Yv, what happend? Dit soort dingen verwacht ik niet van jequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel waren het chocoladepepernoten en kan je na het schatzoeken nog opruimen/aflikken
Deventer - Breda - Roosendaal. Via Rotterdam zou 't zelfde verhaal zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moest je via Rotterdam en Breda?
Ik help jullie graag aan een mooie MI om zo goed het weekend in te gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Yv, what happend? Dit soort dingen verwacht ik niet van je
Als je tussen 10:00 en 13:00 via Rotterdam/Dordrecht - Lage Zwaluwe - Breda had gereisd had je niet blij geweest, maar wel kans gehad bij mij in de bus terecht te zijn gekomenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deventer - Breda - Roosendaal. Via Rotterdam zou 't zelfde verhaal zijn.
Smakelijk!quote:
Allicht, hij hoopt dat je mee gaat pratenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
Oh sure, 300 plaatsen in de trein zijn vrij en de in zichzelf murmelende oude vent moet naast mij zitten, hoor.
Nog een paar?quote:
Nou nou Yvquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel waren het chocoladepepernoten en kan je na het schatzoeken nog opruimen/aflikken
Ik breng wel een keer een zakje voor je mee. Uiteraard alleen donkere, dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik help jullie graag aan een mooie MI om zo goed het weekend in te gaan.
En los daarvan heb ik een kleine chocoladepepernotenobsessie, dus toen ik pepernoten zag, ging het even mis
Boefje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik help jullie graag aan een mooie MI om zo goed het weekend in te gaan.
En los daarvan heb ik een kleine chocoladepepernotenobsessie, dus toen ik pepernoten zag, ging het even mis
Tot ooitquote:
Doet ze gewoon he!quote:
Oh Nicequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was het die ene van op de hoek!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdikkeme, een telefoontje van een privenummer gemist toen ik boodschappen deed. :$
Ik hoopte meer op een reactie op een vacature.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het die ene van op de hoek!
Of de postcodeloterijquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een reactie op een vacature.
Oh. Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een reactie op een vacature.
Ik doe niet mee.quote:
Al gekeken, maar heb geen mailtje van ze. Dus waarschijnlijk is het iemand anders.quote:
Ik ook niet, en toch bellenquote:
Hinderlijk!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdikkeme, een telefoontje van een privenummer gemist toen ik boodschappen deed. :$
ohja jij was gemeen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Niet de apotheek, geen Gall&Gall? Bart Smit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |