quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gezelschap. Gezellig wijntjes drinken en kletsen of zo, niet meer.
Meer danquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik zorg voor verzadiging.
In het echt ben ik heel andersquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel meer dan slechts gezelschap. Je postgedrag kennende.
Ik ga morgen toch naar Utrechtquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, zou dat best willen testen hoor, geen probleem, woon toch te ver krijg dus hij komt dan toch niet langs en verzint wel weer een of ander excuus.
Oh, a small price to payquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]You're absolutely right. En ik kan dan opscheppen tegenover Fok!kers dat ik gezellig een wijntje met je heb gedronken. Enige 'nadeel' is dat we dan waarschijnlijk wel een relatie hebben volgens de roddels.
[..]
Meer dan
Ik geloof er niks van.quote:
Owquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je op een festival, dat telt niet
Maar 1 manier om erachter te komenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, a small price to pay.
[..]
Ik geloof er niks van.
Wat voor festival?quote:
Discipline he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap wel dat je dat vol kan houden.
Ik krijg al honger als ik 1500 kc zie staan.
Le Guess Who. Geen metalquote:
Ja, ik zei al dat je je eigen glazen aan het ingooien was met je gedrag, héquote:
Eerst volgende festival waar ik naar toe ga is into darkness in Leeuwarden volgende weekquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Le Guess Who. Geen metal![]()
Wel Swans... komt in de buurt![]()
Ik ga vanavond naar Dordrecht denk ik, Her Name is Calla in Bibelot.
Eten is gewoon te lekker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Discipline he.Maar nu lukt het dus ook even niet.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Suikerbrood is eigenlijk wel het enige goede uit Friesland. En Art, natuurlijk.
Uiteraard met roomboterquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met roomboter?~
Ook wel weer eens zin in suikerbrood. Fryske sûkerbôle
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.quote:
Ik heb het wel eens als ik door wat voor reden dan ook geen honger en/of trek heb 's avonds. Dan denk ik: Hmm... zou ik morgen een kg lichter zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |