Oh wijn! Goed idee, ik kom eraan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom maar hier. Wijn drinken en in slaap vallen.
Babyface he. Te schattig gewoon.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
Zo makkelijk?Wat is die Art toch smooth
Ik heb ook wijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Puur het feit dat er wijn is en Art niks van me wil.
Art wilt niks van je?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. Fucking eetbuien. Zit op 2100 kcal voor vandaag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had honger, dus heb maar avondgegeten.
Heb nu echter nog steeds honger.
#cut4bieber
Jij wilt wat van mequote:
Lijkt mij niet, nee.quote:
Hoe weet je dat laatste zo zeker?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Nou hij nodigt je vast niet uit als hij niet je gezelschap zou willen gok ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt wat van me. Denk ik.
[..]
Lijkt mij niet, nee.
2100 is toch niet zoveel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Fucking eetbuien. Zit op 2100 kcal voor vandaag.
Hij heeft jou tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laatste zo zeker?
Ja, gezelschap. Gezellig wijntjes drinken en kletsen of zo, niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou hij nodigt je vast niet uit als hij niet je gezelschap zou willen gok ik
Volgens mij zoekt Fax ook gewoon gezelschapquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch?
[..]
Ja, gezelschap. Gezellig wijntjes drinken en kletsen of zo, niet meer.
Fax die 'gewoon' gezelschap zoektquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt Fax ook gewoon gezelschap
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt wat van me. Denk ik.
[..]
Lijkt mij niet, nee.
Zouden we eigenlijk gewoon een keer moeten testen dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax die 'gewoon' gezelschap zoekt? Yeah... No.
Ik ben superbraafquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax die 'gewoon' gezelschap zoekt? Yeah... No.
Jij proefkonijn dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk gewoon een keer moeten testen dan.
quote:
Vast wel meer dan slechts gezelschapquote:
lol, zou dat best willen testen hoor, geen probleem, woon toch te ver krijg dus hij komt dan toch niet langs en verzint wel weer een of ander excuus.quote:
Gotta work on that, girlquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik zorg voor verzadiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |