Tijn mag weer even achter de pc van z'n vriendinquote:
Snel uitloggen voor ze ziet dat ik op Fok! zitquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn mag weer even achter de pc van z'n vriendin
Lekker! Ga je nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Yvie![]()
Ik ben hier niet zo vaak meer.
Vakantie
Ohja? Je had daar een reminder voor nodig?quote:
Bart Smit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohja? Je had daar een reminder voor nodig?
En nee hoor, niet altijd, niet altijd jij ook lief bent.
Maar serieus, wat is het geworden?
Je zoon let even niet op en rijdt per ongeluk 3 mensen dood....quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef aeque het volgende:
Een ouder echtpaar en hun kleinkind worden doodgereden, dader komt er vanaf met 120 uur schoffelen en dan vinden ze het gek dat de vader van het kind door het lint gaat.
En wat heb je gekocht bij de Bart Smit? Altijd lastig die hele jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bart Smit.
Probeerde hij me nog een schuldgevoel aan te praten dat ik er morgen niet bij ben... tot ik hem eraan herinnerde dat ie niet eens op mijn verjaardag was
Paar concerten en een festival, verjaardag, sinterklaas en uitrusten, dus ik heb het druk maar wel leuke dingen dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog wat leuks doen?
Ja, als het aan mij ligt wel. Had hij maar op moeten letten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je zoon let even niet op en rijdt per ongeluk 3 mensen dood....
Zou jouw zoon dan jaren de bak in moeten?
ongelukken gebeuren...
Sinterklaas? Lange vakantie danquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paar concerten en een festival, verjaardag, sinterklaas en uitrusten, dus ik heb het druk maar wel leuke dingen dus
Een "apparaat" met een stukje "autobaan" eraan wat auto's wegschiet!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En wat heb je gekocht bij de Bart Smit? Altijd lastig die hele jonge leeftijd.
Ah, dat is slim van je, schuldgevoel doet wonderen.
Iedereen die een ongeluk maakt dus maar jaren de bak in?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, als het aan mij ligt wel. Had hij maar op moeten letten.
Is dat niet wat geavanceerd voor een 1jarige?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Een "apparaat" met een stukje "autobaan" eraan wat auto's wegschiet!
en bijbehorende auto's... kan mijn maatje die overal gaan zoeken
Wilde het bijna zelf uitpakken en ermee spelen
Een beetje wel, maar het is een snugger ventje....quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet wat geavanceerd voor een 1jarige?
Klinkt wel leuk en als een goede keuze.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar het is een snugger ventje....
kijk die auto's erin krijgen enzo.. dat zal pappa niog even moeten doen.... Hij hoeft dan alleen op een knop te rammen en dan schiet er een auto weg....
Niet iedereen die een ongeluk veroorzaakt rijdt 3 mensen dood. In dit geval heeft de dader zijn voertuig niet onder controle gehad en is uit politieonderzoek gebleken dat hij daadwerkelijk te hard heeft gereden. Dan zou hij er met 15 maanden wat mij betreft nog prima vanaf komen. Ik ben nog steeds van mening dat we in dit land veel te soft omgaan met dit soort zaken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen die een ongeluk maakt dus maar jaren de bak in?
Je hebt dus niet naar de leeftijdsgrens gekeken op de verpakking.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar het is een snugger ventje....
kijk die auto's erin krijgen enzo.. dat zal pappa niog even moeten doen.... Hij hoeft dan alleen op een knop te rammen en dan schiet er een auto weg....
2 weken maarquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinterklaas? Lange vakantie dan
En klinkt goed allemaal.
Ik heb net mijn verjaardagstaartje besteld
Ik ga niet weer de discussie met je aan over straffen in Nederland. Wij straffen echt niet soft vergeleken met andere Europese landen. Verre van zelfs. Maar jij bent meer fan van het Amerikaanse systeem. Dat mag, al werkt dat niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen die een ongeluk veroorzaakt rijdt 3 mensen dood. In dit geval heeft de dader zijn voertuig niet onder controle gehad en is uit politieonderzoek gebleken dat hij daadwerkelijk te hard heeft gereden. Dan zou hij er met 15 maanden wat mij betreft nog prima vanaf komen. Ik ben nog steeds van mening dat we in dit land veel te soft omgaan met dit soort zaken.
Maar daar heb ik mij allang bij neergelegd, het gaat er mij meer om dat ze nu gaan bekijken of ze de vader gaan vervolgen voor het gooien van die stoel.
Waar lees je dit? Linkje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef aeque het volgende:
Een ouder echtpaar en hun kleinkind worden doodgereden, dader komt er vanaf met 120 uur schoffelen en dan vinden ze het gek dat de vader van het kind door het lint gaat.
dus als hij exact hetzelfde had gedaan maar er ging niemand dood... alleen blikschade... dan was er weer niks aan de hand geweest?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen die een ongeluk veroorzaakt rijdt 3 mensen dood. In dit geval heeft de dader zijn voertuig niet onder controle gehad en is uit politieonderzoek gebleken dat hij daadwerkelijk te hard heeft gereden. Dan zou hij er met 15 maanden wat mij betreft nog prima vanaf komen. Ik ben nog steeds van mening dat we in dit land veel te soft omgaan met dit soort zaken.
Maar daar heb ik mij allang bij neergelegd, het gaat er mij meer om dat ze nu gaan bekijken of ze de vader gaan vervolgen voor het gooien van die stoel.
Ja, en ja vakantie is altijd te snel om.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 weken maardie zijn zo om.
Ben jij ook jarig dan?
van 1 tot 5.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt dus niet naar de leeftijdsgrens gekeken op de verpakking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |