Ja dus...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.
Wie weet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Of zal net die ene magisch zijn geweest?
Druk, maar wel lekker drukquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze kat mankeert nooit iets, andere is alweer 2 jaar geleden ingeslapenen met mij alles prima, druk maar goed en met jou?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet cool om persoonlijke dingen hier en public neer te zetten. Ga uithuilen via DM of zo.
*Geeft fas een knuffel*quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
.
ja toen woonde ik daar net, dus ergens 2011 gok ik zo, time flies en nu woon ik alweer 4 maanden in 013quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Druk, maar wel lekker druk
Rosa? Alweer zo lang? Dan is het echt heel lang geleden dat ik bij je geweest ben in M-town
Ik heb er gepost geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
R&P / Wat heb je liever voor partner? Braaf of wild?
Grappig topic. Dat jullie er niet gepost hebben
Dm is geblokkeerd. Ik vind vragen of mijn ouders echt weten hoe het met mij gaat een beetje persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Euh, ik wist dat je verhuisd was inmiddels, maar niet waarheenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja toen woonde ik daar net, dus ergens 2011 gok ik zo, time flies en nu woon ik alweer 4 maanden in 013maar moet je op fb ok wel hebben gezien
Ga dan PM-en of zo. En dat ze je geblokt heeft is ook wel een massive hint, nietwaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Dm is geblokeerd. Ik vind vragen of mijn ouders dingen weten ook idd een beetje persoonlijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
.
Kan niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stom topic. Twee uitersten zijn niet interessant, de meesten zullen dan met middenweg antwoorden komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
R&P / Wat heb je liever voor partner? Braaf of wild?
Grappig topic. Dat jullie er niet gepost hebben
quote:
nouja daarheen dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, ik wist dat je verhuisd was inmiddels, maar niet waarheen
Heb je dat stuk gezien?quote:
Je moet altijd met extremen beginnen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stom topic. Twee uitersten zijn niet interessant, de meesten zullen dan met middenweg antwoorden komen.
Vind het nogal voor de hand liggend. "Lady in the streets, freak in the sheets."quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet altijd met extremen beginnen...
Celsius nam niet voor niets het kook- en het vriespunt als begin van zijn temperatuurschaal
Als dit geen scharen wordtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tits and fanny, you know.![]()
Ja, maar ook alleen die scene.
Mooizoquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja daarheen dusmooie studio
WTF did I just watchquote:
Me neither.quote:
Ik zit samen met haar op TC.quote:
En wat vindt je haar ervan?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De taal verandert zienderogen. En niet altijd even goed.
[..]
Cali! Had je niet eens gespot meid
Nee. Ik zit te zuipen. Heb eigenlijk meer zin in bier, maar dat heb ik niet. En de wijn gaat op.quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef bamibij het volgende:
Was tijdelijk banned door Danny en zn zwarte pieten, jullie hebben me vast gemist! Hoi
In SPSS?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Statistiek oefeningen maken.
Wat had je geflikt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef bamibij het volgende:
Was tijdelijk banned door Danny en zn zwarte pieten, jullie hebben me vast gemist! Hoi
Hoe is het met de Groningse?quote:
Proost in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Ik zit te zuipen. Heb eigenlijk meer zin in bier, maar dat heb ik niet. En de wijn gaat op.
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Statistiek oefeningen maken.
In Paint.quote:
Mijn haar vindt niet zoveel, dat krult alleen maar.quote:
Goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat had je geflikt?
[..]
Hoe is het met de Groningse?
[..]
Proost in ieder geval.
[..]
Succes
Ah, ja dat kan ik niet. Mijn linker hersenhelft werkt niet naar behoren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dit is met de hand. Pen, papier, betrouwbaarheidsintervallen opstellen etc.
Wilde die icoontjes weghebben bij mn naam/optie om ze uit te schakelen en zei toen nog iets over noord Korea en de jonge leeftijd van een andere user en toen "was het wel genoeg". Was ook niet heel slim van me.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
En terecht!
Ehm, wat heb je gedaan?
Klopt, gaat ook goed dus hier. Kan ik met een rustiger gevoel het weekend inquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed! Met jou? gaat goed met je banenzoektocht las ik half
Jij weet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Beetje met de spuitbus spelen. Vlakken maken met penseel en opvullen met het emmertje
Op alle onmogelijke plaatsen zekerquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn haar vindt niet zoveel, dat krult alleen maar.
Handige Harry ben je ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wilde die icoontjes weghebben bij mn naam/optie om ze uit te schakelen en zei toen nog iets over noord Korea en de jonge leeftijd van een andere user en toen "was het wel genoeg". Was ook niet heel slim van me.
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:05 schreef bamibij het volgende:
Fijn is dat!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, gaat ook goed dus hier. Kan ik met een rustiger gevoel het weekend in
[..]
Jij weet.
[..]
Op alle onmogelijke plaatsen zeker
Nee, met dank aan mijn grote vriend Gillette.quote:
Klopt. Al moet je me dat programma niet weer voor me zetten. Ik weet er niets meer van.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef bamibij het volgende:
SPSS vond ik nooit zo moeilijk trouwens, ja je kan er ontzettend veel mee en dat is t lastige, maar hoeveel toepassingen gebruik je nou regelmatig? 10? 15 max? Die goed oefenen en de restlinks laten liggen
Slaap lekker Caliquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn is dat!
Over weekend gesproken, ik ga slapen![]()
quote:
Sleep tightquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn is dat!
Over weekend gesproken, ik ga slapen![]()
Ciao!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:13 schreef Californium het volgende:
Thx!slaap lekker voor straks allen
95% BI is het enige wat geld in de (medische) wetenschap...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slaap lekker (nogmaals)quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:13 schreef Californium het volgende:
Thx!slaap lekker voor straks allen
geldt :$quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
95% BI is het enige wat geld in de (medische) wetenschap...
Maar medici kennen verder ook geen ruk van statistiekjullie moeten ook correlatie matrices opstellen enzo
Sorry mijn iPad doet raar, o Neerlandicusquote:
Ik stond versteld van mezelf dat ik in onze studiegroep als eerste een beetje verbanden kon leggenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
spss, das lang geleden. Leuk als het eenmaal werkt, maar die tijd ervoor brrrr
Het lijkt een beetje op Excel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
spss, das lang geleden. Leuk als het eenmaal werkt, maar die tijd ervoor brrrr
No worries. Ik maak ook d/t fouten. Wilde eens slim uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry mijn iPad doet raar, o Neerlandicus
Erg is dat hé, dat je als enige in de groep een beetje logisch kan nadenken en de rest maar meelift.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stond versteld van mezelf dat ik in onze studiegroep als eerste een beetje verbanden kon leggen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
Ga mijn bed ook maar eens opzoeken, voel me opeens niet lekker. En zowaar niet eens van de drank.
Heb ik ook al geen kaas van gegeten. Geef mij maar Adobe Suite, een testplan wil ik ook wel opzetten. Data analyseren en adhv die data rapportages opstellen laat ik aan de brainiacs over.quote:
Die vieze febo speculaas natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
Ga mijn bed ook maar eens opzoeken, voel me opeens niet lekker. En zowaar niet eens van de drank.
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die vieze febo speculaas natuurlijk
Oldskool dus. Succes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maf ze gozerquote:
Dat doe ik best graag. Veel info trechteren en uitzoeken wat er relevant is. Kan het ook goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik ook al geen kaas van gegeten. Geef mij maar Adobe Suite, een testplan wil ik ook wel opzetten. Data analyseren en adhv die data rapportages opstellen laat ik aan de brainiacs over.
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik best graag. Veel info trechteren en uitzoeken wat er relevant is. Kan het ook goed.
To the moon and backquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?
Ook zoekende helaas. In de tussentijd vrijwilligerscontract, mantelzorg etc etc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk eigenlijk Yvie?
Hmmm in welke sector zoek je werk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook zoekende helaas. In de tussentijd vrijwilligers contact, mantelzorg etc etc.
Niet, dan had er gozâh gestaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gozer? Sinds wanneer kom jij uit Den Haag?
Rechter bedoel je.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan ik niet. Mijn linker hersenhelft werkt niet naar behoren.
Okquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ideaal gezien sportmarketing, maar nu eigenlijk alles wel. Maakt niet zoveel uit
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechter bedoel je.Bij wiskundig begaafde mensen is die actiever.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm ik zal het onthouden! Hoe ver wil je reizen voor je werk?
And beyond.quote:
SPSS valt mee inderdaad. Uitvoer interpreteren en handmatig dingen berekenen zijn lastiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef bamibij het volgende:
SPSS vond ik nooit zo moeilijk trouwens, ja je kan er ontzettend veel mee en dat is t lastige, maar hoeveel toepassingen gebruik je nou regelmatig? 10? 15 max? Die goed oefenen en de restlinks laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |