Zelfs bij mijn nichtje ja!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, auto's zijn altijd een goede keuze
Helaas wel, maar dat heb ik op mijn werk ook. En dat is wel weer gunstigquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en ja vakantie is altijd te snel om.
Heb de linkjes net weggeklikt, maar op oa de website van L1 staat het een en ander.quote:
Blikschade en 3 levens, ja dat is echt gelijk aan elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
dus als hij exact hetzelfde had gedaan maar er ging niemand dood... alleen blikschade... dan was er weer niks aan de hand geweest?
die vader mag niet voor eigen rechter spelen.....
Klinkt goedquote:
Kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs bij mijn nichtje ja!
Ik geld uitgeven aan allemaal nieuw spul.. Zie ik haar bij mijn moeder met al mijn oude auto's spelen
Die zijn het beste, dus altijd het vermelden waardquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ook maar ik dacht dat die het vermelden niet waard waren
Yv, je chocolade-liefde begint wel een beetje brede en extreme vormen aan te nemen. Neem er nog een paarquote:
Dat bedoel ik dus gast.... Stel er was alleen blikschade.. dat heb je ook zovaak.. zelfs als iemand bewust door rood rijdt ofzo... zou hij dan wel een taakstraf mogen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb de linkjes net weggeklikt, maar op oa de website van L1 staat het een en ander.
[..]
Blikschade en 3 levens, ja dat is echt gelijk aan elkaar.
Ja, moet er wat aan doen, nja ben gelukkig maar 1 dag thuis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je chocolade-liefde begint wel een beetje brede en extreme vormen aan te nemen. Neem er nog een paar
die zijn zeker niet het beste.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zijn het beste, dus altijd het vermelden waard
Zeg je nu dat ze dik is?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je chocolade-liefde begint wel een beetje brede en extreme vormen aan te nemen. Neem er nog een paar
Dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, moet er wat aan doen, nja ben gelukkig maar 1 dag thuis.
Nu al een hele chocoladereep op en het is nog voor 5en.
Moet daar toch iets op vinden.
Ik vind de stroopwafelvariant erg lekker, maar ik heb nog geen zak op en ben al een beetje misselijk....quote:
Yv is helemaal niet dik. Ze ziet er sportief uitquote:
als jij het zegt.....quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv is helemaal niet dik. Ze ziet er sportief uit
Oeh wat een vleierijquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv is helemaal niet dik. Ze ziet er sportief uit
De waarheid mag best gezegd worden.quote:
Ik ging weer voor niks kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De waarheid mag best gezegd worden.
Welkom thuis en terug in het topic!quote:
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom thuis en terug in het topic!
Ik wist inderdaad dat ie leeg was, maar of dat nog steeds zo is moest ik toch echt even checkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, maar je wist wel dat mijn fobo leeg was, dus daar doelde ik op.
Ah, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad dat ie leeg was, maar of dat nog steeds zo is moest ik toch echt even checken
Verder wel een leuke avond gehad met het moordspel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Goed, edoch wat saai nieuws: Ik was gisteren niet de moordenaar noch het slachtoffer
Je hebt een weekend om bij te komen!quote:
Toeschouwer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Goed, edoch wat saai nieuws: Ik was gisteren niet de moordenaar noch het slachtoffer
medeplichtig?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Ja, was echt een toffe avond. Iedereen heeft zich als een debiel gedragenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verder wel een leuke avond gehad met het moordspel?
Alleen morgen vrij helaasch...quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een weekend om bij te komen!
quote:[..]
Toeschouwer?
"Nee, je moet hem zo steken!"
Nope en nope. Maar ik mocht op het eind wel een speech houden waarin ik vertel dat ik blij ben dat hij dood is, dat ik de anderen eigenlijk ook dood wens en een bedankje voor de inspiratie voor mijn volgende boekquote:
Helaasquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen morgen vrij helaasch...
[..]
[..]
Nope en nope. Maar ik mocht op het eind wel een speech houden waarin ik vertel dat ik blij ben dat hij dood is, dat ik de anderen eigenlijk ook dood wens en een bedankje voor de inspiratie voor mijn volgende boek
Plenty of good stories later!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
Needless to say everybody was drunk as fuck
Doe dat kerel, geniet er vanquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even comateus op de bank een filmpje kijken
quote:
Oh wijn! Goed idee, ik kom eraan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom maar hier. Wijn drinken en in slaap vallen.
Babyface he. Te schattig gewoon.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
Zo makkelijk?Wat is die Art toch smooth
Ik heb ook wijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Puur het feit dat er wijn is en Art niks van me wil.
Art wilt niks van je?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. Fucking eetbuien. Zit op 2100 kcal voor vandaag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had honger, dus heb maar avondgegeten.
Heb nu echter nog steeds honger.
#cut4bieber
Jij wilt wat van mequote:
Lijkt mij niet, nee.quote:
Hoe weet je dat laatste zo zeker?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Nou hij nodigt je vast niet uit als hij niet je gezelschap zou willen gok ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt wat van me. Denk ik.
[..]
Lijkt mij niet, nee.
2100 is toch niet zoveel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Fucking eetbuien. Zit op 2100 kcal voor vandaag.
Hij heeft jou tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laatste zo zeker?
Ja, gezelschap. Gezellig wijntjes drinken en kletsen of zo, niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou hij nodigt je vast niet uit als hij niet je gezelschap zou willen gok ik
Volgens mij zoekt Fax ook gewoon gezelschapquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch?
[..]
Ja, gezelschap. Gezellig wijntjes drinken en kletsen of zo, niet meer.
Fax die 'gewoon' gezelschap zoektquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt Fax ook gewoon gezelschap
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt wat van me. Denk ik.
[..]
Lijkt mij niet, nee.
Zouden we eigenlijk gewoon een keer moeten testen dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax die 'gewoon' gezelschap zoekt? Yeah... No.
Ik ben superbraafquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax die 'gewoon' gezelschap zoekt? Yeah... No.
Jij proefkonijn dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk gewoon een keer moeten testen dan.
quote:
Vast wel meer dan slechts gezelschapquote:
lol, zou dat best willen testen hoor, geen probleem, woon toch te ver krijg dus hij komt dan toch niet langs en verzint wel weer een of ander excuus.quote:
Gotta work on that, girlquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik zorg voor verzadiging.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer danquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik zorg voor verzadiging.
In het echt ben ik heel andersquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel meer dan slechts gezelschap. Je postgedrag kennende.
Ik ga morgen toch naar Utrechtquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, zou dat best willen testen hoor, geen probleem, woon toch te ver krijg dus hij komt dan toch niet langs en verzint wel weer een of ander excuus.
Oh, a small price to payquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]You're absolutely right. En ik kan dan opscheppen tegenover Fok!kers dat ik gezellig een wijntje met je heb gedronken. Enige 'nadeel' is dat we dan waarschijnlijk wel een relatie hebben volgens de roddels.
[..]
Meer dan
Ik geloof er niks van.quote:
Owquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je op een festival, dat telt niet
Maar 1 manier om erachter te komenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, a small price to pay.
[..]
Ik geloof er niks van.
Wat voor festival?quote:
Discipline he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap wel dat je dat vol kan houden.
Ik krijg al honger als ik 1500 kc zie staan.
Le Guess Who. Geen metalquote:
Ja, ik zei al dat je je eigen glazen aan het ingooien was met je gedrag, héquote:
Eerst volgende festival waar ik naar toe ga is into darkness in Leeuwarden volgende weekquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Le Guess Who. Geen metal![]()
Wel Swans... komt in de buurt![]()
Ik ga vanavond naar Dordrecht denk ik, Her Name is Calla in Bibelot.
Eten is gewoon te lekker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Discipline he.Maar nu lukt het dus ook even niet.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Suikerbrood is eigenlijk wel het enige goede uit Friesland. En Art, natuurlijk.
Uiteraard met roomboterquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met roomboter?~
Ook wel weer eens zin in suikerbrood. Fryske sûkerbôle
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.quote:
Ik heb het wel eens als ik door wat voor reden dan ook geen honger en/of trek heb 's avonds. Dan denk ik: Hmm... zou ik morgen een kg lichter zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.
Dat ken ik! Zulke dagen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.
Daarna weer het dubbele eten en je viesdik voelen en niet in de spiegel durven kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent nu skinny as fuckquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna weer het dubbele eten en je viesdik voelen en niet in de spiegel durven kijken
Oké.quote:
Voel me erg verbonden met je nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna weer het dubbele eten en je viesdik voelen en niet in de spiegel durven kijken
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent nu skinny as fuckTenminste, op cam zie je er skinny as fuck uit. En je weet wat ze zeggen: Camera's make you fat.
Eet jij dan maar wat lekkers voor ons.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel me erg verbonden met je nu.
Ja godver. Jij laat niets zin beneden je sleutelbenen. Hoe kan ik anders verlekkerd achter de cam zitten en wel een goed beeld van je krijgen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe normaal man.
Sowieso heb ik nooit echt een dik gezicht gehad.
[..]
Eet jij dan maar wat lekkers voor ons.
Klinkt goed, zeker nu. Al heb ik de alcohol nog steeds afgezworen helaas...quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Wat is ze aan het doenquote:
Ga elders een tent opzettenquote:
Ja, het is dan ook een echte krabpaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is ze aan het doen? Denkt ze dat ze een kat is
?
Die daar die paal kopjes geeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk de persoon achter Modus.
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk de persoon achter Modus.
Ik zei toch dat je smooth bent?quote:
Ik bedoelde meer het kopjes geven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een echte krabpaal.
Dat kan niet, sorry.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja godver. Jij laat niets zin beneden je sleutelbenen. Hoe kan ik anders verlekkerd achter de cam zitten en wel een goed beeld van je krijgen?
Dat gaf het ook wel een beetje weg ja.quote:
Euh... 1000 euro waar de vaste lasten dan nog van af moeten, lijkt me? Anders ben je een zeikerdquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef yats het volgende:
Overigens mocht iemand interesse hebben, ik heb een contract aangeboden gekregen maar tegen een te laag salaris (ik zou er met geluk net 1000 euro per maand aan over houden). Ik heb een tegenvoorstel gedaan en mag weer afwachten. Joy...
En daar kan je niet alles van betalen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef yats het volgende:
Overigens mocht iemand interesse hebben, ik heb een contract aangeboden gekregen maar tegen een te laag salaris (ik zou er met geluk net 1000 euro per maand aan over houden). Ik heb een tegenvoorstel gedaan en mag weer afwachten. Joy...
1000 euro netto salaris of 1000 euro dat je kan sparen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef yats het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat je je eigen glazen aan het ingooien was met je gedrag, hé.
Ja,ik heb uitgerekend ongeveer 1500 euro per maand nodig te hebben om hier een eigen appartementje, vaste lasten etc te kunnen betalen.Met 1000 euro red ik dat niet aangezien de laagste huur die ik gevonden heb al 500 euro exclusief is.Achterlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... 1000 euro waar de vaste lasten dan nog van af moeten, lijkt me? Anders ben je een zeikerd.
Nice, ik ook nog. Maar alleen drinken deed ik sowieso al niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, zeker nu. Al heb ik de alcohol nog steeds afgezworen helaas...
Alleen drinken is het beste drinken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nice, ik ook nog. Maar alleen drinken deed ik sowieso al niet.
Netjes! Alleen drinken is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nice, ik ook nog. Maar alleen drinken deed ik sowieso al niet.
Wacht even, jurist en dan 1000 netto krijgen? Deflation of profession much?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,ik heb uitgerekend ongeveer 1500 euro per maand nodig te hebben om hier een eigen appartementje, vaste lasten etc te kunnen betalen.Met 1000 euro red ik dat niet aangezien de laagste huur die ik gevonden heb al 500 euro exclusief is.Achterlijk eigenlijk.
Van de bank af?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht even, jurist en dan 1000 netto krijgen? Deflation of profession much?
Oh, en hoi btw
Nee, oké. Dan snap ik het. 1000 euro is ook wel weinig voor een fulltime baan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,ik heb uitgerekend ongeveer 1500 euro per maand nodig te hebben om hier een eigen appartementje, vaste lasten etc te kunnen betalen.Met 1000 euro red ik dat niet aangezien de laagste huur die ik gevonden heb al 500 euro exclusief is.Achterlijk eigenlijk.
No offence, maar juristen zijn echt het afvoerputje van de advocatuurquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en hoi btw
Ik heb al 4 dagen zin in chips. Ben benieuwd hoelang ik dat volhou zonder te zwichtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zin om Age of Empires 2 te spelen terwijl ik chips eet.
Agora is afgelopen. Blijft een mooie film, en hier opgenomenquote:
Ik geloof je zo, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een beroep welke een universitaire studie vereist zo slecht betaaldquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar juristen zijn echt het afvoerputje van de advocatuur. Overigens is 1000 euro netto wel belachelijk
.
Nee dat is echt belachelijk. 1000 euro per maand kun je niets mee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Try being a veterinarian. En om jurist te zijn hoef je tegenwoordig geen universitaire opleiding meer te doen, dacht ik...quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Agora is afgelopen. Blijft een mooie film, en hier opgenomen
[..]
Ik geloof je zo, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een beroep welke een universitaire studie vereist zo slecht betaald
Hou vol.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen zin in chips. Ben benieuwd hoelang ik dat volhou zonder te zwichten
#alcoholismquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen drinken is het beste drinken.
Ik ook niet, 1000 euro netto is volgens mij het minimum. Dan kun je nog beter je handje ophouden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof je zo, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een beroep welke een universitaire studie vereist zo slecht betaald
Klopt. Juridische opleidingen kunnen ook op HBO-niveau tegenwoordig. Ik heb er een minor voor gevolgd en ben juridisch adviseur.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try being a veterinarian. En om jurist te zijn hoef je tegenwoordig geen universitaire opleiding meer te doen, dacht ik...
Ik ga zo wel een flesje drinkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
#alcoholism
Nee hoor, maar ik vind daar echt niks aan.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Whenever you're near, I hear a symphony.
Netto 1000 is echt belachelijk weinig inderdaad.....quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, 1000 euro netto is volgens mij het minimum. Dan kun je nog beter je handje ophouden.
Ja, inderdaad. Tegenwoordig kan iedere mongool rechten studeren (bedoel niet jou), het is echt een afvoerputstudie geworden, als je niet weet wat je moet doen, kun je altijd nog rechten doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Juridische opleidingen kunnen ook op HBO-niveau tegenwoordig. Ik heb er een minor voor gevolgd en ben juridisch adviseur.
Kunnen ja, afronden nee. Ik kwam een minor recht al niet eens door. Droge stof.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Tegenwoordig kan iedere mongool rechten studeren (bedoel niet jou), het is echt een afvoerputstudie geworden, als je niet weet wat je moet doen, kun je altijd nog rechten doen.
The Supremes at their supreme bestquote:
Nah, dat is stoere internetpraat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Tegenwoordig kan iedere mongool rechten studeren (bedoel niet jou), het is echt een afvoerputstudie geworden, als je niet weet wat je moet doen, kun je altijd nog rechten doen.
Toch niet. Er is echt een enorme overvloed aan rechtenstudenten en afgestudeerden die niet aan het werk komen omdat er echt enorm veel mensen rechten doen/hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, dat is stoere internetpraat.
Dat kan over de zorgstudies ook gezegd worden eigenlijk. Met als bijkomend nadeel dat je geen baan kan vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Droog wel, maar ik vond het interessant genoeg om door te zetten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen ja, afronden nee. Ik kwam een minor recht al niet eens door. Droge stof.
Ja,en dan mag je blij zijn dat je werk hebt. Ik heb al een paar maanden voor niets gewerkt Op dat kantoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en hoi btw
Oh, zeker. Maar daar hadden we het niet overquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan over de zorgstudies ook gezegd worden eigenlijk. Met als bijkomend nadeel dat je geen baan kan vinden.
[..]
Droog wel, maar ik vond het interessant genoeg om door te zetten.
meer rechtenstudenten en minder rechten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet. Er is echt een enorme overvloed aan rechtenstudenten en afgestudeerden die niet aan het werk komen omdat er echt enorm veel mensen rechten doen/hebben gedaan.
Wat is je tegenvoorstel nu dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,en dan mag je blij zijn dat je werk hebt. Ik heb al een paar maanden voor niets gewerkt Op dat kantoor.
Ach, dat geldt tegenwoordig ook voor marketing, communicatie, economie en ik weet niet hoeveel andere studiesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet. Er is echt een enorme overvloed aan rechtenstudenten en afgestudeerden die niet aan het werk komen omdat er echt enorm veel mensen rechten doen/hebben gedaan.
True. Maar zoals Yats al zegt, hij werkte gewoon gratis, en dat is echt geen uitzondering in die wereld. En dat is echt nergens anders zo extreem.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat geldt tegenwoordig ook voor marketing, communicatie, economie en ik weet niet hoeveel andere studies
Je hebt ook hbo juristen inderdaad, maar die mogen bepaalde opleidingen (o.a. de rajo en de advocatenopleiding) niet volgen. En dat is wel mijn doel uiteindelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try being a veterinarian. En om jurist te zijn hoef je tegenwoordig geen universitaire opleiding meer te doen, dacht ik...
Ja, dat klopt, maar dat iedere mongool het kan klinkt nogal naar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
komt door al die managers. moeten toch iets verzinnen om hun overbodigheid te maskeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat geldt tegenwoordig ook voor marketing, communicatie, economie en ik weet niet hoeveel andere studies
Dat weet ik, je wordt opgeleid tot jurist, niet dat wat er eventueel na kan komen. Daar heb je wel uni voor nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt ook hbo juristen inderdaad, maar die mogen bepaalde opleidingen (o.a. de rajo en de advocatenopleiding) niet volgen. En dat is wel mijn doel uiteindelijk.
Nou ja, wat overdreven natuurlijk. Maar feitelijk kan iedereen rechten studeren, al dan niet aan de uni.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat iedere mongool het kan klinkt nogal naar.
Dat dus...het is qua stof niet lastig,maar niet iedereen is er geschikt voor. Maar zelfs een tweede master daarnaast volgen (in mijn geval forensica) zegt niets meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met alle respect en niet om je af te vallen hoor, maar is het dan allemaal wel de investering van die studie waard? Ram in een jaartje MBO erdoorheen en word loodgieter, dan verdien je meer....quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,en dan mag je blij zijn dat je werk hebt. Ik heb al een paar maanden voor niets gewerkt Op dat kantoor.
Which is mine got killed last nightquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
komt door al die managers. moeten toch iets verzinnen om hun overbodigheid te maskeren.
Probeer het maar weer als je summa cum laude bentquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...het is qua stof niet lastig,maar niet iedereen is er geschikt voor. Maar zelfs een tweede master daarnaast volgen (in mijn geval forensica) zegt niets meer tegenwoordig.
Ik wil er minimaal 1500 netto aan overhouden. Dus heb ik 1680 netto gevraagd.quote:
Ben ik het niet mee eens. Maar laten we het daarbij laten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, je wordt opgeleid tot jurist, niet dat wat er eventueel na kan komen. Daar heb je wel uni voor nodig.
[..]
Nou ja, wat overdreven natuurlijk. Maar feitelijk kan iedereen rechten studeren, al dan niet aan de uni.
En heeft hij gezegd wanneer hij gaat antwoorden?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil er minimaal 1500 netto aan overhouden. Dus heb ik 1680 netto gevraagd.
loodgieter is tegenwoordig 6 jaar. heeft een voormalige vriend van me gedaan. bbl wel maar toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met alle respect en niet om je af te vallen hoor, maar is het dan allemaal wel de investering van die studie waard? Ram in een jaartje MBO erdoorheen en word loodgieter, dan verdien je meer....
Met jou kan ik praten. Strafrechtquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Overigens is het recht wel ontzettend mooi. Vooral strafrecht
.
Nou ja, wat Straw zegt, beginnen kan iedereen... Afmaken is wellicht een ander vraagstuk. Al ben ik er wel van overtuigd dat iedereen het kán.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Maar laten we het daarbij laten.
Ik vond sommige vakken echt lastig overigens.
Forensica word waarschijnlijk cum laude, tenzij mijn stage een 7 of lager als beoordeling krijgt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het maar weer als je summa cum laude bent.
Ik was daar echt heel goed inquote:
good for you.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Which is mine got killed last night
Uiterlijk woensdag. Kortom,ik zit nog steeds in de zenuwen/onzekerheid. Maar ik blijf van de wijn af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En heeft hij gezegd wanneer hij gaat antwoorden?
Strafrecht vond ik ook leuker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Overigens is het recht wel ontzettend mooi. Vooral strafrecht
.
Stampen stampen stampen, dat is waar het in het kort op neerkomt en ja, dat kunnen vrij veel mensenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
moet je pietverdriet even vragen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van de culigoden hier ervaring met varkensstaarten?
Zag het liggen bij de Hoogvliet vandaag, maar durfde het niet te kopen.
Oh, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
good for you.![]()
overigens was/ben ik serieus. ik durf te stellen dat pakweg de meeste managementfuncties onzinfuncties zijn.
Nice! Waarom ben je er niet mee verder gegaan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was daar echt heel goed in. Zelfs een keer opgenomen in een nepproces tegen een daadwerkelijk procureur-generaal
.
Beoordelen ze daarbij ook op d/t?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Forensica word waarschijnlijk cum laude, tenzij mijn stage een 7 of lager als beoordeling krijgt.
Privaat vond ik ook wel leuk. Europees ook. Maar fiscaal recht was echt mijn ding nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Strafrecht vond ik ook leuker.De meeste mensen geloof ik.
Strafrecht vind ik ook erg interessant. Strafvordering ook trouwens.quote:
6 jaar? Damn....quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:10 schreef perro. het volgende:
[..]
loodgieter is tegenwoordig 6 jaar. heeft een voormalige vriend van me gedaan. bbl wel maar toch.
Ik wil geen advocaat worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nice! Waarom ben je er niet mee verder gegaan?
Direct gevolg van de automatisering.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bent niet de enige. Sowieso zijn er geloof ik veel afdelingen die helemaal geen bestaansrecht hebben, vooral bij de overheid
.
Daar heb ik het ook al gevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stampen stampen stampen, dat is waar het in het kort op neerkomt en ja, dat kunnen vrij veel mensen
Oh, dat schaar ik onder éénquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Strafrecht vind ik ook erg interessant. Strafvordering ook trouwens.
ik was nog aan het twijfelen of ik zou stellen dat zelfs de helft van alle functies overbodig zijn, maar dat was me toch een brug te ver.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bent niet de enige. Sowieso zijn er geloof ik veel afdelingen die helemaal geen bestaansrecht hebben, vooral bij de overheid
.
Gewoon lekker achterbaks iemand je teksten laten corrigeren.quote:
Volledig mee eens. Staatsrecht vond ik ook niets overigens. Allemaal saaie grijze mannen die dat doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Privaat vond ik ook wel leuk. Europees ook. Maar fiscaal recht was echt mijn ding niet.
Staatsrecht was ook niet iets wat ik heel boeiend vond... Arbeidsrecht overigens ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Staatsrecht vond ik ook niets overigens. Allemaal saaie grijze mannen die dat doen.
Dat weet iedereen. De managers zelf het beste trouwensquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
good for you.![]()
overigens was/ben ik serieus. ik durf te stellen dat pakweg de meeste managementfuncties onzinfuncties zijn.
alles moet tegenwoordig gecertificeerd zijn.quote:
Ja, dat is misschien wel zoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik was nog aan het twijfelen of ik zou stellen dat zelfs de helft van alle functies overbodig zijn, maar dat was me toch een brug te ver.
*must not joke, must not joke, must not joke...*quote:
Ja, tuurlijk heeft het met elkaar te maken, in het ene boek staat wat strafbaar is, in het andere boek staan straffen opgetekend, even heel globaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*must not joke, must not joke, must not joke...*
Het had wel veel met elkaar te maken maar toch verschillend genoeg. Ik heb de lectuur nog liggen
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Gewoon putjesschepper worden, toch. Verdien je al meer mee dan wanneer je jurist bent
.
het is vanwege wao maar ik zou nooit meer in een kantooromgeving willen en kunnen werken wat dat betreft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet iedereen. De managers zelf het beste trouwens
Oh, ik zeg ook niet dat je "zomaar even" loodgieter kunt worden hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
alles moet tegenwoordig gecertificeerd zijn.
maar goed, is niet iets wat je zo even kunt worden, just sayin'. pa was vroeger ook loodgieter, op de old skool manier geleerd nog. dus weet er eea wel van.
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.
Politie doet toch niks.
Gewoon je kontje verkopen achter het station. Oudste beroep dat er is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.
Politie doet toch niks.
'Enig' ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.
Thank god for my office. Meeting? "Break out the ale, boys! YAAAAAAY!!!"quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef perro. het volgende:
[..]
het is vanwege wao maar ik zou nooit meer in een kantooromgeving willen en kunnen werken wat dat betreft.
iets oppervlakkigs en sufs zo enorm aandikken om wie te overtuigen, dmv kreten als zelfontplooiing en compententieverbreding/verbetering etc? ik kan daar echt niet tegen.
zaken als techniek en milieu- en natuurkunde, biologie, oceanologie, kwantummechanica etc, dat vind ik bewonderingswaardig, de rest onzin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel zo. Al denk ik wel dat het, als het al niet zo ver is, gestaag die kant op gaat.
Serieus, ik had iets met computers moeten gaan doen.
Lijkt mij ook wel aardig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon je kontje verkopen achter het station. Oudste beroep dat er is.
was laatst op de radio. dat we teveel vergaderen terwijl dat vooral tijdverspilling lijkt te zijn of zoiets.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thank god for my office. Meeting? "Break out the ale, boys! YAAAAAAY!!!"
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor je stokje misschienquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.
Het is wel wat meer dan alleen stampen, maar dat klinkt wel lekker tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want je moet aanleg hebben om recht te leren?
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel aardig.
Ik zou alleen niet weten waar en hoe te beginnen. Waarschijnlijk kom je ook om in de regels en vergunningen etc.
[..]
Huurmoordenaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.
Het behoud van de wereld en zo denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Wat is er bewonderingswaardig aan milieukunde, oceanologie en biologie over andere beroepen?
Als je dan iets bewonderenswaardigs noemt, noem dan het ziekenhuispersoneel, de zusters en verpleegsters e.d.. Wat een hondenbanen.
Lieve Samzz, heb jij de winnie en eeyore tattooplaatjes nog?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je er een paar delen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalen.
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan alleen stampen, maar dat klinkt wel lekker tof natuurlijk.
Faxie vast welquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Even uploaden, wacht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieve Samzz, heb jij de winnie en eeyore tattooplaatjes nog?Ik ben vergeten op te slaan en vond ze wel cute om te bewaren.
Vast, Kaneel. Vast.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Even uploaden, wacht.
Ik ga voor de Eeyore, trouwens. Wanneer weet ik nog niet... Misschien met m'n verjaardag...
Men wil het gratis niet eens. Nee, lijkt me een slecht zakenplan.quote:
Ik denk dat locatie dan ook erg belangrijk is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalen.
Je maakt ook geen reclame, dat gaat mond op mond kennelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men wil het gratis niet eens. Nee, lijkt me een slecht zakenplan.
[..]
Ik denk dat locatie dan ook erg belangrijk is.
Hier in Leiden heb je een paar panden waar zulke dingen gebeuren kennelijk. Ik heb er echter nog nooit iemand naar binnen zien gaan of iets. Of reclame voor gezien.
ik doelde op zaken die echt nut hebben. nu kun je daarover discussieren inderdaad hoor. ik vond alles opnoemen wat ik daaronder schaar teveel werk maar geneeskunde vind ik daar ook zeker onder vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Wat is er bewonderingswaardig aan milieukunde, oceanologie en biologie over andere beroepen?
Als je dan iets bewonderenswaardigs noemt, noem dan het ziekenhuispersoneel, de zusters en verpleegsters e.d.. Wat een hondenbanen.
Die dragen trainingspakjes en rijden op gestolen scooters tegenwoordig. Ik heb mijn standaardenquote:
Ah oké. Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik doelde op zaken die echt nut hebben. nu kun je daarover discussieren inderdaad hoor. ik vond alles opnoemen wat ik daaronder schaar teveel werk maar geneeskunde vind ik daar ook zeker onder vallen.
Zeggen ze het dan in je gezicht?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
Wat voor studie heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
dit bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het behoud van de wereld en zo denk ik.
Arbeidsrecht vond ik ook nooit leuk,maar de laatste tijd begin ik daar toch lol in te krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht was ook niet iets wat ik heel boeiend vond... Arbeidsrecht overigens ook niet.
True, is ook geen eer aan te behalenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die dragen trainingspakjes en rijden op gestolen scooters tegenwoordig. Ik heb mijn standaarden
Dan maar mijn handje ophouden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast, Kaneel. Vast.Wel gays dan.
Die koopt liever een Transformer.quote:
been there done that. almost got caught ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Hacker worden. A la Lisbeth Salander dan, hé
.
Zou centjes strooien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar mijn handje ophouden.
Ja werd wel in mijn gezicht gezegd haha. O.a. een installateur die vond dat hij te weinig verdiende. En je mag daar over klagen, maar ga niet zeggen dat jouw beroep belangrijker is dan de mijne en daarom meer recht hebt op meer salaris. Tsja, marktwerking. Niet dat ik een vetpot verdien, maar goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeggen ze het dan in je gezicht?
Whehe, zijn we helaas allemaal veel te dom voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Hacker worden. A la Lisbeth Salander dan, hé
.
Ja, daar ken ik er één vanquote:
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, is ook geen eer aan te behalen
Ben ux/interaction designer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je gedaan dan?
Jaloezie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Why, hello therequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?
[ afbeelding ]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?
[ afbeelding ]
Ja, ik sowiesoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, zijn we helaas allemaal veel te dom voor.
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan niet
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg gisteren sexy foto's op mijn WA.
Ik kreeg rode oortjes. Dit moest ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die koopt liever een Transformer.
Ik ben niet van de wapens. Oldskool met de vuisten of nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan niet
Valt minder opquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stuurt een app met foto's...Ow wacht...quote:
Rode oortjes? Jij?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmmm niet gekregen. Heb je wel twee blauwe vinkjes?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.
Denzelquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef yats het volgende:
Zo,tijd voor een film. Flight dit keer. Ik ben benieuwd.
is niet zo romantisch als in de film hoor, wel erg gevaarlijk tegenwoordig, ivm verregaande surveillance. begon destijds erg op te komen dus net op tijd gestopt.quote:
Lekker rijke nits leegtrekken in de besloten homegamesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.
Koop een betere telefoonquote:
Full auto tommygun, hopeloos inaccuraat. Vandaar het debiel hoge vuur salvoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rode oortjes? Jij?
Dat moet een leuke dame zijn geweest. Of heer.
Ik denk dat ik binnenkort daar maar weer eens ga beginnen ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker rijke nits leegtrekken in de besloten homegames
DM je e-mail maar. Ga ik even sexy voor de cam zittenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
E-mail werkt ook nog hoor! Zeurpietjes zijn jullie.
Van mij? ;$quote:
Jeetje Samzz. Aan die leuke man?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.
Dame.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rode oortjes? Jij?
Dat moet een leuke dame zijn geweest. Of heer.
Nee, dat snap ik welquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
is niet zo romantisch als in de film hoor, wel erg gevaarlijk tegenwoordig, ivm verregaande suveillance. begon destijds erg op te komen dus net op tijd gestopt.
Je hebt ook belachelijk grote wapens die wel enorm accuraat zijn. Daarnaast heb je kleine wapens waar je nog geen gat in een pakje boter schiet, bij wijze van.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Full auto tommygun, hopeloos inaccuraat. Vandaar het debiel hoge vuur salvo
Goede acteur. Prima film ook denk ik. Heb jij hem al eens gezien?quote:
I can pull that suit off. I know I can.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij? ;$
[..]
Jeetje Samzz. Aan die leuke man?
[..]
Dame.
Heeft wel een speciaal plekje in mijn hart, ja.
Ja ik zal hier het circuit ook weer eens wat vaker induiken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort daar maar weer eens ga beginnen ja.
Vast, maar ik kwijlde eigenlijk op Johnny.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I can pull that suit off. I know I can.
Charmeur.quote:
PM werkt hetzelfde en kan je helemaal zelf vindenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
DM je e-mail maar. Ga ik even sexy voor de cam zitten
Oh you :$quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
PM werkt hetzelfde en kan je helemaal zelf vinden
Dat klopt. Maar die zijn dan weer wat lastiger te verstoppen. Al is een hit uitvoeren met een Desert Eagle ook weer een beetje overdreven. Ja, het werkt maar de knal hoort iedereenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ook belachelijk grote wapens die wel enorm accuraat zijn. Daarnaast heb je kleine wapens waar je nog geen gat in een pakje boter schiet, bij wijze van.
Wat was jouw nummer ook alweer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stuur enkel naar leuke mannen, je weet toch.
Ik heb niks van Fas gekregen.quote:
Ik heb geen idee wat jouw smaak qua mannen is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stuur enkel naar leuke mannen, je weet toch.
Te mannelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog niet zo zeker van mijn gayness. Jij bent wel een brok man natuurlijk.
Johnny Depp is een goede acteur. Speelt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast, maar ik kwijlde eigenlijk op Johnny.
Pics or it is not true.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I can pull that suit off. I know I can.
Oh ja, die heb ik nogquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
E-mail werkt ook nog hoor! Zeurpietjes zijn jullie.
He's bloody gorgeousquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Johnny Depp is een goede acteur. Speelt leuk vind ik.
[..]
Pics or it is not true.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |