Het is wel wat meer dan alleen stampen, maar dat klinkt wel lekker tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want je moet aanleg hebben om recht te leren?
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel aardig.
Ik zou alleen niet weten waar en hoe te beginnen. Waarschijnlijk kom je ook om in de regels en vergunningen etc.
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.
Huurmoordenaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.
Het behoud van de wereld en zo denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Wat is er bewonderingswaardig aan milieukunde, oceanologie en biologie over andere beroepen?
Als je dan iets bewonderenswaardigs noemt, noem dan het ziekenhuispersoneel, de zusters en verpleegsters e.d.. Wat een hondenbanen.
Lieve Samzz, heb jij de winnie en eeyore tattooplaatjes nog?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.
Mag je er een paar delen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalen.
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan alleen stampen, maar dat klinkt wel lekker tof natuurlijk.
Faxie vast welquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Even uploaden, wacht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieve Samzz, heb jij de winnie en eeyore tattooplaatjes nog?Ik ben vergeten op te slaan en vond ze wel cute om te bewaren.
Vast, Kaneel. Vast.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Even uploaden, wacht.
Ik ga voor de Eeyore, trouwens. Wanneer weet ik nog niet... Misschien met m'n verjaardag...
Men wil het gratis niet eens. Nee, lijkt me een slecht zakenplan.quote:
Ik denk dat locatie dan ook erg belangrijk is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalen.
Je maakt ook geen reclame, dat gaat mond op mond kennelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men wil het gratis niet eens. Nee, lijkt me een slecht zakenplan.
[..]
Ik denk dat locatie dan ook erg belangrijk is.
Hier in Leiden heb je een paar panden waar zulke dingen gebeuren kennelijk. Ik heb er echter nog nooit iemand naar binnen zien gaan of iets. Of reclame voor gezien.
ik doelde op zaken die echt nut hebben. nu kun je daarover discussieren inderdaad hoor. ik vond alles opnoemen wat ik daaronder schaar teveel werk maar geneeskunde vind ik daar ook zeker onder vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Wat is er bewonderingswaardig aan milieukunde, oceanologie en biologie over andere beroepen?
Als je dan iets bewonderenswaardigs noemt, noem dan het ziekenhuispersoneel, de zusters en verpleegsters e.d.. Wat een hondenbanen.
Die dragen trainingspakjes en rijden op gestolen scooters tegenwoordig. Ik heb mijn standaardenquote:
Ah oké. Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik doelde op zaken die echt nut hebben. nu kun je daarover discussieren inderdaad hoor. ik vond alles opnoemen wat ik daaronder schaar teveel werk maar geneeskunde vind ik daar ook zeker onder vallen.
Zeggen ze het dan in je gezicht?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
Wat voor studie heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
dit bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het behoud van de wereld en zo denk ik.
Arbeidsrecht vond ik ook nooit leuk,maar de laatste tijd begin ik daar toch lol in te krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht was ook niet iets wat ik heel boeiend vond... Arbeidsrecht overigens ook niet.
True, is ook geen eer aan te behalenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die dragen trainingspakjes en rijden op gestolen scooters tegenwoordig. Ik heb mijn standaarden
Dan maar mijn handje ophouden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast, Kaneel. Vast.Wel gays dan.
Die koopt liever een Transformer.quote:
been there done that. almost got caught ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Hacker worden. A la Lisbeth Salander dan, hé
.
Zou centjes strooien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar mijn handje ophouden.
Ja werd wel in mijn gezicht gezegd haha. O.a. een installateur die vond dat hij te weinig verdiende. En je mag daar over klagen, maar ga niet zeggen dat jouw beroep belangrijker is dan de mijne en daarom meer recht hebt op meer salaris. Tsja, marktwerking. Niet dat ik een vetpot verdien, maar goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeggen ze het dan in je gezicht?
Whehe, zijn we helaas allemaal veel te dom voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Hacker worden. A la Lisbeth Salander dan, hé
.
Ja, daar ken ik er één vanquote:
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, is ook geen eer aan te behalen
Ben ux/interaction designer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je gedaan dan?
Jaloezie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Why, hello therequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?
[ afbeelding ]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?
[ afbeelding ]
Ja, ik sowiesoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, zijn we helaas allemaal veel te dom voor.
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan niet
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg gisteren sexy foto's op mijn WA.
Ik kreeg rode oortjes. Dit moest ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die koopt liever een Transformer.
Ik ben niet van de wapens. Oldskool met de vuisten of nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan niet
Valt minder opquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stuurt een app met foto's...Ow wacht...quote:
Rode oortjes? Jij?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmmm niet gekregen. Heb je wel twee blauwe vinkjes?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.
Denzelquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef yats het volgende:
Zo,tijd voor een film. Flight dit keer. Ik ben benieuwd.
is niet zo romantisch als in de film hoor, wel erg gevaarlijk tegenwoordig, ivm verregaande surveillance. begon destijds erg op te komen dus net op tijd gestopt.quote:
Lekker rijke nits leegtrekken in de besloten homegamesquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.
Koop een betere telefoonquote:
Full auto tommygun, hopeloos inaccuraat. Vandaar het debiel hoge vuur salvoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rode oortjes? Jij?
Dat moet een leuke dame zijn geweest. Of heer.
Ik denk dat ik binnenkort daar maar weer eens ga beginnen ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker rijke nits leegtrekken in de besloten homegames
DM je e-mail maar. Ga ik even sexy voor de cam zittenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
E-mail werkt ook nog hoor! Zeurpietjes zijn jullie.
Van mij? ;$quote:
Jeetje Samzz. Aan die leuke man?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.
Dame.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rode oortjes? Jij?
Dat moet een leuke dame zijn geweest. Of heer.
Nee, dat snap ik welquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
is niet zo romantisch als in de film hoor, wel erg gevaarlijk tegenwoordig, ivm verregaande suveillance. begon destijds erg op te komen dus net op tijd gestopt.
Je hebt ook belachelijk grote wapens die wel enorm accuraat zijn. Daarnaast heb je kleine wapens waar je nog geen gat in een pakje boter schiet, bij wijze van.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Full auto tommygun, hopeloos inaccuraat. Vandaar het debiel hoge vuur salvo
Goede acteur. Prima film ook denk ik. Heb jij hem al eens gezien?quote:
I can pull that suit off. I know I can.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij? ;$
[..]
Jeetje Samzz. Aan die leuke man?
[..]
Dame.
Heeft wel een speciaal plekje in mijn hart, ja.
Ja ik zal hier het circuit ook weer eens wat vaker induiken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort daar maar weer eens ga beginnen ja.
Vast, maar ik kwijlde eigenlijk op Johnny.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I can pull that suit off. I know I can.
Charmeur.quote:
PM werkt hetzelfde en kan je helemaal zelf vindenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
DM je e-mail maar. Ga ik even sexy voor de cam zitten
Oh you :$quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
PM werkt hetzelfde en kan je helemaal zelf vinden
Dat klopt. Maar die zijn dan weer wat lastiger te verstoppen. Al is een hit uitvoeren met een Desert Eagle ook weer een beetje overdreven. Ja, het werkt maar de knal hoort iedereenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ook belachelijk grote wapens die wel enorm accuraat zijn. Daarnaast heb je kleine wapens waar je nog geen gat in een pakje boter schiet, bij wijze van.
Wat was jouw nummer ook alweer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stuur enkel naar leuke mannen, je weet toch.
Ik heb niks van Fas gekregen.quote:
Ik heb geen idee wat jouw smaak qua mannen is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stuur enkel naar leuke mannen, je weet toch.
Te mannelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog niet zo zeker van mijn gayness. Jij bent wel een brok man natuurlijk.
Johnny Depp is een goede acteur. Speelt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast, maar ik kwijlde eigenlijk op Johnny.
Pics or it is not true.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I can pull that suit off. I know I can.
Oh ja, die heb ik nogquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
E-mail werkt ook nog hoor! Zeurpietjes zijn jullie.
He's bloody gorgeousquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Johnny Depp is een goede acteur. Speelt leuk vind ik.
[..]
Pics or it is not true.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |