Ja dus...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.
Wie weet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Of zal net die ene magisch zijn geweest?
Druk, maar wel lekker drukquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze kat mankeert nooit iets, andere is alweer 2 jaar geleden ingeslapenen met mij alles prima, druk maar goed en met jou?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.
*Geeft fas een knuffel*quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
.
ja toen woonde ik daar net, dus ergens 2011 gok ik zo, time flies en nu woon ik alweer 4 maanden in 013quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Druk, maar wel lekker druk
Rosa? Alweer zo lang? Dan is het echt heel lang geleden dat ik bij je geweest ben in M-town
Ik heb er gepost geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
R&P / Wat heb je liever voor partner? Braaf of wild?
Grappig topic. Dat jullie er niet gepost hebben
Dm is geblokkeerd. Ik vind vragen of mijn ouders echt weten hoe het met mij gaat een beetje persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Euh, ik wist dat je verhuisd was inmiddels, maar niet waarheenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja toen woonde ik daar net, dus ergens 2011 gok ik zo, time flies en nu woon ik alweer 4 maanden in 013maar moet je op fb ok wel hebben gezien
Ga dan PM-en of zo. En dat ze je geblokt heeft is ook wel een massive hint, nietwaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Dm is geblokeerd. Ik vind vragen of mijn ouders dingen weten ook idd een beetje persoonlijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
.
Kan niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stom topic. Twee uitersten zijn niet interessant, de meesten zullen dan met middenweg antwoorden komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
R&P / Wat heb je liever voor partner? Braaf of wild?
Grappig topic. Dat jullie er niet gepost hebben
quote:
nouja daarheen dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, ik wist dat je verhuisd was inmiddels, maar niet waarheen
Heb je dat stuk gezien?quote:
Je moet altijd met extremen beginnen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stom topic. Twee uitersten zijn niet interessant, de meesten zullen dan met middenweg antwoorden komen.
Vind het nogal voor de hand liggend. "Lady in the streets, freak in the sheets."quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet altijd met extremen beginnen...
Celsius nam niet voor niets het kook- en het vriespunt als begin van zijn temperatuurschaal
Als dit geen scharen wordtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tits and fanny, you know.![]()
Ja, maar ook alleen die scene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |