Ik doe niks anders. Upgrades en zo doe ik ook zelf. Volgend jaar komt er een andere, deze is al weer een paar jaar oud en begint ook kuren te vertonen.quote:
Thanks bro!quote:
Lief, maar ik luister de Jeugd van Tegenwoordig niet.quote:
Meesterlijk nummer. En Let's Get Spanish is ook goed van dat album.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
"Kusjes op je wang en sorry van het haakje"
Oh die begon in na een tijdje irritant te vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meesterlijk nummer. En Let's Get Spanish is ook goed van dat album.
Ik heb deze vorig jaar van mijn vakantiegeld gebouwdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe niks anders. Upgrades en zo doe ik ook zelf. Volgend jaar komt er een andere, deze is al weer een paar jaar oud en begint ook kuren te vertonen.
Ik ook, maar kan niet slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Morgenochtend vroeg op, maar nog hoofdpijn dus schiet niet op zo. blegh. Heb zelden hoofdpijn.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Morgenochtend vroeg op, maar nog hoofdpijn dus schiet niet op zo. blegh. Heb zelden hoofdpijn.
Volgende overweeg ik SLI in te bouwen. Overkill misschien maar ik heb nu wat nieuwere games die ik wel wil pushen (Wolfenstein en Metro bijvoorbeeld) op grafische kracht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb deze vorig jaar van mijn vakantiegeld gebouwd
Dus die kan nog wel een tijdje mee, hooguit de onderdelen uitwisselen met nieuw spul..
3 dagen in het ziekenhuis met vervelende vieze airco/droge lucht en te weinig gedronken is geen goede combinatie, nu nog last van ondanks dat ik nu gewoon thuis was vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan niet slapen.
Je kan niet in slaap komen vanwege de hoofdpijn?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet in slaap komen vanwege de hoofdpijn?
Ik bonkt het ook aardig. Te lang geleerd en naar een schermpje getuurd denk ik. Weltrusten
Trusten Strawquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bonkt het ook aardig. Te lang geleerd en naar een schermpje getuurd denk ik. Weltrusten
Meestal helpt een paracetamol en een goede nachtrust wel. Maar dat wist je ws al.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
3 dagen in het ziekenhuis met vervelende vieze airco/droge lucht en te weinig gedronken is geen goede combinatie, nu nog last van ondanks dat ik nu gewoon thuis was vandaag.
Wel knap doorgeleerd/werkt! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SLI kan ik wel, maar gebruik ik niet.. Ik eis nooit zo veel van games.. Speel niet zo vaak op de PC aangezien ik ook een PS3 heb staan..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Enop je pijn.
[..]
Volgende overweeg ik SLI in te bouwen. Overkill misschien maar ik heb nu wat nieuwere games die ik wel wil pushen (Wolfenstein en Metro bijvoorbeeld) op grafische kracht.
360 en PS3 hier, maar sommige games spelen toch fijner op een PC, zoals shooters. Ik had BioShock en BioShock Infinite op de 360, en nu op de PC. Speelt toch fijner met een muis. Heerlijke games trouwensquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SLI kan ik wel, maar gebruik ik niet.. Ik eis nooit zo veel van games.. Speel niet zo vaak op de PC aangezien ik ook een PS3 heb staan..
Fax had een date?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog wel op het succesverhaal van Fax en zn 22jarige chick.
Herr Rivalquote:
Of een ontvoering/verkrachting/dumping.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |