Ook al zo'n zin inquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij niet? gelukkig heb je nog verjaardagsfeestjes
D'awww.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Fax is echt Beetlejuice
Uh?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Fax is echt Beetlejuice
Oh Fax tochquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeStond op een gegeven moment wel vlak naast me
![]()
Nee, want je let toch ook niet op vreemden als ze je niet aanspreken. Dus.. niet heel raar dat je dat van haar verwacht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ach, verder zag ze me niet eens volgens mij
Ah,dus dat is jouw probleem? Maar wel jammer,is ze vaker bij die festivals?quote:
Dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want je let toch ook niet op vreemden als ze je niet aanspreken. Dus.. niet heel raar dat je dat van haar verwacht.
Ik ben niet echt verlegen, ik weet gewoon nooit wat te zeggenquote:
Ze zag er wel vaag bekend uit... misschien had ik over haar gedroomdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dus dat is jouw probleem? Maar wel jammer,is ze vaker bij die festivals?
Wij moeten samen eens stappen. Elkaars wingman zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zag er wel vaag bekend uit... misschien had ik over haar gedroomd
Ik ook nooitquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verlegen, ik weet gewoon nooit wat te zeggen![]()
Eensquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met 'hoi' om te beginnen? Mensen het begin is niet zo moeilijk. Daarna wordt het pas moeilijk.
Als het daarna moeilijk wordt praat je niet met de juiste persoonquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met 'hoi' om te beginnen? Mensen het begin is niet zo moeilijk. Daarna wordt het pas moeilijk.
"Hey, wat een kutmuziek is dit, he? Ik was eignelijk op weg naar masters of hardcore.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |