Dus als een vrouw je mee naar de slaapkamer wil nemen, zeg jij nee?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Dan heb je dat fout.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere man hier wel een date met een Fokster heeft gehad.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik al. Na het pyjama-incident.
Download maar, dan stuur ik wel een 10 seconden filmpje. Because I'm the 10second man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?
Ja ik weet ook niet wat ik met jou moet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey Serg, sorry dat ik niet op je mailtje heb gereageerd. Wist niet goed wat ik ermee moest.
Ik zou dit ook ongeloofwaardig vinden inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus als een vrouw je mee naar de slaapkamer wil nemen, zeg jij nee?
Ha...hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Scherp.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
30cm grote roedes!quote:vrijdag 21 november 2014 @ 22:02 • 298
-Strawberry-
Gewoon filmpjes sturen via Snapchat
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?
Nee,ik zei alleen dat het mijn insteek nooit is op een eerste date en er ook nooit vanuit ga dat het gebeurd. Ik zie wel hoe een date loopt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.. Ik wil ergens wel.. Hoe lang is 't nu geleden.. 3 of bijna 4 weken? Tijd gaat best snel..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik nog niet in ieder geval, maar als je denkt dat het je goed zal doen, dan doen
* aeque pakt de popcornquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat ik met jou moet.
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje was vergeten te beantwoorden.... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Ik zou niet weigeren denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
My bad. Evenals die date, was ook my bad.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik al. Na het pyjama-incident.
Welke date?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet weigeren denk ik.
[..]
My bad. Evenals die date, was ook my bad.
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje vergeten te beantwoorden was..... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Ik kon toch geen TT bedenkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh shitIk dacht serieus dat ik lapo had. Hij werd rood na mijn bericht. Sorry dude.
Sjezus wat kinderachtigquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje was vergeten te beantwoorden.... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Holy crap, over oude koeien uit de sloot halen gesprokenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).
Serious request in Enschede of zo toch? Ben er uiteindelijk niet geweest. En ja ik was je DMs zat.
Mag ik je dan nog wel mailen voor een date?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serious request in Enschede of zo toch? Ben er uiteindelijk niet geweest. En ja ik was je DMs zat.
Hier heb je ook wat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hand me some! Ik ga er even voor zitten.
Bij jou zou ik het niet durven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
oke. Maar hoe voelde het toen je mijn post zag?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begin dit jaar. Lijntjes houden en claimerig gedrag tegelijk uiteindelijk.quote:
Nah. Filmpjes en foto's gewoon via whatsapp of facebook, hoef er echt niet nog een platform bij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Download maar, dan stuur ik wel een 10 seconden filmpje. Because I'm the 10second man.
Sommige vrouwen zijn onweerstaanbaarquote:
Ehhh ik voelde er niks bij. Moet dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. Maar hoe voelde het toen je mijn post zag?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het niet durven.
Eerst oorlellen vergelijken, dan samen voeten scrubben.
Vervolgens moet je alles schoonrimmen en dan eindelijk ben ik aan de beurt
*proest*quote:
Dude are you freaking serious...?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. Maar hoe voelde het toen je mijn post zag?
Jij wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb liever M&M's, kan dat ook?
okquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah. Filmpjes en foto's gewoon via whatsapp of facebook, hoef er echt niet nog een platform bij.Heb ook geen instagram.
Sounds good!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Een vrouw vroeg eens aan mij of ik mee ging naar haar slaapkamer op de eerste date. Mooie tijden.
Thanks, maar het blijkt toch minder spannend dan gedachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik je dan nog wel mailen voor een date?
[..]
Hier heb je ook wat.
En toen liet ze je alle hoeken zien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Een vrouw vroeg eens aan mij of ik mee ging naar haar slaapkamer op de eerste date. Mooie tijden.
Eerste date, wat is dat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Trusten Kaneel!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mezelf weer in slaap huilen.
Welterusten.
Went vanzelf weerquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan de snelheid van dit topic niet eens bijhouden
oh. Ik vond het spannend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehhh ik voelde er niks bij. Moet dat dan?
Aww.quote:
Yupquote:
De laatste keer dat iets dergelijks gebeurde hielp een vallende ster mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Kan je meteen de slaapkamer in!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon direct op tweede date gaan he? *high five*
Trusten 'Neeltjequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga mezelf weer in slaap huilen.
Welterusten.
De tering wat een figuur ben jij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh. Ik vond het spannend.
Ik weet niet, heb helaas niets te melden.... Blij om te horen dat je me niet gemist heb....
Heb genoeg vallende sterren gezien (en ik heb niet eens sbs6) maar zoiets is mij nog niet overkomen geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
De laatste keer dat iets dergelijks gebeurde hielp een vallende ster mij
Klinkt als een Kerstverhaal, maar het kindeke komt niet hoor
Nou, vertel het eens uitgebreid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
De laatste keer dat iets dergelijks gebeurde hielp een vallende ster mij
Klinkt als een Kerstverhaal, maar het kindeke komt niet hoor
Komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben benieuwd of dat weer went , zo voelt het nog niet
Snap ik. Vind het al een wonder dat je in dit topic durft te posten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh. Ik vond het spannend.
Ik weet niet, heb helaas niets te melden.... Blij om te horen dat je me niet gemist heb....
Zou meer voor KPD zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, vertel het eens uitgebreid.
Ahw,dat komt vanzelf wel weer gozer.quote:
Ha ha ehm ja zoiets.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon direct op tweede date gaan he? *high five*
Dm dan.quote:
Jij hebt al eerder een vallende sterrenregen gemistquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb genoeg vallende sterren gezien (en ik heb niet eens sbs6) maar zoiets is mij nog niet overkomen geloof ik
Aandachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom gaat mn kat altijd de tablet kopjes geven als ik de tablet gebruik, zo irritant
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij hebt al eerder een vallende sterrenregen gemist
Gelukkig maar dat de 3 Wijzen jou niet hoeven te sturen
Loopt voor geen meter natuurlijk. Ik post morgen wel een link in het dating topic..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe staat het ervoor met je speeddate onderneming Godshand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |