Zou centjes strooien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar mijn handje ophouden.
Ja werd wel in mijn gezicht gezegd haha. O.a. een installateur die vond dat hij te weinig verdiende. En je mag daar over klagen, maar ga niet zeggen dat jouw beroep belangrijker is dan de mijne en daarom meer recht hebt op meer salaris. Tsja, marktwerking. Niet dat ik een vetpot verdien, maar goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeggen ze het dan in je gezicht?
Whehe, zijn we helaas allemaal veel te dom voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Hacker worden. A la Lisbeth Salander dan, hé
.
Ja, daar ken ik er één vanquote:
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, is ook geen eer aan te behalen
Ben ux/interaction designer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je gedaan dan?
Jaloezie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach zo kreeg ik vaak het verwijt dat ik ook een onzinnige studie deed en een onzinnig beroep uitoefen.
Why, hello therequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?
[ afbeelding ]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed, waar is de tijd gebleven dat men fatsoenlijk voor de dag kwam om iemand anders z'n dag te eindigen?
[ afbeelding ]
Ja, ik sowiesoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, zijn we helaas allemaal veel te dom voor.
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan niet
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg gisteren sexy foto's op mijn WA.
Ik kreeg rode oortjes. Dit moest ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die koopt liever een Transformer.
Ik ben niet van de wapens. Oldskool met de vuisten of nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou zo kleden. Alleen dan wel met een wat kleiner wapen. Als het niet met één schot kan, doe het dan niet
Valt minder opquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft de grootte van het wapen te maken met het wel of niet kunnen doden in één schot?
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stuurt een app met foto's...Ow wacht...quote:
Rode oortjes? Jij?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmmm niet gekregen. Heb je wel twee blauwe vinkjes?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik stuurde gisteren sexy foto's. E.e.a. is uiteraard verder niet gerelateerd. Ik vond het wel een leuk toeval.
Denzelquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef yats het volgende:
Zo,tijd voor een film. Flight dit keer. Ik ben benieuwd.
is niet zo romantisch als in de film hoor, wel erg gevaarlijk tegenwoordig, ivm verregaande surveillance. begon destijds erg op te komen dus net op tijd gestopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |