed van dat album.
Ik heb deze vorig jaar van mijn vakantiegeld gebouwdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe niks anders. Upgrades en zo doe ik ook zelf. Volgend jaar komt er een andere, deze is al weer een paar jaar oud en begint ook kuren te vertonen.
Ik ook, maar kan niet slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Morgenochtend vroeg op, maar nog hoofdpijn dus schiet niet op zo. blegh. Heb zelden hoofdpijn.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Morgenochtend vroeg op, maar nog hoofdpijn dus schiet niet op zo. blegh. Heb zelden hoofdpijn.
Volgende overweeg ik SLI in te bouwen. Overkill misschien maar ik heb nu wat nieuwere games die ik wel wil pushen (Wolfenstein en Metro bijvoorbeeld) op grafische kracht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb deze vorig jaar van mijn vakantiegeld gebouwd
Dus die kan nog wel een tijdje mee, hooguit de onderdelen uitwisselen met nieuw spul..
3 dagen in het ziekenhuis met vervelende vieze airco/droge lucht en te weinig gedronken is geen goede combinatie, nu nog last van ondanks dat ik nu gewoon thuis was vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan niet slapen.
Je kan niet in slaap komen vanwege de hoofdpijn?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet in slaap komen vanwege de hoofdpijn?
Ik bonkt het ook aardig. Te lang geleerd en naar een schermpje getuurd denk ik. Weltrusten
Trusten Strawquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bonkt het ook aardig. Te lang geleerd en naar een schermpje getuurd denk ik. Weltrusten
Meestal helpt een paracetamol en een goede nachtrust wel. Maar dat wist je ws al.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
3 dagen in het ziekenhuis met vervelende vieze airco/droge lucht en te weinig gedronken is geen goede combinatie, nu nog last van ondanks dat ik nu gewoon thuis was vandaag.
Wel knap doorgeleerd/werkt! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SLI kan ik wel, maar gebruik ik niet.. Ik eis nooit zo veel van games.. Speel niet zo vaak op de PC aangezien ik ook een PS3 heb staan..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Enop je pijn.
[..]
Volgende overweeg ik SLI in te bouwen. Overkill misschien maar ik heb nu wat nieuwere games die ik wel wil pushen (Wolfenstein en Metro bijvoorbeeld) op grafische kracht.
360 en PS3 hier, maar sommige games spelen toch fijner op een PC, zoals shooters. Ik had BioShock en BioShock Infinite op de 360, en nu op de PC. Speelt toch fijner met een muis. Heerlijke games trouwensquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SLI kan ik wel, maar gebruik ik niet.. Ik eis nooit zo veel van games.. Speel niet zo vaak op de PC aangezien ik ook een PS3 heb staan..
Fax had een date?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog wel op het succesverhaal van Fax en zn 22jarige chick.
Herr Rivalquote:
Of een ontvoering/verkrachting/dumping.quote:
Ook al zo'n zin inquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij niet? gelukkig heb je nog verjaardagsfeestjes
D'awww.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Fax is echt Beetlejuice
Uh?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Fax is echt Beetlejuice
Oh Fax tochquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeStond op een gegeven moment wel vlak naast me
![]()
Nee, want je let toch ook niet op vreemden als ze je niet aanspreken. Dus.. niet heel raar dat je dat van haar verwacht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ach, verder zag ze me niet eens volgens mij
Ah,dus dat is jouw probleem? Maar wel jammer,is ze vaker bij die festivals?quote:
Dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want je let toch ook niet op vreemden als ze je niet aanspreken. Dus.. niet heel raar dat je dat van haar verwacht.
Ik ben niet echt verlegen, ik weet gewoon nooit wat te zeggenquote:
Ze zag er wel vaag bekend uit... misschien had ik over haar gedroomdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dus dat is jouw probleem? Maar wel jammer,is ze vaker bij die festivals?
Wij moeten samen eens stappen. Elkaars wingman zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zag er wel vaag bekend uit... misschien had ik over haar gedroomd
Ik ook nooitquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verlegen, ik weet gewoon nooit wat te zeggen![]()
Eensquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met 'hoi' om te beginnen? Mensen het begin is niet zo moeilijk. Daarna wordt het pas moeilijk.
Als het daarna moeilijk wordt praat je niet met de juiste persoonquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met 'hoi' om te beginnen? Mensen het begin is niet zo moeilijk. Daarna wordt het pas moeilijk.
"Hey, wat een kutmuziek is dit, he? Ik was eignelijk op weg naar masters of hardcore.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hey, wat een kutmuziek is dit, he? Ik was eignelijk op weg naar masters of hardcore."
.
Allicht, gesprek beginnen is nooit moeilijk, het op gang houden is lastig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Zelfs dat gesprek voeren is niet lastig. Het deel dat daarna komt (nummer vragen,een date regelen en zoenen) is pas lastig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als het daarna moeilijk wordt praat je niet met de juiste persoon
10-15 man en je hebt je niet laten zien? Stond je verscholen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow de band was wel tof om eens live te zien trouwens
Buiten het personeel ed waren er 10-15 man aanwezig welIk vind dat altijd wel een beetje sneu voor goede bands
Zijn vaak wel de tofste gigs. Ben eens naar een concertje geweest wat verplaatst was naar een veel kleinere venue. Supertof. Mooie avond!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Buiten het personeel ed waren er 10-15 man aanwezig welIk vind dat altijd wel een beetje sneu voor goede bands
De laatste keer dat ik het aandurfde had ik een nummer te pakken, om niet veel later in de friendzone te komen omdat ik te ver weg woondequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs dat gesprek voeren is niet lastig. Het deel dat daarna komt (nummer vragen,een date regelen en zoenen) is pas lastig.
Drop the act or drop your balls.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het aandurfde had ik een nummer te pakken, om niet veel later in de friendzone te komen omdat ik te ver weg woondeWel na 2 jaar eindelijk een keer een afspraak kunnen regelen, maar 'als vrienden'
![]()
Ik durf gewoon niks meer
Ho ho het kan toch zijn dat zij zich niet had gerealiseerd hoe ver weg Putte echt is, niet gelijk alles op jezelf persoonlijk betrekken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het aandurfde had ik een nummer te pakken, om niet veel later in de friendzone te komen omdat ik te ver weg woondeWel na 2 jaar eindelijk een keer een afspraak kunnen regelen, maar 'als vrienden'
![]()
Ik durf gewoon niks meer
Wel lekker knus ja, vaak ook beter geluid omdat je kan staan waar je wiltquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn vaak wel de tofste gigs. Ben eens naar een concertje geweest wat verplaatst was naar een veel kleinere venue. Supertof. Mooie avond!
Wat versta je onder goede bands?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ik was bij een gig met 4 bands, waaronder The Ghost of a Thousand en Cancer Bats. TGoaT was supervet. De frontman ging helemaal los. Circle pit e.d. in een kroegquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel lekker knus ja, vaak ook beter geluid omdat je kan staan waar je wilt
Hoi Yviequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Komt goed!We gaan wel een keer ergens stappen waarbij ik vrouwen voor jou aanspreek.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Ik durf gewoon niks meer
lol, mag ik mee, want dit moet ik zien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed!We gaan wel een keer ergens stappen waarbij ik vrouwen voor jou aanspreek.
Vannacht?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoi![]()
Moest jij niet werken vannacht?
Dat wil ik ook wel zienquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed!We gaan wel een keer ergens stappen waarbij ik vrouwen voor jou aanspreek.
Na een aantal dates kun je al de 'cold shoulder' krijgen. Wat, na een relatie zelfs.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Ik durf gewoon niks meer
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, mag ik mee, want dit moet ik zien.
Uiteraard. Komen de vrouwen om ons heen staan omdat ze het koud hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staan de kleine en de lange inferno bro's een biertje te drinken, het spel gade te slaan.
Oh, jij hebt een goede interne klok dus schijnbaar?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vannacht?
Nope, afgelopen nacht, nu weekend tot maandagmiddag![]()
Was om half 1 donderdag nacht begonnen, en was vanmiddag om 3 uur thuis.. Ben redelijk gesloopt wel, maar kan niet slapen omdat ik dan om 6 uur weer naast m'n bed sta for no reason
Van mij welquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, mag ik mee, want dit moet ik zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |