Ah, de kwaliteit, kwantiteit discussie. Die is ook alweer even geleden..quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb maar 52k posts
Gelukkig zijn het allemaal kwaliteitsposts
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb maar 52k posts
Nee dat zeg ik omdat nijmegen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat Nijmegen in de buurt is, want verder is Nijmegen niet heel erg,
vind ik. Mja misschien alleen het centrum, maar daar ben ik niet lang genoeg geweest om goed te kunnen oordelen en ze hebben 2 mooie parken. Maar verder houd het wel een beetje op in mijn beleving.
Denk dat 3/4e uit "quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb maar 52k posts
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat 3/4e uit "" bestaat.
Nou niet overdrijven, ik denk dat je pas aan 3/4e komt als jequote:Op vrijdag 21 november 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wil graag likken. Net als alle andere FOK!kers doet hij dat graag en is er erg goed in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
En sabbelen dan? Ga je nou zeggen dat de TT onjuist is?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wil graag likken. Net als alle andere FOK!kers doet hij dat graag en is er erg goed in.
Dat weet ik niet, ik zie dat nooit staan in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En sabbelen dan? Ga je nou zeggen dat de TT onjuist is?
Een hele post samengevat in 1 duidelijke smiley, dat is pas kwaliteit Fasjequote:Op vrijdag 21 november 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wonderbaarlijk dat alle seksgoden hier op fok zijn verzameld. Wij boffen maar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wil graag likken. Net als alle andere FOK!kers doet hij dat graag en is er erg goed in.
Ik ben maar een halfgod.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wonderbaarlijk dat alle seksgoden hier op fok zijn verzameld. Wij boffen maar.
Half verblind toen ik buiten kwamquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zonnebril wel nodig vandaag ja
Alleen mijn innerlijk.quote:
Gelukkig zijn ze ook niet moeilijk te verleiden en lopen ze allen hun pik achterna, zodat iedereen er van kan genieten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wonderbaarlijk dat alle seksgoden hier op fok zijn verzameld. Wij boffen maar.
Ja we zijn echt erg allemaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze ook niet moeilijk te verleiden en lopen ze allen hun pik achterna, zodat iedereen er van kan genieten.
quote:Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Misschien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.
Zo zijn we allemaal inderdaad. Je kent me te goed inmiddels.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze ook niet moeilijk te verleiden en lopen ze allen hun pik achterna, zodat iedereen er van kan genieten.
Hij bedoelt met zijn ze vast ook mij dus dan mag ik het over we hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel grappig dat Kaneel 'ze' zegt en Royco 'we'
Ik lik niet graag. En ik loop mijn piemel niet achterna.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel grappig dat Kaneel 'ze' zegt en Royco 'we'
Ik dacht dat je met 'ze' gewoon op heel het mannelijke volk doelde. Maar nu snap ik de nuance.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lik niet graag. En ik loop mijn piemel niet achterna.
Je lichaam wil gewoon een pikquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik hoogzwanger was en moest bevallen.
[..]. Maar wrs slaat het op iemand die echt moet bevallen.
Ik lik wel graag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lik niet graag. En ik loop mijn piemel niet achterna.
Verkapte post om haar te bezwangeren Fax?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Dat is een lang proces voordat je zo ver bent en die status hebt bereikt.
Hij bevat in ieder geval woorden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dit betitelen als 1 van je kwaliteitsposts?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dit betitelen als 1 van je kwaliteitsposts?
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd gestoten vandaag toevallig?
Oh, in dat geval moet ik toch wel even opmerking dat ik dat nou niet echt een kwaliteitspost vond eigenlijk.quote:
Ik kan nog genoeg van jou leren. Die uitspraak hoort dan ook smooth as art te zijnquote:
Dank u, en klinkt goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
Volgende week nog een kennismaking bij een recruiter in Breda voor een functie in Dordrecht. Internationaal bedrijf. Vacature klinkt erg interessant, meteen vast in dienst, dus mooi. Zou tof zijn
Volgende week een echt gesprek bij DAF in Eindhoven. Werd gisteren gebeld met goed nieuwsquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank u, en klinkt goedNog andere leads geweest?
Oh, klinkt inderdaad niet echt als een lekker begin van de week, nja gelukkig nu dan wel weer wat goed nieuwsquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende week een echt gesprek bij DAF in Eindhoven. Werd gisteren gebeld met goed nieuws
En voor een functie in Den Bosch wordt mijn profiel meegenomen in de procedure. Ik had naast mijn CV ook nog een voorbeeld van user scenario's en use cases opgestuurd, en ik denk dat dat ook wat heeft uitgemaakt om door te kunnen naar de eerste ronde
Mag onderhand ook wel. Begin deze week 4 afwijzingen op 1 dag achter elkaar gehad, en ik had het toen echt niet meer.
Ja precies. Voor verdere details mag je DM-enquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, klinkt inderdaad niet echt als een lekker begin van de week, nja gelukkig nu dan wel weer wat goed nieuws2 gesprekken met potentie klinkt als een goed begin van een volgende week!
Ik zou seminars moeten geven met een entry fee van dik $1000,-quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan nog genoeg van jou leren. Die uitspraak hoort dan ook smooth as art te zijn
Als je dan van die onzin zoals Julien gaat verkopen kom ik ook, met een shotgun.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou seminars moeten geven met een entry fee van dik $1000,-
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou seminars moeten geven met een entry fee van dik $1000,-
Veuls te genadig johquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dan van die onzin zoals Julien gaat verkopen kom ik ook, met een shotgun.
Fijn om te horen Thijs! Zal je altijd zien, je vreet jezelf op na x afwijzingen en opeens loopt het en zit je in de war met 3-4 bedrijven waar je aan de bak kan met elk hun voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies. Voor verdere details mag je DM-en
Maar echt, ik ga nu met een beter gevoel het weekend in, en dat zegt wel wat
En aeque, yats en Faxie dan? Beter bekend als The Lost Boys?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dan van die onzin zoals Julien gaat verkopen kom ik ook, met een shotgun.
quote:
Nice! Hopen dat het wat wordt!quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende week een echt gesprek bij DAF in Eindhoven. Werd gisteren gebeld met goed nieuws
En voor een functie in Den Bosch wordt mijn profiel meegenomen in de procedure. Ik had naast mijn CV ook nog een voorbeeld van user scenario's en use cases opgestuurd, en ik denk dat dat ook wat heeft uitgemaakt om door te kunnen naar de eerste ronde
Mag onderhand ook wel. Begin deze week 4 afwijzingen op 1 dag achter elkaar gehad, en ik had het toen echt niet meer.
En bedankt...quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
En aeque, yats en Faxie dan? Beter bekend als The Lost Boys?
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Yats heeft sinds juli een stuk of 6 vrouwen gedate.
[..]
Sinds wanneer hoor ik bij dat rijtje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
En aeque, yats en Faxie dan? Beter bekend als The Lost Boys?
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Yats heeft sinds juli een stuk of 6 vrouwen gedate.
[..]
Sinds je het nooit over vrouwen hebt, single bent en geen dateverhalen post gok ik?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor ik bij dat rijtje?
Dus dan ben ik maar gelijk verloren? Art is gewoon jaloers dat ik de choke skills onder de knie heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds je het nooit over vrouwen hebt, single bent en geen dateverhalen post gok ik?
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef JanMetselman het volgende:
Ey mensen,
Vandaag was ik dus bij een vriendin thuis, samen met een paar andere vriendinnen van haar en waar we meestal veel lol hebben samen, was ze vandaag heel stil en zat ze me de hele tijd aan te kijken. Dit is trouwens al een paar dagen zo en ze vroeg gister opeens aan me hoeveel vriendinnetjes ik had gehad. Wat is er met haar aan de hand? Begint ze me leuk te vinden ofz?
Jonguh....quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan ben ik maar gelijk verloren? Art is gewoon jaloers dat ik de choke skills onder de knie heb.
Choke skills?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan ben ik maar gelijk verloren? Art is gewoon jaloers dat ik de choke skills onder de knie heb.
Wil je nu zeggen dat ik manipuleer? Ik ben gewoon een alpha en iets met objectief.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik manipuleer? Ik ben gewoon een alpha en iets met objectief.
Haha zag hem vandaag op 9gag ja, heel toepasselijk nu.quote:
Een of andere vage techniek om vrouwen te 'versieren'. Kwam een of andere apostel hier even verkondigen paar topics terug.quote:
Ah. Ik heb niet al zijn posts gelezen. Deed fysiek pijn zo triest.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:21 schreef aeque het volgende:
Een of andere vage techniek om vrouwen te 'versieren'. Kwam een of andere apostel hier even verkondigen paar topics terug.
Ik heb krom gelegen van het lachen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah. Ik heb niet al zijn posts gelezen. Deed fysiek pijn zo triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |