Ik lik niet graag. En ik loop mijn piemel niet achterna.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel grappig dat Kaneel 'ze' zegt en Royco 'we'
Ik dacht dat je met 'ze' gewoon op heel het mannelijke volk doelde. Maar nu snap ik de nuance.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lik niet graag. En ik loop mijn piemel niet achterna.
Je lichaam wil gewoon een pikquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik hoogzwanger was en moest bevallen.
[..]. Maar wrs slaat het op iemand die echt moet bevallen.
Ik lik wel graag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lik niet graag. En ik loop mijn piemel niet achterna.
Verkapte post om haar te bezwangeren Fax?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Dat is een lang proces voordat je zo ver bent en die status hebt bereikt.
Hij bevat in ieder geval woorden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dit betitelen als 1 van je kwaliteitsposts?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dit betitelen als 1 van je kwaliteitsposts?
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd gestoten vandaag toevallig?
Oh, in dat geval moet ik toch wel even opmerking dat ik dat nou niet echt een kwaliteitspost vond eigenlijk.quote:
Ik kan nog genoeg van jou leren. Die uitspraak hoort dan ook smooth as art te zijnquote:
Dank u, en klinkt goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
Volgende week nog een kennismaking bij een recruiter in Breda voor een functie in Dordrecht. Internationaal bedrijf. Vacature klinkt erg interessant, meteen vast in dienst, dus mooi. Zou tof zijn
Volgende week een echt gesprek bij DAF in Eindhoven. Werd gisteren gebeld met goed nieuwsquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank u, en klinkt goedNog andere leads geweest?
Oh, klinkt inderdaad niet echt als een lekker begin van de week, nja gelukkig nu dan wel weer wat goed nieuwsquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende week een echt gesprek bij DAF in Eindhoven. Werd gisteren gebeld met goed nieuws
En voor een functie in Den Bosch wordt mijn profiel meegenomen in de procedure. Ik had naast mijn CV ook nog een voorbeeld van user scenario's en use cases opgestuurd, en ik denk dat dat ook wat heeft uitgemaakt om door te kunnen naar de eerste ronde
Mag onderhand ook wel. Begin deze week 4 afwijzingen op 1 dag achter elkaar gehad, en ik had het toen echt niet meer.
Ja precies. Voor verdere details mag je DM-enquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, klinkt inderdaad niet echt als een lekker begin van de week, nja gelukkig nu dan wel weer wat goed nieuws2 gesprekken met potentie klinkt als een goed begin van een volgende week!
Ik zou seminars moeten geven met een entry fee van dik $1000,-quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan nog genoeg van jou leren. Die uitspraak hoort dan ook smooth as art te zijn
Als je dan van die onzin zoals Julien gaat verkopen kom ik ook, met een shotgun.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou seminars moeten geven met een entry fee van dik $1000,-
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou seminars moeten geven met een entry fee van dik $1000,-
Veuls te genadig johquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dan van die onzin zoals Julien gaat verkopen kom ik ook, met een shotgun.
Fijn om te horen Thijs! Zal je altijd zien, je vreet jezelf op na x afwijzingen en opeens loopt het en zit je in de war met 3-4 bedrijven waar je aan de bak kan met elk hun voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies. Voor verdere details mag je DM-en
Maar echt, ik ga nu met een beter gevoel het weekend in, en dat zegt wel wat
En aeque, yats en Faxie dan? Beter bekend als The Lost Boys?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dan van die onzin zoals Julien gaat verkopen kom ik ook, met een shotgun.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |