Gewoon lekker achterbaks iemand je teksten laten corrigeren.quote:
Volledig mee eens. Staatsrecht vond ik ook niets overigens. Allemaal saaie grijze mannen die dat doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Privaat vond ik ook wel leuk. Europees ook. Maar fiscaal recht was echt mijn ding niet.
Staatsrecht was ook niet iets wat ik heel boeiend vond... Arbeidsrecht overigens ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Staatsrecht vond ik ook niets overigens. Allemaal saaie grijze mannen die dat doen.
Dat weet iedereen. De managers zelf het beste trouwensquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
good for you.![]()
overigens was/ben ik serieus. ik durf te stellen dat pakweg de meeste managementfuncties onzinfuncties zijn.
alles moet tegenwoordig gecertificeerd zijn.quote:
Ja, dat is misschien wel zoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik was nog aan het twijfelen of ik zou stellen dat zelfs de helft van alle functies overbodig zijn, maar dat was me toch een brug te ver.
*must not joke, must not joke, must not joke...*quote:
Ja, tuurlijk heeft het met elkaar te maken, in het ene boek staat wat strafbaar is, in het andere boek staan straffen opgetekend, even heel globaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*must not joke, must not joke, must not joke...*
Het had wel veel met elkaar te maken maar toch verschillend genoeg. Ik heb de lectuur nog liggen
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Gewoon putjesschepper worden, toch. Verdien je al meer mee dan wanneer je jurist bent
.
het is vanwege wao maar ik zou nooit meer in een kantooromgeving willen en kunnen werken wat dat betreft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet iedereen. De managers zelf het beste trouwens
Oh, ik zeg ook niet dat je "zomaar even" loodgieter kunt worden hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
alles moet tegenwoordig gecertificeerd zijn.
maar goed, is niet iets wat je zo even kunt worden, just sayin'. pa was vroeger ook loodgieter, op de old skool manier geleerd nog. dus weet er eea wel van.
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.
Politie doet toch niks.
Gewoon je kontje verkopen achter het station. Oudste beroep dat er is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dief, pooier en drugshandelaar worden.
Politie doet toch niks.
'Enig' ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel een seksclub willen bezitten. Lijkt me enig.
Thank god for my office. Meeting? "Break out the ale, boys! YAAAAAAY!!!"quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef perro. het volgende:
[..]
het is vanwege wao maar ik zou nooit meer in een kantooromgeving willen en kunnen werken wat dat betreft.
iets oppervlakkigs en sufs zo enorm aandikken om wie te overtuigen, dmv kreten als zelfontplooiing en compententieverbreding/verbetering etc? ik kan daar echt niet tegen.
zaken als techniek en milieu- en natuurkunde, biologie, oceanologie, kwantummechanica etc, dat vind ik bewonderingswaardig, de rest onzin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel zo. Al denk ik wel dat het, als het al niet zo ver is, gestaag die kant op gaat.
Serieus, ik had iets met computers moeten gaan doen.
Lijkt mij ook wel aardig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon je kontje verkopen achter het station. Oudste beroep dat er is.
was laatst op de radio. dat we teveel vergaderen terwijl dat vooral tijdverspilling lijkt te zijn of zoiets.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thank god for my office. Meeting? "Break out the ale, boys! YAAAAAAY!!!"
Ik ga wel pokeren dan. Niks leukers dan mensen die vrijwillig hun geld aan je geven puur omdat ze het kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor je stokje misschienquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof iemand voor mijn kontje wil betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |