RPG was helaas niet te verkrijgen.quote:
Zover is het nog niet, maar het geeft me wel iets meer ademruimte. Nu mag het onderhand wel eens meevallen, het heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fijn om te horen Thijs! Zal je altijd zien, je vreet jezelf op na x afwijzingen en opeens loopt het en zit je in de war met 3-4 bedrijven waar je aan de bak kan met elk hun voor- en nadelen.
Die hebben die tips toch niet nodig, die daten echt wel zonder dat we het wetenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
En aeque, yats en Faxie dan? Beter bekend als The Lost Boys?
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Yats heeft sinds juli een stuk of 6 vrouwen gedate.
Uiteraard, maandag kennismaking gepandquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Hopen dat het wat wordt!
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef JanMetselman het volgende:
Ey mensen,
Vandaag was ik dus bij een vriendin thuis, samen met een paar andere vriendinnen van haar en waar we meestal veel lol hebben samen, was ze vandaag heel stil en zat ze me de hele tijd aan te kijken. Dit is trouwens al een paar dagen zo en ze vroeg gister opeens aan me hoeveel vriendinnetjes ik had gehad. Wat is er met haar aan de hand? Begint ze me leuk te vinden ofz?
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die hebben die tips toch niet nodig, die daten echt wel zonder dat we het weten
[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moest eens weten.Don't be sad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een beetje wel. Wil je pepernoten? Heb een zakje vol en kan er wel een paar missen.quote:
oeh jaaa pepernoten. Goed idee thijsquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje wel. Wil je pepernoten? Heb een zakje vol en kan er wel een paar missen.
Ja, lekker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje wel. Wil je pepernoten? Heb een zakje vol en kan er wel een paar missen.
Nou, ik heb een goede werparm. Catch!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh jaaa pepernoten. Goed idee thijs
Jij ook, catch!quote:
Ik kan niet zo goed vang... Oh, what do you know, zo tussen m'n boobs.quote:
Easy to spot, hard to miss, miss.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed vang... Oh, what do you know, zo tussen m'n boobs.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik heb een goede werparm. Catch!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Easy to spot, hard to miss, miss.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
*zou schatzoeken tussen je borstenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel waren het chocoladepepernoten en kan je na het schatzoeken nog opruimen/aflikkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
*zou schatzoeken tussen je borsten
Moest je via Rotterdam en Breda?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:15 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, je zou denken dat het inmiddels wel mogelijk moet zijn meer dan één trein per uur naar Antwerpen te laten rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |