quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
BTIk had een hele vent verwacht na al die babbels, maar hoe oud ben je joh, 16? Hahahahah
Maar echt tochquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt tochValt nu al helemaal niet meer serieus te nemen.
Link? Bron? Popcorn?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt tochValt nu al helemaal niet meer serieus te nemen.
Jij was toch #TeamBT?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Link? Bron? Popcorn?
9:00 tot 21:00 geschrobd, alles gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
BT = breathtaking¿quote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
BT ziet er gewoon uit als een leuk knulletje. Menig 16-jarig sletje dat haar benen daarvoor zou spreiden.
Haha gvd, played your cards rightquote:
quote:Zou wel met 'm kunnen rollen hoor, hij ziet er niet slecht uit ofzo (no homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Sowieso altijd loyal aan #TeamVeer JA![]()
.
Neequote:
Voor z'n leeftijd ziet hij er niet zeer beroerd uit, nee. Als ik nog 13 was zou ik er misschien op gevallen zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha gvd, played your cards right.
[..]
Zou wel met 'm kunnen rollen hoor, hij ziet er niet slecht uit ofzo (no homo).
Sowieso altijd loyal aan #TeamVeer JA![]()
.
Echt wel. :$quote:
Ksstquote:Op woensdag 19 november 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Lol Veer nog steeds boos probeert ze weer te stoken maar zelf eruit zien als een tienerhuppelkutje.
I really cant.
Echt he? Zet 2 heerlijke homo's bij elkaar en ik klaag niet hoorquote:
Chlori kom naar Culemborg. Ik wacht al 15 minuten op mijn bus maar moet nog 15 minuten wachten blijkbaar.quote:
Dat bedoel ik. Of twee heerlijke heteromannen, mag natuurlijk ook. :$$quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Zet 2 heerlijke homo's bij elkaar en ik klaag niet hoor
Klopt maar dan moeten ze wel een beetje open minded zijn om met elkaar te kunnen spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Of twee heerlijke heteromannen, mag natuurlijk ook. :$$
Hahahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Zou dWc wel in een erotisch moddergevecht willen zien met CB.
Of open-behindedquote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt maar dan moeten ze wel een beetje open minded zijn om met elkaar te kunnen spelen natuurlijk.
jij blijquote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen avondeten op heb.
I'd suck krio's dick, no homoquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Zou dWc wel in een erotisch moddergevecht willen zien met CB.
Gelukkig vind jij me nog wel grappig.quote:
Ga douchen. Niet zodat men je tranen dan niet ziet, maar omdat ik je oksels ruikquote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, die was zo slecht dat ik er zelf van moet huilen.
Wow, dat is gewoon mijn ultieme natte droom, maar wilde niet meteen hoog inzetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I'd suck krio's dick, no homo.
[..]
[ afbeelding ] Hoef geen duim in m'n Arie.
Moet ze wel haar snorro scheren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga douchen. Niet zodat men je tranen dan niet ziet, maar omdat ik je oksels ruik.
Ben okselfris hoor ;s wrom zo gemeenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga douchen. Niet zodat men je tranen dan niet ziet, maar omdat ik je oksels ruik.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe gewoon trio, compenseert iedereen elkaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, dat is gewoon mijn ultieme natte droom, maar wilde niet meteen hoog inzetten.
CB is toch kleinduimpje, maakt toch niet uit![]()
Zou ruikenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben okselfris hoor ;s wrom zo gemeen
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"doe die arm naar beneden en spuit okselfris"
Weet niet helemaal in welk opzicht CB iets zou compenseren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe gewoon trio, compenseert iedereen elkaar.
Wow zo'n sneer. Hmm.. Gewoon leuk extraatjequote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet helemaal in welk opzicht CB iets zou compenseren.
Vind ik zo raar eh. Hebben ze soms ook in reclame. Dat de vrouw dan superdeo gebruikt waarbij ze zachte oksels krijgt en dat ze dan in bed ligt met een man en dat die vent met z'n face haar oksel streelt.quote:
Mijn 32 cm + zijn 6 cm = zijn penis gemiddeld compenseert tot 19 cmquote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet helemaal in welk opzicht CB iets zou compenseren.
Zou de dames in kwestie schuren als een bronstige geilneef op dit nummerquote:Op woensdag 19 november 2014 22:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nou weer zo doen he nu er weer dames bij zijn .. nee is goed joh
Haha fair enough.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow zo'n sneer. Hmm.. Gewoon leuk extraatje
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I'd suck krio's dick, no homo.
Feromonenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik zo raar eh. Hebben ze soms ook in reclame. Dat de vrouw dan superdeo gebruikt waarbij ze zachte oksels krijgt en dat ze dan in bed ligt met een man en dat die vent met z'n face haar oksel streelt.
HOEZO
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je liever dick daar?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik zo raar eh. Hebben ze soms ook in reclame. Dat de vrouw dan superdeo gebruikt waarbij ze zachte oksels krijgt en dat ze dan in bed ligt met een man en dat die vent met z'n face haar oksel streelt.
HOEZO
Heb liever dat hij met z'n tong tussen m'n benen streelt ja. Weeniequote:
Zou opsnuiven als de wasverzachter in pas gewassen klerenquote:
Hahahaha shiiquote:Op woensdag 19 november 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou opsnuiven als de wasverzachter in pas gewassen kleren.
Zou opsnuiven als CB de geur die vrijkomt als hij z'n duim uit een anus ploept.
Zou opsnuiven als Mur de coke van z'n sleutel.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou opsnuiven als dWc de haren van random chicks in de tram.
Deze mannenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat hij met z'n tong tussen m'n benen streelt ja. Weenie
brbquote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou opsnuiven als Modus het zadel van een net gebruikte damesfiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd MIquote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou opsnuiven als Modus het zadel van een net gebruikte damesfiets.
Weet je hoe lekker.quote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou opsnuiven als je moeder die bloem ziet in een afkickkliniek.
Haha Veerquote:
Klassiekerquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"doe die arm naar beneden en spuit okselfris"
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef ntm het volgende:
Weet nog dat ik dat nummer in m'n kamer draaide en m'n vader binnenliep & zei 'zo dat is toevallig'
Weet nog dat ik dat nummer in m'n kamer draaide en m'n vader binnenliep & zei 'zo dat is toevallig'
Veer serieus nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer pls.Ik zie er gewoon goed uit voor mijn leeftijd
Ja oke maar hoe oud ben je dan? Ben je echt nog maar 15/16 of zie je er gewoon vet jong uit?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer pls.Ik zie er gewoon goed uit voor mijn leeftijd
Lolquote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke maar hoe oud ben je dan? Ben je echt nog maar 15/16 of zie je er gewoon vet jong uit?
srs?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke maar hoe oud ben je dan? Ben je echt nog maar 15/16 of zie je er gewoon vet jong uit?
ha oke, maar ben 17 hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee is een grapje hahahahaahahah
Trotsquote:Op woensdag 19 november 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
HAHA ook gewoon een appeltaart in je fobo gooien met ''zelfgemaakt'' erbij
![]()
![]()
Awh poepie tochquote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
haha doen alsof alles kk raar is aan mijn fobo en elke zeggen dat ik zo jong lijkt ahahahahahahah kk grappigxD
brb even mijn moeder bellen of ze kan uitchecken voor me ;p
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee sorry. Zou het wel eerlijk zeggen als het wel zo was.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
haha doen alsof alles kk raar is aan mijn fobo en elke zeggen dat ik zo jong lijkt ahahahahahahah kk grappigxD
brb even mijn moeder bellen of ze kan uitchecken voor me ;p
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee sorry. Zou het wel eerlijk zeggen als het wel zo was.
Je had ook wel eens gezegd dat je 22 was, maar kon het gewoon niet geloven na het gluren in je fobo. Vandaar.quote:
Gaat het nu wel? Is wel echt kk grappig natuurlijk he xD door middel van een wazig fotootje helemaal van je stoel geblazen te worden wejo wejoquote:Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je had ook wel eens gezegd dat je 22 was, maar kon het gewoon niet geloven na het gluren in je fobo. Vandaar.
Trek het je niet aan, ze heeft in ieder geval niks over je benen gezegd.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat het nu wel? Is wel echt kk grappig natuurlijk he xD door middel van een wazig fotootje helemaal van je stoel geblazen te worden wejo wejo![]()
Wat is er met mijn benen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ze heeft in ieder geval niks over je benen gezegd.
hahahaquote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat het nu wel? Is wel echt kk grappig natuurlijk he xD door middel van een wazig fotootje helemaal van je stoel geblazen te worden wejo wejo![]()
Zouden goed uitkomen in een legging.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is er met mijn benen dan?
Zit je weer op die houten piemel die meebeweegt met je Gilles de la Tourette kickjes? :$quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit niet eens op een stoel, wat lul je :S
Awh gossie possie toch jochie gaat het wel? Was niet m'n bedoeling je te kwetsen hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit je weer op die houten piemel die meebeweegt met je Gilles de la Tourette kickjes? :$
Zeker.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zouden goed uitkomen in een legging.
Huh?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh gossie possie toch jochie gaat het wel? Was niet m'n bedoeling je te kwetsen hoor.
Hahaha ja. Zoiets.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeker.Gestroomlijnd en droog getraind. Genieten.
Sommige haren waren dikker dan zijn benen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
BT, post eens de link naar dat topic in LIF waarin je foto van die vieze, behaarde benen van je had gepost.
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sommige haren waren dikker dan zijn benen.
Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Braddie?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
Maar BT is wel chill, jullie moeten hem niet plagen/pesten.
Doet mij denken aan een maat van mij, wel beetje onzeker en wordt parra als ik hem troll. Ook beta als fuck.
huehuehuequote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mag iid wel een baard op als finishing touch. ( en nee geen vlas baardje )quote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
Schattig menneke hoor die BT. Maar damn man, je lijkt serieus niet ouder dan 17
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Je zelf hier mee associeren:
[ afbeelding ]
Maar hier dichterbij komen:
[ afbeelding ]
Staat er nu wel weer ergens een foto?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Een maat van je"quote:Op donderdag 20 november 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
Maar BT is wel chill, jullie moeten hem niet plagen/pesten.
Doet mij denken aan een maat van mij, wel beetje onzeker en wordt parra als ik hem troll. Ook beta als fuck.
" Trolled " heh.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
Al die maten van wickedmen die onzeker zijn en waar hij ver boven staat en trollt en helpt met meisjes![]()
vet aannemelijk.
ja je bnt een prikkelbaar onzeker mannekequote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja je bnt een prikkelbaar onzeker manneke
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
Al die maten van wickedmen die onzeker zijn en waar hij ver boven staat en trollt en helpt met meisjes![]()
vet aannemelijk.
Je was toch zo begaan met onzekere mensen op internetfora? Zoals net nog met BT.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
OUD / Moedermelk van vrouw drinken
Waarom is dit vreemder dan moedermelk van een wildvreemd dier drinken?
Ik word misselijk van die foto waar hij met geperste lipjes aan dat tietje zuigtquote:Op donderdag 20 november 2014 10:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ook die lach er bij van hier tot Tokio.
Man man manquote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
ik heb heel vaak bij jouw posts, dat ik er na 20x lezen nog steeds niks van begrijpquote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef wickedmen het volgende:
[..].
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
Hji typt vanuit emotie... compleet wirwar van zinnen en woordenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb heel vaak bij jouw posts, dat ik er na 20x lezen nog steeds niks van begrijp
Hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb heel vaak bij jouw posts, dat ik er na 20x lezen nog steeds niks van begrijp
ow mooi dat jij die tweede zin wel snapt. Ik kan er geen touw aan vastknopen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hji typt vanuit emotie... compleet wirwar van zinnen en woorden![]()
typt in de 1e zin over na 5x lezen pas begrijpen en daarna een relaas over dat ik geen vrienden heb... wat de hel man
![]()
Aldus skinnylegs-baksteenface with no mates.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hji typt vanuit emotie... compleet wirwar van zinnen en woorden![]()
typt in de 1e zin over na 5x lezen pas begrijpen en daarna een relaas over dat ik geen vrienden heb... wat de hel man
![]()
Weet niet of ik het snap, ik maak dat er van... het is en blijft lachwekkend en treurig welquote:Op donderdag 20 november 2014 10:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow mooi dat jij die tweede zin wel snapt. Ik kan er geen touw aan vastknopen eerlijk gezegd
Omdat mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:25 schreef remi1986 het volgende:
waarom is het nieuws op Metro dat iemand een relatie verbreekt, omdat de andere onbeleefd was tegen de kat
gvd ;')
http://www.metronieuws.nl(...)rZnks!ZZVVbqmdJFBDg/
Eigenlijk heb je best gelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet of ik het snap, ik maak dat er van... het is en blijft lachwekkend en treurig wel
maar waarom is dit wereldnieuwsquote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Zit dat lijstje trouwens te lezen maar hij lijkt wel een vrouwbeetje proberen te veranderen hoe iemand is.
Ok man fijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je best gelijk.
Weet je ik snap je wel, dat je dit nodig hebt. En gun het je eigenlijk wel.
Ja goh tegenwoordig zie je dit soort shit allemaal als 'nieuws'quote:Op donderdag 20 november 2014 10:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar waarom is dit wereldnieuws
Ja man. Ik bedoel dacht dat Dima een minderwaardigheidscomplex had waar je u tegen zegt maar dit komt aardig in de buurt.quote:
trouwens die Amy is volgens mij ook best wel een heksquote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Zit dat lijstje trouwens te lezen maar hij lijkt wel een vrouwbeetje proberen te veranderen hoe iemand is.
Ja, dat idee had ik ook al een beetje nadat ze dit soort shit tweetquote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
trouwens die Amy is volgens mij ook best wel een heks
[ afbeelding ]
Een paar sokken die zijn samengebonden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
trouwens die Amy is volgens mij ook best wel een heks
[ afbeelding ]
en wtf is dat op haar hoofd?
quote:My sister's just joined #tinder . Her conclusion? "Ew, it's like a job interview for my vagina".
wtf? serieus? Nieuwe mode ofzo?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Een paar sokken die zijn samengebonden.
Haha nee, gewoon een groot strikje zoals Mini Mouse.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wtf? serieus? Nieuwe mode ofzo?
daarmee ook gewoon naar je werk gaan, met 2 samengebonden sokken op je hoofdquote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon een groot strikje zoals Mini Mouse.
https://www.facebook.com/video.php?v=1093629734017549quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef wickedmen het volgende:
Kut honden, kom ik thuis springt de hond van een huisgenoot tegen mij op steeds speels. Ben nergens bang voor maar honden zijn toch wel mijn zwakke punt en die gast was nergens te bekennen.
Maar ja volgende keer niet zo bang doen en knopje om, nu nog effe slapen en dan naar school.
wilde ook net de link postenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Gelukkig maar. Anders zou hij dit weekend al gelijk een trip van 300 km gaan maken en daarvoor werken zijn kalmeringspilletjes niet lang genoeg.
Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=1093629734017549
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Gelukkig maar. Anders zou hij dit weekend al gelijk een trip van 300 km gaan maken en daarvoor werken zijn kalmeringspilletjes niet lang genoeg.
Thanksquote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dus jij associeert jezelf met 2 noten?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag niet, gemaakt met mijn dinniequote:Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef Chloroform het volgende:
Zou appeltaart eten met BT wel.#homo
kan beter meteen een 45km auto aanschaffenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:56 schreef remi1986 het volgende:
gvd bijna 10.000 euro kwijt zijn en dan nog geen rijbewijs hebben
Klopt, maar is pas in je voordeel als je 40+ bent.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThanksEr jong uitzien is een gift.
[..]
Oh dus jij associeert jezelf met 2 noten?
[..]
Mag niet, gemaakt met mijn dinnie#dinnie #liefduh xD
We kunnen wel keer paaldansen.
Heb nog nooit in mijn hele leven gehoord van huuuh je ziet er jong uit man xDquote:Op donderdag 20 november 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar is pas in je voordeel als je 40+ bent.
En idd, ik associeer mij daarmee. Ik heb zeik heb er 2.
Jammer dat ze geen inhoud hebben.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar is pas in je voordeel als je 40+ bent.
En idd, ik associeer mij daarmee. Ik heb zeik heb er 2.
Dat is een hele mooie tiet uhhhh vrouw.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Doet die pik toch wel goed ;$
[ afbeelding ]
Ik zou haar inhoud keihard neuken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen inhoud hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
True.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb nog nooit in mijn hele leven gehoord van huuuh je ziet er jong uit man xDMaar geeft niet, beter dan andersom.
Haha klootzak! (snapje?)
Jammer voor wie?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen inhoud hebben.
Volgens mij ben jij echt een kneusje in het echt die hier maar probeert mee te doen en lekker stoer doet enzo? ;p Of heb ik het mis?quote:
hahaha, je hoeft je onzekerheid enzulks niet op anderen af te reageren hoor. ;squote:Op donderdag 20 november 2014 11:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een kneusje in het echt die hier maar probeert mee te doen en lekker stoer doet enzo? ;p Of heb ik het mis?
Onzekerheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
hahaha, je hoeft je onzekerheid enzulks niet op anderen af te reageren hoor. ;s
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Nah. Jij ook niet denk ik.. (quote:
Haha please man. Jij bent diegene die hier beetje aan het meelopen bent en stoer doet. Dus projecteer je onzekerheid niet op anderen. Probeer het ook niet te verbloemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Onzekerheid.![]()
Maar nee ben srs.
Godverquote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah. Jij ook niet denk ik.. (i think
)
Als je mij kent is het geen wat ik zeker nieeeeeet heb is onzekerheid.Nuchtere boy jwt.
haha de vraag ontwijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha please man. Jij bent diegene die hier beetje aan het meelopen bent en stoer doet. Dus projecteer je onzekerheid niet op anderen. Probeer het ook niet te verbloemen.
quote:
Hoi, vind jij mij ook 17? Je ontbreekt nogquote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef Chai het volgende:
Gaat het hier nou srs al de hele week over hoe onzeker anderen zijn?
Nee ik constateer dat alleen, anderen houden hier graag een battle over.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef Chai het volgende:
19.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi, vind jij mij ook 17? Je ontbreekt nog
Godverquote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi, vind jij mij ook 17? Je ontbreekt nog
Ik snap nu overigens wel waarom je je broekspijpen zo omrolt. Om je benen nog iets van volume te geven.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha de vraag ontwijkenKneusje
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik snap nu overigens wel waarom je je broekspijpen zo omrolt. Om je benen nog iets van volume te geven.
Hmm.. dat is ook wel jong hoor.quote:
Ja want ik rol ze op tot mijn knieën.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik snap nu overigens wel waarom je je broekspijpen zo omrolt. Om je benen nog iets van volume te geven.
Hoe oud was je dan ook alweer? Ik vind je jonger lijken dan mijn broertje en die ziet er ook echt niet oud voor zijn 20 jaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. dat is ook wel jong hoor.
[..]
Ja want ik rol ze op tot mijn knieën.kk
Ben 22 dushi. En ik wordt altijd 20-21 geschat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan ook alweer? Ik vind je jonger lijken dan mijn broertje en die ziet er ook echt niet oud voor zijn 20 jaar.
Maar vind leeftijd schatten ook wel lastig hoor, sommigen hebben met 22 al een dikke rimpel op hun voorhoofd.
Drinkt die gast nog steeds uit een melkpak?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan ook alweer? Ik vind je jonger lijken dan mijn broertje en die ziet er ook echt niet oud voor zijn 20 jaar.
Maar vind leeftijd schatten ook wel lastig hoor, sommigen hebben met 22 al een dikke rimpel op hun voorhoofd.
ik wordt, kkquote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben 22 dushi. En ik wordt altijd 20-21 geschat.
Ja maar hij drinkt hem dan ook leeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Drinkt die gast nog steeds uit een melkpak?
kquote:Op donderdag 20 november 2014 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar hij drinkt hem dan ook leeg.
Waarom is dit raar?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Drinkt die gast nog steeds uit een melkpak?
Werkt niet, lul.quote:
Beta.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit melk drink en het mij best moeilijk lijkt.
tegenwoordig heb je pakken met een dopjequote:Op donderdag 20 november 2014 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit melk drink en het mij best moeilijk lijkt.
Ik zal jou even pakken met mijn dopje.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je pakken met een dopje
[ afbeelding ]
Ik denk nog oldskool, luister elke dag nog Eminem en 2pak.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je pakken met een dopje
[ afbeelding ]
Denk dat dat ook wel mee valt. Nee maar kneusjes zeggen dat altijd op FOK! net als dat iedereen autist is enzo... dat was misschien zo in 2005 maar tegenwoordig posten hier genoeg normale mensen tussen alle psychopaatjes.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah. Jij ook niet denk ik.. (i think
)
Als je mij kent is het geen wat ik zeker nieeeeeet heb is onzekerheid.Nuchtere boy jwt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
tegenwoordig posten hier genoeg normale mensen tussen alle psychopaatjes.
Ja preciesquote:
Ja true. FOK! hoort er voor velen gewoon 'bij'. Facebook > FOK! > Youtube > Chillen maar!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel mee valt. Nee maar kneusjes zeggen dat altijd op FOK! net als dat iedereen autist is enzo... dat was misschien zo in 2005 maar tegenwoordig posten hier genoeg normale mensen tussen alle psychopaatjes.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]_______________________________!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#$%T^Y&UDXZSDFXCVBHJNHHGUYV
bewaar dat maar voor Chlo ofzoquote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal jou even pakken met mijn dopje.
Sommige mensen zijn geobsedeerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef Chai het volgende:
Weetje hoeveel ik heb :$ Met Chlo ben ik zo klaar joh.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bewaar dat maar voor Chlo ofzo
Maar waarom dan hier blijven als je overal zo hoog boven staat?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef wickedmen het volgende:
Van alle Fokkers die ik heb gemeet was:
80% psychogotisch
90% had een vorm van autisme
10% had een alcoholprobleem
5% was tof
15% zei meer dan 20 zinnen in 5 uur tijd.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja preciesik ga er niet eens meer op in nietszeggende quotes en herhalingen constant.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Haan is die 10 procent?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef wickedmen het volgende:
80% psychogotisch
5% was tof
psychogotisch?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef wickedmen het volgende:
80% psychogotisch
5% was tof
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom dan hier blijven als je overal zo hoog boven staat?
en hoeveel heb je er gemeet?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:23 schreef wickedmen het volgende:
80% psychogotisch
5% was tof
Holy fuckquote:Op donderdag 20 november 2014 11:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
40 ofzo? Maar dat zijn inclusief Fokkers die ik buiten FOK! al kende.
Hou.op.je.maakt.me.geilquote:Op donderdag 20 november 2014 11:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Holy fuck![]()
Vind je het gek dat je hier zo gedijt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef remi1986 het volgende:
ben blij dat ik er maar 2 ontmoet heb. Wel uit de SC
Daar zie ik er elke dag 40 van op straat lopen dus die hoef ik niet te zien.quote:
AWW DAMNN BOYYY..quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
4e en Dqod, maar is ook al 2 jaar terug ofzo (of alweer 3, kan ook)
Zijn ze lekker?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Had het nog met Dqod over jou. :$quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! en prive hou ik gewoon gescheiden. Totaal een behoefte om mensen van FOK! te ontmoeten heb ook genoeg vrienden en kennissen, hoef geen nieuwe vrienden er bij. Snap zulken ook echt nietdat je blijkbaar wat mist om zoveel via internet te ontmoeten
Oh was een grapje.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zal niks positiefs geweest zijn of wel?
Hahaha haan is sws mongoolquote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb alleen met intentie Mortaxx gemeet![]()
Haan kwam naar Den Haag omdat ik op FOK! zei dat ik uitging
ga er verder ook niet meer teveel woorden aan vuil maken... maar ze was boos op mij, omdat ik hier over iets begon (iets met Bobby).quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh was een grapje.Wist niet dat jullie gemeet hadden. Vond ze jou stom dan?
hahahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga er verder ook niet meer teveel woorden aan vuil maken... maar ze was boos op mij, omdat ik hier over iets begon (iets met Bobby).
haha shots firedquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lijkt op jou maar dan 20 kilo zwaarder en opgeschoren.
Nu je het zegt, vrouwen zijn boos echt schattig.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga er verder ook niet meer teveel woorden aan vuil maken... maar ze was boos op mij, omdat ik hier over iets begon (iets met Bobby).
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Boos worden op andere Fokkers.Echt. Ja als ze privé shit zouden delen. Ongeschreven regel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! en prive hou ik gewoon gescheiden. Totaal geen behoefte om mensen van FOK! te ontmoeten heb ook genoeg vrienden en kennissen, hoef geen nieuwe vrienden er bij. Snap zulken ook echt nietdat je blijkbaar wat mist om zoveel via internet te ontmoeten
Ja daar moet ik nog achter komen wat integer betekent, heb tot nu toe weinig loyale mensen gekend terwijl dat wel een groot punt bij mij is.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarom alleen integere mensen meetten.
Dat moet je sowieso doenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef remi1986 het volgende:
afgescheiden van de rest in Drenthe
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef wickedmen het volgende:
Zou alleen mijn homies hier willen meeten, de eckte egte weten wel.
Oja die soapquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |