Gewoon lekker achterbaks iemand je teksten laten corrigeren.quote:
Volledig mee eens. Staatsrecht vond ik ook niets overigens. Allemaal saaie grijze mannen die dat doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Privaat vond ik ook wel leuk. Europees ook. Maar fiscaal recht was echt mijn ding niet.
Staatsrecht was ook niet iets wat ik heel boeiend vond... Arbeidsrecht overigens ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Staatsrecht vond ik ook niets overigens. Allemaal saaie grijze mannen die dat doen.
Dat weet iedereen. De managers zelf het beste trouwensquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
good for you.![]()
overigens was/ben ik serieus. ik durf te stellen dat pakweg de meeste managementfuncties onzinfuncties zijn.
alles moet tegenwoordig gecertificeerd zijn.quote:
Ja, dat is misschien wel zoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik was nog aan het twijfelen of ik zou stellen dat zelfs de helft van alle functies overbodig zijn, maar dat was me toch een brug te ver.
*must not joke, must not joke, must not joke...*quote:
Ja, tuurlijk heeft het met elkaar te maken, in het ene boek staat wat strafbaar is, in het andere boek staan straffen opgetekend, even heel globaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*must not joke, must not joke, must not joke...*
Het had wel veel met elkaar te maken maar toch verschillend genoeg. Ik heb de lectuur nog liggen
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Gewoon putjesschepper worden, toch. Verdien je al meer mee dan wanneer je jurist bent
.
het is vanwege wao maar ik zou nooit meer in een kantooromgeving willen en kunnen werken wat dat betreft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet iedereen. De managers zelf het beste trouwens
Oh, ik zeg ook niet dat je "zomaar even" loodgieter kunt worden hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
alles moet tegenwoordig gecertificeerd zijn.
maar goed, is niet iets wat je zo even kunt worden, just sayin'. pa was vroeger ook loodgieter, op de old skool manier geleerd nog. dus weet er eea wel van.
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.
Politie doet toch niks.
Gewoon je kontje verkopen achter het station. Oudste beroep dat er is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.
Politie doet toch niks.
'Enig' ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.
Thank god for my office. Meeting? "Break out the ale, boys! YAAAAAAY!!!"quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef perro. het volgende:
[..]
het is vanwege wao maar ik zou nooit meer in een kantooromgeving willen en kunnen werken wat dat betreft.
iets oppervlakkigs en sufs zo enorm aandikken om wie te overtuigen, dmv kreten als zelfontplooiing en compententieverbreding/verbetering etc? ik kan daar echt niet tegen.
zaken als techniek en milieu- en natuurkunde, biologie, oceanologie, kwantummechanica etc, dat vind ik bewonderingswaardig, de rest onzin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel zo. Al denk ik wel dat het, als het al niet zo ver is, gestaag die kant op gaat.
Serieus, ik had iets met computers moeten gaan doen.
Lijkt mij ook wel aardig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon je kontje verkopen achter het station. Oudste beroep dat er is.
was laatst op de radio. dat we teveel vergaderen terwijl dat vooral tijdverspilling lijkt te zijn of zoiets.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thank god for my office. Meeting? "Break out the ale, boys! YAAAAAAY!!!"
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor je stokje misschienquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.
Het is wel wat meer dan alleen stampen, maar dat klinkt wel lekker tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want je moet aanleg hebben om recht te leren?
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel aardig.
Ik zou alleen niet weten waar en hoe te beginnen. Waarschijnlijk kom je ook om in de regels en vergunningen etc.
[..]
Huurmoordenaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.
Het behoud van de wereld en zo denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Wat is er bewonderingswaardig aan milieukunde, oceanologie en biologie over andere beroepen?
Als je dan iets bewonderenswaardigs noemt, noem dan het ziekenhuispersoneel, de zusters en verpleegsters e.d.. Wat een hondenbanen.
Lieve Samzz, heb jij de winnie en eeyore tattooplaatjes nog?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je er een paar delen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalen.
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan alleen stampen, maar dat klinkt wel lekker tof natuurlijk.
Faxie vast welquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Even uploaden, wacht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieve Samzz, heb jij de winnie en eeyore tattooplaatjes nog?Ik ben vergeten op te slaan en vond ze wel cute om te bewaren.
Vast, Kaneel. Vast.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Even uploaden, wacht.
Ik ga voor de Eeyore, trouwens. Wanneer weet ik nog niet... Misschien met m'n verjaardag...
Men wil het gratis niet eens. Nee, lijkt me een slecht zakenplan.quote:
Ik denk dat locatie dan ook erg belangrijk is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kon het nog wel eens lastig zijn, ja. Mijn vriendin heeft een club gehad, leuke verhalen.
Je maakt ook geen reclame, dat gaat mond op mond kennelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men wil het gratis niet eens. Nee, lijkt me een slecht zakenplan.
[..]
Ik denk dat locatie dan ook erg belangrijk is.
Hier in Leiden heb je een paar panden waar zulke dingen gebeuren kennelijk. Ik heb er echter nog nooit iemand naar binnen zien gaan of iets. Of reclame voor gezien.
ik doelde op zaken die echt nut hebben. nu kun je daarover discussieren inderdaad hoor. ik vond alles opnoemen wat ik daaronder schaar teveel werk maar geneeskunde vind ik daar ook zeker onder vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Wat is er bewonderingswaardig aan milieukunde, oceanologie en biologie over andere beroepen?
Als je dan iets bewonderenswaardigs noemt, noem dan het ziekenhuispersoneel, de zusters en verpleegsters e.d.. Wat een hondenbanen.
Die dragen trainingspakjes en rijden op gestolen scooters tegenwoordig. Ik heb mijn standaardenquote:
Ah oké. Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik doelde op zaken die echt nut hebben. nu kun je daarover discussieren inderdaad hoor. ik vond alles opnoemen wat ik daaronder schaar teveel werk maar geneeskunde vind ik daar ook zeker onder vallen.
Zeggen ze het dan in je gezicht?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
Wat voor studie heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
dit bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het behoud van de wereld en zo denk ik.
Arbeidsrecht vond ik ook nooit leuk,maar de laatste tijd begin ik daar toch lol in te krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsrecht was ook niet iets wat ik heel boeiend vond... Arbeidsrecht overigens ook niet.
True, is ook geen eer aan te behalenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die dragen trainingspakjes en rijden op gestolen scooters tegenwoordig. Ik heb mijn standaarden
Dan maar mijn handje ophouden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast, Kaneel. Vast.Wel gays dan.
Die koopt liever een Transformer.quote:
been there done that. almost got caught ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Hacker worden. A la Lisbeth Salander dan, hé
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |