Zelfs bij mijn nichtje ja!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, auto's zijn altijd een goede keuze
Helaas wel, maar dat heb ik op mijn werk ook. En dat is wel weer gunstigquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en ja vakantie is altijd te snel om.
Heb de linkjes net weggeklikt, maar op oa de website van L1 staat het een en ander.quote:
Blikschade en 3 levens, ja dat is echt gelijk aan elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
dus als hij exact hetzelfde had gedaan maar er ging niemand dood... alleen blikschade... dan was er weer niks aan de hand geweest?
die vader mag niet voor eigen rechter spelen.....
Klinkt goedquote:
Kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs bij mijn nichtje ja!
Ik geld uitgeven aan allemaal nieuw spul.. Zie ik haar bij mijn moeder met al mijn oude auto's spelen
Die zijn het beste, dus altijd het vermelden waardquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ook maar ik dacht dat die het vermelden niet waard waren
Yv, je chocolade-liefde begint wel een beetje brede en extreme vormen aan te nemen. Neem er nog een paarquote:
Dat bedoel ik dus gast.... Stel er was alleen blikschade.. dat heb je ook zovaak.. zelfs als iemand bewust door rood rijdt ofzo... zou hij dan wel een taakstraf mogen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb de linkjes net weggeklikt, maar op oa de website van L1 staat het een en ander.
[..]
Blikschade en 3 levens, ja dat is echt gelijk aan elkaar.
Ja, moet er wat aan doen, nja ben gelukkig maar 1 dag thuis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je chocolade-liefde begint wel een beetje brede en extreme vormen aan te nemen. Neem er nog een paar
die zijn zeker niet het beste.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zijn het beste, dus altijd het vermelden waard
Zeg je nu dat ze dik is?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je chocolade-liefde begint wel een beetje brede en extreme vormen aan te nemen. Neem er nog een paar
Dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, moet er wat aan doen, nja ben gelukkig maar 1 dag thuis.
Nu al een hele chocoladereep op en het is nog voor 5en.
Moet daar toch iets op vinden.
Ik vind de stroopwafelvariant erg lekker, maar ik heb nog geen zak op en ben al een beetje misselijk....quote:
Yv is helemaal niet dik. Ze ziet er sportief uitquote:
als jij het zegt.....quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv is helemaal niet dik. Ze ziet er sportief uit
Oeh wat een vleierijquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv is helemaal niet dik. Ze ziet er sportief uit
De waarheid mag best gezegd worden.quote:
Ik ging weer voor niks kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De waarheid mag best gezegd worden.
Welkom thuis en terug in het topic!quote:
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom thuis en terug in het topic!
Ik wist inderdaad dat ie leeg was, maar of dat nog steeds zo is moest ik toch echt even checkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, maar je wist wel dat mijn fobo leeg was, dus daar doelde ik op.
Ah, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad dat ie leeg was, maar of dat nog steeds zo is moest ik toch echt even checken
Verder wel een leuke avond gehad met het moordspel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Goed, edoch wat saai nieuws: Ik was gisteren niet de moordenaar noch het slachtoffer
Je hebt een weekend om bij te komen!quote:
Toeschouwer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Goed, edoch wat saai nieuws: Ik was gisteren niet de moordenaar noch het slachtoffer
medeplichtig?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Ja, was echt een toffe avond. Iedereen heeft zich als een debiel gedragenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verder wel een leuke avond gehad met het moordspel?
Alleen morgen vrij helaasch...quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een weekend om bij te komen!
quote:[..]
Toeschouwer?
"Nee, je moet hem zo steken!"
Nope en nope. Maar ik mocht op het eind wel een speech houden waarin ik vertel dat ik blij ben dat hij dood is, dat ik de anderen eigenlijk ook dood wens en een bedankje voor de inspiratie voor mijn volgende boekquote:
Helaasquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen morgen vrij helaasch...
[..]
[..]
Nope en nope. Maar ik mocht op het eind wel een speech houden waarin ik vertel dat ik blij ben dat hij dood is, dat ik de anderen eigenlijk ook dood wens en een bedankje voor de inspiratie voor mijn volgende boek
Plenty of good stories later!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
Needless to say everybody was drunk as fuck
Doe dat kerel, geniet er vanquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even comateus op de bank een filmpje kijken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |