Dat ken ik! Zulke dagen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.
Daarna weer het dubbele eten en je viesdik voelen en niet in de spiegel durven kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms heb ik van die dagen dat ik gewend ben om weinig te eten. Dan voelt dan altijd zo fijn. Helaas altijd van korte duur.
Jij bent nu skinny as fuckquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna weer het dubbele eten en je viesdik voelen en niet in de spiegel durven kijken
Oké.quote:
Voel me erg verbonden met je nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna weer het dubbele eten en je viesdik voelen en niet in de spiegel durven kijken
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent nu skinny as fuckTenminste, op cam zie je er skinny as fuck uit. En je weet wat ze zeggen: Camera's make you fat.
Eet jij dan maar wat lekkers voor ons.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel me erg verbonden met je nu.
Ja godver. Jij laat niets zin beneden je sleutelbenen. Hoe kan ik anders verlekkerd achter de cam zitten en wel een goed beeld van je krijgen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe normaal man.
Sowieso heb ik nooit echt een dik gezicht gehad.
[..]
Eet jij dan maar wat lekkers voor ons.
Klinkt goed, zeker nu. Al heb ik de alcohol nog steeds afgezworen helaas...quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ja, gezelschap. Gezellig wijntjes drinken en kletsen of zo, niet meer.
Wat is ze aan het doenquote:
Ga elders een tent opzettenquote:
Ja, het is dan ook een echte krabpaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is ze aan het doen? Denkt ze dat ze een kat is
?
Die daar die paal kopjes geeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk de persoon achter Modus.
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk de persoon achter Modus.
Ik zei toch dat je smooth bent?quote:
Ik bedoelde meer het kopjes geven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een echte krabpaal.
Dat kan niet, sorry.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja godver. Jij laat niets zin beneden je sleutelbenen. Hoe kan ik anders verlekkerd achter de cam zitten en wel een goed beeld van je krijgen?
Dat gaf het ook wel een beetje weg ja.quote:
Euh... 1000 euro waar de vaste lasten dan nog van af moeten, lijkt me? Anders ben je een zeikerdquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef yats het volgende:
Overigens mocht iemand interesse hebben, ik heb een contract aangeboden gekregen maar tegen een te laag salaris (ik zou er met geluk net 1000 euro per maand aan over houden). Ik heb een tegenvoorstel gedaan en mag weer afwachten. Joy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |