Nice! Hopen dat het wat wordt!quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende week een echt gesprek bij DAF in Eindhoven. Werd gisteren gebeld met goed nieuws
En voor een functie in Den Bosch wordt mijn profiel meegenomen in de procedure. Ik had naast mijn CV ook nog een voorbeeld van user scenario's en use cases opgestuurd, en ik denk dat dat ook wat heeft uitgemaakt om door te kunnen naar de eerste ronde
Mag onderhand ook wel. Begin deze week 4 afwijzingen op 1 dag achter elkaar gehad, en ik had het toen echt niet meer.
En bedankt...quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
En aeque, yats en Faxie dan? Beter bekend als The Lost Boys?
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Yats heeft sinds juli een stuk of 6 vrouwen gedate.
[..]
Sinds wanneer hoor ik bij dat rijtje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Yats heeft sinds juli een stuk of 6 vrouwen gedate.
[..]
Sinds je het nooit over vrouwen hebt, single bent en geen dateverhalen post gok ik?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor ik bij dat rijtje?
Dus dan ben ik maar gelijk verloren? Art is gewoon jaloers dat ik de choke skills onder de knie heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds je het nooit over vrouwen hebt, single bent en geen dateverhalen post gok ik?
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef JanMetselman het volgende:
Ey mensen,
Vandaag was ik dus bij een vriendin thuis, samen met een paar andere vriendinnen van haar en waar we meestal veel lol hebben samen, was ze vandaag heel stil en zat ze me de hele tijd aan te kijken. Dit is trouwens al een paar dagen zo en ze vroeg gister opeens aan me hoeveel vriendinnetjes ik had gehad. Wat is er met haar aan de hand? Begint ze me leuk te vinden ofz?
Jonguh....quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan ben ik maar gelijk verloren? Art is gewoon jaloers dat ik de choke skills onder de knie heb.
Choke skills?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan ben ik maar gelijk verloren? Art is gewoon jaloers dat ik de choke skills onder de knie heb.
Wil je nu zeggen dat ik manipuleer? Ik ben gewoon een alpha en iets met objectief.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik manipuleer? Ik ben gewoon een alpha en iets met objectief.
Haha zag hem vandaag op 9gag ja, heel toepasselijk nu.quote:
Een of andere vage techniek om vrouwen te 'versieren'. Kwam een of andere apostel hier even verkondigen paar topics terug.quote:
Ah. Ik heb niet al zijn posts gelezen. Deed fysiek pijn zo triest.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef aeque het volgende:
Een of andere vage techniek om vrouwen te 'versieren'. Kwam een of andere apostel hier even verkondigen paar topics terug.
Ik heb krom gelegen van het lachen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah. Ik heb niet al zijn posts gelezen. Deed fysiek pijn zo triest.
RPG was helaas niet te verkrijgen.quote:
Zover is het nog niet, maar het geeft me wel iets meer ademruimte. Nu mag het onderhand wel eens meevallen, het heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fijn om te horen Thijs! Zal je altijd zien, je vreet jezelf op na x afwijzingen en opeens loopt het en zit je in de war met 3-4 bedrijven waar je aan de bak kan met elk hun voor- en nadelen.
Die hebben die tips toch niet nodig, die daten echt wel zonder dat we het wetenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uiteraard, maandag kennismaking gepandquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Hopen dat het wat wordt!
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef JanMetselman het volgende:
Ey mensen,
Vandaag was ik dus bij een vriendin thuis, samen met een paar andere vriendinnen van haar en waar we meestal veel lol hebben samen, was ze vandaag heel stil en zat ze me de hele tijd aan te kijken. Dit is trouwens al een paar dagen zo en ze vroeg gister opeens aan me hoeveel vriendinnetjes ik had gehad. Wat is er met haar aan de hand? Begint ze me leuk te vinden ofz?
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die hebben die tips toch niet nodig, die daten echt wel zonder dat we het weten
[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moest eens weten.Don't be sad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een beetje wel. Wil je pepernoten? Heb een zakje vol en kan er wel een paar missen.quote:
oeh jaaa pepernoten. Goed idee thijsquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje wel. Wil je pepernoten? Heb een zakje vol en kan er wel een paar missen.
Ja, lekker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje wel. Wil je pepernoten? Heb een zakje vol en kan er wel een paar missen.
Nou, ik heb een goede werparm. Catch!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh jaaa pepernoten. Goed idee thijs
Jij ook, catch!quote:
Ik kan niet zo goed vang... Oh, what do you know, zo tussen m'n boobs.quote:
Easy to spot, hard to miss, miss.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed vang... Oh, what do you know, zo tussen m'n boobs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |